نوشته شده توسط : حمید بهبودی

آیا می دانید کفپوش تاتامی برای چیست؟ قبل از آن، اولین چیزی که باید بدانید این است که منشاء ژاپنی دارد و به معنی: "تا شده و روی هم چیده شده" است. قبلاً توسط ژاپنی ها برای پوشاندن کف خانه ها یا فضاهای مراقبه استفاده می شد. اما امروزه این کفپوش پلی استایرن منبسط شده را می توان در اندازه های مختلف یافت و عموماً برای پوشش کف فضاهای ورزشی یا مدارس استفاده می شود.

ما معمولاً تاتامی را به عنوان زمینی که به عنوان محافظ برای تمرین هنرهای رزمی عمل می کند، در نظر می گیریم. با این حال، کاربردهای متعددی برای کف تاتامی وجود دارد که در اینجا آن را برای شما توضیح می دهیم.

برای کفپوش تاتامی به https://gamantj.com/tatami-flooring/ به لینک مراجعه کنید.
این یک زمین ایده آل برای تمرین هنرهای رزمی مانند: کاراته، جودو، جوجیتسو است. اما نصب آن برای مناطق مدرسه کودکان نیز استفاده می شود، جایی که حفاظت از کودکان مورد نیاز است. طیف گسترده ای از کفپوش های تاتامی وجود دارد که با هر نیازی سازگار است.

انواع خاک
تاتامی صفحات: ساخته شده از آگلومرا فوم پلی اورتان، روکش شده با بوم PVC. شما می توانید اندازه صفحه و همچنین ضخامت آن را انتخاب کنید. ضخامت و چگالی آن تا 200 کیلوگرم بر متر مکعب می رسد
نوع پازلی: این نوع کف را می توان به هر جایی جابجا کرد تا به راحتی سرهم و جدا شود. آنها معمولاً در دو رنگ و با کاربردهای متعدد برگشت پذیر هستند.
مزایا و ویژگی ها
قابل بازیافت است
قابل شستشو است
سهولت نصب
سهولت برش
بی نهایت ترکیب
ضخامت ها و چگالی های مختلف، بسته به فعالیت
اقتصادی
نکاتی برای انتخاب کفپوش تاتامی
اول اینکه در هنگام خرید باید چندین جنبه را در نظر گرفت.

هدف آن چه نوع کاربری است؟: کودکان، متخصصان، افراد و غیره.
کفپوش تاتامی برای چه فعالیت بدنی در نظر گرفته شده است؟
نصب ثابت خواهد بود یا لحظه ای؟
نوع بودجه: قیمت ها با توجه به کیفیت، ضخامت و جنس کف متفاوت است.
بهترین کفپوش های تاتامی
بسته به نوع فعالیت بدنی
علاوه بر این، مهم است که نوع فعالیت بدنی که قرار است در زمین تاتامی انجام شود را در نظر گرفته و جزئیات آن را در نظر بگیرید. این امر تعیین کننده ضخامت، کیفیت و کمیت صفحات برای نصب خواهد بود.

هنرهای رزمی: برای این فعالیت بدنی به قیمت کفپوش گرانولی با تراکم کم نیاز است تا در هنگام پاییز بالشتک شوند. آنها معمولا از EVA ساخته می شوند، ماده ای که استات، اتیلن و وینیل را مخلوط می کند.
سه نوع ضخامت کف تاتامی برای این فعالیت هنرهای رزمی توصیه می شود:

صفحات 2 سانتی: برای فعالیت های بدنی که به دلیل مانورها و چرخش ها نیاز به آزادی بیشتری برای پا دارند استفاده می شود. قابل توصیه در رشته هایی مانند: فول کنتاکت، کاراته، تکواندو و ....
ضخامت 3 سانتی متر: ایده آل برای رشته هایی با سقوط های پراکنده تر.
4 سانتی‌متر: پهن‌ترین کفپوش تاتامی است و برای فعالیت‌هایی با سقوط‌های معمولی با شدت بیشتر نشان داده می‌شود.
فعالیت های تناسب اندام: هر روز تعداد بیشتری از کفپوش های تاتامی در سالن های ورزشی یا سالن های ورزشی دیده می شود. این یک طبقه راحت است که با هر رشته ای سازگار است.
مهدکودک ها و مهدکودک ها: در انتخاب نوع کف برای این امکانات، کوچولوها در نظر گرفته می شوند. توصیه ترین کار نصب تاتامی پازل است. مخصوص فضاهایی با کودکانی که شروع به راه رفتن می کنند و اغلب تلو تلو می خورد. ضخامت این کفپوش تاتامی 20 میلی متر است.
در خانه: این کفپوش به قدری محبوب شده است که در خانه نیز استفاده می شود. نصب اغلب در اتاق خواب کودکان، اتاق بازی کودکان یا فضاهای آرامش دیده می شود. برای مشاهده انواع پارکت لمینت جدید به این صفحه مراجعه کنید.
پازل تاتامی
انواع کفپوش پازلی تاتامی
این نوع دیگری از کف است که با تاتامی سنتی متفاوت است. ویژگی اصلی آن این است که زبانه های به هم پیوسته دارد که به شما امکان می دهد قطعات آن را مانند یک پازل به هم وصل کنید. در مهدکودک ها رتبه اول را دارد.

با توجه به محبوبیت آن در بازار، تنوع زیادی در اندازه و رنگ کف پازل وجود دارد که انتخاب را هنگام خرید دشوار می کند. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که همه طبقه های پازل یکسان نیستند.

تراکم یکی از اصلی ترین نکاتی است که در خرید کفپوش تاتامی و حصول نتیجه مطلوب باید به آن توجه کرد. چگالی یک تاتامی با رابطه بین جرم بدن و حجمی که در فضا اشغال می کند تعیین می شود. این روی تحرکی که می توان روی تاتامی داشت تأثیر می گذارد. اگر خاک دارای تراکم زیاد باشد، سختی زیادی نیز خواهد داشت. که سطحی پایدار برای تعادل ارائه می دهد. انتخاب تاتامی برای تمرین هنرهای رزمی نکته مهمی در هنگام تمرین است. از آنجایی که آنها رشته‌هایی هستند که از کفش‌های ویژه استفاده می‌کنند یا مستقیماً با پای برهنه انجام می‌شوند، مهم است که از کفش‌های خیابانی اجتناب کنید و بدانید که بسته به روش انتخابی کدام یک را انتخاب کنید.

انتخاب تاتامی با توجه به انواع مختلف
برای هنرهای رزمی، انواع کفپوش مناسب زمین ورزشی با چگالی کم برای جلوگیری از سقوط در طول تمرین مورد نیاز است. آنها معمولا با EVA ساخته می شوند، ماده ای که مخلوطی از وینیل، استات و اتیلن است.

ما سه نوع مختلف تاتامی پیدا کردیم که عمدتاً از نظر ضخامت متفاوت هستند. از بین آنها می توانیم با توجه به رشته تمرینی داشته باشیم:

- تاتامی 4 سانتی متر ضخامت. این وسیع ترین است، بنابراین برای رشته هایی که زمین خوردن در آنها رایج تر و شدیدتر است توصیه می شود. اینها جودو، جیوجیستو یا هاپکیدو هستند.

- تاتامی 3 سانتی متر ضخامت. در این مورد، تاتامی برای هنرهایی که نیاز به سقوط های پراکنده بیشتری دارند، مانند دفاع شخصی یا تمرین ورزشی توصیه می شود.

- تاتامی 2 سانتی متر ضخامت. عرض آن تا 2.3 سانتی متر می رسد. معمولاً برای رشته‌هایی استفاده می‌شود که به دلیل چرخش‌ها و مانورها به آزادی بیشتری برای پا نیاز دارند. این در مورد کاراته، تکواندو، فول کنتاکت و غیره است.

ویژگی های بهترین مدل کفپوش گرانولی ورزشی
به یاد داشته باشید که تاتامی یک کفپوش کم تراکم است، بنابراین برای افزایش عمر آن نباید با هیچ کفشی روی آن پا گذاشت. علاوه بر این، هیچ نوع ماشینی را نباید روی آن قرار داد، به خصوص اگر سنگین باشد، مانند تمرین با وزنه، زیرا باعث آسیب جدی می شود.

همچنین مهم است، به خصوص اگر یک سالن ورزشی یا اتاق ورزش جمعی باشد، که بتوان آن را به راحتی مونتاژ و جدا کرد. برای این، نوع پازل عالی هستند، زیرا به راحتی و بدون نیاز به چسب جدا می شوند.

منبع: https://www.katanamart.eu/ , https://www.entrenamiento.com/



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , کفپوش ورزشی , کفپوش گرانولی , کفپوش تاتامی ,
:: بازدید از این مطلب : 5144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

برای انتخاب کفپوش برای فضای آموزشی به کمک نیاز دارید؟

جلوترش رو نگاه نکن. اگر وظیفه انتخاب مواد برای دانشگاه، مدرسه K-12 یا هر نوع محیط آموزشی بر عهده شما گذاشته شده است، این یک کار دلهره آور است.

در حالی که سطوح و متریال های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، کفپوش یک سطح بزرگ است که به هر اتاق و فضای مشترک منبسط می شود، شما را به داخل و خارج ساختمان هدایت می کند و شما را به هر فضا منتقل می کند.

در 100 سالی که Mannington Commercial کف‌سازی می‌کند، ما در کنار طراحان، پیمانکاران و مربیان برای کمک به اجرای راه‌حل‌های مناسب پوشش کف سازی حیاط مدرسه کار کرده‌ایم و محصولاتی که ایجاد کرده‌ایم در صدها مدرسه در سراسر کشور اجرا می‌شوند.

در این مقاله به محیط‌های آموزشی اصلی نگاه می‌کنیم و بهترین گزینه‌ها و محصولات متناسب با هر فضا را مورد بحث قرار می‌دهیم.

بهترین گزینه های کفپوش برای فضاهای آموزشی:
بهترین کفپوش کافه تریا مدرسه
بهترین کفپوش راهرو
بهترین کفپوش کلاس درس
بهترین کفپوش برای مراکز تناسب اندام / اتاق های وزن
بهترین کفپوش برای حمام
بهترین کفپوش برای کتابخانه ها
بهترین کفپوش برای ورودی ها
ColorAnchorRubber__Spec_177_093 (1)

انتخاب برتر برای کافه تریا: ورق لاستیکی یا کفپوش کاشی لاستیکی
 

در یک کافه تریا باید موارد زیادی را در نظر گرفت، اما 2 چیز مهمتر است: سر و صدا و مقاومت در برابر لغزش.

لاستیک سطح نرمی است که طبیعت خود ترمیم شونده و جاذب صدا است. لاستیک صدا را جذب می کند و بهترین ضریب لغزش را برای کف مرطوب و خشک نسبت به بسیاری از انواع دیگر کفپوش های سطح سخت دارد.
ضریب لغزش چیست؟ این ضریب اصطکاک یک ماده و رابطه نیروها بین سطوح مواد است، اساساً معیار توانایی یک سطح برای مقاومت در برابر لغزش است. سقوط ممکن است هزینه زیادی برای یک منطقه مدرسه داشته باشد.

بر اساس یک برگه اطلاعات از موسسه ملی ایمنی کف (NFSI)، صدمات ناشی از لغزش و سقوط منجر به حدود یک میلیون مراجعه به اورژانس در هر سال می شود و نزدیک به 12 درصد از کل آسیب های مربوط به سقوط را تشکیل می دهند. در این منطقه پر تردد باید مقاومت در برابر لغزش را در نظر گرفت.

برای مثال، تایل های ColorScape و ColorSpec با لاستیک ترموست برتر ساخته شده اند، بنابراین رنگ خود را حفظ می کنند، در برابر فرورفتگی ها و ترک خوردن مقاومت می کنند و زیر پا ساکت هستند.

موارد مرتبط: مناسب ترین کفپوش برای منزل

رتبه دوم برای کافه تریا: کاشی وینیل لوکس
بر خلاف لاستیک، کاشی وینیل لوکس یا LVT دارای پتانسیل بیشتری برای خراشیدن در طول زمان با مبلمان سنگین و مرتباً متحرک مانند میزهای کافه تریا است و خاصیت کاهش صدای کمتری برای فضای بزرگ و بالقوه شلوغ پر از دانش آموزان هیجان زده دارد.

در حالی که طیف وسیع تری از زیبایی شناسی طراحی را برای انتخاب با LVT دریافت خواهید کرد، مطمئن شوید که لایه سایش تجاری را انتخاب می کنید، 20 میلی متر یا بالاتر استاندارد است.

اگر نگران صدا هستید، اما همچنان می خواهید جلوه های بصری LVT را داشته باشید، توصیه می شود لایه های زیرین تخصصی را بررسی کنید که می تواند این نگرانی را کاهش دهد.
منینگتون توصیه می کند:
ColorScape و ColorSpec برای گزینه های لاستیکی برتر.

راه حل بی صدا برای زیر لایه LVT.
انتخاب برتر برای راهروها: لاستیک
مقاومت در برابر لغزش، مقاومت در برابر لغزش، مقاومت در برابر لغزش. وقتی صحبت از راهروهای مدرسه می شود، این مشکل رانندگی است.

تمیز کردن و نگهداری لاستیک آسان است اما مهمتر از همه شما نمی توانید خطر لیز خوردن و افتادن دانش آموز، والدین یا کارکنان در راهرو را داشته باشید.

کفپوش لاستیکی مانینگتون دارای واکس‌های خود مهاجرتی است که هنگام تمیز کردن و/یا صاف شدن کف در طول عمر محصول به سطح می‌آیند، بنابراین هرگز نیازی به واکس زدن کف نیست، بنابراین هزینه نگهداری کمتری دارد.
مکان دوم برای راهروها: LVT
کاشی های وینیل لوکس جایگزین فوق العاده ای است که اگر کف لاستیکی خارج از بودجه شما باشد آن را توصیه می کنیم. LVT نسبت به لاستیک گزینه بسیار مقرون به صرفه تری است. توصیه می کنیم اگر بودجه محدود است، در کافه تریا برای لاستیک هزینه کنید. منبت بر روی اکثر LVT ماهیت دانه ای دارد و به آن اجازه می دهد ضریب لغزش خوبی در کنار لاستیک داشته باشد.

منینگتون توصیه می کند:
فناوری Quantum Guard Elite برای پوشش اورتان LVT.
Moire_RayTracing_FullSpectrum_Prism_MVL06_REVISE-20181114195533

انتخاب برتر برای کلاس های درس (کراوات): موکت پهن
چرا موکت؟ موکت نسبت به محصولات سطح سخت بی صداتر است، زیر پا نرم تر است و در به دام انداختن گرد و غبار و مواد حساسیت زا بهتر از محصولات سطح سخت است. هنگام خرید موکت تجاری، مدولار یا پهن بافنده، ابتدا باید بین کاشی های مدولار یا بهترین پوشش برای پله https://gamantj.com/staircase-flooring/ تصمیم بگیرید. Broadloom در یک رول بزرگ عرضه می شود - معمولاً 12 فوت عرض.

نصاب قطعات بزرگ را با هم تراز می کند و آنها را متناسب با اتاق برش می دهد و موکت را با چسب دائمی به زمین می چسباند. Broadloom موکت های دیوار به دیوار را با درزهای بسیار کم ارائه می دهد که همچنین منجر به ضایعات اضافی می شود که در نصب های مدولار به دست نمی آورید.

با این حال، Broadloom ممکن است در نصب اولیه کمتر از مدولار باشد. منینگتون یک سد رطوبتی پهن باف را توصیه می کند

برای موسسات آموزشی

مزیت نصب بافندگی مانع رطوبت، توانایی جوش شیمیایی درزهای موکت به یکدیگر است که منجر به ایجاد یک مانع رطوبتی دیوار به دیوار می شود - که محافظت نهایی در برابر لکه ها را فراهم می کند و در برخی موارد لکه های "فتیله پشتی" را از بین می برد.

نصب موکت مدولار به طور کلی آسان‌تر است و امکان تعمیر/تعویض کاشی‌های جداگانه را فراهم می‌کند. اگرچه معمولاً به بازار عرضه می شود که کاشی های جداگانه را می توان به طور یکپارچه جایگزین کرد، به نظر ما معمولاً کاشی های جدیدی که در اطراف کاشی های قدیمی قرار می گیرند تا مدتی پس از تعویض متفاوت به نظر می رسند.
کاشی‌ها یا تخته‌های مدولار یکی یکی مستقیماً بر روی بستر طبق فرمت‌های نصب پیشنهادی سازنده قرار می‌گیرند. یکی از ایرادات کاشی مدولار این است که کاشی ها درزهای بیشتری ایجاد می کنند - که اگر موکت قرار است در معرض ریزش قرار گیرد مهم است.

صرف نظر از اینکه موکت مدولار را انتخاب می کنید یا موکت پهن، هنگام صحبت در مورد عملکرد موکت باید به چند نکته توجه کنید.

1. بافندگی مانع رطوبت غیر قابل نفوذ - از بین بردن لکه های پشت فتیله.
بسیاری از مدارس نگران نشت آب هستند. اگر ریزش ها نگران کننده هستند، ما به شدت توصیه می کنیم که از یک بافندگی مانع رطوبت غیر قابل نفوذ استفاده کنید.

با جوش شیمیایی درزهای بافندگی در حین نصب، بافندگی مانع رطوبت امکان محافظت از دیوار به دیوار را در برابر نشت نشت از طریق موکت به سطح زیرین فراهم می کند. به‌علاوه، برخی از پشت‌بندی‌های بافندگی مانع رطوبت اجازه نمی‌دهند که لکه حتی به لایه پشتی نفوذ کند، در نتیجه از ایجاد لکه‌های تکرارشونده (معروف به لکه‌های پشت فیتیله‌ای) جلوگیری می‌کند.

2. خاک و حفظ بافت
عوامل اولیه ای که طول عمر یک موکت تجاری را تعیین می کنند عبارتند از: 1. کثیفی (موکت کثیف می شود و تمیز نمی شود)، 2. حفظ بافت (یعنی له نشدن) و 3. لکه شدن (نمی توان لکه را از موکت خارج کرد. ).

موکت های تجاری به طور سنتی از نایلون 6 یا 6،6 ساخته می شوند. ویژگی‌های عملکردی بین نایلون 6 و 6،6 به شدت مورد بحث است - ما معتقدیم که پلیمر نایلون 6،6 منجر به الیافی می‌شود که خرد کردن آن سخت‌تر و انعطاف‌پذیرتر است (که منجر به حفظ بافت بهتر در دوره‌های زمانی طولانی می‌شود).

الیاف موکت تجاری معمولاً یا به شکل سه لوب هستند یا دارای شکل مربعی با کانال های خالی هستند که به طور مداوم در سراسر الیاف در حال اجرا هستند - این شکل منحصر به فرد آنترون است و معمولاً به آن رشته توخالی 4 سوراخ می گویند.

مزیت اصلی فیلامنت توخالی 4 سوراخه آنترون، استحکام ساختاری فیبر است (اندازه گیری با فاصله بین هسته داخلی و خارجی - معمولاً به عنوان نسبت اصلاح نامیده می شود) که از "تا شدن" فیلامنت روی خود جلوگیری می کند - که معمولی برای یک فیبر سه لوبال. بهترین مطلب کفپوش بتنی را از اینجا ببینید

برای تعیین اینکه موکت مورد نظر شما چقدر بافت خود را حفظ می کند، توصیه می کنیم TARR (رده بندی حفظ ظاهر بافت) را از نماینده خود بخواهید.
 
رتبه بندی TARR با قرار دادن موکت در معرض ترافیک پیاده شبیه سازی شده و سپس ارزیابی چگونگی تغییر بافت تعیین می شود - رتبه TARR 3.5 به این معنی است که بافت بسیار کمی تغییر کرده و موکت می تواند برای مناطق با ترافیک شدید استفاده شود. منینگتون TARR 3.5 را برای همه مناطق در یک مرکز آموزشی توصیه می کند.

یکی دیگر از مزیت های مهم فیلامنت توخالی 4 سوراخ، توانایی بی نظیر آن در مقاومت در برابر کثیفی است، شکل مربعی فیبر هیچ درزی برای نشستن کثیفی ایجاد نمی کند - در مقایسه با تری لوبال که "پاها" مناطقی را برای کثیفی فراهم می کند. مستقر شده و در دام افتادن

ما معتقدیم موکت‌هایی که با رشته‌های توخالی ۴ سوراخه آنترون ساخته می‌شوند، خاک را در خلال جاروبرقی دوره‌ای و تمیز کردن عمیق آزاد می‌کنند که طول عمر موکت را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.
فیبر آنترون 4 سوراخ فیلامنت توخالی شکل

3. مقاومت در برابر لکه.
دو راه برای مقاومت الیاف در برابر لکه وجود دارد. روش اول استفاده موضعی روی الیاف و راه دوم ایجاد مقاومت لکه در الیاف است.

اکنون بسیاری از تولیدکنندگان مقاومت دائمی در برابر لکه را در الیاف خود ایجاد می کنند. ما به شدت توصیه می کنیم که از نماینده تولید خود بپرسید که آیا فیبر به طور دائم در برابر لکه مقاوم است یا خیر.
اگر الیاف به طور دائم در برابر لکه مقاوم نباشد، محافظ اولیه موکت شما در برابر لکه شدن، مواد موضعی هستند که موقتی هستند و راه حلی برای جلوگیری طولانی مدت از لک نیستند. موکت های ساخته شده با الیاف Antron® LumenaTM به طور دائم در برابر لکه مقاوم هستند.

مرتبط: مقایسه الیاف موکت آنترون در مقابل اکونیل
منینگتون توصیه می کند:


انتخاب اول

آنترون لوئمنا

Antron Legacy با XGUARD® و ColorSafe®

انتخاب دوم

هر فیبری که به طور دائم در برابر لکه مقاوم باشد

انتخاب برتر برای کلاس های درس (کراوات): LVT
اگر به دنبال دور شدن از یک سطح نرم هستید، LVT بهترین گزینه است. مزایای بی شماری دارد، یکی از آنها آسان بودن نگهداری آن است. اشکال کوچکی که باید از آن آگاه بود این است که در محیطی با تعداد زیادی مبلمان متحرک، LVT به ناچار خراشیده می شود.
اما نترسید، این مشکل به راحتی با پدهای صندلی حل می شود.
توصیه می کنیم از Expande استفاده کنید

منبع : https://blog.manningtoncommercial.com/best-flooring-education



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش مدرسه , کفپوش راه پله , بهترین کفپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

کف بتنی جایگزین بسیار خوبی برای کفپوش مشمع کف اتاق، فرش، چوب، کاشی، سنگ یا سنگ مرمر است. بتن را می توان تقریباً با هر رنگی رنگ آمیزی کرد، در انواع بافت ها و پرداخت ها مجدداً روکش کرد یا برای ظاهری صاف و براق جلا داد. بعلاوه، کفپوش بتنی بادوام، ماندگار و تمیز و نگهداری آسان است.
اگر خانه یا محل کسب و کار شما دارای کف های بتنی است، در معرض دید قرار دادن آن ها و استفاده از روش های تزئینی گزینه ای مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست است. در زیر بیشتر بدانید.
مزایا و معایب کف های بتنی
کفپوش طرح بتن مزایای زیادی دارد، آنها را با معایب زیر مقایسه کنید تا مشخص کنید که آیا بتن گزینه مناسبی برای شماست.

مزایای:
برای هر بودجه ای قابل طراحی است
گزینه های خلاقانه نامحدود
نیاز به نگهداری کمی دارد
برای چندین دهه (50+ سال) دوام خواهد آورد
در صورت آب بندی مناسب در برابر رطوبت و لکه مقاومت می کند
حیوانات خانگی دوستانه
آلرژن ها را در خانه کاهش می دهد
با سیستم تابشی قابل گرم شدن است
عاری از VOCs (ترکیبات آلی فرار)
کف بتنی قهوه ای
هنرهای بتن در هادسون، WI

معایب:
نیاز به آب بندی مجدد گهگاهی دارد
وصله کردن ممکن است دشوار باشد
ممکن است برای راحتی و گرما به فرش های منطقه نیاز داشته باشید
ترک ها می توانند در طول زمان ایجاد شوند
در صورت خیس شدن می تواند لغزنده شود
کف های بتنی در کجا استفاده می شود؟
آشپزخانه:
هیچ اتاق دیگری به اندازه آشپزخانه مورد استفاده قرار نمی گیرد، بنابراین باید بادوام ترین سطح کف ممکن را داشته باشد. بتن می تواند در برابر ترافیک پا و عناصری که سطوح کف آشپزخانه در معرض آن هستند مقاومت کند، در حالی که گزینه های طراحی بی پایانی را به میز می آورد. بعلاوه، هیچ درز یا خط دوغابی برای به دام انداختن کثیفی یا ریختن وجود ندارد، بنابراین تمیز کردن کار آسانی است. در مورد کفپوش آشپزخانه بیشتر ببینید.

ورودی، سرسرا، اتاق خواب:
با یک ورودی شیک، سرسرا یا کف دکوراتیو در فضای باز، اولین تاثیر فوق العاده ای را ایجاد کنید. مراقبت آسان بتن، توانایی مدیریت ترافیک سنگین پا و مقاومت در برابر لکه، آن را برای مناطق شلوغی که ممکن است خاک، گل و آب در آنها ردیابی شود، به گزینه ای عالی تبدیل کرده است. درباره نحوه ایجاد یک ورودی بزرگ بیشتر بخوانید.

کف بتنی رنگی
ساعت: 01:537
ویدیوهای بیشتر طبقه را تماشا کنید

حمام:
هنگام تصمیم گیری در مورد کفپوش حمام، شما چیزی می خواهید که شیک، بادوام، مقاوم در برابر رطوبت و ریختن و همچنین نگهداری کم باشد. بتن تمام آن جعبه ها را چک می کند. گرمایش تابشی نیز می تواند برای راحت نگه داشتن کف برای پاهای برهنه نصب شود. درباره گزینه های کفپوش حمام بیشتر بدانید.

زیر زمین:
بتن به دلیل مقاومت در برابر رطوبت در این مناطق که معمولاً در معرض رطوبت زمین و سیل احتمالی هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای کفپوش زیرزمین است. با بتن، می توانید از مشکلات کپک و کپک و مجبور به کشیدن و تعویض فرش مرطوب یا کفپوش چوبی آسیب دیده جلوگیری کنید. یک ویژگی سرگرم کننده از هاپسکاچ یا شافل بورد را به طرح اضافه کنید. ایده های بیشتری برای طبقه های زیرزمین بررسی کنید.

گاراژ:
با توجه به اینکه بسیاری از راهنمای جامع انتخاب کفپوش عنوان الحاقات فضای نشیمن مورد استفاده قرار می گیرند، چرا آنها را به اندازه بقیه خانه جذاب نکنید. ظاهر می تواند از رنگ خاکستری مهر و موم شده یا صیقلی گرفته تا ترکیب رنگ های پیچیده تر باشد. لکه های رنگی را برای ظاهری ترازو یا طراحی سفارشی با پوشش های اپوکسی رنگی روشن اضافه کنید. گزینه های بیشتر کفپوش گاراژ را ببینید.

تجاری:
بتن دوام را برای استفاده های سنگین، مناطق پرتردد با گزینه های سفارشی سازی بی پایان ترکیب می کند. این دو عامل با هم ترکیب می شوند تا آن را به یک انتخاب عالی برای فروشگاه های خرده فروشی، رستوران ها و بارها، دفاتر، کلیساها، مدارس، موسسات پزشکی و ساختمان های صنعتی تبدیل کنند و این امکان را فراهم می کنند که لوگو، رنگ ها یا تم شرکت شما را مستقیماً در طبقه قرار دهید. در مورد برنامه های تجاری بیشتر مشاهده کنید.

بیشتر بدانید: سوالات رایج در مورد کف بتنی

کف بتنی فلزی
Westcoat در سن دیگو، کالیفرنیا

هزینه کفپوش بتنی
یکی از مزایای اصلی کفپوش بتنی تزئینی مقرون به صرفه بودن آن در مقایسه با سایر گزینه ها است، به خصوص اگر از قبل یک دال بتنی آماده برای رنگ آمیزی، پرداخت یا اعمال پوشش یا روکش دارید. هزینه هر فوت مربع برای یک طرح پایه با مشمع کف اتاق، وینیل، فرش یا کاشی و سرامیک ارزان‌تر قابل مقایسه است. طرح‌های میان‌رده با لمینت، بامبو، چوب سخت و کاشی‌های گران‌تر قابل مقایسه هستند. طرح های بالاتر تقریباً مشابه تخته سنگ، سنگ یا مرمر هستند.

بتن پایه
2 تا 6 دلار در هر فوت مربع
مقایسه می کند با:

مشمع کف اتاق
وینیل
فرش
کاشی سرامیک
بتن میان رده
7 تا 14 دلار در هر فوت مربع
مقایسه می کند با:

لمینت
بامبو
چوب سخت
بتن مرغوب
15 تا 30 دلار در هر فوت مربع
مقایسه می کند با:

سنگ لوح
سنگ مرمر
تراورتن
ترازو
قیمت فوق بر اساس نصب اولیه در متراژ مربع است. عواملی مانند کابینت ها، برش ها، زاویه ها و پله ها می توانند به میزان زیادی در تغییرات هزینه ها کمک کنند.

کفپوش بتنی تزئینی می تواند ارزش فروش مجدد یک خانه را افزایش دهد، زیرا مالکان جدید می توانند خرید و انواع کفپوش طرح چوب مورد نظر خود را درست بالای سر نصب کنند، بدون اینکه هزینه های حذف و دفع را متحمل شوند، یا اینکه بتن را همانطور که هست نگه دارند. ارزش بلندمدت را نیز باید در نظر گرفت، زیرا بتن چندین دهه استفاده با تعمیر و نگهداری بسیار کم را فراهم می کند و در طول عمر کف باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

سایر عناصری که ممکن است بر هزینه تأثیر بگذارد عبارتند از:

قالب گیری 

یا قرنیزهایی که باید دور آن کار کرد یا برداشت
نیاز به لایه های زیرین مخصوص
حذف و دفع کفپوش های موجود
تعمیر کف زیرین
اسباب کشی
با پیمانکار خود تأیید کنید که دقیقاً چه چیزی شامل است و چه چیزی نیست.

گزینه های طراحی
رنگ ها:
محبوب ترین رنگ ها خاکستری خنثی و رنگ های خاکی هستند. با این حال، امکانات تقریبا بی حد و حصر است. رنگ را می توان با بتن مخلوط کرد (رنگ یکپارچه) یا با لکه ها، رنگ ها، پوشش های اپوکسی، درزگیرهای رنگی یا با ترکیبی از یک یا چند روش از آن روی سطح اعمال کرد. بتن را می توان به قدری طبیعی رنگ کرد که به طور یکپارچه با سایر عناصر یک اتاق ترکیب شود.

کف های لکه دار:
بتن رنگی به دلیل رنگ های گرم و خاکی که لکه ها ایجاد می کنند بسیار محبوب است. ظاهر را می توان برای تکرار سنگ مرمر، چوب، آجر، سنگ و موارد دیگر به دست آورد. لکه های اسیدی در پالت های خاکی موجود هستند و فرمول های مبتنی بر آب طیف وسیع تری از گزینه های رنگی را ارائه می دهند.

کفپوش بتنی اداری
سنگ مایع در Warminster، PA.

کف صیقلی:
کف نهایی بدون موم را با بتن صیقلی ایجاد کنید. سطوح مختلف درخشندگی از ساتن تا براقیت بالا را می توان از طریق این فرآیند چند مرحله ای به دست آورد. با بتن خاکستری طبیعی صیقلی، ظاهری صنعتی ایجاد کنید، یا گزینه های رنگ آمیزی متعدد را برای فهرستی بی پایان از امکانات ترکیب کنید.

طرح ها و بافت ها:
علاوه بر رنگ‌ها و پرداخت‌ها، امکانات طراحی بی‌شماری وجود دارد که می‌توان روی خرید کفپوش ضد آب شما اعمال کرد. از تمبرها و پوسته های بافت می توان برای تولید روکش هایی که شبیه چوب، سنگ، آجر و غیره است استفاده کرد. شما می توانید ظاهری شبیه به کاشی ایجاد کنید یا با برش اره، طرحی را درست روی سطح ایجاد کنید. لوگوها و گرافیک ها را می توان با شابلون یا حکاکی ترکیب کرد. اگر سطح موجود شما دارای ایرادات یا ترک‌های جزئی است، اغلب می‌توان آنها را استتار کرد یا توسط پیمانکاران ماهر در طراحی کار کرد، یا به سادگی برای افزودن شخصیت استفاده کرد.

گرمایش تابشی:
این روش گرمایش بدون گرد و غبار را می توان در بتن تازه ریخته شده یا با روکش نصب کرد. گرمای تابشی به ویژه برای کسانی که از مشکلات تنفسی و آلرژی رنج می برند بسیار مفید است زیرا هوا به شدت در سراسر خانه دمیده نمی شود و هوای بیرون وارد نمی شود. همچنین از مزایای اضافی صرفه جویی در هزینه های گرمایش برخوردار خواهید شد.

کف بتنی نمره گذاری شده
کفپوش ACI در Beaumont، CA

روکش ها و میکروتوپینگ ها:
اگر بتن شما دارای نقص، لکه یا ترک جزئی است، روکش یا میکروتاپینگ ممکن است راه حل باشد. روکش هایی که به درستی نصب شده اند به اندازه بتن استاندارد بادوام و ماندگار هستند. روکش های مهر گیر به شما این امکان را می دهد که پوشش ها، رنگ ها و لکه های مهر شده یا بافت دار را درست مانند بتن تازه ریخته شده اعمال کنید. حتی محصولات روکشی وجود دارد که به شما امکان می دهد سطوح وینیل، کاشی یا چوب را بپوشانید. در مورد ساخت سوئیچ به بتن بیشتر بخوانید.

درباره گزینه های تکمیل کف داخلی و ایده های طراحی بیشتر بدانید.

حفاظت، نگهداری و تعمیر
نیازهای نگهداری کفپوش بتنی بستگی به میزان و نوع ترافیک دریافتی آن دارد، اما با حداقل نگهداری، بتن شما چندین دهه استفاده را برای شما فراهم می کند. پیمانکار شما می تواند یک برنامه تعمیر و نگهداری متناسب با سطح و مکان شما توصیه کند.

مهر و موم:
هنگامی که کف های تزئینی نصب می شوند، باید به درستی آب بندی شوند. یک کفپوش داخلی خوب عمر بتن را طولانی تر می کند، از لک و لکه محافظت می کند، از مشکلات رطوبتی جلوگیری می کند و همچنین رنگ را غنی می کند و درخشندگی کف را افزایش می دهد. پیمانکار شما می تواند بهترین سیلر را برای کاربرد خاص شما توصیه کند.

موم:
اگر کف با رفت و آمد شدید پا، مانند یک رستوران یا فروشگاه خرده فروشی، می توان گهگاه از موم کف بتنی به عنوان یک لایه قربانی برای حفظ سیلر و محافظت از یکپارچگی کف استفاده کرد. این لایه رویی ساییدگی و پارگی روزانه را جذب می کند و نسبت به سیلر راحت تر از بین می رود و دوباره استفاده می شود.

تمیز کردن کف های لکه دار:
برای کفپوش‌های مسکونی که به‌درستی آب‌بندی شده‌اند، یک روال تمیز کردن اولیه از جارو کردن و تمیز کردن مرطوب کافی است تا کف را برای سال‌ها در بهترین حالت نگه دارد. برای تمیز کردن عمیق‌تر گهگاهی، از آب و یک پاک‌کننده با pH خنثی استفاده کنید. تشک های درب و فرش های منطقه نیز به محافظت از مناطق پرتردد یا مستعد نشت کمک می کنند. در مورد مراقبت از کفپوش بتنی تزئینی بیشتر بخوانید.

کف بتنی جلا داده شده
صخره سفارشی Bulach در Inver Grove Heights، MN

تمیز کردن کف صیقلی:
تمیز کردن روزانه گرد و غبار ذرات را از کف جدا می کند و سطح را از سایش محافظت می کند. به دلیل چگالی که در فرآیند پرداخت رخ می دهد، سطوح صیقلی نیازی به درزگیر یا واکس ندارند. آنها می توانند با سال ها استفاده پرترافیک کسل کننده شوند، اما صاف کردن سطح می تواند درخشش اولیه را بازگرداند. درباره نگهداری از کفپوش های صیقلی بیشتر بدانید.

تعمیر:
متاسفانه یکی از معایب کفپوش بتنی دکوراتیو عدم امکان تعمیر یا وصله آسان آن است. بافت و پرداخت بتن و همچنین رنگ و تن لکه همه باید مطابقت داشته باشند. این می تواند بسیار دشوار باشد، زیرا هر دسته از بتن درمان می شود

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , کفپوش بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

انتخاب کفپوش اداری بسیار بیشتر از انتخاب یک نوع کفپوش زیبا و استفاده روزانه از آن مفید است. این پست 8 نکته کلیدی را که باید هنگام انتخاب کفپوش اداری خود در نظر بگیرید بررسی می کند.

کفپوش اداری برای تکمیل دفتر شما و تصویر فیزیکی شرکت بسیار مهم است. خرید کفپوش اداری باید در درجه اول مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد در حالی که به کارکنان فضای کاری می دهد که بتوانند به آن افتخار کنند.

1) نگاه کنید
همانطور که در خانه ها ، کفپوش آخرین ضربه برس روی ملیله است که دفتر جدید شما است. به هر شکلی که می خواهید بروید ؛ براق ، پر جنب و جوش ، سنتی و غیره ، شما باید سخت فکر کنید که در تلاش برای دستیابی به چه چیزی هستید و چگونه کفپوش شما متناسب با این امر است. به یاد داشته باشید که انتخاب کفپوش شما در مرحله برنامه ریزی اولیه چگونه بر بقیه اتاق تأثیر می گذارد. از گذاشتن کفپوش بعنوان یک فکر بعدی خودداری کنید زیرا کفپوش واقعاً یک اتاق را تکمیل می کند.


2) ترافیک
در نظر بگیرید که چقدر ترافیک از یک منطقه عبور می کند. این امر بر نوع کفپوش انتخابی شما تأثیر می گذارد. برای مثال ، در لابی و پذیرایی شما افراد زیادی باید از آنجا عبور کنند. در این مورد ، یک کاشی وینیل لوکس قوی یا مشمع کف اتاق سنگین مناسب خواهد بود.

از طرف دیگر ، اتاق کنفرانس شما افراد کمتری دارد که در داخل قدم می زنند. در این مورد ، یک موکت لوکس خوب یا کاشی موکت شیک در اینجا مناسب است ، اگرچه LVT هنوز هم بسیار لوکس به نظر می رسد.

نکته: مطمئن شوید که فضای آشپزخانه شما دارای نوعی کفپوش ایمنی/ضد لغزش است. حتی در آشپزخانه های اداری ممکن است حوادثی رخ دهد و کفپوش محکم و بدون لغزش یک سرمایه گذاری ضروری است.


3) دوام و نگهداری
یک موکت لوکس و زرق و برق دار جدید برای اتاق کنفرانس شما که با تصویر دفتر فعلی شما مطابقت دارد ممکن است ایده ای عالی به نظر برسد. با این حال ، وقتی مشتری یک فنجان قهوه روی موکت شما می ریزد ، چه اتفاقی می افتد؟ آیا می خواهید آن موکت گران قیمت را جایگزین کنید؟

دو راه حل عالی برای یافتن کفپوش بادوام وجود دارد. اولین مورد این است که به سادگی کفپوش های سخت مانند کاشی های وینیل لوکس را نصب کنید. دوم نصب کاشی موکت است.

کاشی موکت چیست؟
کاشی های موکت همان چیزی است که از نامش پیداست - قسمت های مربع موکت که در جای خود چسبانده شده اند.

اگر در حال حاضر در یک دفتر کار هستید ، به زمین نگاه کنید. به احتمال زیاد شما می توانید درزهای بین بخش های موکت خود را تشخیص دهید. با دقت نگاه کنید و خواهید دید که اینها به صورت مربع یا کاشی مرتب شده اند.

اگر کسی روی موکت شما قهوه ریخت یا قسمتی از بهترین نوع کفپوش شما فرسوده شد ، می توانید کاشی فرسوده را برداشته و کاشی جدید جایگزین کنید. با این کار مجبور نیستید یک موکت کامل را برای یک لکه یا خراش کوچک تغییر دهید. مسلماً با کفپوش محکم می توانید قهوه ریخته شده را به راحتی تمیز کنید ، اما برخی افراد موکت را ترجیح می دهند.


4) هزینه
هزینه هنگام طراحی فضای اداری شما مهم است. حرکت بزرگی در جهت ایجاد ذن در محل کار از طریق طراحی وجود دارد ، اما در پایان روز ، یک افسر آنجاست تا کار سخت را تسهیل کند و ظاهر خوبی نداشته باشد. مسلماً ، شما می خواهید دفتر شما هنگام بازدید مشتریان از نظر ظاهری ظاهر شود ، اما همیشه مهم است که یک پروژه را با بودجه نگه دارید.

با این حال ، به یاد داشته باشید که هزینه کفپوش های با دوام یا سخت برای نگهداری را در نظر بگیرید. یک موکت ارزان قیمت ممکن است در کوتاه مدت شما را نجات دهد ، اما به احتمال زیاد ظرف چند سال آن را جایگزین خواهید کرد.


5) کسب و کار شما
خود کسب و کار خود را در نظر بگیرید. آیا مشتری میزبانی می کنید؟ در این صورت ، سرمایه گذاری در کفپوش های درجه یک سودمند خواهد بود. آیا دفتر شما بخشی از یک کارخانه است؟ اگر چنین است ، ممکن است بخواهید از موکت اجتناب کنید زیرا با ورود و خروج چکمه های کثیف به سرعت خراب می شوند.


7) ایمنی
کفپوش ایمنی در ادارات بسیار مهم است. در مناطقی که ممکن است آب مانند توالت یا آشپزخانه ریخته شود ، کفپوش بدون لغزش ضروری است! حتی برخی از راهروهای شلوغ در دفتر شما ممکن است به کفپوش ضد لغزش نیاز داشته باشند.


8) انواع کفپوش اداری
چند نوع کفپوش اداری وجود دارد که برای اکثر مشاغل مناسب است. نوع انتخابی شما بستگی به هزینه ، اتاق ، ترافیک و نیازهای تجاری شما دارد.


LVT
کاشی های وینیل LVT یا لوکس به سادگی خیره کننده هستند. موجود در محدوده های شیک و مدرن ارائه شده توسط Amtico یا کاشی های سنتی و طبیعی موجود در Karndean ، چیزی مناسب هر طرح است.

ظاهر همه چیز نیست کفپوش طرح بتن لوکس دارای کیفیت عالی در عایق صدا هستند. در واقع ، LVT دارای آکوستیک بهتری نسبت به چوب سخت ، مشمع کف اتاق و برخی از کاشی های نازک موکت است.

تنها نقطه ضعف واقعی LVT قیمت آن است. LVT می تواند گران باشد. با این حال ، کاشی های وینیل لوکس بسیار بادوام هستند و تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است. با در نظر گرفتن این امر قیمت متوسطی در مقایسه با موکت های ارزان قیمت که نیاز به تعویض مداوم دارند ، کاهش می یابد.

کاشی موکت
کاشی موکت یک انتخاب فوق العاده محبوب برای کفپوش اداری است. کاشی های موکت در ادارات سراسر انگلستان به راحتی با ظاهری تجاری قوی جایگزین می شوند.

این موکت های کاشی کاری شده در رنگ ها و سبک های بسیار متنوعی وجود دارند.

کف ایمنی
کفپوش ایمنی برای راهروهای شلوغ ، آشپزخانه و توالت ضروری است. کفپوش ضد لغزش می تواند دفتر شما را به مکان امن تری تبدیل کند

قابل استفاده


کفپوش اداری تجاری گلاسکو
Allfloors گلاسکو بیش از 30 سال است که به مشاغل اطراف گلاسکو کمک می کند کفپوش اداری تجاری را پیدا کنند که مناسب نیازهای تجاری آنها باشد. برای مشاوره ، اندازه گیری ، تامین و نصب. همین امروز با ما تماس بگیرید یا از صفحه کفپوش تجاری ما دیدن کنید.

منبع : allfloorsglasgow



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت کفپوش , بهترین کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

کف آشپزخانه وظیفه بزرگی دارد: آنها باید در مقابل بسیاری از تردد های پا ایستادگی کنند ، از نشت و لکه ها جلوگیری کنند. کف آشپزخانه شما ، علاوه بر کاربردی و بادوام ، یک طراحی اصلی نیز محسوب می شود. کف انتخابی شما بر سایر عناصر طراحی شما تأثیر می گذارد و با تنوع مواد ، رنگ ها و بافت های موجود امروزه ، انتخاب های شما تقریباً بی پایان است.

هنگام اطلاع از قیمت کفپوش آشپزخانه به نکاتی توجه کنید:

شیوه زندگی. در خانه ، شما ستاره نمایش آشپزی خود هستید - و به احتمال زیاد ، سس می ریزد ، ظروف نقره ای ریخته می شود و همسر ، بچه ها و حیوانات خانگی اغلب در آنجا حضور دارند. مهم است که کفهایی را انتخاب کنید که در برابر این نوع ساییدگی مقاوم باشند. و اگر بچه های کوچکی دارید یا قصد دارید سالها در آنجا بمانید ، کفهای بدون لغزش برای ایمنی مهم هستند.

حس سبک شما طبقه هایی را انتخاب کنید که مکمل آشپزخانه شما باشد ، چه روستایی باشد و چه سبک محلی یا مدرن. اندازه آشپزخانه و رنگ ها ، بافت ها و الگوهای موجود را در نظر بگیرید. آیا سطح بزرگ زیر پا باید به عنوان یک پس زمینه خنثی یا یک نقطه کانونی روشن عمل کند؟

راحتی. اگر ساعت ها روی پای خود می گذارید تا برش دهید ، برش بزنید و هم بزنید ، کفپوش را با کمی نرمی و انعطاف پذیری در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، کف کفپوش می تواند برای مدت طولانی ناراحت کننده باشد. چوب برای کاهش خستگی پا بهتر است. و کفهای انعطاف پذیر ، با خاصیت کشسانی ، راحت ترین برای پا هستند. هرچه را که انتخاب می کنید ، یک تشک یا فرش نرم می تواند راحتی را نیز ایجاد کند.

سهولت نظافت بین نشت مواد غذایی و آلودگی های ردیابی شده ، کف آشپزخانه می تواند بسیار کثیف شود. برای به حداقل رساندن زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری ، موادی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود ، در برابر آب مقاوم باشد و مستعد رنگ آمیزی نباشد.

هزینه. اگر قصد بازسازی دارید ، احتمالاً بودجه شما بین میزهای آشپزخانه ، کابینت ، وسایل روشنایی و موارد دیگر تقسیم می شود. کفپوش در کجای طرح قرار می گیرد؟ هنگامی که بودجه کفپوش خود را تعیین کردید ، آشپزخانه را اندازه بگیرید تا از مساحت مربع ایده بگیرید. به یاد داشته باشید که ممکن است هزینه های اضافی شامل زیرسازی ، تحویل ، نصب و حذف و دفع طبقه قبلی شما اعمال شود.

خوشبختانه وقتی تصمیم گرفتید که بهترین و مناسب ترین کفپوش را برای نیازهای شما انجام می دهد ، انتخاب های زیادی دارید. در اینجا برخی از بهترین ایده های کفپوش آشپزخانه وجود دارد:

وینیل
آشپزخانه جادار دارای کفپوش وینیل لوکس است
رابرت پترسون ، عکاسی سفید روستایی

کفپوش لوکس وینیل چوبی از جنس چوب سخت 100٪ ضد آب بوده و دارای روکش چوب پنبه ای است که به طور طبیعی در برابر کپک و کپک ایجاد کننده بو مقاوم است. این کفپوش نرم تر ، گرمتر و آرام تر ساخته شده است ، که آن را برای این فضای بزرگ تجمع در خانه مناسب می کند.

کفپوش وینیل یا مقاوم انواع سبک ها و رنگ ها را در کفپوش یا ورق برای کسانی که مقرون به صرفه هستند ارائه می دهد.

کفپوش وینیل ورقه ای ضد آب و ضد لک است ، به علاوه این یک ضربه محکم و ناگهانی برای تمیز کردن نشتی و ترشحات است. این مدل دارای طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها است ، از جین ساده تا وینیل برجسته که کار خوبی را با تقلید از کفپوش و سرامیک انجام می دهد. ورق های استاندارد 12 فوت عرض دارند بنابراین درزها حداقل هستند.

ورق وینیل کفپوش انعطاف پذیر است ، به این معنی که در زیر پا کمی نرم به نظر می رسد. این کار خستگی را از بین می برد و ساعت ها آماده سازی غذا را آسان می کند. همچنین ، کفپوش انعطاف پذیر کاسه ها و لیوان های افتاده را می بخشد. اگر به دنبال کفپوش آشپزخانه ارزان هستید ، برخی از انواع ورق وینیل کاملاً ارزان هستند.

کفپوش چینی
آشپزخانه معاصر سفید با کف کفپوش چینی
Nar Bustamante ، PhotographerLink 2014 کلیه حقوق محفوظ است

تضاد بین کفپوش های چینی با روکش چوبی و کابینت های بدون قاب سفید ، ظاهری تمیز در این آشپزخانه معاصر ایجاد می کند. زرق و برق کف آشپزخانه به این فضا حس شیک و صیقلی می دهد.

برای دوام و ظاهر خوب ، کفپوش کفپوش آشپزخانه چینی قهرمان است. این یک نسخه ارتقا یافته از کفپوش و سرامیک معمولی است زیرا فرآیند تولید آن را سخت تر و متخلخل تر می کند - انتخاب خوبی برای آشپزخانه هایی که احتمال ریزش در آنها وجود دارد.

کفپوش پرسلان به صورت لعاب دار یا بدون لعاب عرضه می شود. کفپوش های لعاب دار دارای روکش شیشه ای هستند که می توانند در هر رنگی ساخته شوند. کفپوش های چینی بدون لعاب دارای رنگ خاکستری طبیعی خاک رس هایی هستند که برای ساخت آنها استفاده می شود. برخی از کفپوش های کفپوش آشپزخانه چینی دارای استاندارد ضد لغزش توسط قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA) هستند.

چوب سخت
آشپزخانه ای به سبک مزرعه با بارستول های بزرگ جزیره ای و چرمی
کریستینا وج

این آشپزخانه دوست داشتنی با الهام از خانه مزرعه ای با استعداد مدرن ، کفپوش چوبی سخت تیره را احاطه کرده است. کابینت های براق و سفید فضای زیادی برای ذخیره سازی فراهم می کنند و صفحات روکش مرمری با پشت کفپوش کفپوش مترو جفت می شوند. دو چراغ آویز تزیین شده برنجی نور ملایمی را در بالای جزیره بزرگ آشپزخانه با صندلی های چرمی روی صندلی ایجاد می کند

کفپوش چوبی سخت گرما و زیبایی را با هم ترکیب کرده و در زیر پا راحت است. اگر طرح کف باز دارید و می خواهید یک نوع کفپوش فراتر از آشپزخانه شما داشته باشد ، انتخاب خوبی است.

چوب سخت دوام را با نگهداری کم ترکیب می کند. بهترین کفپوش چوبی اتاق کودک سخت به طور کامل در برابر رطوبت مقاوم است.

گاهی اوقات پاشش می کند ، اما نشت باید فوراً پاک شود.

کفپوش چوبی سخت به صورت چوب جامد یا تخته های چوبی مهندسی شده تولید می شود. تخته های چوبی مهندسی شده دارای روکش بالایی از چوب واقعی با لایه ای از تخته سه لا هستند که باعث می شود تخته ها ثابت بمانند و کفپوش کمتر مستعد رطوبت و دما باشد - این یک ایده خوب برای کفپوش آشپزخانه است.

چوب پنبه
آشپزخانه با کابینت قهوه ای ، جزیره سفید و پشت سفید
یک چراغ آویز روستایی با کابینت گردویی با روکش تمیز و لوازم استیل ضد زنگ مخلوط می شود. برای ترکیبی از سبک های معاصر پشت کفپوش سفید و کفپوش چوب پنبه خاکستری لایه های خنثی را اضافه می کند.

چوب پنبه ضد آب و انعطاف پذیر است ، که آن را به یک انتخاب راحت و مقاوم در برابر رطوبت برای کف آشپزخانه تبدیل می کند. چوب پنبه در 12 "x 12" کفپوش و 1 "x 3" تخته ، هر کدام دارای الگوهای دانه ای جذاب است. چوب پنبه دارای سطح بافتی است که مقاومت لغزش را نیز نشان می دهد.

گزینه های کف آشپزخانه 02:38
با جدیدترین گزینه های کف پوش آشنا شوید ، از چوب سخت کلاسیک گرفته تا وینیل مقرون به صرفه.
چوب پنبه از پوست درختی ساخته می شود که دوباره رشد می کند ، بنابراین یک ماده پایدار است. این محصول از قبل آماده شده است ، اما برای جلوگیری از خراش و لکه باید هر 3 تا 4 سال یکبار مجدداً پلمپ شود.

مشمع کف اتاق
Armstrong_Linoleum-flooring-2-kitchen_s4x3
طراحی کف آشپزخانه مشمع کف اتاق توسط آرمسترانگ.

مشمع کف اتاق یکی دیگر از گزینه های کفپوش آشپزخانه سبز است. از پودر چوب پنبه تجدیدپذیر و تجزیه پذیر و روغن دانه کتان ساخته شده است و هیچ VOC مضر ندارد. این یک کفپوش انعطاف پذیر است که در الگوها و رنگ های مختلف وجود دارد و به خوبی در برابر رفت و آمد ایستاده است.

مقاوم در برابر رطوبت است اما کمی مستعد رنگ آمیزی است ، بنابراین مطمئن شوید که محصول خریداری شده دارای یک پوشش محافظ برای محافظت در برابر خط و خش و نشت است.

سنگ آهک
آشپزخانه مدرن با کابینت های قهوه ای شیک
بنیتا گلدبلات

کابینت گردویی گرما را به کفپوش نرم آهکی در این آشپزخانه معاصر می افزاید ، در حالی که نور طبیعی با پنجره های شفاف بالا به حداکثر می رسد. برجسته ترین فضا یک جزیره سفارشی است که برای قرار دادن نیمکت برای میز صبحانه طراحی شده است.

سنگ آهک یک سنگ طبیعی است که نمای قدیمی جهان را ارائه می دهد. این یک ماده متخلخل است که باید هنگام نصب و سپس دو بار در سال آب بندی شود.

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , بهترین کفپوش , کفپوش مناسب , کفپوش آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

فرش های نرم؟ نگهداری از کف آسان است؟ در اینجا چند نکته برای انتخاب کفپوش مناسب برای تزئین اتاق کودک آورده شده است.

مزایا و معایب انواع کفپوش به وسایل اتاق خواب بچه ها بستگی دارد
اگر به دنبال ایده های اتاق کودک هستید ، می توانید در اینجا بهترین نکات را برای انتخاب کف اتاق خواب کودکان خود بیابید.

کفپوش چوبی این سخت ترین و جذاب ترین نوع کفپوش اتاق کودک است. این در تمام دوران کودکی دوام خواهد داشت و به همان اندازه که برای یک نوزاد تازه متولد شده مناسب یک نوجوان 15 ساله است. بسته به سن کودک ، برای راحتی بیشتر فقط از فرش و کیف های لوبیایی استفاده کنید. برای جلوگیری از پاره پاره شدن و خراشیدن یا کفپوش چوبی جامد در بلوط یا کاج ، یک نسخه لمینت را انتخاب کنید. از نظر رنگ و سبک ، آنچه را بیشتر دوست دارید انتخاب کنید! بلوط طلایی انتخاب خوبی برای افزودن جلوه ای گرم به اتاق است ، در حالی که قهوه ای های تیره جلوه ای پرنعمت به اتاق می بخشند. حتی می توانید کف های چوبی را رنگ کنید!

فرش. فرش که اغلب به سختی نگهداری می شود و برای آلرژی ها مضر است ، هرگز گزینه مورد نظر برای اتاق خواب کودک نیست. با این حال ، با استفاده از کاشی های فرش (که در صورت لک شدن به راحتی قابل تغییر است) که در برابر ریزگردها درمان شده است ، می تواند گزینه خوبی برای مراحل اولیه و بازی کودک باشد. فرش پشمی قابل شستشو با رنگ خاموش را انتخاب کنید تا فضای کمتری به نظر نرسد.

پوشش های پلاستیکی در وینیل یا پی وی سی. این کم هزینه ترین گزینه است و راحت ترین حالت برای قرار دادن و نگهداری آن است ، اما گاهی اوقات فاقد جذابیت زیبایی است. نگاهی به تابلوهای خلق و خوی در دکوراسیون مغازه ها بیندازید تا در مورد آخرین روند این نوع کفپوش ها ایده بگیرید. جلد چوبی یا کف کاشی جلوه کاشی در ایجاد احساس اسکاندیناوی در اتاق خواب کودک به خوبی کار می کند. استفاده از نرم افزار خانگی سه بعدی آنلاین رایگان را امتحان کنید تا ایده های مختلف را امتحان کنید.

5 نکته برای انتخاب نوع مناسب کفپوش برای مجموعه اتاق خواب بچه ها:
1 سن کودک شما
هرچه کودک کوچکتر باشد کفپوش آن نرمتر و مقاوم در برابر لکه ها است. برای یک نوجوان کفپوش های صنعتی ، پرنعمت و یا الهام گرفته از اسکاندیناوی را ترجیح دهید.

2 یک اساسی بی انتها
از فرش هایی با طرح های کودکانه که کودک کوچک شما (و شما) احتمالاً خیلی زود از آنها خسته شود ، خودداری کنید! کف پوش خنثی تر را انتخاب کنید ، که می تواند با لوازم جانبی رنگارنگ یا آنهایی که دارای تصاویر قهرمان مورد علاقه خود هستند ، آنها را صورتی رنگ کند.

3 DIY
اگر بودجه تزیینی محدودی دارید ، به دنبال کفپوش هایی بروید که می توانید خودتان آن را بچینید ، مانند فرش یا کفپوش وینیل ، که می تواند در عرض فقط چند ساعت چیده شود.

4 نگاه کلی
برای انتخاب نوع مناسب کفپوش ، سعی کنید کل نمای اتاق کامل شده از جمله رنگ دیوارها ، مبلمان مختلف و احساس کلی اتاق را تجسم کنید. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر دکوراسیون با یکدیگر مطابقت دارند. در واقع ، مبلمان اتاق خواب بچه ها بسیار مهم هستند زیرا شما می خواهید آنها دوام داشته باشند و به اندازه کافی بزرگ باشند تا تمام وسایل کودک شما را ذخیره کنند.

5 خوب برنامه ریزی کنید!
شبیه ساز خانه سه بعدی ما شما را قادر می سازد برای همه اتاقهای خانه خود برنامه های سه بعدی رایگان ایجاد کنید. ابزاری کاربردی و م toثر برای برنامه ریزی و تکمیل پروژه های دکوراسیون اتاق بچه ها.

چه کودک نوپا و چه نوجوان داشته باشید ، کف پوش راحت ، بادوام و تمیز کردن آسان اولین مواردی است که وقتی به فکر کفپوش اتاق خواب کودکانمان می افتیم ، به ذهن خطور می کنند.

کودکان کوچکتر ، تا حدود 10 سالگی ، ممکن است زمان زیادی را برای بازی در کف اتاق خواب خود بگذرانند ، بنابراین گرما ، نرمی و راحتی از معیارهای مهم انتخاب هستند. و کودکان در هر سنی می توانند بی نظم باشند و کمتر به محافظت از سطوح کفپوش اهمیت می دهند ، بنابراین کفپوش هایی با دوام و تمیز کردن آسان نیز ارزش سرمایه گذاری را دارند.

نکته اصلی این است که یک کف مناسب کودک پیدا کنید که به اندازه کافی مقاوم باشد تا بتواند در برابر برخورد خشن کمی مقاومت کند ، اما همچنین به اندازه کافی نرم است تا در صورت سقوط یک فرود ایمن را فراهم کند. چگونگی ظاهر و احساس اتاق خواب یا کودک شما نیز در انتخاب کفپوش شما تأثیر دارد. یکی از مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که کودکان برای همیشه کودک نخواهند بود ، بنابراین ممکن است بخواهید پس از کوچ یا بزرگ شدن کودکان ، طبقه ای را انتخاب کنید که به زیبایی به اتاق خواب معمولی تبدیل شود.

بهترین کفپوش اداری برای اتاق خواب کودک چیست؟

بهترین کفپوش اتاق خواب کودک ، کف هم بادوام و هم راحت است. زمینی که برای پاهای برهنه راحت است و بسته به سن کودک ساعت های بی پایان خزیدن یا بازی روی زمین است. این طرح همچنین باید در طرح هایی موجود باشد که به شما کمک کند فضایی کارا و سرگرم کننده و منعکس کننده شخصیت و سلیقه کودک خود ایجاد کنید.

بسیاری از انواع کفپوش ها از جمله چوب ، وینیل ، ورقه ورقه و فرش با این معیارها مطابقت دارند. هر یک از گزینه های کفپوش اتاق خواب از نظر راحتی ، دوام و گزینه های طراحی دارای مزایا و معایبی هستند. به عنوان مثال ، از نظر راحتی ، فرش یکی از محبوب ترین گزینه ها برای اتاق خواب کودکان است. این یک سطح نرم و گرم را برای خزیدن و بازی کودکان فراهم می کند و در صورت مسافرت یا زمین خوردن ، یک زمین امن را فراهم می کند. فرش همچنین به عنوان یک عایق صدا عمل می کند ، به کاهش سر و صدای تولید شده از کودکان در حال دویدن و بازی در اتاق کمک می کند.

از نظر منفی ، تمیز نگه داشتن فرش آسان نیست. کودکان ممکن است کثیف باشند و پس از چند بار ریختن و لکه گیری ، ممکن است فرش های شما کمتر از تازه به نظر برسند. استفاده از کاشی فرش می تواند در اینجا گزینه دیگری باشد زیرا بدان معنی است که در صورت لکه گیری می توانید کاشی های جداگانه را تغییر دهید.

از طرف دیگر ، کفپوش های چوبی به راحتی تمیز می شوند. آنها همچنین نسبتاً بادوام هستند. با این حال ، آنها در معرض برخورد خشن تر مانند اسباب بازی های پرتاب شده یا ذخیره سازی وسایل کودکان مانند دوچرخه و اسکوتر ، به مرور زمان سهم خود را از خراش و فرورفتگی حفظ خواهند کرد. اما در حالت وارونه ، شما می توانید کفپوش ها را به پشت سنباده بزنید و پس از بزرگ شدن کودکان آنها را دوباره مرتب کنید و زیبایی اولیه آنها را بازیابی کنید.

سبک اتاق خواب کودکان و الهام بخش آنها
اتاق خواب کودکان می تواند فضاهای سرگرم کننده ای برای طراحی و تزئین باشد. سبک انتخابی شما تحت تأثیر سن و شخصیت فرزند شما قرار خواهد گرفت. با این حال ، از آنجا که این از روزهای مهد کودک تا سال های نوجوانی به طور قابل توجهی متفاوت است ، ممکن است بخواهید سبکی را در نظر بگیرید که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد و بتواند با کودک رشد کند.

اولین قدم برای یافتن یک طراحی انعطاف پذیر که بتوانید همزمان با رشد فرزندتان آن را به روز کنید و تغییر دهید ، نگاه کردن به کل اتاق در متن است. در نظر بگیرید که مبلمان ، فرش ، پرده ، تزئین دیوار و دیوارهای رنگی مختلف با انواع مختلف کفپوش چگونه به نظر می رسند. اگرچه تغییر کف اتاق کودک شما با تغییر سلیقه و روند کار چندان عملی نیست ، اما شما می توانید فرش را به راحتی عوض کنید یا رنگ دیوار را تغییر دهید تا سبک اتاق را به روز کنید یا تغییر دهید.

قبل از برنامه ریزی برای طراحی اتاق خواب کودکان خود ، برای الهام بخشیدن به صفحات تحریریه و طراحی ما مراجعه کنید. در اینجا چندین ایده عالی برای تحول دکوراسیون با تزئینات و کفپوش ، و همچنین مشاوره در مورد نحوه انتخاب رنگ و نحوه یافتن بهترین مبلمان اتاق خواب و اتاق کودک خود پیدا خواهید کرد.

وینیل در اتاق خواب کودکان
کفپوش وینیل در مورد کفپوش جعبه های بسیاری را تیک می زند که در زندگی روزمره کودکان بسیار مناسب است. در برابر نشت ، لکه ، خراش و فرورفتگی مقاوم است و تمیز و نگهداری آن بسیار آسان است. همچنین ، اگر کف وینیل شما از کف پشتیبانی شده و دارای یک سطح بالشتک و انعطاف پذیر است ، زیر پا گرم و نرم خواهد بود و عایق صوتی خوبی را ایجاد می کند.

وینیل همچنین در انواع مختلفی از طرح ها ، رنگ ها ، الگوها و سبک ها از جمله جلوه های گرافیکی موجود است. این بدان معناست که شما همچنین می توانید از بین طیف وسیعی از طرح های کلاسیک چوب ، سنگ یا کاشی انتخاب کنید ، می توانید طرح های سرگرم کننده ، بازیگوش یا مد روز را برای کف اتاق خواب کودک خود انتخاب و ترکیب کنید.


بی خطر برای کودکان

اغلب نگرانی هایی در مورد ایمنی کف وینیل در اتاق خواب کودکان وجود دارد. برخی از کفپوش های وینیل با کیفیت پایین ، مواد شیمیایی آلی فرار (VOCs) را برای چند روز یا چند هفته پس از نصب منتشر می کنند ، که می تواند کیفیت هوا را در اتاق خواب کودک کاهش دهد. با این حال ، در Tarkett ، ما در ساخت کف با انتشار کم برای بهبود کیفیت هوای داخلی و اطمینان از یک محیط داخلی امن متمرکز شده ایم. نسل جدید کف وینیل ما فقط یکی از محدوده های کفپوش با انتشار 10-100 است

بار پایین تر از دقیق ترین مقررات. همچنین ، تمام محصولات رول وینیل و کاشی وینیل لوکس (LVT) ما 100٪ فتالات نیستند.

چوب در اتاق خواب کودکان
در کنار فرش ، کفپوش مناسب آشپزخانه چوبی یک انتخاب محبوب برای اتاق خواب کودکان است. از نظر گرما و نرمی زیر پا ، فرش یک انتخاب آشکار است. با این حال ، در مورد تمیز نگه داشتن آنها بسیار کاربردی نیستند. از طرف دیگر ، تمیز کردن کف های چوبی با جارو کشیدن ساده یا پاک کردن آن با پاک کن مرطوب آسان است. این باعث می شود که آنها به ویژه در اتاق کودکان مناسب باشند ، زیرا احتمالاً سهم قابل توجهی از لکه ها و لکه ها را تجربه می کنند. آنها همچنین برای کودکانی که از آلرژی گرد و غبار رنج می برند انتخاب خوبی است. و برای افزودن گرما و لطافت می توانید فرش های منطقه را در آن بگنجانید. این همچنین به شما امکان می دهد تا به راحتی و سبک اتاق را متناسب با سن و شخصیت کودک تغییر دهید.

علاوه بر ریختن و لکه ، کف کودکان نیز ممکن است در اثر فعالیتهای روزمره کودکان دچار خراش و فرورفتگی شود. بنابراین ، اطمینان از اینکه کفپوش های چوبی شما برای مقاومت در برابر برخورد خشن تر ، از دوام خوبی برخوردار هستند ، مهم خواهد بود. در Tarkett ، بیشتر کفهای چوبی ما با Proteco ، یکی از قوی ترین محافظ های سطح بازار ، کار می شوند. Proteco در سه نوع ارائه می شود که هر یک از آنها احساس متفاوتی را به کف می دهند و پوشش های مختلف از نیمه براق تا مات متفاوت است.

کفپوش های چوبی Tarkett سخت ، کاربردی و آسان برای تمیز کردن یک گزینه عالی برای اتاق خواب کودکان است. به عنوان مثال ، برای کف های چوبی معاصر ، کاربردی ، بادوام ، نصب و نگهداری آسان و جذاب ، مجموعه Viva ما را مرور کنید. آنها در طیف وسیعی از بلوط و گردو کلاسیک ، و همچنین یک طرح خاکستری معاصر موجود هستند ، آنها گزینه مناسبی برای اتاق خواب کودکان هستند.

ورقه ورقه در اتاق خواب کودکان
نگهداری پایین و مقرون به صرفه بودن لمینت ، آن را برای والدینی که بودجه خوبی ندارند ، گزینه ای بسیار جذاب می کند. نصب سریع و آسان به عنوان یک پروژه DIY ، در کمتر از یک روز می توانید یک طبقه جدید در اتاق خواب کودکان خود نصب کنید. و مانند کفهای وینیل ، ورقه ورقه در طیف وسیعی از طرحها و رنگها موجود است و می تواند تقریباً مشابه مواد طبیعی مانند چوب ، کاشی و سرامیک و سنگ باشد.

تنها عیب قابل توجه کفپوش های لمینت پر سر و صدا بودن آنهاست که می تواند در اتاق خواب کودک مشکل ساز شود. زیرانداز با کیفیت خوب می تواند به کاهش برخی از مشکلات سر و صدا کمک کند. مانند کفپوش های چوبی ، از فرش های منطقه نیز می توان برای گرما و لطافت اتاق خواب کودک استفاده کرد.

منابع : home.by.me و home.tarkett



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , بهترین کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش مناسب , قیمت کفپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

وقتی نوبت به انتخاب کفپوش برای حمام می رسد ، بیشتر صاحبان خانه ها روی یافتن ماده ای جذاب و بادوام متناسب با سبک آنها تمرکز می کنند. اما یک تفاوت عمده بین کف حمام و کف اتاق های دیگر وجود دارد - سطح حمام باید ضد آب باشد. و چیدن کف مطابق با نیاز باید اولویت شماره یک باشد.

آب می تواند از سینک ظرفشویی خارج شود. توالت می تواند سرریز شود. بخار دوش به طور معمول حداقل یک بار در روز کل سرویس بهداشتی را خفه می کند.

کفپوش سرویس بهداشتی مرطوب از این قاعده مستثنی نیست و معمول است و آب باعث ایجاد خرابی در نوع کف نامناسب می شود. بنابراین اگرچه ممکن است هدف شما طراحی یک سرویس بهداشتی زیبا باشد ، اما ضد آب بودن آن باید بزرگترین نگرانی شما باشد. در اینجا چند گزینه کفپوش و جوانب مثبت و منفی هر یک آورده شده است.

کاشی چینی و سرامیک
دلیل اینکه چینی و سرامیک گزینه های کلاسیک کف حمام هستند. آنها نه تنها ضد آب هستند ، بلکه نسبتاً ارزان نیز هستند و می توانند ظاهر مواد گران قیمت مانند سنگ طبیعی یا چوب را تقلید کنند. (و در حالی که ترکیب این دو ماده مشابه است ، ظروف از نوع سرامیکی متفاوت است به این دلیل که از خاک رس تصفیه شده تری ساخته می شود و در دمای بالاتر شلیک می شود و باعث دوام و کمتر متخلخل بودن آن می شود.)

از لحاظ سبک ، ظروف و سرامیک در یک آرایه بی پایان از اندازه ها ، شکل ها ، بافت ها و رنگ ها ارائه می شود ، بنابراین انتخاب های طراحی شما عملاً بی حد و مرز است.

ویدئو: نحوه جایگزینی کف وینیل با کاشی و سرامیک

ظروف چینی و سرامیک در لمس سرد هستند ، اما در مقابل گرمایش تابشی که در زیر قرار می گیرد نیز بسیار پذیرنده هستند. در واقع ، اگر تمایل شما به داشتن بهترین کفپوش ساختمانی حمامی با کف گرم است ، پرسلان و سرامیک محبوب ترین گزینه ها هستند.

با این مواد مطابقت دارید؟ می توانند لغزنده باشند. کاشی با سطح بافت یا کاشی های کوچکتر که نیاز به دوغاب بیشتری دارند ، انتخاب کنید که کشش بهتری را فراهم می کند.

سنگ طبیعی
سنگ طبیعی با دوام و جذاب همیشه هوایی لوکس ترشح می کند ، اما گران است و کاملاً ضد آب نیست. مواد نرم مانند تراورتن و سنگ آهک هر دو سال یک بار باید آب بندی مجدد شوند ، در حالی که سنگهای سخت تر مانند سنگ مرمر و گرانیت می توانند تا پنج سال دوام بیاورند قبل از اینکه آنها را دوباره صاف کنید. اگر توانایی تهیه سنگ طبیعی را دارید و هر چند وقت یک بار دیگر مرمت و بازسازی کف را ندارید ، مطمئناً یکی از راه های افزایش ارزش فروش مجدد خانه شماست.

بهترین کفپوش برای آشپزخانه
مانند ظروف چینی و سرامیک ، سنگ در لمس احساس سرما می کند ، اما با گرم شدن از کف می توان این مشکل را برطرف کرد. همچنین مانند سرامیک ، انواع موکت به خصوص تافتینگ و پرسلن ، ماده ای بسیار لغزنده است. سنگی را انتخاب کنید که به جای صیقلی تراش خورده یا فرورفته باشد ، یا چیزی که با سندبلاست بافت شده باشد. سنگهای دارای بافت طبیعی مانند تخته سنگ نیز وجود دارد.

وینیل
از دهه گذشته ، به دلیل مقاومت در برابر آب ، قیمت مناسب و سهولت نصب ، وینیل به عنوان مواد کفپوش پلی یورتان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این منجر به انبوهی از سبک ها و طرح ها شده است که بازار را تحت فشار قرار داده است. این مواد به صورت ورق ، تخته ، یا کاشی ارائه می شوند ، ورق ها بهترین گزینه برای حمام هستند زیرا نصب در واقع یکپارچه است و آن را ضد آب می کند.

ترکیب وینیل دو نوع است: کامپوزیت پلاستیک چوب (WPC) و کامپوزیت پلاستیک سنگ (SPC). هر دو با یک هسته ضد آب ساخته شده اند ، اما WPC برای ضخیم تر بودن ، انعطاف پذیری و انعطاف پذیری ترجیح داده می شود.

گرچه وینیل بسیار با دوام است ، اما می تواند پس از مدتی دچار برجستگی ، شکاف یا فر شود. در صورت سوراخ شدن وینیل توسط جسم تیز ، مشکل نیز است. و از آنجا که این ماده از قیمت بسیار خوبی برخوردار است ، به اندازه مواد گران قیمت دیگر برای ارزش فروش مجدد خانه شما کار نخواهد کرد.

ورقه ورقه اغلب با وینیل اشتباه گرفته می شود ، اما نوع اول دارای پایه تراشه چوب است که آن را به یک ماده کفپوش حمام پست تبدیل می کند. اگر چوب با آب تماس پیدا کند ، آن را جذب کرده و حباب می زند و در نهایت ، کفپوش باید تعویض شود.

بتن
کف های حمام بتونی به طور معمول در خانه هایی با پایه دال یافت می شوند. همچنین می توانید برای کف سرویس بهداشتی یک تخته یا پوشش بتونی بریزید. این تخته را می توان رنگ آمیزی ، صیقل داده ، مهر یا رنگ آمیزی کرد تا ظاهری زیبا و متناسب با زیبایی مدرن ایجاد کند.

از مزایای بتن این است که کاملاً در برابر صدمات ناشی از آب نفوذ نمی کند و مادام العمر خواهد ماند. رنگ آمیزی یا مهر و موم شدن بتن گران نیست ، و وقتی در نظر بگیرید که این نوع کفپوش ها چه مدت دوام می آورند ، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر می شود.

با این حال ، نکات بسیار مهمی در مورد کفپوش می تواند سرد و لمس شود ، همچنین اگر با سطح صاف به پایان برسد بسیار لغزنده است. اگر برای استفاده از آن به عنوان کف حمام ، یک دال بتونی را صیقل می دهید ، از مواد ریز کننده برای کشش استفاده کنید.

چوب مهندسی شده
در حالی که چوب و آب معمولاً با هم مخلوط نمی شوند ، چوب مهندسی شده دارای پایه ای از تخته سه لا است که به خوبی در برابر رطوبت نگه می دارد. اگر شما باید در حمام خود کف چوبی داشته باشید ، این بهترین شرط شماست.

چوب مهندسی شده مانند چوب واقعی به نظر می رسد زیرا لایه بالایی آن از روکش چوب سخت ساخته شده است. این یک

گزینه نسبتاً گران قیمت ، و یک نقطه ضعف دیگر نیز وجود دارد: چوب مهندسی مستعد آسیب است و شما فقط می توانید قبل از نفوذ در لایه روکش ، اغلب آن را سنباده بزنید. هنوز هم ، این یک گزینه مناسب است که اگر مراقب باشید می تواند کارساز باشد.

از طرف دیگر ، چوب سخت جامد هرگز ایده خوبی برای سرویس های بهداشتی نیست. نسبت به رطوبت بسیار حساس است و به احتمال زیاد حتی با پوشش محافظتی بالا می پوسد.

کفپوش چوب پنبه ای
اگر پایداری برای شما مهم است ، چوب پنبه را به عنوان ماده کفپوش در نظر بگیرید. زیر پا ضد آب و راحت ، یک انتخاب عالی برای حمام است. همچنین دارای بافت طبیعی است ، که آن را به یک سطح عالی بدون لغزش تبدیل می کند. بعلاوه ، چوب پنبه می تواند برخی از الگوهای دانه زیبا و منحصر به فرد را داشته باشد. برای محافظت از کف چوب پنبه در برابر رطوبت ، آن را هر دو سال یکبار دوباره سربسته کنید.

منبع

 



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت کفپوش , بهترین کفپوش , کفپوش پلی یورتان ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

انتخاب کفپوش یکی از اساسی ترین و در عین حال مهمترین تصمیماتی است که صاحب خانه هنگام انجام نوسازی باید اتخاذ کند ، زیرا این امر زیربنای هر چیز دیگری است. در حالی که گزینه های مختلف زیادی از فرش گرفته تا تراسو وجود دارد ، یک ماده استاندارد تایید شده است: چوب سخت.

اما همه کفپوش های چوبی سخت برابر نیستند و انتخاب یک محصول صرفاً انتخاب رنگ دلخواه نیست. مجموعه ای از عوامل دیگر می توانند بر زیبایی و عملکرد تأثیر داشته باشند.

برای بررسی بسیاری از گزینه های موجود ، ما با سه متخصص صحبت کردیم: اسکات جونز ، مدیر مدیریت محصول در Carlisle Wide Plank Floors. جیمز کارول ، مدیر LV Wood ؛ و مارا میلر ، شریک در شرکت AD100 Carrier and Company Interiors. پس از یافتن مناسب بودن فضای خود ، باید به فکر نصب باشید. اگرچه ممکن است برای نصب کف خود انتخاب یک متخصص حرفه ای را انتخاب کنند ، برخی از صاحبان خانه های بی باک مسیر DIY را طی می کنند. اگر خودتان آماده رسیدگی به این پروژه هستید ، تونی Pastrana ، توسعه دهنده سیستم های نصب در Armstrong Flooring ، توصیه های خود را در مورد نحوه نصب کفپوش خود به اشتراک گذاشت.

نحوه انتخاب کفپوش چوب سخت
1. کفپوش های جامد یا مهندسی شده را انتخاب کنید
به طور سنتی ، کفپوش طرح چوب سخت از تخته های ضخیم از چوب جامد تهیه می شدند. امروزه ، چوب سخت جامد هنوز به طور گسترده در دسترس است ، اما بسیاری از شرکت ها کفپوش مهندسی شده ای را نیز ارائه می دهند - تخته هایی که با یک لایه رویی نازک تر از چوب سخت ساخته شده اند ، به لایه های دیگر متصل شده اند که برای جلوگیری از تغییر مکان کف در طول چرخه های انبساط و انقباض ، طراحی شده اند. جونز می گوید: "تمام چوبها در سه جهت حرکت می کنند: یک حرکت مماسی ، شعاعی و طولی است." "با محصولات مهندسی شده ، نیروهای مخالفی را در هیئت مدیره ایجاد می کنید تا سعی کنید حرکت طبیعی چوب را محدود کنید."

برای زیرزمین ها و آپارتمان های دارای کف زیرین بتونی ، کف سازی مهندسی شده یک مزیت نصب را دارد. در حالی که چوب جامد به طور کلی روی یک یا دو لایه تخته سه لا نصب می شود ، که می تواند ارتفاع کف را افزایش دهد و درهای موجود را مختل کند یا ارتفاع سقف را به میزان ناچیزی کاهش دهد ، "کف مهندسی می تواند مستقیماً به بتن یا روی یک تشک عایق صدا چسبانده شود" می گوید کارول. "همچنین برای نصب در گرمای تابشی مناسب است."

اما با دقت انتخاب کنید زیرا بعضی از طبقه های مهندسی دارای لایه های رویه ای بسیار نازک هستند که در آینده نمی توان آنها را سنباده کاری و اصلاح کرد. محصولات با کیفیت بالاتر دارای یک لایه ضخیم تر هستند که "شما به همان اندازه که می توانید از یک تخته جامد چوب قابل استفاده تهیه کنید ،" می گوید: "با چوب سخت جامد ،" شما فقط می توانید از قسمت بالای زبان و شیار برای دوباره پر کردن

تصویر ممکن است حاوی قفسه چوبی و فرش باشد
مقاطع عرضی کف مهندسی (بالا) و جامد چوب.
تماشا کردن
داخل خانه اسکات دیسیک با یک مجموعه ماشین شگفت انگیز

علی رغم مزایای استفاده از کف مهندسی ، هنوز هم برخی از صاحبان خانه چوب جامد را ترجیح می دهند. میلر می گوید: "چیزی در مورد چوب سخت وجود دارد که یک تفاوت ملموس است." "شما می توانید آن را زیر پا احساس کنید ، و آرام تر است."

2. Prefinished یا Site Finish را انتخاب کنید
تخته های چوب سخت را می توان با صورت خامی خریداری کرد که پس از نصب توسط یک متخصص حرفه ای به پایان برسد ، یا به صورت نازک ساخته شود ، که با لکه و پوشش قبلی از قبل اعمال شده می رسد. مزیت چوب پیش ساخته این است که "شما دقیقاً می دانید چه چیزی را دریافت می کنید" ، خاطرنشان می کند که به محض انتخاب یک محصول ، یک نمونه دقیق برای استفاده در هماهنگی پالت رنگ خانه و انتخاب سایر عناصر طراحی خواهید داشت ، مانند منسوجات ، دیوار پوشها و کابینت. نصب بهترین کفپوش  ساختمان پیش ساخته نیز زمان کمتری را می طلبد ، زیرا نیازی به استفاده از رنگ یا درزگیر نیست. وی اضافه می کند: "هنگامی که تصمیم به اتمام سایت دارید ، کمی تاس می چرخانید و برای درست کردن آن به مهارت پیمانکار کفپوش اعتماد می کنید."

هنوز هم ، اتمام در محل امکان شخصی سازی را فراهم می کند که مورد توجه بسیاری از صاحبان خانه و طراحان قرار گرفته است. میلر می گوید: "از این طریق ، ما كنترل بسیار بیشتری بر روی لكه و براق داریم." محصول نهایی نیز نرم و لطیف خواهد بود ، خاطرنشان می کند: چرا که کفپوش های ناتمام پس از اینکه میخ زدند و سپس به صورت یک صفحه پیوسته تکمیل می شوند ، معمولاً سنباده می زنند. او می گوید: "این جزئیات کوچکی است ، اما تفاوت ایجاد می کند."

3. نوع پایان را انتخاب کنید
جونز می گوید ، طیف کاملی از محصولات نهایی وجود دارد ، از روغن نفوذی به هیبریدهای روغن مانند تا پلی یورتان های محل کار گرفته تا اتمام نهایی یورتان با اشعه ماورا بنفش. اما برای ساده سازی ، اکثر کارهای تکمیل شده به یکی از دو دسته روغن یا پلی اورتان تقسیم می شوند.

کارول می گوید: روغن به چوب نفوذ می کند و دارای شکل و ظاهری است "بسیار نرم ، مات و طبیعی است." اما به اندازه پلی یورتان در برابر لکه ها و آسیب دیدگی ها تأثیرگذار نیست ، که باعث ایجاد یک لایه پوششی سخت روی سطح چوب می شود که "در برابر سایش مقاوم تر است ، به ویژه برای افراد دارای کودک ، یا هنگامی که غذا در اطراف آشپزخانه پرواز می کند."

روغن خراش را راحت تر تمام می کند ، اما باعث می شود خراش کمتر دیده شود. کارول می گوید: "همچنین به راحتی می توان لمس آنها را به صورت نقطه به نقطه انجام داد." "با پلی اورتان ، شما به طور کلی

برای جایگزینی یک تخته یا گاو صندوق و بازسازی مجدد یک بخش کامل از کف ، احتیاج دارید. "

جونز می گوید: "تعمیر و نگهداری پیشنهادی است که بعداً بپردازید". "با پایان دادن به روغن نرم ، از نگهداری راحت تری برخوردار هستید ، اما مجبورید بیشتر اوقات این کار را انجام دهید. هر چقدر با پلی یورتان ها سخت تر بروید ، کمتر مجبور به انجام تعمیر و نگهداری می شوید ، اما انجام تعمیر و نگهداری بیشتر درگیر است. "

4- انواع چوب را در نظر بگیرید
در آمریکای شمالی ، بلوط به دلیل خوبی پادشاه کفپوش های چوب سخت است. جونز می گوید: "این چوبی بسیار بادوام است که به خوبی لک می زند." این ماده همچنین دارای دانه های طبیعی جذابی است و به طور گسترده در سراسر منطقه در دسترس است و منجر به قیمت های مناسب می شود. در محافل طراحی ، بلوط سفید از محبوبیت خاصی برخوردار است ، زیرا دارای رنگ صورتی مایل به بلوط قرمز نیست.

گردو یکی دیگر از گزینه های محبوب است. در حالی که کمی نرمتر از بلوط است ، دارای رنگی عمیق است که آن را برای اتاقهایی که انتهای تیره تر مورد نظر است ، ایده آل می کند. کارول می گوید: "اگر رنگ خود را تغییر می دهید ، بهتر است با یک ماده طبیعی شروع به کار کنید که برای رسیدن به سایه مورد نظر خود کمترین میزان ممکن را تقویت می کنید." وی اضافه می کند ، گردو یک انتخاب طبیعی است وقتی شما بخواهید "لحنی گرمتر و غنی تر" داشته باشید. سایر چوب های جنگلی آمریکای شمالی که به راحتی در دسترس هستند عبارتند از: گل گلی ، گیلاس ، افرا و خاکستر. این انتخاب تا حد زیادی به اولویت شخصی از نظر رنگ و دانه برمی گردد.

5. الگوی دانه خود را انتخاب کنید
کنده ها به سه روش مختلف - اره ساده ، شکاف اره شده و چهارم اره - که سه الگوی دانه متفاوت دارند ، بریده می شوند. دشت اره دانه های چوبی سنتی با الگوهای موج دار معروف به کلیساهای جامع تولید می کند. کارول می گوید: "دقیقاً همان چیزی است که با شنیدن اصطلاح دانه چوب به آن فکر می کنید."

محبوبترین
بهترین تختخواب های سکو با زمینه سبز آهک
باهوش
18 بهترین تختخواب سکوها برای بالا بردن سبک اتاق خواب شما

توسط کریستی کلوگ

تصویر ممکن است شامل: اتاق نشیمن ، اتاق ، داخل سالن ، کف ، انسان ، شخص ، مبلمان ، کاناپه ، چوب ، چوب سخت ، فرش و کف
باهوش
یک خانه مزرعه Bland به یک بهشت ​​الهام گرفته از جنوب غربی تبدیل شده است

باهوش
با یک اتاق خواب جدید در بالا ، این آشپزخانه استکهلم می درخشد

در مقایسه ، تخته های اره شده اره ، دارای یک دانه بلند ، خطی و ثابت ، بدون کلیساهای جامع هستند. تخته های اره ای ربع به شکاف شبیه هستند ، اما کارول می گوید: "با اشعه های کم رنگ و تقریباً سه بعدی که از سطح تخته بیرون می آیند ، نامنظم هستند." "این می تواند بسیار مطلوب باشد ، یا نه ، بسته به آنچه شما دنبال آن هستید."

در بیشتر موارد ، کفپوش چوبی سخت به صورت اره ساده ، یا به صورت ریفت و چهارم اره با هم مخلوط می شود. جونز می گوید: "این ترکیب خوب است زیرا مقداری از این شکل را به شما می دهد اما زیاده روی نمی کند." با این وجود ، در صورت تمایل ، می توان به طور انحصاری چوب اره شده یا چهارم اره تهیه کرد.

میلر می گوید هیچ چیز خوب یا بدی در مورد دانه چوب وجود ندارد. "این فقط به برنامه و آنچه شما می خواهید بستگی دارد. در یک خاصیت روستایی تر ، ممکن است از اره ساده استفاده کنیم. در شهر ، ما ممکن است از ربع اره استفاده کنیم تا کمی زندگی اضافه کنیم. "

6. عرض تخته را تعیین کنید
اگرچه زمانی وجود داشت که به نظر می رسید تقریباً تمام کفپوش های چوب سخت در نوارهای دو تا سه اینچی نصب شده اند ، اکنون بسیاری از افراد از تخته های عریض تری استفاده می کنند. میلر می گوید: "یک احساس تجمل و هزینه در ارتباط با یک تخته وسیع تر وجود دارد." "هرگاه از حد معمول فراتر بروید ، احساس خاصی به وجود می آید." به همین دلیل است که "یک تخته چهار تا شش اینچی مشخصات استاندارد ماست ، بسته به اندازه اتاق و کاربرد" ، وی با بیان اینکه به طور کلی هرچه فضای اتاق بیشتر باشد ، تخته وسیع تری انتخاب می کنند ، .

کارول می گوید ، در LV Wood ، "هفت اینچ به کف تخته عریض استاندارد ما تبدیل شده است" و اندازه ها از آنجا بالا می روند. با این حال ، او اضافه می کند ، تخته های گسترده تر فقط گران به نظر نمی رسند - گران ترند. "هرچه عرض کنید ، هزین more بیشتری خواهید گرفت."

در حالی که کف متشکل از تخته های عریض درزهای کمتری نسبت به کف نوارهای نازک دارد ، اما باید توجه داشته باشید که در اثر انبساط و انقباض چوب ، این درزها سرانجام برجسته تر می شوند. از آنجا که تغییرات در چوب در بسیاری از تخته ها توزیع نشده است ، ممکن است حرکت اغراق آمیز به نظر برسد.

نصب کفپوش چوب سخت
عکس: با مجوز از کف آرمسترانگ
نحوه نصب کفپوش های سخت
ابزار و مواد
تونی پاسترانا ، توسعه دهنده سیستم های نصب در Armstrong Flooring ، می گوید: "بسته به نوع کفپوش چوب سختی که نصب می کنید ، ممکن است به ابزار و مواد مختلفی نیاز داشته باشید." "شما ممکن است به میخکوب کفپوش پنوماتیک ، مته و مته ، چکش ، میخ ، میله و اره نیاز داشته باشید." با دستورالعمل های موجود در کفپوش خود مشورت کنید و مطمئن شوید که همه ابزارها را آماده و در دسترس دارید.

1. روش نصب را تعیین کنید
شما می خواهید با تعیین روش صحیح طبقه ای که انتخاب کرده اید شروع کنید. پاسترانا می گوید: "روش های نصب بسته به عرض ، ضخامت و ساخت محصول چوب سخت و محل نصب آن متفاوت است." "به طور معمول ، کفپوش چوب سخت جامد میخ می شود و یا به کف کف چوب می بندد. چوب سخت مهندسی شده را می توان بصورت مکانیکی بست ، چسب زد ، یا به عنوان "کف شناور" نصب کرد

بر روی محصول انتخاب شده. " وی همچنین خاطرنشان کرد که نباید چوب سخت سخت زیر درجه نصب شود.

محبوبترین
بهترین تختخواب های سکو با زمینه سبز آهک
باهوش
18 بهترین تختخواب سکوها برای بالا بردن سبک اتاق خواب شما

تصویر ممکن است شامل: اتاق نشیمن ، اتاق ، داخل سالن ، کف ، انسان ، شخص ، مبلمان ، کاناپه ، چوب ، چوب سخت ، فرش و کف
باهوش
یک خانه مزرعه Bland به یک بهشت ​​الهام گرفته از جنوب غربی تبدیل شده است

باهوش
با یک اتاق خواب جدید در بالا ، این آشپزخانه استکهلم می درخشد

پاسترانا هشدار می دهد که نصب ناخن یا چسب حتی برای صاحبان خانه هایی که تجربه زیادی در انجام DIY دارند نیز می تواند چالش برانگیز باشد. او می گوید: "کف های چوب سخت یک سرمایه گذاری است ، بنابراین شما می خواهید این کار را به درستی انجام دهید." "نصب کفپوش چوب سخت به زمان ، دقت و دانش کافی نیاز دارد." اگر مطمئن نیستید ، نصابی را استخدام کنید که اولین بار بتواند کار را به درستی انجام دهد.

2. بگذارید کف های شما مطبوع شوند
فقط این که کفپوش شما رسیده است به این معنی نیست که باید اسلحه ناخن را بشکنید. کفپوش چوب جامد به زمان نیاز دارد تا با آب و هوای اتاق مطابقت داشته باشد.

پاسترانا می گوید: "برای مطبوع كردن كفپوش چوب سخت ، تخته های بسته بندی شده را به داخل اتاق نصب شده منتقل كنید و بگذارید چند روز در آنجا بمانند ، در حالی كه كارتن ها باز و از زمین بلند شده اند." "این اجازه می دهد تا رطوبت چوب با شرایط اتاق سازگار شود." کفپوش مهندسی نیازی به سازگاری ندارد ، Pastrana می گوید بهتر است قبل از نصب آن را در محیط نگهداری کنید.

وی افزود: "همچنین مهم است كه سطح رطوبت نسبی خانه بین 35 تا 55 درصد یا هر آنچه كه سازنده توصیه می كند باشد." "انجام این کار کمک می کند بعداً هر حرکتی درون کف چوب به حداقل برسد."

3. فضای خود را آماده کنید
وی گفت ، "قبل از شروع ، با دقت دستورالعمل های نصب و راه اندازی شده با محصول خود را بخوانید ، و اضافه کرد که بهتر است چند فیلم نصب را ببینید تا ببینید چطور انجام می شود. تمام ابزارهای ذکر شده در دستورالعمل ها را جمع کرده و از تمیز ، خشک و صاف بودن کف زیرین اطمینان حاصل کنید.

اگر در حال نصب روی یک طبقه موجود هستید ، مطمئن شوید که درها هنوز قادر به باز و بسته شدن هستند و وسایل خانه با صفحات آشپزخانه شسته شده اند. Pastrana می گوید: "بیشتر کفپوش های چوب سخت را می توان روی کاشی و سرامیک ، سنگ مرمر یا تراس موجود با زیر انداز مناسب یا چسب نصب کرد (طبق توصیه سازنده)" "برای کاربردهای ناخن ، اگر نفوذ اتصال دهنده به طور قابل توجهی کاهش نیافته و کف کف حداقل شرایط را برآورده کند ، می توان کف را روی ورق وینیل یا کاشی وینیل موجود نصب کرد."

اگر روی کف های چوبی موجود نصب می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که سطوح حاوی آزبست را پوشش ندهید یا با پوشش سرب یا رنگ پوشانده شده اند. وی می گوید: "اگر این مشكلی نیست ، می توانید پوشش قدیمی و یا لكه های بلند را بردارید و سپس با انجام هر گونه تعمیر یا جایگزینی تخته های شل و سپس تمیز كردن كامل كف ، كف را آماده كنید.

در مرحله بعد ، Pastrana می گوید ، "اتاق خود را اندازه گیری کنید - 5 درصد به متر مربع پایان یافته برای کمک هزینه برش دهید" و خطوط گچ را بکشید تا فضای اتاق قبل از شروع تعادل یابد. " هرگونه تراشکاری یا تراشکاری را که دوباره استفاده می کنید بردارید و در صورت لزوم کفپوش را بردارید. اگر میخ را کف میخ می زنید ، دیوار را علامت گذاری کنید تا موقعیت تیرچه های کف را نشان دهد.

 

4- کفپوش را نصب کنید
در صورت نیاز ، با پهن کردن زیرانداز شروع کنید. پاسترانا می گوید قطعات زمین را موازی با طولانی ترین دیوار اتاق بچینید. او می گوید: "از سمت چپ شروع کنید و درست کار کنید ، در حالی که طرف زبان کوچک به سمت شماست." "از فاصله دهنده ها بین تخته ها و دیوارها استفاده کنید تا امکان انبساط فراهم شود." برای روش نصب مناسب ، دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

اگر از اسلحه ناخن پنوماتیک استفاده می کنید ، چند ردیف اول را سوراخ کنید و خلبانان را ناخن بزنید تا جایی که جای اسلحه ناخن فراهم شود.

جعبه ها یا بسته های بسته بندی می توانند از نظر رنگی کمی متفاوت باشند. تابلوها را از جعبه های مختلف مخلوط کنید تا ظاهری تصادفی ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که کف تمام شده تکه های روشن یا تیره تری ندارد.

5. Finishing Touches را اضافه کنید
Pastrana می گوید: "جزئیات پایان کار می تواند موفقیت یک کار حرفه ای را از بین ببرد یا شکست ، بنابراین در اینجا گوشه و کنار را کوتاه نکنید." پس از اتمام کار ، "ردیابی خطوط برش داده شده و مطابق با راهنمای نصب" نصب می شود. وقتی همه ردیف ها نصب شد ، فاصله ها را بردارید و تزئینات و قالب ها را وصل کنید.

منبع : https://www.architecturaldigest.com/story/wood-floors-guide

 



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , کفپوش ساختمانی , بهترین کفپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

مزایای کیفیت سیستم های پوشش کف کلاس
دانش آموزان ممکن است کفپوشهای تمیز و غیر لغزنده ای را که در کلاس های درس آنها تعبیه شده است ، متوجه نشوند و همچنین این واقعیت که کف یکپارچه و رزین پایه لوله کشی حمام آنها نمی تواند به کنترل رشد عوامل بیماری زا کمک کند.

خواه دانش آموزان متوجه شوند یا نشوند ، خصوصیات پنهان سیستم کفپوش حیاط مدرسه با عملکرد بالا برای سالها دوام ، تمیزی و زیبایی شناسی جسورانه و زیبا بسیار مهم است.
فضاهایی متناسب با نیازهای عادات مطالعه دانش آموزان و کارمندان ، که در آنها سیستم کف پوش مناسب می تواند کمک قابل توجهی کند. کف مدرسه با رنگ روشن و ایمن می تواند به ایجاد فضای یادگیری مثبت برای کودکان خردسال کمک کند. پوشش های کف رزین با سایه های ملایم می توانند باعث افزایش تمرکز در دانش آموزان مسن نیز شوند. یک محیط تمیز و منظم تفاوت مهمی در مدرسه شما ایجاد می کند - شما حتی می توانید آرم مدرسه یا تیم خود را برای ایجاد روحیه مدرسه اضافه کنید.
علم کف سازی سیستم های کف سازی برای مدارس با کیفیت
آزمایشگاه های شیمیایی ، اتاق های مکانیکی ، انبارهای ظریف الکترونیک و امکانات تحقیقات پزشکی تنها چند مورد از مکان هایی است که به ویژگی های عملکردی خاص در پوشش کف نیاز است. حتی مناطق خدمات غذایی و میادین ورزشی چالش هایی را به وجود می آورند که فقط کف های رزینی با طراحی خوب می توانند برطرف شوند.

با تشکر از آزمایشگاه تحقیق و توسعه جامع و تیم توسعه کلاس جهانی ، خط پوشش بتن سازمانی ما یکی از جامع ترین موارد در بازار است.خرید کفپوش ورزشی مناسب برای فضاهای گسترده آزمایشگاهی و میدانی نشان می دهد که Florock یک راه حل مناسب با عملکرد بالا برای نیازهای سیستم کفپوش موسسه آموزشی شما است.

گزینه های ترمیم سیستم طبقه طبقه
با گذشت زمان ، کفپوش مدرسه می تواند خراب شود ، برش خوردگی ، مناطق ناهموار ، پوسته پوسته شدن و سایر مشکلات را نشان دهد. کف کلاس های آسیب دیده خطری برای دانش آموزان ، معلمان و بازدیدکنندگان از مرکز ایجاد می کند. ایمنی همیشه نگران کننده است و کمک به جلوگیری از لغزش ، مسافرت و سقوط یک اولویت اصلی است. علاوه بر این ، در معرض سایش روزانه ، ریختن مایعات ، مواد شیمیایی آزمایشگاهی و محصولات تمیز کننده خورنده ، مناطق کوچک کف آسیب دیده می توانند به سرعت گسترش یابند.

به لطف انتخاب گسترده محصولات Florock می توان کف مدارس را ترمیم ، نوسازی و ایمن تر و تمیزتر کرد. از ساده ترین سبک ها گرفته تا سبک های مدرن و جسورانه ، طبقه های مدرسه ای که از قبل آماده شده اند را می توان با یکی از گزینه های جدید موجود جایگزین کرد. حتی زیرلایه های بتونی که خرابی قابل توجهی را نشان می دهند معمولاً می توانند از نظر اقتصادی ترمیم شوند تا به نتیجه ای بهتر برسند. مقرون به صرفه و با دوام فوق العاده ، سیستم های کفپوش مدرسه ما می توانند ظاهر ، تمیزی و ایمنی کلی امکانات شما را مدرن کنند. پیشنهاد میکنیم مطلب ایده های خرید کفپوش برای خانه را نیز مطالعه کنید که در انتخاب کفپوش به شما کمک کند.

سیستم های کفپوش مدرسه بدون لغزش
کفپوش مدرسه در مرکز شما باید مقاوم در برابر لغزش و همچنین نگهداری آن آسان باشد. کف بدون درز این امکان را می دهد که بدون نگرانی از خطوط بهداشتی دوغاب که در کف کاشی آشکار است ، به سرعت و با کارآیی هر منطقه را بشویید و یا با ماشین بشویید. علاوه بر این ، فلوروک مزایای ویژه ای از جمله توانایی تقویت یا شیب دادن کف به داخل آشپزخانه ، حمام یا درب های کمد به شما ارائه می دهد. تمام قسمتهای کفپوش آشپزخانه را می توان متناسب با استفاده برنامه ریزی شده از فضا سفارشی کرد. دوام ، طول عمر و کیفیت مقاوم در برابر لغزش سیستم های کفپوش مدرسه ما به ایجاد یک محیط سالم و بهداشتی کمک می کند. برای کفهای بازدارنده لغزش در ورودی کف مدارس ، سالنهای اجتماعات یا اتاقهای اجتماعات ؛ شما ممکن است گزینه های جدید "لکه کاذب" فلزی را برای ظاهری جذاب و مدرن با دوام استثنایی و ارزش چرخه عمر برتر در نظر بگیرید.

منبع : florock.net



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش,خرید کفپوش,قیمت کفپوش,کفپوش حیاط مدرسه ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

هنگام انتخاب مواد کفپوش دفتر ، فرم و عملکرد باید از نکات مهم و اساسی باشند. و از آنجا که هر اتاق عملکرد متفاوتی دارد ، یک ماده کفپوش احتمالاً برای کل دفتر شما کار نخواهد کرد - آنچه در لابی کار می کند لزوماً در آشپزخانه دفتر کار شما نخواهد بود.

بهترین راه برای انتخاب مواد خرید کفپوش اداری این است که اتاق به اتاق بروید و موادی را انتخاب کنید که با عملکرد هر فضا مطابقت داشته باشد ، با ترجیحات طراحی شما مطابقت داشته باشد و با محدودیت های هزینه شما مطابقت داشته باشد.

چهار اتاق که باید هنگام انتخاب مواد کفپوش اداری در نظر بگیرید
مناطق لابی و پذیرایی
ماندگاری و طراحی موارد مهم در انتخاب مواد کفپوش برای لابی دفتر شما است. این لابی اولین چیزی است که مشتریان ، سهامداران ، فروشندگان و کارمندان جدید مشاهده خواهند کرد. بنابراین ، کفپوش محل پذیرایی شما باید اولین تأثیر خوب را ایجاد کند. همچنین باید بتواند سطح بالایی از ترافیک پا را بدون نشان دادن آن تحمل کند. در اینجا چند ماده با دوام و زیباشناختی به اندازه کافی برای استفاده در لابی شما آورده شده است:

ترازو
چوب تمام می شود
کاشی وینیل لوکس (LVT)
فضاهای اداری را باز کنید و اتاقهای شکسته کنید
کفپوش های فضای اداری باید مطابق با زیبایی مورد نظر تأسیسات شما باشد ، صدای اضافی پس زمینه را جذب کرده و در برابر ترافیک بالای پا مقاومت کنند. این باید در طراحی تاسیسات شما متصل شود و هزینه های نگهداری آن باید در بودجه شما باشد. مواد با دوام و نگهداری آسان در مناطق عمومی اداره بهتر است. در اینجا چند ماده وجود دارد که در مناطق عمومی دفتر کار می کنند:

فرش
LVT
اتاق کنفرانس
اتاق های کنفرانس زمینه جلسات مهم با کارمندان بالقوه ، مشتریان و سهامداران است. به همین دلیل ، نمی توان از طراحی در اتاق های کنفرانس چشم پوشی کرد - انتخاب بهترین چمن مصنوعی باغچه شما باید تأثیر خوبی ایجاد کند و متناسب با زیبایی کلی طراحی اتاق باشد. اگرچه در هنگام انتخاب کفپوش ، دوام باید همیشه مورد توجه قرار گیرد ، اما برای اتاقهای کنفرانس از اهمیت کمتری برخوردار است زیرا در مقایسه با مناطق مشترک دفتر کار شما ، ترافیک پا کمتر است. طراحی باید مهمترین نگرانی شما باشد. در اینجا چند ماده وجود دارد که در مناطق عمومی دفتر کار می کنند:

چوب تمام می شود
فرش لوکس
LVT
مناطق آشپزخانه
در هنگام انتخاب کفپوش برای آشپزخانه دفتر کار ، مقاومت در برابر لغزش ، نشت و مقاومت در برابر آب باید بسیار مهم باشد. کفپوش آشپزخانه باید به راحتی تمیز ، نگهداری و تعمیر شود ، زیرا نشت و نشت معمول است و تمیز کردن در مناطق تهیه غذا ضروری است. در اینجا چند ماده وجود دارد که در منطقه آشپزخانه شما کار می کنند:

کاشی معدن
LVT
مشمع کف اتاق
توصیه های فوق تنها چند مورد از بهترین گزینه ها برای هر اتاق است - گزینه های مواد شما تقریباً بی حد و حصر هستند. با در نظر گرفتن طراحی و بودجه شما ، پیمانکار کفپوش شما باید بتواند شما را به سمت بهترین مواد کفپوش برای هر منطقه مشخص از دفتر کار شما راهنمایی کند.
ایجاد یک طرح اصلی کف مناسب

آیا کفپوش شما طول عمر کامل خود را دارد؟ این استراتژیهای اثبات شده صنعت ، به مدیران تسهیلات کمک می کند تا سیستمهای کفپوش اداره جات را برای سالهای آینده تمیز ، ایمن و قابل اعتماد نگه دارند.

راهنمای ما را بارگیری کنید

پنج بهترین گزینه کفپوش اداری
اکنون که دانستید چه مواد کفپوش ممکن است برای هر منطقه از دفتر کار شما مناسب باشد ، باید نگاه دقیق تری بیندازید که کدام مواد متناسب با تنظیمات طراحی و محدودیت های هزینه شماست.

ترازو
Terrazzo یک سیستم کفپوش بدون درز LEED-دوستانه است که به دوام و قابلیت استفاده در طراحی آن مشهور است. این تقریباً بی حد و حصر گزینه های رنگی و طراحی را ارائه می دهد ، مناسب برای شرکت هایی که می خواهند با یک آرم سفارشی یا الگوی منحصر به فرد که یادآور کاشی های مرمر سطح بالا است ، از بازدید کنندگان استقبال کنند. از آنجا که تمیز کردن و نگهداری آسان ترازو است ، ارزش زیادی نیز در طول زندگی دارد. در صورت نصب و نگهداری صحیح ، تراسو می تواند برای دهه های آینده دوام داشته باشد.

چوب تمام می شود
کفپوش های تجاری چوبی مانند چوب های جامد جامد ، چوب های سخت مهندسی شده و کف های چوب های قفل دار ، جلوه ای زیبا برای تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکنندگان در لابی و فضاهای اتاق کنفرانس ایجاد می کنند. اگرچه چوب سخت به اندازه نمونه های مصنوعی آن مقرون به صرفه نیست ، اما برای برخی از طرح های طراحی ظاهری کلاسیک ارائه می دهد. چوب سخت مهندسی شده یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کفپوش چوب سخت است و تقریباً همان دوام و مزایای طراحی را دارد.

کاشی وینیل لوکس (LVT)
کاشی وینیل و به ویژه کاشی و چمن مصنوعی برای پارکینگ مناسب برنامه های اداری است. LVT فوق العاده بادوام است ، نگهداری آن آسان و همه کاره است. با طیف گسترده ای از اتمام و گزینه های طراحی ، تقریباً در هر طرح طراحی یکپارچه می شود ، و آن را کاملاً مناسب برای هر اتاق در دفتر کار خود می کند.

فرش
کاشی فرش و کف کاغذ فرش گزینه های خوبی برای جذب صدا و دوام آن هستند ، مانند مکان هایی که در فضای باز هستند و اتاق های مشترک. فرش از نظر زیبایی ، سازگار با محیط زیست و با دوام است. فرش Broadloom در جلو ارزان تر است اما نگهداری آن به اندازه کاشی فرش آسان نیست. برای اینکه بدانید کدام گزینه برای شما مناسب است ، به راهنمای ما برای فرشهای تجاری مراجعه کنید.

کاشی معدن
کاشی معدن استاندارد صنعتی برای کیت تجاری است.

فضاهای چن ، و برای دهه ها بوده است. ارزش مادام العمر عالی را فراهم می کند - کاشی معدن ارزان نصب می شود و طبیعت آن بادوام است. کاشی معدن به راحتی تمیز و نگهداری می شود و در برابر نشت و ترافیک شدید پا که معمولاً در مناطق آشپزخانه وجود دارد ، مقاومت می کند.

شما باید مواد کفپوش دفتر را با توجه به اتاق ، عملکرد ، تنظیمات طراحی و البته هزینه انتخاب کنید. یک پیمانکار کف سازی باید بتواند شما را به سمت موادی هدایت کند که نه تنها متناسب با این شرایط باشند ، بلکه بهترین وزن مادام العمر را هنگام وزن کردن هزینه های نصب و نگهداری ارائه می دهند. برای یادگیری نحوه کاهش هزینه ها ، درک ارزش و شناسایی پیمانکاران با کیفیت ، راهنمای خریدار ما برای پیمانکاران کفپوش امروز را بخوانید.

منبع : spectracf



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی , چمن مصنوعی پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

آیا می خواهید کف اتاق خواب کودکان خود را پیدا کنید؟ بسیاری از گزینه های کفپوش اتاق کودکان وجود دارد اما باید هنگام انتخاب برای کودکان مراقب باشید زیرا آنها با مشکلات زیادی مانند لغزش ، ریزش ، ریختن و ترافیک شدید پا مواجه می شوند. اگر کودکی لغزید و زمین خورد ، باید به دنبال کاری باشید که با دوام باشد اما به همان شیوه ، باید از تنظیمات لازم مراقبت شود.

جنبه مهم دیگری که باید نگران آن باشید این است که کفپوش انتخابی شما فعلاً و بعداً وقتی کودک بزرگ شد هدف شما را تأمین می کند. بنابراین بسیار مهم است که قبل از تعیین کف پوش هایی که برای کودک انتخاب می کنید ، تحقیقات کافی انجام شود.

ما می دانیم که انتخاب چقدر استرس آور است بنابراین ما تحقیقاتی را برای شما انجام داده ایم و با گزینه های کفپوش اتاق خواب کودک برای اتاق خواب کودک شما روبرو شده ایم. در زیر می توانید گزینه ها را بخوانید و بهترین گزینه ها را برای کودک خود انتخاب کنید.

گزینه های کف اتاق خواب کودک شما:
موکت:
این اولین گزینه کفپوش است که هنگام انتخاب گزینه های کف اتاق کودک به ذهن شما خطور می کند. اگر بچه ها از نوع کسانی هستند که روی زمین می نشینند و بازی می کنند ، موکتها بهترین گزینه هستند زیرا بسیار راحت هستند. اگر بچه های کوچکی دارید بهترین گزینه این است که به سراغ موکتهایی با الگوی کوچک بروید زیرا این امر به شما کمک می کند تا لکه های ناشی از ریزش های روزمره را بپوشانید. موکتهای دارای حلقه های کوچک نیز در اتاق کودک معجزه می کنند زیرا این نوع موکت گرد و خاک جمع نمی کند.

ورقه ورقه:
با وجود بچه ها در اطراف ، کف شما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین شما باید به دنبال گزینه ای برای کف باشید که گران نباشد و نصب آن آسان باشد. کفپوش لمینت با توجه به تمام نکات بالا گزینه خوبی است. آنها با دوام هستند و همچنین در برابر خراش مقاوم هستند. کف های چند لایه گزینه خوبی برای اتاق خواب بچه ها است. حتی اگر کسل کننده و فرسوده به نظر برسد ، تغییر کفپوش خود بدون مشکل با هزینه آسان است.

چوب سخت:
کف های چوب جامد یکی دیگر از گزینه های اتاق خواب کودک است زیرا دارای استحکام بالایی هستند و می توان آنها را دوباره اصلاح کرد. حتی اگر ترافیک بیش از حد پا وجود دارد یا آنها با ماشین یا دوچرخه خشن بازی می کنند ، شما فقط با پرداخت کف خود می توانید ظاهر قدیمی را بازیابی کنید. محصولات سبز مانند کف بامبو یا کف چوب پنبه نیز گزینه خوبی است و این همچنین مفهوم چیزهای دوستدار محیط زیست و اهمیت آن را به کودک شما می آموزد.

تخته های وینیل:
گزینه دیگر این است که به دنبال تخته های وینیل بروید ، با توجه به اینکه آنها قوی هستند ، نگهداری آنها آسان است و یک محصول ضد حساسیت است. آنها برای بچه ها بی خطر هستند.

یافتن بهترین طبقات کاری دشوار است همانطور که باید در نظر بگیرید ، سن کودک ، نحوه بازی کودک و مدت زمانی که در اتاق می گذراند. اگر کودک در مرحله خزیدن است باید به دنبال چیزی بروید که مانند موکت صاف و نرم باشد. و هنگامی که آنها رشد کردند ، باید کفپوش هایی را پیدا کنید که مستحکم باشند و بتوانند در برابر ترافیک شدید پا مقاومت کنند. هر آنچه را که انتخاب می کنید ، نباید فراموش کنید که آنها کف کفپوش را پشت سر می گذارند ، بنابراین شما باید آنچه را دوست دارید و در آن راحت باشند انتخاب کنید.

نوع کفپوش هایی که برای اتاق خواب کودک انتخاب می کنید در کل محیط تأثیر خواهد داشت. این بدان معناست که هنگام سنجیدن گزینه های خود ، باید بر روی ویژگی های مختلف تمرکز کنید.


کیفیت کف و همچنین ظاهر ، احساس و بافت آن بر چگونگی تعامل کودک با اتاق تأثیر می گذارد. شما همچنین باید نگران باشید که بعضی از طبقات باعث ایجاد بو یا آسیب رساندن به کیفیت هوا در فضا با انتشارهای مختلف شوند.

ویدئوی ویژه
موکت
موکت یک انتخاب سنتی ایده های خرید کفپوش برای خانه است و به خصوص در اتاق کودکان معمول است. این امر عمدتا به این دلیل است که کاملاً نرم و نرم است ، که به آن اجازه می دهد به عنوان یک بالشتک در زیر کل محیط عمل کند. این سطح راحتی لمسی را برای فضا فراهم می کند ، در عین حال به جلوگیری از صدمات با استفاده از بالشتک و زمین خوردن کمک می کند. برای افزایش این اثر می توان موکت ضخیم تری نیز خریداری کرد.

یکی دیگر از مزایای موکت در اتاق کودک این واقعیت است که می تواند به عنوان یک بافر عایق در کل کف عمل کند. این به شما کمک می کند تا برخی از نویزهای محیطی که می تواند در اثر بازی ، پایکوبی و پریدن کودکان در اتاق ایجاد شود. داشتن آن لایه عایق موکت به ویژه هنگامی که اتاق کودک در سطوح بالای خانه واقع شده باشد بسیار مهم است.


با این حال ، برخی از معایب نیز وجود دارد. بچه ها کثیف هستند و تمیز نگه داشتن موکت به طرز مشهوری دشوار است. به راحتی لک می زند و آلودگی را حفظ می کند ، به این معنی که رنگ های روشن تر و یکدست در این فضاها ایده بدی است. در همان زمان ، الیاف موجود در موکت تمایل به جذب و نگهداری خاک و گرد و غبار دارند که می تواند به کیفیت هوا در منطقه کمک منفی کند. اگر نشت رخ دهد و به سرعت با آن مقابله نشود ، می توانید با مشکلات کپک نیز مواجه شوید.


چوب پنبه
چوب پنبه یک انتخاب کاملاً منحصر به فرد برای اتاق کودک است که می تواند بسیاری از کیفیت های موکت را بدون اکثر اشکالات فراهم کند. هنگام نصب ، چوب پنبه به طور طبیعی نرم و در زیر پاهای شما باز می شود و با خرید مواد کاشی ضخیم تر ، می توان آن را حتی نرمتر کرد. این در حالی است که کاملاً شبیه چوب سخت سخت تر است.

اما برخلاف موکت ، کف چوب پنبه ضد میکروبی است و این ماده به طور طبیعی رشد کپک و سایر میکروارگانیسم ها را دفع می کند. همچنین ضد الکتریسیته ساکن بوده و باعث دفع آلودگی و گرد و غبار شده و باعث تمیزتر شدن و سالم تر شدن اتاق به طور طبیعی می شود. در صورت نصب و مهر و موم شدن ، تقریباً در برابر لکه ها قابل نفوذ نیست ، و تعمیر و نگهداری معمولاً فقط به صورت متناوب یا جاروبرقی انجام می شود.

چند اشکال نیز وجود دارد. چوب پنبه بسیار نرم است ، به این معنی که می تواند به راحتی آسیب ببیند. اگر حیوانات خانگی دارید ، مخصوصاً سگهای بزرگ ، ناخن های بدون تراش آنها می تواند سطح کف چوب پنبه را خراشیده و از بین ببرد. لبه نوک تیز اسباب بازی های چمن مصنوعی برای اتاق کودک همچنین می تواند باعث پارگی ، پارگی و جوش خوردن مواد شود. با استفاده از کاشی چوب پنبه ، که می تواند در صورت لزوم جایگزین شود ، می تواند تا حدودی جبران شود.

لاستیک
لاستیک کف پوش است که معمولاً در زمین های بازی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ماده ای بسیار نرم ، پربازده و بالشتک است که قادر به ضربه زدن و سقوط از فاصله های حتی متوسط ​​است.

کف های لاستیکی نیز بسیار مقاوم هستند و می توانند در برابر آسیب ناشی از پارگی ، پارگی ، خراش و ماسوره بسیار بهتر از سطح نرم آن مقاومت کنند. این امر با این واقعیت همراه است که نگهداری کم ، تمیز کردن آن آسان و لکه گیری آن سخت است و باعث شده در اتاق کودکان بسیار محبوب باشد.

یک اشکال بزرگ که تقریباً در تمام کف اتاق های کودکان وجود دارد چسبی است که برای محکم کردن آن در کف کار استفاده می شود. این امر غالباً تعداد کمی انتشار سمی ایجاد می کند که می تواند کیفیت هوا را مختل کند. با لاستیک ، در بیشتر موارد لازم نیست از چسب استفاده کنید. در عوض ، کشش طبیعی مواد (که مانع از لیز خوردن بچه ها نیز می شود) آن را در کنار وزن متراکم جرم خود نگه می دارد.

با این حال ، این یکی از گران قیمت ترین مواد کفپوش است که می توانید در مقایسه با وینیل و سایر گزینه های پوشش انعطاف پذیر انتخاب کنید. لاستیک همچنین می تواند بوی بسیار چشمگیری داشته باشد. این ماده مضر نیست ، زیرا این مواد طبیعی است ، اما ممکن است برای برخی از کودکان تا حدی تحریک کننده باشد ، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری ، واکنش آنها را به نصب کف کف لاستیکی آزمایش کنید.

وینیل انعطاف پذیر
وینیل ارزان است ، نگهداری کمی دارد ، در برابر لکه ها مقاوم است ، در برابر آب مقاوم است و از طریق پاره شدن یا پارگی ، آسیب دیدن آن بسیار سخت است. از بسیاری جهات ، این ماده ایده آل برای ایستادگی در برابر سختگیری هایی است که کودکان می توانند در کف اتاق خواب وارد کنند.

اشکال وینیل این است که طبیعی نیست و نسبتاً برای محیط زیست مضر است. با تولید آن سمومی ایجاد می شود که یا ذخیره می شوند یا در اتمسفر آزاد می شوند ، در عین حال سوخت می سوزانند و از منابع غیر قابل تجدید استفاده می کنند. برخی از کف های وینیل با کیفیت پایین نیز برای چند روز یا هفته ها پس از نصب ، مواد شیمیایی آلی فرار دارند که می تواند کیفیت هوای داخلی اتاق خواب کودک را کاهش دهد.

منبع 1 : expressflooring

منبع 2 : thespruce



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت چمن مصنوعی , بهترین موکت , خرید موکت , موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

اگر هرگز وارد اتاق تاتامی یا خانه سنتی ژاپنی شده باشید ، متوجه یک ورقه ظریف چمن بافته می شوید که اتاق نشیمن ، آشپزخانه و در نهایت اتاق خواب را در بر گرفته است. سبک بودن قدم شما توسط تاتامی نرم و علفی بافته شده تأمین می شود و حتی از رایحه ای خاکی تنفس می کند که حواس شما را به وجد می آورد.

در زیر یک راهنمای کوتاه در مورد کاربردهای تاتامی ، نحوه انتخاب تشک تاتامی و لیستی از بهترین تشک های تاتامی برای خرید اینترنتی و بدون بانک زدن ارائه می دهیم.
موارد استفاده برای تشک تاتامی
موارد استفاده از تشک تاتامی

کفپوش حصیر تاتامی طراحی زیبا و زیبایی را برای تزئین خانه شما به نمایش می گذارد. مواد تاتامی ظاهری کاملاً طبیعی و تازه در فضای زندگی شما ایجاد می کنند و حتی مناسب تشک یا فوتون هستند. تشک های تاتامی طبیعتاً انعطاف پذیر هستند ، یعنی شما می توانید از آنها به عنوان کف اصلی خانه خود (اتاق تاتامی) یا حتی به عنوان یک تشک تشک استفاده کنید.

کاربردهای جایگزین برای قیمت کفپوش طرح پارکت اتاق یوگا ، تشک خواب ، تشک آشپزخانه ، آتلیه هنرهای رزمی و حتی یک فضای بازی راحت برای کودکان.

تاریخچه کوتاه روی تشک تاتامی
کف پوش حصیر تاتامی ژاپنی

تاریخچه حصیرهای تاتامی را در نظر بگیرید - که به طور سنتی بافته شده اند و از قرن ها قبل در خانه های ژاپن به عنوان یک ماده اصلی شناخته شده اند. از آن زمان دکوراسیون مدرن خانه این طرح کفپوش را بصورت اصولی و اصولی دوباره وارد می کند. آنها به دلیل طبیعت سازگار با محیط زیست و مواد قابل تجزیه زیست شناخته شده اند ، آنها جایگزینی مناسب برای انواع کف سنتی هستند.

قرن ها پیش ، حصیرهای تاتامی به عنوان یک لوکس خانگی به عنوان کف پوش در خانه در نظر گرفته می شدند. از تاتامی به صراحت برای اشراف و اشراف بلندپایه صندلی استفاده می شد.

حصیر تاتامی نوعی ماده کفپوش است که در اتاق های سنتی به سبک ژاپنی و به طور معمول اتاق های تاتامی استفاده می شود. حصیرهای تاتامی پس از ورود به خانه های مردم عادی ، در هر اتاق به سبک ژاپنی به یک کالای خانگی رایج تبدیل شدند و نمادی برای خانه بودند.

تشک های تاتامی چگونه ایجاد می شوند
تشک تاتامی درست کنید
ساخت حصیر تاتامی با استفاده از روش های سنتی
روش ساخت حصیر تاتامی شامل استفاده از کاه برنج برای تشکیل هسته ، چمن عجله بافته شده به عنوان پوشش اطراف هسته و گاهی تخته های تراشه چوب یا کف پلی استایرن به عنوان پایه است. تشک های تاتامی در اندازه های استاندارد با طول همیشه دو برابر عرض ساخته می شوند.

موارد استفاده معمول از تشک تاتامی
از حصیرهای تاتامی بیشتر به عنوان نوعی کفپوش در خانه ها و مسافرخانه ها استفاده می شود - سنتی که از دوره ادو (1603–1868) در ژاپن وجود داشته است.

Ryokans ، مسافرخانه سنتی ژاپنی که به مسافرانی که در جاده ها و بزرگراه ها سفر می کنند ، خدمات ارائه می دهد ، دارای اتاق هایی با حصیر تاتامی است که به یک ورودی کوچک منتهی می شود که در آن مهمانان می توانند کفش های خود را قبل از پا گذاشتن به کف تاتامی در آورند.

اتاقهای میهمانان در یک ریوکان با روشهای سنتی ژاپنی طراحی شده اند: کف تاتامی ، درهای کشویی ، ایوان یا بالکن ، و فوتونی که به عنوان ملافه پهن شده است. الگوی تاتامی ، با احترام به دلیل نحوه ساخت حصیر ، دارای یک طرح بافته شده مشخص است. در حالی که بافت یک تشک تاتامی روی سطح کمی سخت احساس می شود اما یک بار روی آن فشار داده می شود ، بالشت تشک نرم و لطیف است.

خوابیدن روی تاتامی
کفپوش حصیر تاتامی ژاپنی

از تشک تاتامی معمولاً برای خوابیدن روی زمین استفاده می شود. خوابیدن روی حصیرهای تاتامی یک روش معمول در خانه های سنتی ژاپن است و بسیاری از مردم به راحتی کف کف تاتامی را می خوابند زیرا راحتی و بالشتک کافی را فراهم می کنند. فواید خوابیدن روی زمین حیرت انگیز است ، زیرا روشی سالم برای استراحت به پشت و روشی طبیعی برای خواب آرام است.

فضای غذاخوری و اتاق خواب با کفپوش تاتامی پوشانده شده است تا راحتی غذاخوری ، نوشیدن چای و خواب را فراهم کند. از آنجا که حصیرهای تاتامی به طور طبیعی از مواد ارگانیک ساخته می شوند و با احتیاط ساخته می شوند ، نوع مناسب کفپوش هستند که راحتی مطلوب برای خواب و فعالیت های روزمره را فراهم می کنند.

یک تخت تاتامی درست کنید
اتاق خواب مدرن ژاپنی

تخت های سبک ژاپنی به دلیل سبک حداقل ، روکش های نازک و اندازه سبک ، در حال تبدیل شدن به گزینه ای محبوب برای تخت های سبک غربی هستند.

تخت تاتامی ژاپنی که به عنوان تخت کف فوتون نیز شناخته می شود ، سطح سفت و سخت تری را ایجاد می کند اما با چند پتو می توان آن را لایه لایه کرد. یک مزیت اساسی خوابیدن روی تشک تاتامی با شیکی بوتون این است که سطح محکمی برای پشت شما فراهم می کند. خوابیدن روی یک سطح سفت عنوان شده است که یک درمان بالقوه برای کاهش کمر درد و تنظیم مجدد وضعیت طبیعی بدن شما است.

چیدمان محبوب تختخواب ژاپنی به این صورت است: حصیرهای تاتامی در پایین ، یک پد کف نازک به عنوان یک لایه اضافی و یک فوتون ژاپنی (شیکیبوتون) قرار دارند. یک بالش محکم مانند بالش تاتامی را می توانید با این ست جفت کنید تا تنظیم کامل تختخواب ژاپنی کامل شود.

تخت های تاتامی ، که به عنوان تختخواب سکوهای ژاپنی نیز شناخته می شوند ، ترکیبی از یک قاب تختخواب چوبی کم ارتفاع است که به صورت لایه لایه با حصیرهای تاتامی ساخته شده و روی آنها یک تشک فوتون ژاپنی قرار دارد.

خانه و آشپزخانه
حصیر تاتامی ژاپنی به عنوان حصیر ناهار خوری

از کیفیت خاصی در بافت ارگانیک و ظاهر طبیعی کف تاتامی برخوردار است.

تشک هایی که آنها را به مکانی مناسب برای هر خانه تبدیل می کند.

در خانه های مدرن ، کفپوش حصیر تاتامی و کفپوش طرح تاتامی روند رایج در خانه هایی است که طراحی خانه مینیمال را ترجیح می دهند یا مفهوم طراحی داخلی ژاپنی را در پیش می گیرند.

حصیر کف تاتامی ممکن است از خانه شما برای اهداف مختلفی غیر از پوشش کف یا حصیر خواب تاتامی استفاده شود. از حصیرهای تاتامی می توان به عنوان حصیر کف اتاق ناهارخوری ، کفپوش آشپزخانه و حمام و یا به عنوان دکوراسیون اصلی در اتاق نشیمن استفاده کرد.

چگونه یک تشک تاتامی انتخاب کنیم
وقتی به دنبال خرید تشک تاتامی به صورت آنلاین هستید ، به دنبال حصیرهای تاتامی معتبر و سنتی باشید که در اندازه های مختلف ارائه می شوند و تحت دستورالعمل های ایمن پردازش و ساخته می شوند.

بسیاری از خرده فروشان حصیرهای تاتامی با اندازه بزرگ را که برای پوشش کف استفاده می شود با قیمت مناسب ارائه می دهند. اگر به دنبال یک حصیر تاتامی با اندازه کوچکتر برای خانه خود هستید ، حصیرهای تاتامی ارزان را می توان یافت. بسیاری از خانه های مدرن از حصیرهای تاتامی ارزان قیمت استفاده می کنند که زیبایی سنتی حصیرهای تاتامی سنتی را به عنوان حصیر کف ، تشک خواب و تخت حصیر تاتامی فراهم می کنند.

در زیر بررسی حصیرهای تاتامی مدرن ارائه شده است که حصیرهای تاتامی را در اندازه هایی مانند تاشو (برای مراقبه ، یوگا ، تشک رومیزی) و اندازه های بزرگتر که برای پوشاندن یک اتاق خواب با کف حصیر تاتامی ارائه می شود ، ارائه می دهد.

بهترین تشک های تاتامی را از کجا بخریم آنلاین
تزئین خانه با حصیر تاتامی یک روش طبیعی برای معرفی ظاهری تازه به خانه شماست. تاتامی اغلب در اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می شود. در اینجا لیستی از حصیرهای تاتامی وجود دارد که دارای ارزیابی بالایی از نظر مشتری در بستر آنلاین مربوط به آن هستند.

تشک تاتامی سنتی ژاپنی IKEHIKO
تشک تاتامی ایکهیکو

شرح
IKEHIKO به عنوان شرکتی از ژاپن که از سال 1886 به عنوان یک فروشگاه کوچک شروع به کار کرد ، اکنون یک شرکت رشد یافته و تمام عیار است که حصیرهای تاتامی زیبا و سنتی را توزیع می کند. در اندازه 39 83 83 0.5 0.5 اینچ تهیه شده و از 100٪ علف عجله ای که از ژاپن رشد کرده ساخته شده است.

تشک های تاتامی ژاپنی IKEHIKO با حفظ احساس سنتی و مجلل یک تشک تاتامی اصیل ، راحتی و بی زحمت تاتامی را ارائه می دهند.

 از 100٪ Rush Grass استفاده می کند. (رشد یافته در ژاپن)
 اندازه: 39 83 83 0.5 0.5 اینچ. می تواند به صورت سه تا شود. (اندازه تاشو: 39 27 27.5 1.5 1.5 اینچ)
تشک سنتی ایگوسا تاتامی FULI JAPAN
حصیر تاتامی فولی
شرح
این تشک تاتامی Fuli Japan دارای یک تشک 100٪ ماده چمن عجله است که می تواند به صورت سه تا شود. اندازه تشک تاتامی 39 ″ x 83 اینچ است و حداکثر راحتی را فراهم می کند. در دو رنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد.

این تشک تاتامی Fuli Japan دارای یک تشک 100٪ ماده چمن عجله است که می تواند به صورت سه تا شود. اندازه حصیر تاتامی 39 ″ x 83 است و حداکثر راحتی را فراهم می کند. ایده آل برای تخمگذار در تابستان به عنوان بهترین تشک یا فرش خنک کننده در یک روز گرم تابستان.

 عالی برای خوابیدن و خوابیدن
 به نظر می رسد به عنوان یک حصیر کف
اینجا پیداش کن

تشک تاتامی سنتی ژاپنی EMOOR
تشک تاتامی Emoor

شرح
این تشک تاتامی Emoor 100٪ چمن عجله ساخته شده و به عنوان یک حصیر کف یا یک تخت فوتون عالی است. با دوام و زیبا طراحی و ساخته شده است تا به عنوان یک فرش شرقی در کف و به عنوان یک تشک زیرین برای فوتون های سنتی ژاپن مورد استفاده قرار گیرد.

حصیر تاتامی سنتی EMOOR یک پلت فرم تاتامی علفی 100٪ عجیب و غریب ارائه می دهد که سنتی و منحصر به فرد است. یک حصیر کلاسیک برای اضافه کردن در هر اتاق خواب ، فضای غذاخوری و اتاق نشیمن.

 ایده آل برای قرار دادن زیر futon شما
 ساختاری خوش ساخت و محکم بافته شده
اینجا پیداش کن

انواع مختلف تشک ژاپنی
تشک تاتامی سنتی
حصیرهای تاتامی سنتی از چمن های راش ژاپنی و پر از کاه برنج ساخته می شوند. آنها فرآیند عقیم سازی را طی می کنند که برای صادرات به ایالات متحده آمریکا مورد نیاز است و این باعث می شود که استفاده از آنها ایمن باشد.

تخت حصیر تاتامی

آنها کفپوشهای کاملاً سبک ژاپنی هستند زیرا بستر محکم و راحتی برای راه رفتن و بستر نرم و دلپذیری برای خوابیدن فراهم می کنند. تشک تاتامی یک پایه طبیعی برای یک فوتون یا تشک ژاپنی است. الگوی طبیعی و رایحه چمن مانند تشک ها برای کف راهروها ، ورودی ها و به عنوان درهای درب عالی است.

ایده آل به عنوان یک مانع رطوبت ، تشک های کف مناسب برای مکان های غذاخوری ، اتاق های چای ، دوجو هنرهای رزمی ، فضاهای اداری و استودیوهای یوگا. با القای کیفیت الهام گرفته از ذن ، یک استودیوی یوگا یا یک مکان آرام را به خوبی تکمیل می کند.
در خانه های مدرن - آنها زیبا به نظر می رسند و از نظر ذاتی از نظر ذاتی دارای کیفیت مناسبی هستند و در اتاق خواب مانند کفپوش یا فرش ، فضای آشپزخانه و حمام و اتاق نشیمن عالی هستند.

منبع : https://thebedlyft.com/buy-best-tatami-mat/



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش طرح پارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

کفپوش برای اتاق کودکان - این طبقه ویژه است. در این منطقه ، کودکان زمان زیادی را سپری می کنند. بسیار مهم است که این قسمت از اتاق تا حد ممکن ایمن باشد. در این مقاله ما تمام شرایط لازم برای گفتار را مشخص می کنیم و همزمان به گزینه های بهینه که برای طرح مهد کودک مناسب هستند می رویم.

الزامات پوشش
سلامتی ، ایمنی قیمت کفپوش رولی اتاق کودک - بالاتر از همه. در اتاق بازی آنها بیشترین وقت را می گذرانند. توجه جداگانه توصیه می شود به اختصاص زمین.
علمچیتь ربنکا یاد می گیرد با زنانه
Научите детей учиться! بازی رایگان و رایگان برای والدین از Advance.
ADVANCE-CLUB.RU
16 + РЕКЛАМА

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+

Выгодная доставка цветов در مسکو
Доставим цветы по Москве быстро и недорого. Удобная оплата. Отличный выбор!
PROSTOROZA.RU
والدین باید یک م presسسه پیش دبستانی را انتخاب کنند و نیازهای اساسی چنین جزئیاتی را بدانند:

مواد باید گرما را حفظ کنند. دانش آموزان زمان زیادی را برای بازی صرف خواهند کرد. مهم است که آنها راحتی را احساس کنند.
اهمیت زیادی دارد این یک طراحی سطح خارجی دارد. این نه تنها باید عملکرد عملی داشته باشد ، بلکه مانند کودکان نیز باید انجام شود.
مکان های بازی در فضای باز باید عملی باشد. فقط از مواد کیفی استفاده می شود. حتی پس از تمیز کردن زیاد ، باید منظره جذابی داشته باشد ، زیرا کودکان می خواهند زمان بیشتری را در این اتاق بگذرانند.
از آنجایی که کودکان پیش دبستانی زمان زیادی را برای بازی صرف می کنند ، بنابراین شما باید ماده ای را انتخاب کنید که برای مدت طولانی دوام داشته باشد ، آسیب های مختلف مکانیکی را منتقل کنید.
کف باید نه تنها برای کودکان ، بلکه کارکنان مهد کودک نیز باشد که نظافت را انجام می دهند. بسیار مهم است که سطح از تمیز کردن خشک و مرطوب خارج شود.

چیزهایی که درباره سوپراستار پاپ دعا لیپا نمی دانستید
زغال اخته

شخصیت افسانه ای زن Cosplay
زغال اخته
انواع پوشش غیر قابل جابجایی در کف

آپارتمان با بستن در 76 سالگی
هتل ها و استراحتگاه های غیرпревзойденное خدمات. Взнос 70٪ при сдаче. Частный пляж.
آدرس- RESIDENCES- JUMEIRAH.AE

Помогите спасти жизнь Мелании
داژ مِلِنьکاя کمک میتونه بتونه بولьشیم عجдоد باشه! Мелания очень нуждается в ней!
GIVE.RACHASHEILEV-FUND.ORG
Социальная реклама
امروزه مطالب زیادی وجود دارد که می تواند در موسسات کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

طبق SANPIN 2.4.1.3049-13 ، شما می توانید از منابعی استفاده کنید که گرما را حفظ می کنند. آنها می توانند تحت تمیز کردن ، مواد شوینده پردازش شوند.

ما انواع اصلی کفپوش مناسب برای مهد کودک را برای گزینه غیرقابل جابجایی اتاقهای بازی لیست کرده و مزایای آنها را مشخص می کنیم:

در واقع از فرش استفاده کنید هر متر از اتاق امن خواهد بود. پایه منسوجات در هنگام بازیهای متحرک باعث نرم شدن سقوط می شود. تشک عملی است ، اجازه نمی دهد گرد و غبار در داخل پراکنده شود. به راحتی با استفاده از جاروبرقی معمولی مونتاژ می شود.

یک راه حل عالی کف چوب پنبه خواهد بود. مزیت اصلی مربوط به مزایای سلامتی کودکان است. پس از نصب آن ، تأثیر مثبتی بر روی سیستم اسکلتی عضلانی Toddler خواهد داشت. در حین حرکت ، اثر "تخلیه" برای مفاصل ایجاد می شود.
توصیه شده توسط
بزرگ
بزرگ

RAID: LEGENDS سایه
بازی بسیار واقع گرایانه برای مردان!
بیشتر بدانید

استفاده از کاشی های نرم "مد" شده است. این کفپوش برای اتاق بازی کودکان در یک پیش دبستانی - یک لذت گران قیمت است ، اما مواد ارزش آن را دارند. یک منبع خاص استفاده می شود - کاشی اوا. این ایمن ، سازگار با محیط زیست است ، بو ندارد ، به طور ایده آل آن را برای کفپوش سرو کنید. منحصر به فرد بودن این گزینه - مانند یک پازل به نظر می رسد. همچنین جمع آوری شده - با کمک قلاب. سطح آن روشن ، رنگارنگ است ، که بسیار مورد توجه کودکان قرار می گیرد.

Помогите спасти жизнь Мелании
داژ مِلِنьکاя کمک میتونه بتونه بولьشیم عجдоد باشه! Мелания очень нуждается в ней!
GIVE.RACHASHEILEV-FUND.ORG
Социальная реклама

بازی به صورت رایگان آنلاین
بیش از 4000 بازی موجود در Yandex.Games. بدون نصب یا بارگیری!
YANDEX.COM
18+

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+

تشک های متحرک برای باغ ها
در طول گیم پلی ، مربیان اغلب از تشک استفاده می کنند. آنها فوق العاده کاربردی ، زیباشناختی هستند. مزایای آنها - شما می توانید هر زمان روی زمین بنشینید و نگران سلامتی خود نباشید ، بچه ها.

این مواد اغلب مورد استفاده قرار می گیرند:

تشک ماساژ - در هر پیش دبستانی قابل استفاده است. با کمک آنها ، می توانید بدن را مدیریت کنید ، کمبود احساس لمسی را پر کنید ، هماهنگی حرکات دانشجویی را ایجاد کنید. علاوه بر مزیت ، وجود چنین حصیری باعث جذابیت و جذابیت بیشتر بازی می شود.


از تشک های ارتوپدی به طور فعال در باغ های جبرانی استفاده می شود. اینها شبیه سازهایی هستند که به شما امکان می دهند با یک کوله پشتی ، مشکلات دیگر کنار بیایید. چنین سطوحی با اثر درمانی دارای ساختار تسکین دهنده هستند. وظیفه آنها ماساژ دادن عمیق پاها است.
در هنگام تعمیر خانه یا آپارتمان ، مناسب ترین کفپوش برای منزل چیست هر خانواده ای که در آن در حال حاضر کودک وجود دارد یا تنها برنامه ریزی برای جبران مجدد برنامه ریزی شده است ، مطمئناً ویژگی های تعمیر در اتاق محل زندگی کودکان را نشان می دهد. و این تعجب آور نیست ، زیرا ، بر خلاف سایر مکان ها ، این اتاق است که به مکانی برای کودک تبدیل خواهد شد ، جایی که او در مورد جهان یاد خواهد گرفت ، هر پدر و مادری می خواهد کودک را با راحتی و گرما احاطه کند ، ایمنی و راحتی عاطفی را تضمین کند .

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+
مدت زمان طولانی برای سازماندهی تعمیر مهد کودک ، این اغلب طراحی می شود که اتاق می تواند با خاک و سن کودک یا چند کودک مطابقت داشته باشد ، شرایط هماهنگی برای رشد و سلامت روانشناختی ایجاد کند.

RAID: LEGENDS سایه
بازی واقع گرایانه برای مردان!
بیشتر بدانید

اما انتخاب مواد تکمیل شده در چنین مکان هایی از اهمیت کمتری برخوردار نیست. به هر حال ، کودکان فقط در این اتاق زندگی نمی کنند و به میزان رشد لمسی خود ، ترجیح می دهند با همه چیز در اطراف آنها تعامل داشته باشند ، بنابراین آنها دوست دارند همه چیز را لمس کنند ، به افراد ضربه بزنند ، آنها را گاز بگیرند یا لیس بزنند ، بخزند و بپرند. روی همه سطوح و از آنجا که برای اتمام مواد چیدمان اتاق کودکان یک بررسی واقعی از انعطاف پذیری و ایمنی است.

در مقاله ما ، سعی خواهیم کرد در مورد آنچه می توان در اتاق کودکان استفاده کرد تا انجام تعمیر را برای شما آسان کند صحبت کنیم.

الزامات اساسی برای مواد
قبل از انتخاب ، و حتی خرید بیشتر مواد برای اتاق کودکان ، لازم است وظایفی که چنین پوشش هایی انجام می شود و نیازهای ویژه برای آنها تعیین شود. از جمله ویژگی ها و وظایف اصلی:
چیزهایی که درباره سوپراستار پاپ دعا لیپا نمی دانستید
زغال اخته

9 شخصیت افسانه ای زن Cosplay
زغال اخته
بوم شناسی
نیروی مکانیکی
از رطوبت نمی ترسد
مقاومت در برابر سایش
ایمنی کودک
تمیز کردن آسان
دوام
توانایی تعمیر و تعویض

علمچیتь ربنکا یاد می گیرد با زنانه
Научите детей учиться! بازی رایگان و رایگان برای والدین از Advance.
ADVANCE-CLUB.RU
16 + РЕКЛАМА

رپیتور بعد از اسپانوسومو از 5.5 €
قالب آنلاین: ودوبنو و فضا. کودک بزرگ و سرگرم کننده. !
TUTORONLINE.RU

سرور VPS ارزان!
از 2.2 دلار در ماه! مکان های زیادی ترافیک بی اندازه پشتیبانی 24/7 سریع KVM و SSD سریع!
PROFITSERVER.NET
با توجه به سازگاری با محیط زیست ، ترکیب مواد باید برای ساکن "کنجکاو" کاملاً بی خطر باشد ، او نباید هیچ ماده ای را به ویژه سمی تشخیص دهد. بنابراین ، برای اتمام اتاق خواب برای یک کودک ، بهتر است مواد طبیعی را انتخاب کنید.

یک کودک در بازی ممکن است تلاش کند که به سطح مواد آسیب برساند (برجستگی ها ، گزش ها ، خراش ها). بنابراین ، باید اطمینان حاصل شود که محصولات انتخاب شده در برابر این اثرات مقاوم هستند. علاوه بر این ، مواد نباید از رطوبت بترسند ، البته لازم نیست مانند محصول حمام یا آشپزخانه ، اما نباید به کوچکترین شکل تغییر شکل داده شود. وارد آب شوید.

به خصوص در انتخاب پوشش کف ، هنگامی که کودکان دوست دارند به طور فعال روی زمین حرکت کنند ، مهم است ، زیرا بیشترین فضای بازی و حرکات است.

البته ایمنی مهم است. به عنوان مثال ، افتادن به زمین در اتاق کودکان نباید برابر افتادن آسفالت باشد ، به طوری که چنین موادی نسبتاً نرم ، لغزنده و بدون برآمدگی و مفاصل خطرناک نیستند.

پوشش کف باید آماده شود تا کودک بتواند به راحتی آنها را مخلوط کند. بنابراین ،

مراقبت از اینگونه مواد باید تا حد ممکن ساده باشد تا هرگونه آلودگی بدون مشکل و بدون عواقب ظاهری مواد از بین برود.

دوام سرویس مهم است ، زیرا تعمیر در اتاق کودکان ، هم برای ساکنین آن و هم برای والدینش ناراحت کننده است ، بنابراین ارزش انتخاب سطح را دارد به گونه ای که حداقل برای دوره ای که شما خدمت می کنید دوباره منتظر هستم

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+
طول عمر مواد را فقط می توان در مناطق آسیب دیده جایگزین کرد ، یعنی اگر یک عنصر طراحی آسیب دیده باشد ، نیازی به تعویض پایان نیست ، به عنوان مثال ، کل از زمین ، و انجام محلی محلی کافی است . یک قطعه کوچک از مواد را تعمیر و جایگزین کنید.

در این لیست از الزامات تکمیل مواد برای اتاق کودکان خسته نشده است ، زیرا شما می توانید از ویژگی های بیشتر نحوه کار این اتاق مطلع شوید ، اما ما معیارهای اصلی را نشان داده ایم.

کفپوش
در انتخاب پوشش های کف ، ترجیح دادن مواد طبیعی است ، زیرا کودکان دوست دارند زمان زیادی را برای بازی در زمین صرف کنند. محصولات ایمن مواد آلی قادر به گرم و کاملا بی ضرر بودن است.

- انتخاب کلاسیک برای اتاق کودکان ، زیرا این مواد کاملاً از چوب جامد تشکیل شده است ، بنابراین سازگار با محیط زیست و ایمن است. علاوه بر این ، ماتریس یکی از با دوام ترین ها محسوب می شود ، زیرا حتی با آسیب کم نیز می تواند چندین بار تکرار شود و برای دوازده سال متوقف نمی شود. مراقبت از چنین کف حداقل ساعتهای مرطوب است. علاوه بر میز عظیم ، می توانید فرش نیز قرار دهید. در چنین موادی به عنوان یک درخت کامل ، میکروارگانیسم های مضر و کپک درمان نمی شوند. اما هنوز ، این پوشش دارای هزینه کاهش وزن سنگینی است ، زیرا شافت جامد یکی از گران ترین سطوح است و علاوه بر این ، می توان یک ماتریس را فقط روی یک سطح صاف ایده آل که دقیقاً برای قرار دادن چنین تخته ای آماده شده است ، قرار داد.

مقدار پایین تر است ، اما این ماده ویژگی های بهتر را ذخیره می کند گزینه قبلی. از این گذشته ، این همچنین یک سطح طبیعی کاملاً طبیعی است که سالهای زیادی در خدمت شما و فرزندتان خواهد بود. در عین حال ، ممکن است در ایمنی و سازگاری با محیط زیست چنین روکش خارجی شک نکنید. ظاهر اما به راحتی حتی در "طراحی افسانه" کودکان نیز جای می گیرد.

رپیتور بعد از اسپانوسومو از 5.5 €
قالب آنلاین: ودوبنو و فضا. کودک بزرگ و سرگرم کننده. !
TUTORONLINE.RU
РЕКЛАМА

سرور VPS ارزان!
از 2.2 دلار در ماه! مکان های زیادی ترافیک بی اندازه پشتیبانی 24/7 سریع KVM و SSD سریع!
PROFITSERVER.NET
Хостелы در میرامار ، سان هوان
برونیروйته هوستلی در میرامار ، سان هویان. Выгодные цены без комиссий.
ПОДРОБНЕЕ
BOOKING.COM
- گزینه ارزان و گزینه دیگری برای دو گزینه فوق. این پوشش که البته با مقاومت و دوام درمان می شود ، از پارکت و تخته سیاه پایین تر است ، اما هنوز هم برای اتاق کودکان بسیار کاربردی و ایمن است. ورقه ورقه به خوبی با سیستم "طبقه های گرم" ترکیب شده است ، بنابراین با انتخاب این گزینه می توانید حتی در زمستان های سخت نیز گرما را برای کودک فراهم کنید.

- یک گزینه خوب این برای اتاق کودکان است ، زیرا شاخه دارای ویژگی های ارتوپدی منحصر به فرد است ، بنابراین اولین قدم های کودک و راه رفتن با پای برهنه برای این طبقه بسیار مفید خواهد بود. دوشاخه کاملاً نرم است ، بنابراین خیلی راحت روی آن بیفتید یا بنشینید. چنین پوششی عایق حرارتی خوبی در نظر گرفته می شود ، بنابراین کف ، حتی بدون گرمایش ویژه ، همیشه در حالت دما راحت خواهد ماند. علاوه بر این ، بسیار کاربردی و قابل اعتماد است. نظافت نیز کار سختی نیست. اشکال آزاد سازی شفاف خاک متفاوت است: می تواند هسته مشبک کامل باشد و می تواند به صورت رول یا صفحات خرده اکسترود شود. راحتی صفحات و تخته های لوله این است که می توان مکان ها را تعویض یا تغییر داد ، که به افزایش عمر سطح کمک می کند.

اما برای کف اتاق کودکان ، نه تنها می توان از مواد طبیعی استفاده کرد ، زیرا راحتی عملی و عملی وجود دارد ، و مهمتر از همه - یک ایمن ، یک جایگزین. ما در مورد کفپوش وینیل ، گونه های خانگی صحبت می کنیم آنچه برای اتاق کودکان مناسب است. آوریل

منبع: assz

 



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , انواع کفپوش مهد کودک , بهترین کفپوش اتاق خواب , قیمت کفپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

آشنایی بازدیدکنندگان با خانه شما از راهرو شروع می شود. این اولین برداشت از آپارتمان و در نتیجه صاحب آن است.
در آشپزخانه ، به عنوان یک قاعده ، ما مدت طولانی را سپری می کنیم ، شام را آماده می کنیم یا از مهمان پذیرایی می کنیم. بیایید ببینیم که چگونه راحت ترین جو را در این اتاق ها ایجاد کنیم و اینکه چگونه انتخاب صحیح ورقه ورقه می تواند بر این مسئله تأثیر بگذارد.

ما همچنین تجزیه و تحلیل می کنیم که هنگام انتخاب باید به چه ویژگی های محصول توجه کنید.
آیا کفپوش لمینت برای آشپزخانه مناسب است؟

اگر در آشپزخانه مشغول تعمیر هستید ، خود به خود ، دیر یا زود ، به چگونگی چیدمان کف فکر کنید. در میان تمام گزینه های این طرح مهمترین مزایای ورقه ورقه است. اما این سوال مطرح می شود: آیا این مواد برای آشپزخانه مناسب است؟

به گفته متخصصان تعمیر ، خرید کفپوش ورزشی لمینت برای آشپزخانه ایده آل است. در این حالت انتخاب صفحه مورد نظر مهم است.
بنابراین ، ارزش شناختن مزایا ، معایب و ویژگی های مختلف دیگر آن است.

از جمله مزایای ورقه ورقه ، که به راحتی امکان استفاده از آن در آشپزخانه را فراهم می کند ، بر موارد زیر تأکید می کنیم:

راحت بگو زیاد طول نمی کشد.
ورقه ورقه در آشپزخانه می تواند برای مدت طولانی دوام داشته باشد ، مراقبت از آن بی ادعا است ، از تغییرات دما مصون است و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد.
یکی دیگر از مزایای بدون شک توانایی انتخاب گزینه مورد نظر است ، زیرا پیشنهادات زیادی برای هر سلیقه و رنگی ارائه می شود. علاوه بر این ، در آشپزخانه ورقه ورقه عالی به نظر می رسد. شما می توانید یک محصول ، چوب سبک یا سنگ را انتخاب کنید.
کف های لمینت تقریباً از پارکت جدا نیستند. بعلاوه امکان نصب آن در طبقه های به اصطلاح گرم نیز وجود دارد.

رطوبت دشمن اصلی شماست!
حال بیایید در مورد معایب ورقه ورقه صحبت کنیم. گاهی اوقات ماده ای وجود دارد که رطوبت را می ترساند. اگر لایه ای از ورقه ورقه را زیر زمین قرار نداده اید ، تعجب نکنید که وقتی روی زمین می روید پاره می شود ، صداهای صوتی ایجاد می کند و اگر ورقه ای از مواد بی کیفیت دریافت می کنید ، حتی اگر جدی باشید می تواند بر سلامتی تأثیر بگذارد.

لازم است با دقت و احتیاط به انتخاب مواد نزدیک شوید ، تا بعداً پشیمان نشوید.

کدام پوشش را باید انتخاب کنید: ضد آب یا ضد آب؟
در آشپزخانه ، ورقه ورقه می تواند آب دریافت کند و در این قسمت از آپارتمان شما باید مرتباً کف ها را بشویید. بنابراین ، شما باید ماده ای را انتخاب کنید که از رطوبت محافظت شود و گزینه های مناسب کفپوش های چند لایه مقاوم در برابر رطوبت و ضد آب هستند.

ورقه ورقه مقاوم در برابر رطوبت دارای تصفیه ای با ترکیب محافظ و همچنین لایه دیگری است. درزها هنگام نصب باید با چسب مقاوم در برابر رطوبت به خوبی درمان شوند. این ماده با دست اندازهای کوچک پاشیده می شود.

عیب این ماده این است که جایگزینی بخشی از آن غیرممکن است. در صورت خرابی یک قسمت ، باید کل کف را کاملاً تعویض کنید.

ورقه ورقه ضد آب بهتر است در برابر آب مقاومت کند. چنین صفحه ای اگر یک روز در آب باشد ، هیچ چیز نخواهد بود. تولیدکنندگان آن را تهیه می کنند ، اما حتی بهتر است بیمه شوند و سعی کنند از تعامل طولانی مدت با آب جلوگیری کنند.

مزیت دیگر چنین کف: شما نمی توانید درزها را اداره کنید ، اما یک منفی این است که اگر لایه محافظ آسیب ببیند ، ویژگی هایی که می توانند در برابر رطوبت مقاومت کنند از بین می رود.
بشقاب بشقاب برای آشپزخانه

ورقه ورقه مخصوص قیمت کفپوش آشپزخانه به چند نوع تقسیم می شود. هر یک از آنها به توانایی متفاوتی در مقاومت در برابر رطوبت و دوام مجهز شده اند. کلاس مقاومت محصول با شماره 2 شروع می شود. به عنوان مثال: 21 ، 22 و غیره. هرچه لایه های روی تخته ها کوچکتر باشد ، مدت زمان ماندگاری آنها کمتر خواهد بود.

طول عمر ، با توجه به بررسی ها - از پنج تا هفت سال. و این اتفاق می افتد اگر از آنها بدون بار اضافی استفاده کنید. ورقه ورقه ، به اصطلاح نوع تجاری ، با شماره 3 شروع می شود. این ورق ها - دوام بیشتری دارند. این محصولات از آب نمی ترسند ، با این حال ، بهترین نسخه برای آشپزخانه مواد یک کلاس بالای 31 سال است.

کلاس های 32 و 33 از تعداد قابل توجهی لایه مختلف تشکیل شده است. ویژگی های خاص آنها دوام عالی و مقاومت در برابر آب است. آنها برای محل کار و همچنین استخر کاملاً مناسب هستند. در یک آپارتمان شهری چنین کف بیش از 25 سال دوام خواهد آورد.

طبق نظر متخصصان ، کلاس 34 می تواند برای همیشه در طبقه شما باشد. این طبقه می تواند 

برای تمیز کردن به روش های مختلف - هیچ چیز نخواهد بود. از انواع آسیب ها محافظت می شود. می توان با استفاده از کلاس 34 ، زیر زمین "کف گرم" را گذاشت.

هنگام انتخاب یک ورقه ورقه برای آشپزخانه ، علاوه بر تمام ویژگی های فوق ، در نظر بگیرید که در زمینه فضای داخلی شما چقدر هماهنگ به نظر می رسد.
اتمام و داخلی

در آشپزخانه بزرگ کف باید ظریف و زیبا باشد. مشاهده ورقه ورقه شده در زیر کاشی بسیار جالب خواهد بود. این نتیجه از پر بودن فضای داخلی شهری است و بسیار زیبا به نظر می رسد.

به گفته روانشناسان ، رنگ در فضای داخلی تأثیر زیادی در شکل گیری روحیه انسان دارد. بنابراین ، انتخاب رنگ پوشش را تا حد ممکن جدی بگیرید. اجازه دهید احساس راحتی در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری شما لایه ای از رنگ های چوبی روشن ایجاد کند.

اگر هدف اصلی شما کاهش وزن است ، پس از استفاده از رنگ های روشن در فضای داخلی آشپزخانه ، از جمله ورقه ورقه ، استفاده نکنید. از آنجا که چنین سایه هایی باعث افزایش اشتها و تحریک احساس گرسنگی می شوند.

اگر اندازه آشپزخانه شما کوچک است ، پس از انتخاب دکوراسیون کاشی لمینت خودداری کنید. از نظر بصری ، چنین ورقه ورقه ای در آشپزخانه بر روی اندازه کوچک اتاق تمرکز خواهد کرد ، و شما اصلاً به آن نیازی ندارید.

به طور خلاصه ، توجه داشته باشید: انتخاب کفپوش ورقه ورقه در آشپزخانه ، تمام سایه ها را در نظر بگیرید این کیفیت مواد ، ویژگی های آن ، ظاهر و توانایی ترکیب هماهنگ در فضای داخلی اتاق است.

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , بهترین کفپوش , خرید کفپوش , کفپوش ورزشی , قیمت کفپوش ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد