نوشته شده توسط : حمید بهبودی

دیوار سبز چیست
دیوار سبز یک ساختار گیاهی عمودی است که می تواند به دیوارهای داخلی یا خارجی متصل شود. این باغ های عمودی در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. می توانید دیوار سبز زنده یا دیوار سبز مصنوعی را انتخاب کنید. در این راهنمای نهایی خرید گرین وال مصنوعی، تفاوت‌های بین این دو و مواردی که هنگام خرید دیوار سبز بعدی باید به آن توجه کنید را بررسی خواهیم کرد.

مزایای دیوارهای سبز
دیوارهای سبز مزایای بسیار زیادی دارند، از جمله این واقعیت که آنها یک عنصر تزئینی پویا هستند. دلیلی وجود دارد که بسیاری از معماران و طراحان از آنها در طراحی های خود استفاده می کنند!

دیوارهای سبز برای سلامتی شما نیز مفید هستند: ثابت شده است که نگاه مکرر به گیاهان باعث کاهش فشار روی چشم های بیش از حد خسته می شود و حتی می تواند فشار خون شما را کاهش داده و احساس اضطراب را کاهش دهد. دیوارهای سبز بیرونی همچنین دارای مزیت افزوده کمک به عایق کاری ساختمان با ایجاد سایه هستند و دیوارهای سبز داخلی در جذب صدا عالی هستند.

دیوار سبز زنده VS. دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی فضای باز توسط گیاهان طراح
اگر می خواهید یک دیوار سبز نصب کنید دو گزینه وجود دارد - دیوارهای سبز زنده یا دیوارهای سبز مصنوعی. دیوارهای سبز زنده از گیاهان زنده همراه با محیط رشد ساخته شده اند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از گیاهان مصنوعی ساخته شده اند. در حالی که هر دو نوع دیوار از نظر زیبایی شناسی به یک اندازه خیره کننده هستند، تفاوت های کلیدی بین این دو وجود دارد.

نگهداری دیوارهای سبز زنده معمولاً در مقایسه با دیوارهای سبز مصنوعی کمی دشوارتر است، زیرا به آبیاری مکرر و علف های هرز نیاز دارند. همچنین عناصر بسیار بیشتری برای نگهداری در یک دیوار سبز زنده وجود دارد - در واقع یک سیستم کامل. جدا از گیاهان، یک دیوار سبز زنده همچنین از خاک، سیستم آبیاری و زهکشی تشکیل شده است که همگی به نگهداری مکرر نیاز دارند.

دیوارهای سبز مصنوعی صرفاً از گیاهان مصنوعی تشکیل شده است که برای امرار معاش نیازی به آبیاری ندارند یا نیاز به نگهداری زیادی دارند (فقط گاهی اوقات پاک کردن و گردگیری لازم است) که باعث صرفه جویی در زمان، آب و انرژی می شود. این نیز آن را کاملا مقرون به صرفه می کند!

راه دیگری که فنس چمنی و کاربردهای آن متفاوت هستند این است که مقرون به صرفه هستند و در این است که چگونه برای مدت طولانی به طرز شگفت انگیزی سبز می مانند. علف‌های هرز، عفونت و موجودات کوچک می‌توانند تأثیر منفی بر دیوار سبز زنده بگذارند - یا حتی از بین ببرند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از این مشکلات مصون هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی برای فضاهایی با نور کم نیز عالی هستند، جایی که گیاهان زنده برای زنده ماندن در آن تلاش می کنند. اگر مناطقی از خانه شما نیاز به فضای سبز دارد اما برای گیاهان زنده مناسب نیست، پس دیوارهای سبز مصنوعی فوق العاده هستند. راه حل.

یکی دیگر از مزایای دیوارهای سبز مصنوعی این است که به راحتی نصب می شوند و حتی جابجا می شوند و تأثیر منفی بر دیوارهایی که روی آن نصب می شوند ندارند. با این حال، نشان داده شده است که دیوارهای سبز زنده باعث آسیب ساختاری، از جمله ترک‌های ناشی از آسیب ریشه و رطوبت مزمن ناشی از حفظ رطوبت می‌شوند.

انتخاب دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی فضای باز در هنگام غروب
دیوارهای سبز مصنوعی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. در Designer Plants، گیاهان مصنوعی ما در پانل‌های مجزا عرضه می‌شوند که مطمئناً می‌توانید آن‌ها را با هم ترکیب کنید و ظاهر منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید. ما همچنین می توانیم به طراحی یک دیوار سبز مصنوعی سفارشی برای شما کمک کنیم!

شاید شما به دنبال ظاهر سنتی تر پانل های پرچین، و برگ های پیچک یا ظاهر شیرین گل ها باشید. یا شاید بخواهید چیزها را با ظاهر عجیب‌تر سرخس‌های جنگلی و گیاهان گرمسیری تند کنید. همچنین طیف گسترده ای از گیاهان رنگارنگ فردی وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید. یا ترکیبی از همه آنها بیشتر به شما می آید؟ گزینه ها بی پایان هستند!

انتخاب نوع مناسب دیوار سبز مصنوعی نیاز به تامل زیادی دارد. مثلاً داخل خانه خواهد بود یا بیرون؟ اگر قصد دارید دیوار سبز مصنوعی خود را بیرون نصب کنید، باید مطمئن شوید که گیاهان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی در فضای باز
اگر دیوار سبز مصنوعی شما در داخل خانه نصب می شود، باید الزامات ساختمان را در نظر بگیرید (برخی ساختمان های تجاری به دیوارهای سبز آزمایش شده آتش نیاز دارند). فقط برای اینکه بدانید، تمام دیوار سبز مصنوعی یا گرینوال چیست ما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و ما همچنین مجموعه ای لوکس از دیوارهای سبز را داریم که دارای گواهینامه ایمن در برابر آتش هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید چیزی را پیدا می کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.

همچنین مهم است که عملکرد دیوار سبز مصنوعی خود را در نظر بگیرید. در حالی که برخی از مشتریان ما دیوارهای سبز مصنوعی را به دلیل ارزش زیبایی شناختی خود می خواهند، تعداد زیادی از مشتریان برای حل نوعی از مشکلات فضای خود به دیوارهای سبز مصنوعی نیاز دارند. گاهی اوقات مخفی کردن یک دیوار قدیمی و حصار فرسوده است. گاهی اوقات برای پنهان کردن ساختارهای ضروری، اما اغلب نه چندان خوشایند، مانند سیستم های آب گرم است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ دو دیوار سبزی شبیه هم نیستند - دیوارهای سبز مختلف می توانند به طرق مختلف فضا را تکمیل کنند.

یک راه عالی برای شروع سفر خود در انتخاب دیوار سبز مناسب برای شما این است که به دنبال الهام بخش باشید

پنت هاوس با دیوار سبز مصنوعی سفارشی توسط Designer Plants
این نصب پنت‌هاوس خیره‌کننده بخشی از یک طرح مختصر بود که «به بهترین پول می‌توان خرید» را در بازسازی پنت‌هاوس چند میلیون دلاری نیاز داشت. از همان ابتدا این دیوار سبز در مورد بازتاب شخصیت مالکان بود. پس از کار دقیق با صاحبان، طیف وسیعی از گیاهان رنگی دیگر انتخاب شدند تا دیوار سبز را "پاپ" کنند و حس واقعی طبیعت را در داخل خانه به ارمغان بیاورند. در توسعه دیوار سبز شما، ما می توانیم چیزی را که واقعاً با نیازهای شما مطابقت دارد، توصیه و توسعه دهیم.

اکنون که ایده ای به دست آورده اید که کدام خرید فنس چمنی با نیازهای شما مطابقت دارد، باید به هزینه آن توجه کنید. پانل های دیوار سبز مصنوعی در وب سایت ما مربع های 90 یا 100 سانتی متری هستند و می توانند از 80 تا 600 دلار برای هر پانل متغیر باشند. تفاوت قیمت معمولاً به دلیل عواملی مانند تراکم بوته، اندازه برگ، نوع شاخ و برگ و تنوع گیاهان در هر پانل است.

آیا اکنون آماده خرید دیوار سبز مصنوعی خود هستید؟ شما می توانید دیوار سبز مصنوعی خود را از فروشندگان مختلف از جمله گیاهان طراح خریداری کنید. مراقب گیاهان سبز مصنوعی با کیفیت پایین‌تر باشید که تغییر رنگ، محو یا ترک می‌خورند. اینها اغلب در سخت افزارهای بزرگ یا خرده فروشی ها و حتی آنلاین فروخته می شوند. دیزاینر پلنتز 5 سال تضمین می کند که دیوار شما پژمرده یا ترک نخورد. ما این را همانطور که خودمان، با هزاران مشتری و در آزمایش های علمی مستقل آزمایش کرده ایم، می دانیم. هر بار که گیاهان طراح را خریداری می کنید، بالاترین کیفیت را دریافت می کنید. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

نصب دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله گچ تخته، الوار، سنگ، آجر و بتن نصب کرد. بهترین راه برای نصب دیوار سبز مصنوعی به محل نصب آن بستگی دارد.

برای نصب دیوار سبز مصنوعی خود بر روی دیوار خشک، چوب، آجر یا سیمانی به چکش، میخ و مته نیاز دارید. اگر دیوار سبز خود را روی حصار یا مش نصب می کنید، فقط به زیپ بند نیاز دارید.

لوازم مورد نیاز را ندارید؟ نگران نباشید، شما می توانید هر آنچه را که برای نصب دیوار سبز مصنوعی خود نیاز دارید، در اینجا در Designer Plants پیدا کنید!

افسانه ها و باورهای غلط رایج در مورد دیوارهای سبز مصنوعی
افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی ممکن است کپک بزنند.

واقعیت: دیوارهای سبز مصنوعی ما در واقع در برابر قالب مقاوم هستند!

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی بسیار گرد و غبار می شوند.

واقعیت: همه وسایل خانه گرد و غبار می شوند! دیوارهای سبز مصنوعی را می توان به همان روشی که بقیه دکوراسیون شما گردگیری کرد، بنابراین اگر قبلاً به عنوان بخشی از کارهای روزمره خانه یا نظافت خود گردگیری می کنید، گرد و غبار جمع نمی شود.

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی مملو از لانه های عنکبوت است.

واقعیت: عنکبوت‌ها عاشق فضاهای تاریک و آرام هستند، بنابراین اگر دیوار سبز مصنوعی خود را تمیز و گردگیری کنید، آن‌ها در آنجا لانه نمی‌سازند. توجه داشته باشید که گیاهان واقعی نیز از عنکبوت ها مصون نیستند. توصیه می کنیم برای راحتی کل خانه خود کنترل آفات را به خوبی حفظ کنید.

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی دوستدار محیط زیست نیستند.

واقعیت: حقیقت این است که تمام دیوارهای سبز ما با مواد 100٪ کاملاً قابل بازیافت ساخته شده اند. گیاهان ما همچنین مطابق با ROHS و غیر سمی هستند. فراموش نکنید، دیوارهای سبز مصنوعی نیازی به آبیاری ندارند، بنابراین نیاز به مصرف آب در خانه شما را کاهش می دهند. این برای محیط زیست، به ویژه مناطق مستعد خشکسالی عالی است.

 

افسانه: پرچین های مصنوعی را می توان در هر جایی خریداری کرد.

واقعیت: در حالی که ممکن است مکان های زیادی وجود داشته باشد که دارای قطعات کوچک کاشی های پرچین جعلی باشد. پرچین‌های تقلبی با کیفیت بالا و واقعی به سختی پیدا می‌شوند - برای مثال بسیاری از پرچین‌های تقلبی 2 دلاری در فروشگاه‌ها در عرض چند ماه از بین می‌روند و مواد شیمیایی سمی «بدون گاز». همین را می توان در مورد دیوارهای سبز تقلبی نیز گفت.

منبع: https://designerplants.com.au/blog/ultimate-guide-artificial-green-walls/



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: فنس چمنی , دیوار سبز مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , گرین وال مصنوعی , چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

پاییز به خوبی و واقعاً اینجاست. درختان دارند برگ های خود را می ریزند و جامپرهای پشمی به جلوی کمد آورده می شوند. با آماده شدن برای شب‌های دنج و شمارش معکوس برای فصل جشن، افکار به تعمیر و نگهداری خانه می‌پردازند - بله، قبلاً به آن اشاره کرده‌ایم! اما باغ شما چطور؟

که اغلب فراموش می شود، نگهداری از باغ شما در پاییز به همان اندازه مهم است که اتاق نشیمن، سالن یا آشپزخانه را زیبا کنید. در حالی که انواع چمن مصنوعی بین سنگ به نگهداری کمی نیاز دارد، باغ شما اولین تاثیری است که برای مهمانان شما ایجاد می‌کند، بنابراین نکات مهم ما برای حفظ ظاهری بی‌نقص در اینجا آورده شده است:
سنت لوسیا چمن مصنوعی توسط گراس دایرکت

1. برگ های افتاده را بردارید
چه یک دمنده الکترونیکی برگ یا چنگک جمع آوری باغچه را انتخاب کنید، جمع آوری برگ های پاییزی فورا ظاهر باغ شما را بهبود می بخشد. همچنین مهم است که از مسدود کردن سوراخ های فیلتر در چمن مصنوعی خود اجتناب کنید.

ذرات ریز برگ ها می توانند سیستم زهکشی را مسدود کرده و پس از مدتی مشکلات شدیدتری مانند سیل و بوی نامطبوع آب راکد ایجاد کنند.

صرف 10 دقیقه برای جمع کردن چمن مصنوعی برای بالا نگه داشتن آن کافی است.

نکته: هنگام چنگ زدن چمن مصنوعی پاییزه با آدرس https://gamantj.com/autumn-artificial-grass/ خود مراقب باشید، فقط برای جمع کردن برگ ها از بالای چمن سر بخورید. هیچ فشاری وارد نکنید. اگر ترجیح می دهید، یک برس سر نرم نیز این کار را انجام می دهد.
چگونه از چمن مصنوعی خود در پاییز نگهداری کنیم؟

2. از خزه و کپک اجتناب کنید
فصل پاییز به دلیل شرایط آب و هوایی مرطوب مشهور است. ایجاد پایه ای عالی برای ایجاد خزه و کپک - به ویژه در باغ های ما. هاگ های کپک موجود در هوا می توانند به چمن مصنوعی شما بچسبند و در صورت عدم درمان پخش شوند.

اگر دچار کپک یا خزه شدید، نترسید، به راحتی برطرف می شود! پست وبلاگ "چگونه کپک یا خزه را روی چمن مصنوعی درمان کنیم" ما را بررسی کنید.

اطمینان از اینکه سیستم زهکشی شما به درستی کار می کند و اجتناب از تجمع کثیفی و زباله در وهله اول از ظاهر شدن خزه/کپک جلوگیری می کند. در حالی که یک برس معمولی در طول فصل باید مشکل را از بین ببرد!

به طور کلی، چمن مصنوعی حداقل دو بار در سال نیاز به تمیز کردن دارد تا بهترین عملکرد را داشته باشید. این یک فرآیند سریع و آسان با پاک کننده چمن مصنوعی از پیش رقیق شده ما است که برای درمان مشکلات کپک و خزه نیز عالی است.
چگونه از چمن مصنوعی خود در پاییز نگهداری کنیم؟


3. از فراست آگاه باشید
در حالی که نمی توانیم آب و هوا را کنترل کنیم، می توانیم در مورد آن محتاط باشیم. مانند تمام سطوح، چمن مصنوعی در صورت یخ زدن ممکن است لغزنده شود. مراقبت بیشتر تا زمان یخ زدگی از هر گونه حادثه غیر ضروری جلوگیری می کند. اگر به دسترسی منظم به چمن مصنوعی خود نیاز دارید، ممکن است برای ماه‌های پاییز/زمستان، سنگ‌های پله یا مسیری با قابلیت سنگ‌ریزه نصب کنید.
همانطور که فصل بیشتر و بیشتر به پاییز این ماه نزدیک شده است، ممکن است متوجه تغییرات زیادی در باغ خود شده باشید.

با کوتاه‌تر شدن روزها و سردتر شدن هر روز صبح، هوای پاییزی اغلب باغ‌هایی را که به‌خوبی نگهداری می‌شوند، نابود می‌کند.

برای کسانی که چمن مصنوعی دارند، از نگهداری کم آن در تمام طول سال بهره مند می شوند، به این معنی که هر کاری که آب و هوا تصمیم بگیرد در پاییز امسال انجام دهد، چمن شما محافظت می شود.

در حالی که نگهداری چمن مصنوعی بسیار کم است، هنوز کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که چمن مصنوعی ارزان قیمت شما در این فصل به بهترین شکل خود باقی می ماند.

3 روش رایجی که پاییز می تواند بر چمن مصنوعی شما تأثیر بگذارد و نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید از خراب شدن آن جلوگیری کنید را بخوانید.

1. خزه و علف های هرز
پاییز به ناچار به این معنی است که باغ شما نسبت به ریزش برگ‌هایی که می‌توانند روی سطح جمع شوند بسیار حساس‌تر خواهد بود.

چمن را با استفاده از یک برس یا چنگک معمولی برای جدا کردن برگ ها قبل از پوسیدگی در شرایط خوب نگه دارید و شرایط ایده آلی را برای رشد علف های هرز یا خزه ایجاد کنید.

2. تجمع آب
تجمع برگ‌ها و زباله‌ها در طول پاییز نیز می‌تواند بر زهکشی چمن مصنوعی شما تأثیر بگذارد و آب را روی سطح جمع کند. بنابراین ضروری است که آنها به طور منظم با چنگ زدن یا دمیدن برگ حذف شوند.

3. فراست
یخبندان های پاییزی ناگهانی در بریتانیا غیر معمول نیست. اگر چمن AGD ذوب شود نباید در اثر یخ زدگی شدید آسیب ببیند، اما اگر می‌خواهید به باغی عاری از یخبندان برسید، به جای دستان خود از یک بیل برفی پلاستیکی استفاده کنید زیرا این کار می‌تواند باعث ایجاد اثر "پارگی" روی الیاف شود. .

اگر از این قوانین ساده پیروی کنید، مراقبت از پاییز نیازی به یک کار طاقت فرسا نیست. با تعمیر و نگهداری تقریباً صفر، چمن مصنوعی به شما این امکان را می دهد که از این فصل ترد و رنگارنگ لذت ببرید - فقط مراقب تعداد برگ هایی باشید که روی چمن خود می ریزند، و باید در تمام پاییز تازه و تمیز به نظر برسد!

منابع : grass-direct و artificialgrass-direct



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , چمن مصنوعی بین سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

تمیز کردن چمن مصنوعی | راهنمای Go-To
مرحله اول: مرتباً برگها و بقایا را حذف کنید
اولین قدم این است که به طور مرتب برگها و نخاله ها را با استفاده از دمنده برگ بنزینی (برای بهترین نتیجه) ، برس سفت یا چنگک پلاستیکی جدا کنید. علاوه بر این ، برای محدود کردن تعداد برگهایی که روی ویدیو نصب چمن مصنوعی می افتند ، مرتباً پرچین های عقب را بریده و درختان را که بر روی سر قرار دارند ، کوتاه کنید.

مرحله دوم: از علف های هرز استفاده کنید
از آنجا که علف های تقلبی مستعد دانه های موجود در هوا هستند ، نگهداری منظم به صورت قاتل علف های هرز دو بار در سال در کل منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر علفهای هرز رشد کنند ، به راحتی حذف می شوند.

مرحله سوم: مسواک زدن
در صورت عدم انتقال خاک یا خاک ، چمن مصنوعی تقریباً خود تمیز می شود. با این حال ، اگر علف نیاز به تمیز کردن دارد ، استفاده از یک شوینده سبک و یک برس سفت (یا برس مکانیکی برای بهترین نتایج) توصیه می شود.

مرحله چهارم: زباله های حیوان خانگی را حذف کنید
مهم است که بوی ادرار حیوانات خانگی را از بین ببرید و از پاک کننده های مخصوص چمن مصنوعی PoopClenz و PeeClenz برای کمک به این امر استفاده کنید.

مرحله پنجم: از آینه و دیگر سطوح بازتابنده خودداری کنید
لطفاً توجه داشته باشید که آینه های بیرونی ، دیوارهای آینه ای ، سطوح منعکس کننده و براق و پنجره های کم مصرف می توانند تأثیر نامطلوبی بر روی سطوح ما داشته باشند و به همین دلیل توصیه نمی شود در هر پروژه ای که LazyLawn روی آن گذاشته شده است ، به دلیل هر گونه آسیب ایجاد شده استفاده شود. چنین مواردی شامل هیچ ضمانتی نمی شود.

مرحله ششم: از استفاده از BBQ و سایر منابع حرارتی به طور مستقیم در چمن خودداری کنید
لطفاً توجه داشته باشید که کباب پز و سایر اقلامی که گرما تولید می کنند نباید مستقیماً روی چمن مصنوعی قرار گیرند زیرا به دلیل گرمای شدید ناشی از آنها می توانند چمن ها را بسوزانند. بهتر است BBQ را در حیاط قرار دهید.

ما مواردی را داشته ایم که مشتریان از پیمانکارانی برای تراشیدن درختان خود استفاده کرده اند که سپس ابزارهای موتوری خود را روی چمن قرار داده اند ، که بعداً سطح را سوخته است. هرگونه خسارت ناشی از چنین مواردی شامل هیچ ضمانتی نمی شود ، بنابراین لطفاً مراقب باشید و از قبل به هر پیمانکاری اطلاع دهید تا به طور تصادفی به چمن مصنوعی شما آسیب نرساند.

همچنین ایده خوبی است که هرگونه ذره بین را از بچه های روی چمن دور نگه دارید.

نحوه تمیز کردن چمن مصنوعی وقتی ...
در LazyLawn ، ما اهمیت تمیز و بدون عیب نگه داشتن چمن مصنوعی خود را درک می کنیم ، با این حال ، سناریوهای خاص نیاز به درمان خاصی دارند. بنابراین ، در زیر مجموعه ای از مشکلات رایج تمیز کردن است که ممکن است راه حل همیشه آشکار نباشد!

چگونه می توان نگهداری از چمن مصنوعی را هنگام ظاهر شدن علف های هرز تمیز کرد
یک اقدام پیشگیرانه که می توانید برای اطمینان از علف های هرز مصنوعی خود انجام ندهید این است که مقداری غشای علف های هرز را قبل از گذاشتن چمن مصنوعی بر زمین بگذارید.

چگونه می توان چمن مصنوعی را هنگام پوشاندن برف یا یخ تمیز کرد
شما می توانید از طریق روش های مختلف با مسئله یخ و برف برخورد کنید ، این معمولا به شدت برف و یخ بستگی دارد. در حالی که چمن مصنوعی LazyLawn برای مقاومت در برابر مجازات زمستان در انگلستان طراحی شده است ، ما درک می کنیم که ممکن است بخواهید از فضای بیرون خود بدون مزاحمت حرکت روی یخ و برف استفاده کنید.

حذف یخ: توصیه ما در مورد حذف یخ ساده است ، این کار را نکنید. این به این دلیل است که برداشتن یخ به صورت دستی می تواند به چمن مصنوعی شما آسیب برساند ، ذوب شدن آن کاملاً ایمن است و آب اضافی فقط تخلیه می شود.

از بین بردن مقدار زیادی برف: باز هم ، اگر مراقب نباشید ، هنگام برداشتن برف سنگین ، می توانید به چمن مصنوعی خود آسیب برسانید. با این حال ، بر خلاف یخ ، می توانید با خیال راحت برف سنگین را از فضای بیرون خود حذف کنید. توصیه می کنیم از بیل برای حذف (خیلی ملایم و با دقت) بیشتر برف استفاده کنید. مهم است که همه آن را به یکباره از بین نبرید ، زیرا ممکن است چمن را بگیرید و به آن آسیب برسانید ، در عوض ، یک لایه نازک برف را روی چمن بگذارید و باقی مانده را با جارو یا برس بکشید.

از بین بردن لایه کوچکی از برف: همانطور که قبلاً پوشیده شده بود ، می توانید یک لایه کوچک برف را با مسواک زدن با جارو یا قلم مو بردارید!

چگونه می توان انتخاب چمن مصنوعی برای تراس  را تمیز کرد وقتی سگ یا گربه من روی آن خراب کرده است
PoopClenz و PeeClenz دو محصول برتر در زمینه تمیز کردن زباله های حیوانات خانگی هستند. PoopClenz و PeeClenz برای تمیز کردن چمن مصنوعی شما و همچنین از بین بردن بوها طراحی شده اند و برای چمن مصنوعی سازگار است- بنابراین لازم نیست نگران این باشید که این محصولات به چمن مصنوعی شما آسیب برساند.

چگونه می توان چمن مصنوعی را هنگام ریختن نوشیدنی تمیز کرد
اولین کاری که باید در این شرایط انجام دهید این است که نگران نباشید و سعی نکنید آن را از بین ببرید ، در عوض ، نشت را تا خشک شدن بمالید. اگر احساس می کنید که نشت ممکن است چسبناک یا لکه دار شود ، پس از آن بعنوان احتیاط مقداری آب به آن اضافه کنید.

چگونه می توان چمن مصنوعی را تمیز کرد وقتی یک لکه سرسخت را مشاهده کردم
برای لکه های سرسخت ، کمی بیشتر برای از بین بردن آنها نیاز است. برای از بین بردن م stثر این لکه ها ، برای از بین بردن این لکه های سرسخت به مقداری مواد شوینده و آب نیاز دارید. هنگامی که این دو مورد را پیدا کردید ، آنها را با یکدیگر مخلوط کرده و به محلول بمالید ، در حالی که مطمئن هستید با پارچه ای آن را مالیده اید. یا اسفنج یک بار

شما لکه را پاک کرده اید ، بگذارید مواد شوینده یک یا دو دقیقه بماند و سپس آن را با کمی آب معمولی از چمن ها بشویید.

اگر لکه بیش از حد سرسخت یا چسبناک است ، از مسواک یا برس سخت استفاده کنید و لکه را به آرامی بکشید!

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

چمن مصنوعی چیست؟
در ساده ترین عبارت ، می توان آن را به عنوان فرشی تعریف کرد که برای تقلید از چمن واقعی طراحی شده است. این محصول از مواد مصنوعی ساخته شده است که می تواند به راحتی روی هر سطح انتخابی قرار گیرد. چمن مصنوعی حیاط مدرسه که در حال حاضر ایجاد شده اند تصور کاملی از چمن واقعی را ارائه می دهند و در عین حال به توجه و منابع بسیار کمتری نیاز دارند (بدون نیاز به خرید ماشین چمن زنی ، کود و سایر تجهیزات). در عین حال ، چمن مصنوعی برای اطمینان از چسبندگی خوب و زیبایی ظاهری کل به یک بستر مناسب تهیه شده نیاز دارد.

بیشتر اوقات ، پلی پروپیلن و پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر آسیب های مکانیکی و ظاهر زیبایی در تولید آن استفاده می شود. علاوه بر این ، ترکیب این مواد پایان با کیفیت "چمن" و نرمی آن را تضمین می کند: حتی پابرهنه راه رفتن روی چنین سطحی خوشایند است. بسیاری از مردم به اشتباه چمن مصنوعی را با ماده ای شبیه به تخت درب که در جلوی در قرار گرفته است ، مرتبط می کنند ، اما این درست نیست. در حال حاضر ، تولید کنندگان توجه زیادی به اطمینان حاصل می کنند که محصول نهایی به دست آمده دارای بالاترین کیفیت ممکن است.

این نوع سطح مصنوعی را می توان در مکان های عمومی (مانند زمین بازی کودکان) یا فضاهای خصوصی (به عنوان مثال در تراس ، بالکن یا حتی در باغهای کوچک ، که نگهداری از چمن واقعی مشکل ساز است) استفاده کرد. بسته به نیاز ، می توان انواع مختلفی از سطوح را انتخاب کرد: با موهای کوتاهتر یا بلندتر و همچنین تراکم های مختلف. طیف گسترده ای از سایه های رنگی امکان انتخاب مناسب را نیز از نظر زیبایی چنین چمن فراهم می کند. می توانید در مورد نحوه مطابقت با بهترین چمن مصنوعی در ادامه این مقاله بخوانید.

جالب است که اگرچه چمن مصنوعی چند سالی است که در کاربرد وسیع تری نسبت به زمین چمن ورزشی محبوبیت پیدا کرده است ، اما در واقع از اواسط قرن بیستم شناخته شده است. این در ایالات متحده تأسیس شد و دیوید چنی - استاد موضوعات مرتبط با منسوجات - بنیانگذار آن محسوب می شود. چانی در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی کار می کرد ، جایی که دانشجویان را با موضوعات مربوط به پارچه آشنا کرد. در روزهای اولیه این محصول ، مدل های چمن مصنوعی فقط در زمین های ورزشی استفاده می شد ، اما در سال 1964 ، مدرسه ابتدایی رود آیلند تصمیم گرفت چمن واقعی را با یک جایگزین مصنوعی جایگزین کند.

در دوره اولیه وجود چمن های مصنوعی ، آنها دل ورزشکاران و مالکان باشگاه ها را به دست نیاوردند. شایان ذکر است که راه حل های موجود در حال حاضر با بالاترین کیفیت مواد ساخته شده اند ، با استفاده از روش های تولید پیشرفته از نظر فناوری که نتیجه نهایی بسیار واقعی را تضمین می کند. با این حال ، در قرن بیستم ، زمانی که این بازار در ابتدای راه خود بود و هنوز با آزمون و خطا در حال یادگیری بود ، چمن ها نه تنها از کیفیت بسیار پایین تری برخوردار بودند (نسبت به امروزه سخت تر و بسیار کمتر در برابر آسیب مقاوم هستند) ، بلکه به دلیل آنها به طور مستقیم بر روی یک کف بتنی قرار می گیرند. سطوح بیشتر به دلیل درجه سختی باعث آسیب به بازیکنان می شوند. بنابراین ، باشگاه ها نسبت به استفاده از این نوع چمن در ورزشگاه های خود نسبتاً مایل بودند: نیاز به درمان بازیکنان مصدوم بی فایده بود و خود بازیکنان نمی خواستند از چنین سطحی استفاده کنند.

با گذشت سالها ، محبوبیت این نوع علف افزایش یافت و به طور فزاینده ای جایگزین گیاهان زنده در بسیاری از کشورها شد. در حال حاضر ، بازار بسیار وسیعی وجود دارد ، هم برای تولیدکنندگان و هم افرادی که در توزیع و مونتاژ این نوع سطوح در هر مکانی که مشتری انتخاب می کند ، مشارکت دارند. چمن مصنوعی نه تنها در مکان هایی مانند زمین های ورزشی ، بلکه در خانه های خصوصی نیز استفاده می شود.

چمن مصنوعی از چه چیزی ساخته شده است؟
 
در مرحله اولیه وجود چمن مصنوعی باغ ویلا ، آنها روی یک پایه سخت ایجاد شدند و الیافی که قرار بود جایگزین تیغه های چمن شوند - بیشتر شبیه یک درخت کریسمس سخت بود تا یک چمن نرم. در نتیجه ، محبوبیت روسازی مصنوعی در سالهای اولیه زیاد نبود و تولیدکنندگان مجبور بودند تکنولوژیها و روشهای تولیدی را که تاکنون برای آنها شناخته شده است ، پیوسته توسعه دهند.

در حال حاضر ، مواد بسیار با کیفیت تری برای ایجاد چمن مصنوعی نسبت به ده ها سال پیش استفاده می شود. این باعث می شود که بسیار با دوام ، زیبا باشد و در عین حال عالی به نظر برسد. این الیاف کاملاً شبیه به الیافی است که در فرش های خانگی استفاده می شود - اما با استفاده از مواد بسیار مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی. یک الیاف منفرد یک رشته است و برای ایجاد یک چمن مصنوعی واقعی - لازم است آنها را با تیغه هایی که بسیار واقعی به نظر می رسند ترکیب کرده و علاوه بر این در لمس بسیار خوشایند و در برابر زیر پا گذاشتن مقاوم هستند.

استخوان چمن مصنوعی از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن و گاهی حتی از هر دو ماده بطور همزمان بسته به نوع چمن کاری که ایجاد می شود ، ساخته شده است. این به دلیل استحکام بالای این مواد ، مقاومت در برابر آسیب و ظاهر عالی است.

نکته مهم این است که بر خلاف علف های نسل اول ایجاد شده در دهه 1960 ، چمن های مصنوعی کنونی دارای پایه نرم و انعطاف پذیر هستند. محصولات قبلی ساخته شده بسیار سخت بوده و می توانند باعث صدمه به بازیکنان شوند - دویدن طولانی مدت روی چمن روی پایه بتونی فشار زیادی را بر مفاصل وارد می کند و در صورت سقوط - خطر آسیب شدید به سلامتی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

بنابراین ، در طول سالها ، تولیدکنندگان به دنبال راه حلهایی بوده اند که به آنها امکان می دهد چمن کاری بسازند که بسیار راحت تر از آنچه امروزه در دسترس است باشد. در میان جدیدترین محصولات نسل سوم ، علف هایی از این نوع وجود دارد - با طول موهای مختلف ، اما هر بار بر اساس انعطاف پذیر ، نه خیلی سخت و بسیار بادوام تهیه می شود.

در کجا می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد؟

با پیشرفت فعلی فناوری برای تولید چمن مصنوعی و به لطف ظاهر بسیار واقعی آنها - این نوع پوشش زیرین تقریباً در هر مکانی قابل استفاده است. تولیدکنندگان امکانات مشتریان را محدود نمی کنند و توزیع آسان محصول ، دوام آن و نیازهای نگهداری بسیار زیاد باعث می شود افراد بیشتری تصمیم به ترتیب آنها بگیرند. تنها شرطی که باید قبل از گذاشتن چمن مصنوعی رعایت شود ، سطح مناسب برای آن است: یعنی سطح و نسبتاً سخت. نکته اصلی این است که پشتیبانی کافی و توزیع فشار و همچنین زهکشی مطلوب آب (در مورد چمنزارهای بیرونی ، در معرض بارندگی) فراهم شود.

در میان محبوب ترین مکانهایی که بهترین چمن مصنوعی برای پشت بام روی آن گذاشته شده است ، موارد زیر را می توان ذکر کرد:

چمن مصنوعی برای بالکن ها - در گذشته ، سطوح بالکن های متصل به آپارتمان ها اغلب کاشی کاری شده بودند - و این در واقع امروزه به دلیل الزامات قانونی صادق است. تا حدی ، نکته این است که مدیران ساختمان ممکن است محافظت کافی از سطوح در برابر جذب بیش از حد آب را مطالبه کنند - و کاشی های مناسب با گروت ضد آب این عملکرد را انجام می دهند. با این حال ، والدین کودکان خردسال (و نه فقط آن!) می خواهند بالکن راحت تری نسبت به کاشی های سخت داشته باشند. بنابراین ، بیشتر و بیشتر قطعات چمن مصنوعی روی سطح کاشی ها گذاشته می شود. در روزهای خنک و تابستانی ، آنها راحتی حرارتی کودکانی را که با آنها بازی می کنند ، بهبود می بخشند ، و زمانی که آب و هوا به آن نیازی ندارد - آنها به سادگی یک سطح بسیار راحت تر از کاشی های کلاسیک هستند. با توجه به این واقعیت که چمن مصنوعی بسیار آسان بریده می شود - سازگاری آن با زمین حتی با سطوح بالکن کوچک و غیر قابل توجه دشوار نیست - که باعث می شود ایجاد فضایی شیک با استفاده از آن بسیار راحت تر از یک سطح طبیعی باشد.
چمن مصنوعی برای تراس - تراس های حیاط خلوت نیز بیشتر و بیشتر با چمن مصنوعی پوشانده می شوند. همانطور که در مورد بالکن ها ، آنها کاملاً در برابر زمین سرد محافظت می کنند و پایه ای ایده آل برای بازی های کودکان هستند. آنها همچنین راه رفتن راحت و دلپذیر در تراس بدون کفش را امکان پذیر می کنند - و حتی در این صورت هیچ سرما برای افرادی که در تراس می مانند وحشتناک نیست. این نیز یک راه حل عالی است که به شما امکان می دهد باغ را تا خانه "گسترش" دهید: به ویژه در جایی که باغ خیلی بزرگ نیست خوب کار می کند و ما می خواهیم سطح آن را بصورت نوری افزایش دهیم. گذاشتن چمن مصنوعی در تراس نیز می تواند ایده ای عالی برای والدین نوزادانی باشد که هر جا که می توانند خزیده اند و متوقف کردن آنها واقعاً دشوار است: چنین سطحی برای پا و دست بسیار خوشایندتر است و در عین حال چسبندگی بهتری نسبت به به عنوان مثال ، کاشی هایی که ممکن است نوزاد به راحتی روی آنها بچسبد.
چمن مصنوعی در فضای باز برای باغ - چمن های مصنوعی نیز در باغهای کوچک و بی نظیر بسیار محبوب هستند. در چنین مکانهایی ، مراقبت از چمن طبیعی واقعاً مشکل ساز است: استفاده از ماشین چمن زنی در یک منطقه کوچک به دلیل ضرورت چرخش مکرر ماشین چمن زن و استفاده از ماشین اصلاح برای همه ممکن است سریعتر از باغهای بزرگ نباشد. گیاهان ؛
زمین ها (فوتبال ، تنیس و سایر موارد) - انواع سطوحی که برای بازی های تیمی استفاده می شود وقتی با چمن مصنوعی پوشانده شود بسیار بهتر به نظر می رسند. آنها همچنین در برابر صدماتی که در غیر این صورت می تواند توسط چمن واقعی ایجاد شود بسیار مقاوم تر خواهند بود: در برابر لگدمال مکرر و استفاده فشرده بسیار مقاوم است. علاوه بر این ، در مورد باران و موارد دیگر

شرایط آب و هوایی مطلوب - سطح مصنوعی آسیب نمی بیند. مزیت اضافی آن این است که می توان آن را در تمام طول سال استفاده کرد.
زمین های بازی کودکان - این شکل از سطح بیشتر و بیشتر در انواع مختلف زمین بازی برای کودکان - در مدارس ، مهدکودک ها یا در املاک مسکونی استفاده می شود. مزیت بدون شک این راه حل این واقعیت است که بدون در نظر گرفتن فصل بی عیب و نقص به نظر می رسد: حتی در پاییز یا زمستان ، وقتی چمن طبیعی "به خواب می رود" و بهترین ظاهر خود را ندارد - چمن خشک و خاکستری در مقایسه با همیشه سبز ناخوشایند است. سطح مصنوعی همچنین لازم به ذکر است که به لطف چنین چمن ، خطر صدمه به یک کودک نوپا به حداقل می رسد ، به عنوان مثال در اثر سنگ یا زباله هایی که از زمین "بیرون می ریزند" ، مانند چوب یا قطعات شیشه شکسته. در مورد یک چمن واقعی ، حتی اگر در تمیزی کامل نگهداری شود ، نمی توان منتفی دانست که زمین عناصر شیشه ای را که سالها پیش در آن دفن شده است "دور می اندازد" و تهدیدی برای کودک محسوب می شود. در مورد چمن مصنوعی ، این خطر وجود ندارد زیرا زمین از سطح جدا شده است.
همه این مکان ها فقط نمونه هایی از مکان های یک چمن مصنوعی هستند. در واقع ، به لطف فناوری در حال توسعه - این نوع سطوح را می توان در هر مکانی بجز موارد ذکر شده در بالا استفاده کرد - به عنوان مثال در نارنجخانه یا باغهای بسیار بزرگ ، عمومی یا خصوصی. این مکان فقط به خلاقیت خریدار و نیازهای او بستگی دارد ، که ممکن است کاملاً متفاوت باشد. با توجه به لایه زیرین استفاده شده ، که از نظر ساختار شبیه یک لایه فرش است - در واقع ، چمن مصنوعی را می توان در داخل خانه (هم در خانه و هم انواع دیگر) استفاده کرد. تنها محدودیت در مورد سطح زیر چمن اعمال می شود: برای اینکه چمن مصنوعی خوب به نظر برسد ، زمین (یا هر نوع سطح دیگر) باید تا حد امکان یکنواخت باشد. در غیر این صورت ، ممکن است معلوم شود که آب باران به یک مکان سرازیر می شود و گودالهای ناخوشایند و خشک کننده ای ایجاد می کند که نه تنها بد به نظر نمی رسند ، بلکه ممکن است منجر به تخریب یا جدا شدن چمن (در صورت بارندگی شدید) شوند.

مزایا و معایب چمن مصنوعی
 
مانند هر راه حلی ، چمن مصنوعی بین سنگی نیز مزایا و معایب خود را دارد. بسیاری از آنها کاملاً ذهنی هستند: زیرا این واقعیت که موضوعی یک نفر را آزار می دهد به این معنی نیست که برای شخص دیگری نیز همینطور خواهد بود. بنابراین ، ارزش آن را دارد که مزایا و معایب ارائه شده در زیر را با دقت بخوانید و خودتان آنها را با توجه به ترجیحات و نیازهای خود ارزیابی کنید.

مزایای چمن مصنوعی

بزرگترین مزایای چمن مصنوعی عبارتند از:

بدون نیاز به باغبانی - این یک راه حل ایده آل برای افرادی است که دوست ندارند "دست خود را کثیف کنند". هیچ علف هرز روی چمن مصنوعی وجود ندارد ، نیازی به چیدن ، آبیاری یا کوددهی ندارد. درمانهای سالیانه (مانند هوادهی یا ایجاد اسکار) نیز مورد بحث نیست. چنین چمن "بدون تعمیر و نگهداری" یک راحتی و صرفه جویی در زمان است-بنابراین می توان گفت که این یک راه حل عالی برای افرادی است که دوست ندارند در باغ کار کنند یا به دلیل کمبود وقت نمی توانند از عهده آن برآیند.
هزینه های نگهداری کمتر - اگرچه هزینه های نصب چمنزار را می توان مورد بحث قرار داد (به دلیل امکان استفاده از مصالح با کیفیت پایین یا بالاتر) - بدون شک در طولانی مدت بسیار ارزان تر است. عدم نیاز به آبیاری به معنای کاهش هزینه های آب و مراقبت کاملاً متفاوت از مراقبت هایی است که باید برای چمن طبیعی انجام دهید - به معنای صرفه جویی در خرید ماشین چمن زنی ، تأمین منبع تغذیه (خرید سوخت یا اتصال به برق) ، بدون هزینه کود یا اجاره (یا خرید) تجهیزات تخصصی (سارافکن ، هوادهی ، آب پاش و سایر موارد). همه اینها باعث می شود چنین چمن در دراز مدت راه حل بسیار ارزان تری باشد.
تضمین موفقیت - در مورد چمن طبیعی ، عوامل زیادی برای ظاهر آن اهمیت زیادی دارند. این ترکیبی از مراقبت مناسب ، کودهای با کیفیت خوب ، ماشین چمن زنی تیز ، هوادهی منظم و درمان های زخم زنی ، آبیاری ، خاک خوب و حتی نور مطلوب خورشید است. همانطور که می بینید ، همه این عوامل را نمی توان تحت تأثیر قرار داد - به این معنی که حتی اگر تمام قلب خود را در مراقبت از چمن طبیعی قرار دهید ، نیازی به دستیابی به اثر مطلوب نداریم. راه حل بسیار ایمن تر (و نیاز به تعهد بسیار کمتر!) استفاده از محلول مناسب مصنوعی است که بدون توجه به فصل ، نور خورشید و حجم کار کامل به نظر می رسد.
مقاومت در برابر آب و هوا - برای چمن مصنوعی فرقی نمی کند که درجه حرارت بسیار زیاد یا بسیار کم باشد ، و همچنین اینکه بارش باران در یک مکان معین چقدر رخ می دهد. این باعث می شود که چمن حتی بعد از مدت ها بی نقص به نظر برسد. آنها انتخاب می کنند

سطح مصنوعی با کیفیت بالا ، ما سالها ظاهر باغی عالی را تضمین می کنیم: رنگ حتی تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش یا بارانهای مکرر تغییر نمی کند.
ایمنی و جذب شوک - با توجه به مواد مورد استفاده ، چمن مصنوعی ممکن است محلول بسیار مطمئن تری در زمین های بازی باشد تا یک سطح طبیعی ، که - به طور نامناسب یا ناکافی مراقبت می شود - ممکن است سخت باشد یا آنقدر متراکم نباشد که راحتی و ایمنی را تضمین کند. به در همین حال ، چمن مصنوعی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که روی پایه ای قرار دارد که شبیه به زیر فرش است. در نتیجه ، همه چیز نرم است و ثبات کاملی را ایجاد می کند. در مورد چمن مصنوعی ، احتمال لغزش نیز بسیار کمتر از سطوح طبیعی است. علاوه بر این ، خطر حشرات در چمن مصنوعی که ممکن است نوزاد را گاز بگیرند یا نیش بزنند کم است.
راحتی صاحبان حیوانات خانگی - بسیاری از سگها (و گاهی گربه ها نیز) این عادت آزاردهنده را دارند که برای پنهان کردن چیزی یا حفر کردن زمین برای صاحبان خود ، حفر کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که سرپرست نتواند زمان کافی را به حیوان اختصاص دهد و خرگوش به سادگی در جهان خسته شود. برخی از نژادها مستعد ایجاد حفره هستند (به عنوان مثال ، خلنگ) ، اما این امر در مورد سگهای دیگر ، حتی به عنوان هوشیار Border Collies نیز صدق می کند. در مورد چمن مصنوعی - چنین امکانی به سادگی وجود ندارد. این بدان معناست که اعصاب مربوط به رفتار حیوان خانگی شما نیست و در عین حال ظاهر بسیار بهتری از باغ دارد.
در دسترس بودن زیاد - مزیت بی چون و چرای مصنوعی این واقعیت است که می توان آن را تقریباً در هر فروشگاه DIY و همچنین در فروشگاه های تخصصی ثابت یا آنلاین خریداری کرد. به این ترتیب ، می توان به سرعت باغ ، تراس یا بالکن را بدون جستجوی طولانی برای مصالح مناسب ترتیب داد. همچنین در صورت آسیب به عنصر چمن - کافی است به محلی که چمن را برای اولین بار خریداری کرده اید برگردید و آن را تعویض کنید. با توجه به این واقعیت که بیشتر علف های مصنوعی با کیفیت خوب به گونه ای ساخته می شوند که از تغییر رنگ پرتوهای فرابنفش در معرض نور خورشید جلوگیری می کند - عملاً هیچ خطری وجود ندارد که چمن ها محو شوند. در نتیجه - جایگزینی فقط یک قطعه مشکلی نیست.
انتخاب گسترده ای از رنگها - در مورد چمنهای زنده ، از لحاظ نظری ، سایه چمن را انتخاب می کنیم ، اما در عمل - به دلیل شرایط مختلف آب و هوایی امکان پذیر نیست. حتی اگر علف دارای سایه سبز روشن روی بسته بندی باشد - در شرایط مختلف ، برای مثال ، ممکن است رنگ تیره تری داشته باشد. در مورد چمن های مصنوعی ، چنین خطری وجود ندارد: روی سطحی که انتخاب می کنیم ، چمن هایی وجود دارد که دقیقاً نیازهای ما را برآورده می کند. طیف گسترده ای از سایه های رنگی ، تطبیق چمن مصنوعی با طراحی کلی یک فضای مشخص را آسان می کند. در مورد مناطق قابل استفاده (مانند زمین بازی ، تراس یا بالکن) ، سایه های تیره ، که هیچ کثیفی در آن قابل مشاهده نیست ، انتخاب کمی بهتری است. برای مکانهایی که خیلی شلوغ نیستند - همچنین می توانید از سایه های روشن تر سبز استفاده کنید.
نرمی ، راحتی ، راحتی - راه رفتن با پای برهنه در تراس یا بالکن پوشیده از چمن مصنوعی بسیار دلپذیرتر از راه رفتن روی کاشی یا سطوح چوبی است. چنین چمن زنی نرم و دلپذیر است ، که به نوزادان خزنده اجازه می دهد آزادانه روی آن حرکت کنند.
انعطاف پذیری بالا - اگرچه از نظر تئوری یک چمن طبیعی نیز می تواند با هر باغی ، حتی نامتقارن ترین باغ سازگار شود - چنین راه حلی معایب زیادی دارد. اول از همه ، حتی اگر موفق به ایجاد یک چمن با شکل نامنظم شوید - نگهداری آن مشکل ساز است و یا نیاز به راه حل هایی دارد که تسهیل را تسهیل می کند (کوتاه کننده) ، یا زمان زیادی (در مورد استفاده از قایقرانی سنتی). وقتی صحبت از چمن مصنوعی به میان می آید ، تنها کاری که باید انجام دهید تا فضا بی عیب و نقص به نظر برسد این است که دقیقاً در همان ابتدا آن را مرتب کنید.
احتمالاً برخی مزایای بیشتری از این راه حل پیدا خواهند کرد ، زیرا قطعاً یک چمن مصنوعی مزایای زیادی دارد. لیست فوق فهرستی کوتاه از مهمترین و بیشترین مزایای چمن مصنوعی است.


معایب چمن مصنوعی
مانند هر محلول ، چمن مصنوعی اشکالاتی نیز دارد. با این حال ، شایان ذکر است که - همانطور که در مورد مزایا - آنها کاملاً ذهنی هستند: آنچه برای یک شخص مضر است ، ممکن است بزرگترین مزیت یک راه حل خاص برای شخص دیگری باشد.

از جمله معایب چمن های ساخته شده از مواد مصنوعی ، موارد زیر را می توان ذکر کرد:

ساختار ناخوشایند مواد - توجه داشته باشید: این عیب فقط در مورد چمن های بی کیفیت اعمال می شود. به منظور صرفه جویی در هزینه ، گاهی تصمیم می گیریم تعمیر بخریم

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , انواع چمن مصنوعی , بهترین چمن مصنوعی , چمن مصنوعی بین سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

وقتی تصمیم می گیریم چمن مصنوعی نصب کنیم (همچنین به چمن مصنوعی مراجعه کنید: مزایا و معایب مقایسه شده) ، توصیه می شود با یک شرکت تخصصی تماس بگیرید ، اما این فرایندی است که می تواند به طور مستقل با رعایت قوانین ساده و بصری در مراحل کار. اول از همه ، انتخاب محصول مهم است ، سپس ما به آماده سازی پایه موجود و در نهایت به نصب واقعی محصول می پردازیم.

خوب است قبل از آزمایش دست خود به خاطر بسپاریم که نصب چمن مصنوعی تزئینی را می توان روی هر سطحی نصب کرد ، اما در صورت نصب روی زمین طبیعی ، ابتدا لازم است سطح موجود را کاملاً آماده کرده و با آن برخورد کنیم.

مرحله به مرحله نصب
تهیه صندوق
1. به عنوان اولین قدم لازم است پایه را برای مانتو مصنوعی جدید خود به بهترین نحو آماده کنیم. قبل از هر چیز لایه سطحی موجود خاک را با دقت بردارید. برای عمل بهینه ، توصیه می شود اولین قسمت سطحی کف را با عمق متغیر بین 8 تا 10 سانتی متر حفاری و بردارید تا بتوانید فضایی برای بستر جدید ایجاد کنید. مناسب برای قرار دادن فرش مصنوعی حذف تمام علف ها ، ریشه ها و علف های هرز که برای جلوگیری از ایجاد سطح ناهموار در زیر گوشته ضروری است ضروری است.
چمن زنی مصنوعی

در نهایت ، در نظر گرفتن زهکشی یا حفظ شیب خاصی از کف زیرین برای اطمینان از جریان آب در بالا و پایین چمن مصنوعی ضروری است.

بیایید اکنون به نصب لبه ضد آب در کل محیط منطقه خود بپردازیم. به این ترتیب ، چمن دچار حفره نمی شود و با گذشت زمان از بین نمی رود. توصیه می شود از یک لبه پلاستیکی استفاده کنید ، در عوض ممکن است یک مهره سیمانی در اطراف منطقه ای که در آن چمن مصنوعی را نصب می کنید ایجاد کنید.
در این مرحله ، ما مشخص می کنیم که این یک مرحله کاملاً اختیاری است و با صلاحدید کامل کاربر ، می توان یک مانع از نوع "ژئوتکستایل" در برابر علف های هرز که می تواند بین رول های مصنوعی خود را تجدید کند جوندگان و کرم های خاکی وارد کنید. به سختی قادر به نفوذ و کندن و آسیب رساندن به کت جدید خواهد بود.
در این مرحله ، زمان شروع یک مرحله مربوطه است: افزودن بستر و تسطیح بعدی آن. بستر می تواند از مواد متنوعی مانند شن ، یا گرانیت ریز خرد شده یا در نهایت سنگهای ساده با دقت خرد شود.
اگر چمنزار را روی زمین غیر طبیعی یا بتن یا سطح سخت دیگر می گذارید ، می توانید از تشک های ضربه گیر به عنوان بستر چمن مصنوعی خود استفاده کنید.

در نهایت ، از یک چنگک ساده برای صاف کردن پایه تازه ایجاد شده و تا حد ممکن سطح آن را استفاده کنید.

در حال حاضر لازم است که به آرامی آب دهید و پایه تازه ایجاد شده را فشرده کنید.
در این مرحله ما می توانیم مرحله آماده سازی کلی بستر را به اتمام برسانیم و بالاخره زمان آن رسیده است که به قلب نصب گوشته مصنوعی مصنوعی برسیم.

بیایید چمن را در نزدیکی سطح پوشانده شده شروع کنیم ، اگر پایه نگهدارنده کمتر از حد انتظار باشد ، لازم است که دوباره سنگریزه یا سنگ بیشتری بگذارید و آن را فشرده کنید تا چمن مصنوعی و سطوح اطراف آن کاملاً با یکدیگر هماهنگ شوند. به
موقعیت چمن. با کمک حداقل یک نفر دیگر ، هر نوار را بکشید و روی پایه تازه آماده شده قرار دهید. همیشه خم شدن ساقه های چمن مصنوعی برای باغچه را بررسی کنید تا همه آنها در یک جهت قرار گیرند. حالا نوارها را در صورت لزوم با کمک یک برش ساده فرش یا یک چاقوی کوچک ببرید ، بدیهی است که همیشه در قسمت زیرین فرش کار می کنید.
اکنون زمان آن است که نوارهای چمن را که به تازگی بریده شده و به هم چسبانده اید ، به هم بدوزید. معمولاً خوب است از چسب پیشنهادی مستقیم توسط شرکت مادر استفاده کنید ، یا یک نوار مشترک مانند نوار چسب محکم را برای خارج از منزل روی زمین پهن کرده و سپس دو نوار چمن را روی آن قرار دهید و آنها را به هم وصل کنید.
در این مرحله ما تقریباً مستقیماً در خانه هستیم ، لازم است چمن را در امتداد محیط کل منطقه قلاب کنیم. ممکن است از تیرهای گالوانیزه و رنگ آمیزی شده برای فضای باز یا منگنه های فلزی برای رفع لبه بیرونی چمن مصنوعی استفاده شود. بر روی زمین ، توصیه می شود که تقریباً هر 15/20 سانتی متر تقریباً یک میله یا نقطه وارد کنید.
در حال حاضر مواد پر کننده را به چمن تازه اضافه شده اضافه کنید تقریباً تمام چمن های مصنوعی باید با ذرات فرش شده باشند

اجازه دهید تیغه های چمن به صورت عمودی باقی بمانند و صاف نشوند ، این نوارها بالاست و ضربه ها را در حین فعالیت های ورزشی جذب می کند.
یک لایه نازک از مواد را با دست بمالید و چندین بار این کار را تکرار کنید تا زمانی که تیغه های چمن به طور یکنواخت در حدود نیمی از طول آنها پوشانده شود. متداول ترین مصالح مورد استفاده عبارتند از: ماسه سیلیس ، تراشه های لاستیکی سیاه برای ضربه زدن به کوسن یا سرباره مس دانه دار که مزیت جذب بوی ناشی از حیوانات خانگی را دارند.

در نهایت ، چمن را مسواک زده و خیس کنید. هنگامی که مواد تازه به کار گرفته شده اند ، از یک برس دوار برای "احیا" چمن و بلند کردن دائمی ساقه ها استفاده کنید.
توصیه ها و هشدارهای کلی
در پایان ، برخی هشدارهای کلی: خوب است مراقب باشید که هنگام انجام حفاری های اولیه چمن مصنوعی به سیستم آبیاری آسیب نرسانید. این یک عمل خوب است که به هر دلیلی کباب نکنید ، سیگار نکشید و از سایر منابع حرارتی در حضور چمن مصنوعی استفاده نکنید ، ممکن است پلاستیک ذوب شود.

در نهایت ، به کلر استفاده شده در استخرها که می تواند رنگ چمن مصنوعی را تغییر دهد توجه کنید.

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , انواع چمن مصنوعی , نصب چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

فرش چمن مصنوعی یکی از محصولات محوطه سازی است که در مقایسه با چمن طبیعی ماندگاری بیشتری دارد و هنگام پا گذاشتن دچار پارگی و فرسودگی نمی شود. منبع: هنگام انتخاب فرش چمن مصنوعی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟
فرش چمن مصنوعی یکی از محصولات محوطه سازی است که در مقایسه با چمن طبیعی ماندگاری بیشتری دارد و هنگام پا گذاشتن دچار پارگی و فرسودگی نمی شود. به دلیل استفاده در بسیاری از مناطق ، یکی از محصولات مورد علاقه اخیر است. علاوه بر استفاده در تزئین باغ بسیاری از ساختمانها ، در مکانهایی مانند پارکها و باغها نیز ترجیح داده می شود. چمن مصنوعی یکی از موادی است که جمع آوری و استفاده طولانی مدت از آن آسان است.

از آنجا که چمن مصنوعی زمین ورزشی نیازی به آبیاری و مراقبت اضافی ندارد ، یکی از متداول ترین مصالح منظر در دوران اخیر است. فرش چمن مصنوعی با توجه به کف ترجیح داده می شود تا با انواع و ویژگی های مختلف نصب شود. چمن مصنوعی چیست؟ چمن مصنوعی دارای ویژگی غنی از نظر سطح استفاده است. انواع چمن مصنوعی محصولاتی هستند که با توجه به مناطق مورد استفاده تولید می شوند. چمن مصنوعی با ویژگی های مختلف محصول برای زمینه فرش تولید می شود.

از آنجا که مونتاژ چمن در زمین فرش بسیار مهم است ، لازم است از یک نوع چمن با کیفیت استفاده شود که ویژگی زمین را حذف کند. نوع چمن مناسب برای این فضا برای یک زمین هموار هنگام بازی در زمین مورد نیاز است. برای فرش های چوبی تزئینی ، فرش چمن در این جهت ترجیح داده می شود. زیرا فرش چمن برای اهداف ورزشی و فرش چمن برای محوطه سازی باید متفاوت باشد. مواد مناسب برای مجموعه فرش چمن برای تزئین انتخاب می شود.

قیمت این نوع فرش چمن ممکن است متفاوت باشد. بسته به محل نصب فرش چمن ، می توان قبل از انتخاب ، اطلاعاتی در مورد قیمت m2 چمن مصنوعی به دست آورد. قیمت فرش چمن مصنوعی اخیراً فرش های چمن مصنوعی را در بسیاری از مناطق ترجیح داده اند و قیمت آنها با توجه به کیفیت و میزان مورد استفاده تعیین می شود. به طور کلی ، قیمت با محاسبه مساحت مورد استفاده و m2 تعیین می شود. قبل از خرید مواد فرش چمن ، می توانید یک تحقیق کلی در مورد قیمت انجام دهید. برای این منظور ، بسته به اندازه گیری های برآورد شده ، می توان لیست قیمت را از شرکت مورد نظر تهیه کرد. قیمت فرش چمن مصنوعی نیز با توجه به کیفیت آنها متفاوت است. قطعاً در قیمت فروش و مزیت های چمن مصنوعی دیواری مورد استفاده در زمینه فرش و قیمت فرش چمن برای محوطه سازی تفاوت وجود خواهد داشت. زیرا محصولات مختلفی برای این دو ویژگی طراحی شده است. به عنوان مثال ، قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی را می توان با کسب اطلاعات دقیق از شرکت مربوطه محاسبه کرد. نصب فرش چمن مصنوعی چگونه ساخته می شود؟ چمن مصنوعی از نظر ظاهر دارای ظاهر بسیار زیبایی است. با این حال ، اگرچه از نظر محتوای بصری خوب است ، اما مهمترین عامل مونتاژ صحیح فرش چمن است. فرش های چمن که به صورت مورد نیاز طراحی و مونتاژ نشده اند ممکن است در ظاهر دچار مشکل شوند. فرایند اندازه گیری یکی از مهمترین جزئیات در مونتاژ فرش چمن است.

نصب ناقص یا بیش از حد فرش مشکلات جدی را آشکار می کند. در این مرحله ، نکته مهم بدست آوردن اطلاعات در مورد عرض فرش چمن در شرکت و اندازه گیری است. عرض و طول فرش ممکن است برای مکان و مکانی که فرش در آنجا ساخته می شود کوتاه باشد. برای این کار ممکن است یک فرش اضافی مورد نیاز باشد. در این مرحله نباید چنین جزئیاتی را نادیده گرفت. همچنین امکان دریافت اطلاعات دقیق از شرکت در مورد محاسبه قیمت وجود دارد. قیمت فرش چمن مصنوعی ارزان را می توان بدون تصمیم گیری در مورد هزینه فرش چمن مورد بررسی قرار داد. مراقبت از فرش چمن مصنوعی چگونه باید باشد؟

مراقبت از فرش چمن مصنوعی برای استفاده طولانی مدت از محصول بسیار مهم است. با این حال ، قبل از ایجاد آموزش برای نصب چمن مصنوعی ، ضروری است که محصولات لازم که در زیر آن قرار گرفته اند به درستی اعمال شوند. چمن مصنوعی محصولات محوطه سازی هستند که با کمک برس ها تمیز می شوند. با این حال ، جایی که از چمن استفاده می شود ، اندازه و سختی بر این اساس انتخاب می شود ، بنابراین شرایط تمیز کردن نیز متفاوت است. اگر چیدمانی برای منطقه خاصی در چمن باغ چمن مصنوعی انجام شده است ، می توان آن را با برس کشیدن با دست تمیز کرد. با این حال ، اگر در زمینه فرش و منطقه بزرگتر نصب شده باشد ، باید با دستگاه تمیز کننده نگهداری شود. همچنین مهم است که موادی مانند زباله یا رسوب در هنگام قرار دادن چمن مصنوعی بر روی زمین باقی نماند. چمن مصنوعی باید در فواصل منظم در گرمای شدید تابستان آبیاری شود. این برای استفاده طولانی تر از چمن مهم است. صرف نظر از کیفیت بالای چمن مصنوعی ، درجه حرارت شدید مشکلاتی مانند ذوب یا فرسودگی ایجاد می کند. هنگام صحبت در مورد قیمت ارزان فرش چمن مصنوعی ، اولین چیزی که به ذهن می رسد کیفیت محصول است. با این حال ، قیمت چمن مصنوعی ممکن است در دوره های خاصی تخفیف یابد.

این زمان ها را می توان هم از نظر کیفیت بالا و هم از نظر قیمت مقرون به صرفه دنبال کرد. در عین حال ، با به دست آوردن اطلاعاتی در مورد کمپین های شرکت که از آنها پشتیبانی محصول دریافت می شود ، می توانید محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت خریداری کنید.

در حال کار است. از آنجا که قیمت فرش چمن مصنوعی ارزان با توجه به کیفیت و محتوای محصول متفاوت است ، باید مشخص شود که محصول مورد نظر در کجا مورد استفاده قرار می گیرد. چشم انداز چمن مورد استفاده در سایت و چشم انداز چمن مصنوعی که در مسیر پیاده روی ساخته می شود ممکن است متفاوت باشد. باز هم ، دریافت اطلاعات از افراد مجاز در مورد درخواست قیمت برای این مناطق و مواردی از این دست ، ایده آل خواهد بود. ترجیح دادن قیمت چمن مصنوعی برای مناطقی مانند زمین های فوتبال ، زمین های فوتبال ، باغ های مدرسه ، باغ های بیمارستان ، باغ های شرکت نیز مستقیماً با ملاقات با این شرکت متناسب است. در هر شرکتی امکان انتخاب چمن مصنوعی با قیمت مناسب از نظر کیفیت و فضای داخلی وجود دارد. منبع: هنگام انتخاب فرش چمن مصنوعی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , چمن مصنوعی ورزشی , بهترین چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

چمن مصنوعی در تمام طول سال سرسبز و سبز است. یکی از بزرگترین مزایای آن وقت شماست
صرفه جویی در نگهداری باغ. نیازی به اصلاح ، چمن زنی ، آبیاری یا کود ندارد
می توانید زمان بیشتری را به باغ خود بچرخانید.


چمن مصنوعی Marshalls 'Always Green یک باغ کاملاً تصویری در تمام طول سال ارائه می دهد - و
نصب آن نیز بسیار آسان است. با این حال ، برای تازه نگاه داشتن آن باید یک بار دیگر آن را بدهید
اکنون و پس از آن - و بدانید که چگونه می توانید از لکه ها و نشت ها در صورت بروز خلاص شوید.
برای یافتن بهترین راه برای پاکسازی چمن مصنوعی ، راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید:

راه های نظافت چمن مصنوعی از بین بردن نشت و لکه ها و از بین بردن برف و یخ
راهنمای سریع: تمیز کردن و نگهداری چمن مصنوعی
بهترین راه برای پاکسازی و نگهداری چمن مصنوعی دنبال کردن این مراحل آسان است:


1. چمن ها را با جارو یا چنگک مسواک بزنید
2. از شر هر گونه برگ و بقایای سطحی خلاص شوید
3. علف های هرز را از بین ببرید
4. چمن را با ماسه سیلیس پر کنید

به چه ابزاری نیاز دارم؟
برگروب
جارو برقی یا پلاستیکی
به چه موادی نیاز دارم؟
شن سیلیس
با جزئیات: نظافت منظم چمن مصنوعی
در حالی که هر هفته یک برس سبک به چمن مصنوعی خود می دهید ، تجمع نور را از بین می برد
گرد و غبار و خاک ، باید یک بار در ماه آن را تمیزتر کنید تا به نظر برسد
سبز و دعوت کننده


مرحله 1: چمن ها را مسواک بزنید

برای مسواک زدن چمن ها از جارو یا چنگک پلاستیکی استفاده کنید (از چنگک فلزی استفاده نکنید
به زمین چمن خود آسیب برسانید) - بنابراین اثر چمن تازه و بهاری را حفظ می کنید. اگر چیز سنگینی داشته باشد
در چمن ها علامت هایی به جا گذاشت ، ممکن است مجبور شوید با دانه ها مسواک بزنید تا به آن شاخه بریده شود
ظاهر. از گوشه ای از باغ خود شروع کرده و از یک طرف به راه خود ادامه دهید
کل چمن ها را به صورت نوار بریزید - درست همانطور که اگر آن را می چسبیدید.


مرحله 2: از شر برگها خلاص شوید
برای از بین بردن برگ و بقایا از دمنده برگ استفاده کنید. همه آوارها را به سمت یک گوشه منفجر کنید ، بنابراین
جمع آوری آن با یک بار راحت تر - می توانید آن را با دست جمع کنید یا از گرد و غبار و برس استفاده کنید. این کارو بکن
به طور منظم برای جلوگیری از رشد علف های هرز در چمن.


مرحله 3: علف های هرز را از بین ببرید
خزه و کشتن علف های هرز باید در صورت لزوم انجام شود. از خزه و علف های هرز پایه آب استفاده کنید
عامل قاتلی که حداکثر تعادل pH آن 8 باشد. وقتی علفهای هرز و خزه از بین رفت ،
اطمینان حاصل کنید که آنها را همراه با برگها و بقایای شل برداشته اید.


مرحله چهارم: چمن را با ماسه پر کنید
شن و ماسه سیلیس را در زمین چمن خود پراکنده کنید. سپس جارو خود را برداشته و ماسه ها را به طور مساوی مسواک بزنید
توزیع آن در کل منطقه چمن شما. مراقب باشید که ماسه اضافی وجود نداشته باشد
قبل از راه رفتن در آن ، در مناطق خاص و پس از اتمام ، یک تا دو ساعت ترک کنید.


راهنمای سریع: از بین بردن نشت و لکه ها از چمن مصنوعی

با رعایت این نکات مصنوعی تمیز کردن چمن مصنوعی برای حیاط ویلایی  ، از شر نشت و لکه ها خلاص شوید.

 مایعات را با دستمال کاغذی بریزید
 با مخلوط مواد شوینده و آب لکه ها را پاک کنید
 برای از بین بردن لکه های باقی مانده از مسواک استفاده کنید
به چه ابزاری نیاز دارم؟
سطل
دستمال توالت
اسفنج یا پارچه نرم
به چه موادی نیاز دارم؟
اب
مواد شوینده

با جزئیات: از بین بردن نشت و لکه ها از چمن مصنوعی

خردل از هات داگ کباب یا نوشیدنی ریخته شده ، نشت و لکه هایی اتفاق می افتد ،
اقدامات احتیاطی که انجام می دهید اما می توانید با پیروی از برخی از آنها به طور م effectivelyثر با آنها کنار بیایید
گام های ساده برای غلبه بر این چالش های مشترک:


آبجو یا آب توت شما ریخته است؟ حوله کاغذی را بگیرید و آن را بمالید ، به جای اینکه آن را مالش دهید
داخل چمن این باید تمام آثار نشت را از بین ببرد - اما اگر می خواهید مطمئن شوید ، آن را بشویید
با مقداری آب


لکه قهوه یا بستنی را که مدتی وجود داشته مشاهده کرده اید؟ در یک سطل ، a را مخلوط کنید
قاشق چای خوری مواد شوینده با یک پیمانه آب. سطل را به لکه برده و از اسفنج یا استفاده کنید
پارچه نرم تا آن را روی لکه بمالید تا از بین برود. سپس ، از شلنگ آب برای شستشوی آب استفاده کنید
مواد شوینده.


لکه های حیوان خانگی روی حیله و تزویر برای پاک کردن؟ یک سطل را با آب ولرم پر کنید و با یک قاشق چای خوری مخلوط کنید
شستن مایع ناحیه آسیب دیده را بلافاصله بشویید تا لکه پاک شود. سپس ، شیلنگ را فشار دهید
با استفاده از یک شلنگ آب پایین را برای از بین بردن بوهای باقی مانده پاک کنید و مواد شوینده را بشویید.


باقیمانده چسبنده برای آب خیلی سخت است؟ برای از بین بردن لکه های لجبازی می تواند مشکل باشد. استفاده کنید
یک مسواک تا به آرامی لکه های باقی مانده را مسواک بزند.

راهنمای سریع: از بین بردن برف و یخ از چمن مصنوعی


از شر برف و یخ در چمن مصنوعی بین سنگ خود خلاص شوید:

در حال پاک کردن گرد و غبار سبک برف
با یک بیل پلاستیکی برف سنگین را دور بریزید
اجازه می دهیم یخ ذوب طبیعی شود

به چه ابزاری نیاز دارم؟

جارو یا چنگک
بیل پلاستیکی
با جزئیات: از بین بردن برف و یخ از چمن مصنوعی


در ماه های سردتر ، ممکن است جمع شدن یخ زدگی ، یخ و برف روی سطح مصنوعی خود را به آرامی مشاهده کنید
چمن. در حالی که چمن مصنوعی Marshalls 'Always Green دارای سوراخ است و اجازه می دهد تا رطوبت ایجاد شود
اگر می خواهید همچنان استفاده کنید ، ممکن است بخواهید سطح برف و یخ را پاک کنید
فضای بیرونی شما - که با چمن مصنوعی بسیار آسان تر است زیرا فرصتی وجود ندارد
با ذوب شدن برف یا یخ ، چمن خود را با گل خراب کنید.


از بین بردن گرد و غبار سبک برف. برف را با جارو کنید

برس یا جارو ، فشار دادن
آن را در گوشه ای قرار دهید که می توانید آن را با بیل پلاستیکی جمع کنید.

از بین بردن چندین اینچ برف. لایه بالای برف را با دقت با یک پلاستیک بردارید
بیل. از بیل فلزی نباید استفاده شود زیرا باعث آسیب به چمن مصنوعی می شود. اطمینان حاصل کنید
شما با بیل خیلی سنگین نیستید زیرا می توانید به چمن مصنوعی آسیب برسانید
در زیر حدود یک اینچ برف را که می توان با برس آن را جابجا کرد ، پشت سر بگذارید.

حذف یخ از وسوسه برداشتن یخ به صورت دستی ، چه با بیل و چه با خودداری کنید
نمک. در عوض ، صبر کنید تا یخ به طور طبیعی ذوب شود.

چمن شما ساخته شده است تا در آن زندگی شود ، بنابراین وقوع لکه ها و لکه ها اجتناب ناپذیر است. معامله
با آنها به سرعت با این روش های موثر تمیز کردن چمن مصنوعی - و انجام آنها
تعمیر و نگهداری منظم تا سالهای آینده به نظر خوب برسد.

منبع : marshalls



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

بسیاری از افراد علاقمند به طبیعت امکان نگهداری از چمن‌‎های طبیعی نداشته و یا فضای مناسب و کافی در اختیار ندارند. از این رو می‌توان با چمن مصنوعی تزئینی را که در سایز و ابعاد مختلف تولید می‌شود خریداری نمود و یک طبیعت کوچک را به خود هدیه داد.

همانطور که می‌دانید رشد و انواع چمن مصنوعی در بسیاری از مناطق بسیار دشوار بوده و یا گاها ممکن نیست و حتی در مناطقی که رشد چمن به خوبی انجام می‌گیرد نیز نگهداری و مراقبت از آن به وسیله آبیاری و کوددهی، چمن‎‌زنی و... سخت و مشکل می‌باشد. از طرفی چمن‌‎های طبیعی در تمامی فصول نمی‌توانند سبز باقی بمانند و در فصل‌‎های سرد سال زیبایی خود را از دست می‌دهند. در حالی که در چمن‎‌های مصنوعی هیچ یک از این مشکلات احساس نخواهد شد. در واقع این چمن‎‌ها هیچ رشدی نداشته و به همین سبب نیازمند مراقبت و نگهداری نیستند. از طرفی بر اثر باران و یا حرکت حیوانات حالت خود را ازدست نمی‌دهند. بنابراین اگر خواستار یک طبیعت زیبا و دائمی هستید چمن مصنوعی با سرسبزی خود می‌توانند خواسته شما را بر آورده کنند.

نکاتی در خصوص چمن‎‌های مصنوعی

در ساخت و تولید این چمن‎‌ها سعی می‌شود تا میزان شباهت به چمن‎‌های طبیعی از لحاظ ارتفاع و ضخامت افزایش یابد به طوری که می‌توان گفت بهترین آن، چمن با کیفیتی است که شباهت بیشتری با چمن طبیعی را داشته باشد. به همین سبب طراحان با ترکیب رنگ‎‌های مختلف مثل سبز و قهوه‎‌ای سعی می‌کنند تا جلوه طبیعی‌تری به این چمن‌‎ها بدهند. خوب است بدانید که اگر در زمینی چمن طبیعی وجود داشته باشد برای قرارگیری چمن مصنوعی می‌بایست آن چمن اولیه یا طبیعی به طور کامل برداشته شود و بعد انجام مراحل زیرسازی چمن‎‌های تازه خریداری شده روی آن قرار داده شود. در خرید چمن‎‌های مصنوعی دقت کنید که محصول مورد نظر شما از ضخامت و ارتفاع و یا تراکم مناسبی برخوردار باشد، چرا که هرچه این چمن‌‎ها نازک‎‌تر و ضعیف‌‎تر باشند طبیعتا از عمر کوتاه‎‌تری نیز برخوردار خواهند بود. نکته دیگر آن که قیمت این چمن‌‎ها به ویژگی‎‌های آن بستگی خواهد داشت ولی همیشه افراد سودجویی وجود دارند که نوع بی‎‌کیفیت آن را با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند. از این رو در خرید چمن‎‌های مصنوعی سعی کنید آن را از مراکز معتبر که محصولی با کیفیت و با دام ارائه می‌دهند خریداری نمایید.

نخستین چمن مصنوعی تولید شده

در سال 1964 و پس از جنگ جهانی، برای ایجاد محیط شهری زیبا و افزایش سطح کیفیت زمین‎‌های بازی کودکان شرکت چمن گراس در مدرسه براون به نصب اولین چمن‎‌های مصنوعی پرداخت و دو سال بعد در ورزشگاه بیسبال هوستون تگزاس این چمن‎‌ها بر روی زمین بازی ورزشگاه نصب شدند. اگر چه نوع اولیه آن، کیفیت بسیار پایینی داشتند و چندان مشابه چمن طبیعی نبودند ولی گامی بزرگ در زمینه پوشش زمین‎‌ها برداشتند به طوری که امروزه شاهد ارتقای کیفیت و استاندارهای لازم در تولید آن هستیم.

انواع چمن مصنوعی

مزایای بسیار این چمن‎‌ها سبب شد تا بسیاری از مراکز به دنبال تهیه آن باشند. تقاضای تولید چمن‌‎های مصنوعی توسط مراکز و افراد مختلف باعث شکل‎ گیری چمن‎‌های مصنوعی در انواع مختلف شد.

  • چمن مصنوعی فوتبال، باتوجه به اینکه بازی فوتبال در زمینی بدون سقف و در فضای آزاد صورت می‌گیرد و بازیکنان به طور مداوم بر روی آن راه می‌روند و یا می‌دوند، این چمن‎‌ها می‌بایست آنقدر باکیفیت باشد که به مرور رنگ و شکل خود را از دست ندهد و نیز تمامی استانداردهای لازم در آن رعایت شود تا موجب آسیب‌رسانی به ورزشکاران نشود. این استاندار‎‌ها به طور معمول شامل انعطاف پذیری، تراکم بالا، برگشت پذیری، ایستایی الیاف‎‌های چمن‌‎ و نیز داشتن ارتفاعی به اندازه 50 میلی‌‎متر می‌باشد. در واقع هرچه میزان رعایت این استاندارها از طرف تولیدکننده بیشتر باشد بازیکنان با صدمات کمتری مواجه شده و توانایی‎‌های خود را به نحو بهتری نشان خواهند داد. در شهر تهران هم اکنون بیش از 500 زمین ورزشی از ویژگی های چمن مصنوعی فوتبال استفاده می‌نمایند. برای نگهداری آن‎‌ها به ابزاری چون واترجت برای شست وشوی چمن، دستگاه خط کشی برای ایجاد خطکشی‎‌های مورد نیاز فوتبال، دستگاه فرچه زنی جهت مرتب سازی الیاف و حفظ حالت ایستاده آن احتیاج است.
  • چمن مصنوعی برای بالکن، در سال‎‌های اخیر شاهد روند افزایش آپارتمان‎‌ها و در نتیجه کاهش فضای سبز در منازل بودیم. وجود چمن‎‌ مصنوعی برای بالکن و یا تراس کمک می‌کند تا دوست‎‌داران طبیعت بتوانند بخش کوچکی از زیبایی طبیعت را در منزل خود تجربه کنند. قرار دادن این چمن‎‌ها در بالکن شادابی و نشاط را می‌تواند به شما هدیه کند به طوری که بخشی از اوقات فراقت خود را می‌توانید در آنجا سپری کرده و از تماشای زیبایی آن لذت ببرید. اما زیبایی تنها ویژگی مثبت آن‌‎ها نخواهد بود بلکه امکان شست و شو و قابلیت نصب آسان و هم‌خوانی با گلدان‎‌های موجود در بالکن، کاهش دمای محیط  و مقرون به صرفه بودن آن می‌تواند از دیگر مزایای وجود این چمن در بالکن باشد. در خصوص نگهداری چمن مصنوعی باید عرض کنیم که تمیز کردن آن‎‌ها توسط برس یا فرچه به دوام آن کمک بیشتری خواهد کرد. پس بهتر است هر چند وقت یک بار چمن را از وجود مواد مختلف در آن پاک نمایید. توجه نمایید که هرچه چمن مدنظر شما از تراکم بالاتری برخوردار باشد و ضخامت بیشتری داشته باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.
  • چمن مصنوعی حیاط، وجود یک فضای سبز در حیاط منزل شما باعث افزایش شادی و نشاط کودکان و افزایش روحیه شما خواهد شد؛ از این رو می‌توانید برای حیاط منزل خود یکی از چمن‌‎های که ارتفاعی بین 20 تا 35 میل دارند را انتخاب کرده و آن را بر روی بستر خاک باغچه نصب کنید. در واقع به دلیل عدم حساسیت این چمن به آب با قرار دادن آن در باغچه پس از انجام زیرسازی‌‎های مورد نیاز می‌تواند به راحتی گل وگیاه موجود در باغچه را آبیاری کرد بدون آنکه نگرانی بابت خرابی آن‌‎ها وجود داشته باشد. در صورتی که حیاط شما باغچه ندارد باز هم می‌توانید از این چمن بین سنگ‎‌های حیاط و یا حتی بر روی پله‎‌های حیاط استفاده نمایید. چمن خریداری شده می‌بایست از ویژگی‎‌هایی نظیر وزن بالا ( یک دیتکس)، تراکم مناسب( به دلیل مقاومت در برابر عوامل فرسایشی)، سطح مقطع‌‎هایی به شکل V و C باشد.

 

  • چمن‎‌های مصنوعی در محیط بازی، از آنجایی که در تولید چمن‎‌های مصنوعی مواد سربی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بنابراین در صورت استفاده از آن در محیط‎‌های مختلفی چون پارک یا مهدکودک‌‎ها خطری فرزندانمان را تهدید نخواهد کرد و کودکان در تمامی فصول می‌توانند به راحتی از دیدن آن لذت برده و به بازی‎‌های هیجان انگیز بپردازند و باتوجه به اینکه در نگهداری این چمن، آبی مصرف نمی‌شود می‌تواند برای محیط زیست مفید بوده و موجب کاهش مصرف آب در این مناطق شود.
  • چمن‌‎‎‌های مصنوعی در باغ یا تالارها، برگزاری جشن‎‌های مختلف در محیط باغ و یا تالار یکی از شیوه‌‎هایی است که برگزاری می‌شود. از این رو شیک بودن، تمیز بودن و نیز داشتن حالت طبیعی محیط برای صاحبان مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است. وجود چمن در باغ قطعا فضای آن را دلنشین‌‎تر خواهد کرد. ولی از آنجایی که نگهداری چمن طبیعی در محیط‌‎های بزرگ نیازمند هزینه زیادی است و زیبایی همیشگی ندارد استفاده از چمن مصنوعی در چنین محیط‎‌هایی کمک شایانی خواهد کرد. در واقع با استفاده از این چمن فرقی نمی‌کند که افراد مراسم خود را در چه ماهی از سال بگیرند، به هر حال با یک طبیعت زیبا در مراسم خود روبه رو هستند.
  • در مدارس چمن‌‎های مصنوعی و دانشگاه، دانش آموزان و دانشجویان به طور معمول ساعت زیادی را در فضای آموزشی سپری می‌کنند. از این رو نیازمند یک فضای زیبا برای رفع خستگی در فواصل بین کلاس‌‎های خود هستند. از آنجایی که بخشی از زمان آموزشی در فصل زمستان و پاییز صورت می‌گیرد وجود چمن‌‎های طبیعی قطعا ظاهر جالبی نخواهد داشت ولی در صورت خرید و استفاده از چمن مصنوعی می‌توان، در این فصول نیز شادابی بهار و تابستان را برای این اماکن به ارمغان آورد.
  • چمن‎‌های مصنوعی کنار استخر، سرامیک‎‌های کناره استخر‎‌ها که معمولا خیس و لغزنده هستند از خطرناک‎‌ترین نقاط برای راه رفتن یا حتی هنگام ورود به استخر محسوب می‌شوند و تعبیه چمن مصنوعی در این نقاط می‌تواند از بسیار از حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آورد. البته چمن‌‎هایی که کنار استخر استفاده می‌شوند به دلیل تماس مداوم با آب می‌بایست از کیفیت مناسب و ویژگی‎‌های خاصی برخوردار باشند تا دچار کپک زدگی نشود. در الیاف‌‎های به کار گرفته شده در چمن‎‌های مصنوعی کنار استخر‎‌ها بهتر است از الیاف‎‌های نرم استفاده شود تا موجب اذیت و یا کلافگی نشود. نکته دیگر در خصوص چمن‎‌های کنار استخر این است که بسیاری از افراد در فصل تابستان علاقمند به حمام آفتاب کنار استخر هستند که با قرارگیری این چمن‎‌ها به راحتی می‌توانند روی آن دراز کشیده و از حمام آفتاب خود لذت ببرند. در واقع با قرارگیری آن‌‎ها بر روی سرامیک‌‎ یا سنگ‎‌های حیاط از میزان حرارت آن در روزهای گرم کاسته شده و به راحتی می‌توان بدون پوشیدن کفش به صورت پا برهنه روی آن قدم زد و یا دراز کشید.

شرکت گامان تزیین جاوید با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری سه برند معتبر با کیفیت شامل Thebest در حوزه کف پوش و موکت تایل- Tescom  در حوزه موکت اداری  و ظریف مصور و چمن مصنوعی تارا برای کسب رضایت مشتریان خود می‌کوشد.

منبع : ایلنا



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , انواع چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

فقط پنج دقیقه تحقیق آنلاین به شما اطلاع می دهد که اکنون مجموعه وسیعی از چمن مصنوعی در بازار موجود است.

با داشتن چنین طیف گسترده ای از تولیدکنندگان و محصولات ، انتخاب بهترین چمن مصنوعی دیواری برای باغ شما می تواند کمی دلهره آور باشد.

بسیاری از ویژگی های متفاوت وجود دارد که شما باید قبل از خرید به آنها نگاه دقیق داشته باشید.

همچنین باید دقیقاً در نظر بگیرید که برای چه از چمن مصنوعی خود استفاده خواهید کرد.

بنابراین از کجا می دانید کدام نوع چمن متناسب با نیاز شماست؟ و هنگام مقایسه گیاهان مصنوعی دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید؟

خوب ، ما این راهنما را برای کمک به شما در بررسی دقیق آنچه که در تولید چمن مصنوعی برای مسلح کردن شما با دانش لازم برای تصمیم گیری آگاهانه لازم است ، نوشتیم.

تصمیمی که امیدوارم منجر به ایجاد یک چمن مصنوعی خارق العاده شود که نه تنها شگفت انگیز به نظر برسد ، بلکه باعث صرفه جویی در ساعتها کار تعمیر و نگهداری شما می شود و برای آینده طولانی می ماند.

نکته کلیدی که باید به یاد داشته باشید این است که بسیار مهم است که فقط به زیبایی چمن مصنوعی توجه شود ، زیرا انتخاب یک محصول فقط بر اساس این جنبه خطرناک است.

البته چمن باید خوب به نظر برسد ، اما برای اطمینان از یک چمن سبز و سرسبز با ماندگاری طولانی ، باید عملکرد خوبی هم داشته باشد.

برای جلوگیری از ناامیدی ، باید یک چشمه مصنوعی را از نزدیک ببینیم تا بتوانیم سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام دهیم.

این راهنما برای کمک به شما در انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای باغ خود نوشته شده است.

چمن مصنوعی شما برای چه استفاده می شود؟
چمن مصنوعی برای سگ ها

این س keyال کلیدی است که باید هنگام انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای باغ خود از خود بپرسید.

انواع مختلفی از چمن مصنوعی وجود دارد و همه آنها نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند.

دلیل این امر این است که برخی برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال ، بعضی از چمن مصنوعی ها برای باغچه به سختی پوشیده می شوند ، که معمولاً به معنای استفاده از الیاف پلاستیکی ساخته شده از نایلون (پلی آمید) است.

با این حال ، معامله در اینجا این است که نایلون کاملاً نرم مانند پلی پروپیلن یا پلی اتیلن نیست ، دو نوع دیگر الیاف مصنوعی که در تولید چمن مصنوعی استفاده می شود.

نایلون نیز گرانتر است. بنابراین ، اگر چمن مصنوعی شما ترافیک کمی از پا پیدا کند ، انتخاب چمن ساخته شده از الیاف نایلون ضروری نیست. با این حال ، این گزینه ایده آل برای خانواده ای است که وقت زیادی را در باغ خود می گذرانند.

به طور کلی پنج نوع استفاده اصلی برای یک چمن مصنوعی وجود دارد:

چمن زینتی / نمایشی - یک چمن مصنوعی کم قاچاق با هدف بهبود زیبایی در باغ در حالی که به طور چشمگیری نگهداری را کاهش می دهد.
زمین چمن / زمین بازی - یک چمن مصنوعی که قاچاق آن بسیار زیاد است و در تمام طول سال استفاده بالایی دارد.
چمن مناسب حیوانات خانگی - منطقه ای که به شدت قاچاق می شود و همچنین لازم است ادرار و مدفوع را اداره کند.
چمن برای مهمانی های باغ و سرگرمی - منطقه ای که گاهاً به شدت قاچاق می شود و می تواند با لکه ها و لکه ها کنار بیاید.
همه کاره - برخی یا همه موارد فوق.
به طور طبیعی ، هر یک از انواع استفاده بالا به قدرت و کیفیت مختلفی در یک چمن مصنوعی نیاز دارد.

در زیر برخی از اطلاعات مفید را برای کمک به شما در انتخاب بهترین چمن مصنوعی متناسب با نیازهای شخصی خود پیدا خواهید کرد.

هنگام انتخاب چمن های تقلبی برای باغ خود ، با مشاهده گامانهای بالقوه از نظر زیبایی شروع کنید. این بدان دلیل است که ، بسیار مهم است که شما یک چمن مصنوعی را انتخاب کنید که از دیدن آن لذت ببرید و ظاهر باغ شما را بهبود بخشد.

ارتفاع شمع

انتخاب ارتفاع شمع معمولاً فقط سلیقه ای است.

برای کسانی که ظاهر چمن تازه بریده شده را دوست دارند ، هر چیزی بین 25-30 میلی متر انتخاب خوبی است. برای یک چمن طبیعی ، توصیه می کنیم چیزی بین 30 تا 38 میلی متر انتخاب کنید.

هر چیزی بیشتر از این و الیاف به جای ایستادن به حالت ایستاده ، تحت وزن خود صاف قرار می گیرند.

در مورد اینکه آیا شمع های کوتاه تر پوشیده تر هستند ، بحث هایی وجود دارد.

در آزمایشات ما متوجه شده ایم که ارتفاع کوتاهتر شمع در بلند مدت برای چمنهای تولید شده با استفاده از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن بهتر از شمع های طولانی تر عمل می کند.

اما با چمن های مصنوعی نایلونی ، هیچ تفاوتی از نظر عملکرد بین توده 25 میلی متر و 35 میلی متر مشاهده نکرده ایم. این در نتیجه سخت پوشیدن نایلون است.

تراکم شمع
مقایسه تراکم شمع چمن مصنوعی بسیار مهم است.

هر چقدر تراکم شمع بیشتر باشد ، گامان سرسبزتر به نظر می رسد.
چمن های جعلی تراکم انبوه کم می تواند کم و نازک به نظر برسد.
مقایسه تراکم شمع چمن مصنوعی
چمن های سمت چپ حاوی 18،898 بخیه در هر متر مربع است. چمن های سمت راست 13،648 بخیه دارد.

برای مناطق استفاده سنگین ، توصیه می کنیم یک توده متراکم با 160000 تا 18000 بخیه در هر متر مربع انتخاب کنید.

برای چمن های تزیینی که میزان ترافیک پا کم است ، ممکن است بخواهید یک چمن نازک تر با حدود 13000 تا 16000 بخیه در هر متر مربع در نظر بگیرید ، زیرا به نظر شما این مقرون به صرفه است.

همچنین بسیار مهم است

زاویه هایی را که از آن چمن مصنوعی خود را مشاهده می کنید در نظر بگیرید.

به طور معمول ، در مورد باغ ، چمن را از خانه یا پاسیو و همچنین از بالا مشاهده می کنید.

اگر وقت زیادی برای چمن خود صرف نخواهید کرد ، بهتر است پس انداز کنید و توده ای با الیاف کمتر انتخاب کنید ، زیرا از زاویه مناسب ، علف های نازک تر این تصور را دارند که ضخیم تر از حد واقعی هستند.

اما برای یک بالکن یا روف گاردن ، باید به یاد داشته باشید که چمن ها به طور معمول از بالا مشاهده می شوند.

این به این معنی است که انتخاب چمن متراکم و در حالت ایده آل یک چمن مخصوص که به طور خاص برای باغ های بام ، پاسیو و بالکن ، مانند Tempo توسط NeoGrass طراحی شده است ، بسیار مهم است.

Tempo با خیره کننده ای 48000 خط در متر مربع تولید می شود.

اگر در انتخاب بهترین تراکم شمع تردید دارید ، توصیه می شود که چیزی بین 16000 تا 18000 بخیه در هر متر مربع به عنوان یک وسیله مناسب برای همه کارها تهیه کنید.

انتخاب رنگ
مانند ارتفاع شمع ، انتخاب رنگ کاملاً به سلیقه شخصی بستگی دارد. هیچ درست و غلطی وجود ندارد.

طیف وسیعی از رنگ ها را در مورد چمن مصنوعی مشاهده خواهید کرد و این به این دلیل است که سایه های مختلفی از رنگ سبز در چمن واقعی وجود دارد.

بسیاری از تولیدکنندگان نمونه های رایگان ارائه می دهند و به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در خرید ، از این مزیت استفاده کنید زیرا متأسفانه نمی توانید به تصاویر اینترنت اعتماد کنید تا نشانه ای واقعی از رنگ چمن مصنوعی مورد نظر خود بدست آورید.

هنگام انتخاب رنگ ، مهم است که به یاد داشته باشید که نمونه ها را در محلی که چمن گذاشته می شود قرار دهید. یعنی بیرون از چمن شما.

دلیل این امر آنست که شرایط نوری متفاوت باعث می شود انواع چسب چمن مصنوعی متفاوت باشد. به عنوان مثال ، به دلیل میزان کمتری از نور طبیعی ، نمونه های شما در فضای بسته تاریک تر به نظر می رسند.

نمونه های خود را کنار هم بر روی چمن خود قرار دهید و رنگ ها را با چمن واقعی خود مقایسه کنید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند رنگی را انتخاب کنند که بیشتر شبیه چمن های فعلی آنها باشد.

اگر باغ شما پناه گرفته و نور آفتاب کمی دریافت می کند ، ممکن است بهتر باشد یک چمن مصنوعی رنگ روشن انتخاب کنید زیرا باعث زیبایی باغ شما می شود.

چگونه چمن مصنوعی با بهترین کیفیت را انتخاب کنیم
 
هنگام جستجوی چمن مصنوعی با بهترین کیفیت ، بسیار مهم است که به چیزی فراتر از جذابیت زیبایی شناختی نگاه کنید.

لیست 11 سوالی زیر به شما کمک می کند تا چمن مصنوعی را برای یافتن بهترین محصول با عملکرد مقایسه کنید.

قبل از خرید ، با مراجعه به وب سایت های تولید کننده ، صفحه های داده یا صحبت مستقیم با آنها ، پاسخ این س questionsالات را پیدا کنید.

1. الیاف از چه نوع پلاستیکی ساخته شده اند؟
 
فقط سه نوع پلاستیک مختلف وجود دارد که برای ساخت چمن مصنوعی استفاده می شود.

اینها پلی پروپیلن ، پلی اتیلن و نایلون (پلی آمید) هستند که هر یک از نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند.

پلی اتیلن متداول ترین نوع الیاف پلاستیک است ، زیرا به طور کلی همه کاره بسیار مناسب است.

نایلون تاکنون قوی ترین فیبر مورد استفاده در تولید چمن مصنوعی است. تا 33٪ از پلی اتیلن و 26٪ از پلی پروپیلن قویتر است.

همچنین تا 40٪ از پلی اتیلن و 22٪ انعطاف پذیر تر از پلی پروپیلن است که هر دو الیاف نرم تری هستند.

نایلون به طور طبیعی بسیار سخت پوشیده است ، اما تجارت این است که یک فیبر ساینده تر از دو نمونه مشابه آن است.

اما گران تر است

مخلوط کاملی از الیاف مصنوعی این است که کاهگل پایین با استفاده از الیاف نایلون ، که سپس در ترکیب با الیاف پلی اتیلن طولانی تر کار می کنند ، تقویت شود.

برای مناطق کم قاچاق ، چمنی را انتخاب کنید که کاملاً از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته شده باشد.

برای مناطقی که اغلب استفاده می شود ، نایلون از هر چیزی بهتر و بهتر است ، بنابراین یک چمن را انتخاب کنید که نایلون را در این نمونه داشته باشد.

2. آیا مقاوم در برابر آتش است؟

هنگام آموزش گام به گام نصب چمن مصنوعی بسیار مهم است که با سازنده بررسی کنید که مقاوم در برابر آتش است.

در حین آتش سوزی بسیار بعید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که شعله های آتش از طریق چمن مصنوعی شما گسترش نمی یابد.

برای بررسی اینکه آیا چمن مصنوعی مقاوم در برابر آتش است ، از سازنده انتخابی خود س askال کنید که آیا اعتبار صنعتی دارند یا خیر و همچنین با مقررات اروپا مطابقت دارند یا خیر.

مطابق با استاندارد UNE EN 13501-12007 ، هر محصول کف سازی تولید شده از جمله چمن مصنوعی می تواند مطابق با Cfl-s1 در آزمون های ضد حریق برای کفپوش مقاوم در برابر آتش ارزیابی شود.

اطمینان از اینکه چمن مصنوعی انتخاب شده شما با این معیار مطابقت دارد بسیار توصیه می شود ، زیرا بدین معنی است که چمن در صورت بدترین اتفاق آتش سوزی نخواهد کرد.

3. آیا از نظر مواد مضر آزمایش شده است؟

شما ممکن است برخی از داستان ها را در مورد چمن مصنوعی حاوی مواد مضر مانند سرب شنیده باشید.

متأسفانه در گذشته برخی از این داستان ها درست بوده اند.

البته موادی مانند سرب می توانند به شدت خطرناک بوده و اثرات مضر بر روی انسان و حیوانات خانگی آنها داشته باشند.

یک نقطه شروع خوب انتخاب یک مانو چمن مصنوعی است

در داخل اتحادیه اروپا دستگیر شده است ، زیرا آزمایشات ایمنی و استانداردهای تولید بالاتر از مواردی است که در مناطقی از آسیا از جمله چین یافت می شود.

برای اطمینان بیشتر ، اطمینان از اینکه چمن های تقلبی که انتخاب می کنید به طور مستقل در برابر مواد مضر آزمایش و تأیید شده اند ، از اهمیت حیاتی برخوردار است.

گواهینامه اعطا شده توسط Oeko-Tex ، پیشروترین سیستم آزمایش و صدور گواهینامه صنعت نساجی ، برای اطمینان خاطر به مصرف کنندگان این است که چمن مصنوعی انتخابی آنها عاری از مواد مضر است.

4. چمن تولید شده کجاست؟
 
همانطور که در بالا به طور خلاصه اشاره کردیم ، استانداردهای تولید در سراسر جهان متفاوت است.

چمن های جعلی تولید شده در اروپا معمولاً کیفیت به مراتب بهتری نسبت به محصولات تولید شده در چین دارند - یکی از بازیگران اصلی در صنعت چمن مصنوعی.
هنگام انتخاب چمن مصنوعی ، بسیار مهم است که محل تولید آن را بررسی کنید. برای بدست آوردن کشور مبدا مستقیماً با خرده فروشان صحبت کنید.

بهترین راه برای این کار درخواست مجوز است. اگر یک خرده فروش یا تولید کننده قادر به تهیه این مورد نباشد ، احتمال تولید محصولات خارج از اتحادیه اروپا بسیار زیاد است.

مشاهده یک چمن مصنوعی فرومایه نسبتاً ساده است. ساده ترین راه این است که نگاهی دقیق به پشتی و ضخامت الیاف داشته باشید.

الیاف نازک و توانایی جدا کردن پشتی اولیه و ثانویه (زیرا حاوی مقادیر کمتری از لاتکس هستند) به سمت چمن مصنوعی بی کیفیت است.

در زیر با دقت بیشتری به این دو ویژگی چمن مصنوعی خواهیم پرداخت.

5. ضمانت تولید کننده چه مدت است؟


 
ناگفته نماند ، اما واضح است که هر چه ضمانت بیشتر باشد ، محصول بهتری نیز ارائه می شود.

با این حال ، بررسی چاپ کوچک بسیار مهم است.

برخی ضمانت ها می توانند بسیار مبهم باشند و ممکن است حمایت چندانی از مصرف کننده نداشته باشند.

حتما به دنبال گارانتی باشید که شامل پوشش در برابر پایداری اشعه ماورا UV بنفش و از بین رفتن فیبر باشد.

پایداری اشعه ماورا UV بنفش از محو شدن محافظت می کند ، در حالی که ضمانت محافظت در برابر از بین رفتن فیبر به شما آرامش می دهد که الیاف سالم بمانند ، که البته این یک کلید برای یک چمن مصنوعی سرسبز است.

البته ، هیچ ضمانتی از آسیب های ناشی از استفاده نادرست یا عدم نگهداری و مزایای استفاده از چمن مصنوعی شما محافظت نخواهد کرد.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر در مورد نگهداری و مواردی که استفاده نادرست از چمن مصنوعی انتخاب شده شماست ، مستقیماً با سازنده صحبت کنید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری چمن مصنوعی ، مقاله ما ، "The Ultimate Artificial Grass Maintenance Maintenance" را مفید بدانید.

شما ممکن است متعجب شوید که می دانید در زمین چمن مصنوعی نگهداری وجود دارد ، اما متأسفانه این درست است و هر کسی به شما خلاف بگوید کاملاً صادق نیست.

خوشبختانه ، با این حال ، نگهداری مورد نیاز حداقل است و کسری از زمان لازم برای نگهداری یک چمن واقعی را می گیرد.
6. پشتیبانی چقدر خوب است؟
 
یک روش خوب برای بررسی کیفیت چمن مصنوعی نگاه به قسمت پشتی است.

پوشش چمن مصنوعی از لایه های اولیه و ثانویه تشکیل شده است.

پشتوانه اولیه لایه ای از مواد است که الیاف پلاستیکی چمن مصنوعی به آن بخیه زده شده اند.

پشتوانه ثانویه مورد استفاده در طول فرایند تولید به طور معمول از لاتکس ساخته می شود. این اساساً "چسبی" است که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد.

با استفاده از علف های مصنوعی با کیفیت پایین ، این لایه ها می توانند جدا شوند زیرا مقدار کمی از لاتکس استفاده شده است.
ساده است که سعی کنید پشت و رو یک چمن مصنوعی را به سادگی با تلاش برای جدا کردن لایه ها با دست خود ارزیابی کنید.

هرچه این کار ساده تر باشد ، کیفیت چمن مصنوعی پایین می آید.

بسیار مهم است که نه تنها برای جلوگیری از جدا شدن یک چمن مصنوعی ، بلکه برای جلوگیری از از بین رفتن نخ ، از سطوح بالای لاتکس استفاده شود.

مقادیر کم لاتکس به این معنی است که الیاف به راحتی از پشت جدا می شوند و در نتیجه یک چمن مصنوعی به تدریج نازک و مات می شود و در نهایت غیر طبیعی به نظر می رسد.

با سازنده تماس بگیرید تا از مقاومت لنگر محصولات آنها مطلع شوید. باید حداقل بتواند در برابر نیرویی 25 نیوتن مقاومت کند.

منبع : neograss



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: مزیت چمن مصنوعی , چمن مصنوعی دیواری , خرید چمن مصنوعی , انواع چمن مصنوعی , چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

فقط پنج دقیقه تحقیق آنلاین به شما اطلاع می دهد که اکنون مجموعه وسیعی از چمن مصنوعی در بازار موجود است.

با داشتن چنین طیف گسترده ای از تولیدکنندگان و محصولات ، انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای باغ شما می تواند کمی دلهره آور باشد.

بسیاری از ویژگی های متفاوت وجود دارد که شما باید قبل از خرید به آنها نگاه دقیق داشته باشید.

همچنین باید دقیقاً در نظر بگیرید که برای چه از چمن مصنوعی خود استفاده خواهید کرد.

بنابراین از کجا می دانید کدام نوع چمن مصنوعی قیمت مناسب با نیاز شماست؟ و هنگام مقایسه گیاهان مصنوعی دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید؟

خوب ، ما این راهنما را برای کمک به شما در بررسی دقیق آنچه که در تولید چمن مصنوعی برای مسلح کردن شما با دانش لازم برای تصمیم گیری آگاهانه لازم است ، نوشتیم.

تصمیمی که امیدوارم منجر به ایجاد یک چمن مصنوعی خارق العاده شود که نه تنها شگفت انگیز به نظر برسد ، بلکه باعث صرفه جویی در ساعتها کار تعمیر و نگهداری شما می شود و برای آینده طولانی می ماند.

نکته کلیدی که باید به یاد داشته باشید این است که بسیار مهم است که فقط به زیبایی چمن مصنوعی توجه شود ، زیرا انتخاب یک محصول فقط بر اساس این جنبه خطرناک است.

البته چمن باید خوب به نظر برسد ، اما برای اطمینان از یک چمن سبز و سرسبز با ماندگاری طولانی ، باید عملکرد خوبی هم داشته باشد.

برای جلوگیری از ناامیدی ، باید یک چشمه مصنوعی را از نزدیک ببینیم تا بتوانیم سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام دهیم.

این راهنما برای کمک به شما در انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای اتاق کودک خود نوشته شده است.
چمن مصنوعی شما برای چه استفاده می شود؟
چمن مصنوعی برای سگ ها

این س keyال کلیدی است که باید هنگام انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای باغ خود از خود بپرسید.

انواع مختلفی از چمن مصنوعی وجود دارد و همه آنها نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند.

دلیل این امر این است که برخی برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال ، بعضی از چمن ها به سختی پوشیده می شوند ، که معمولاً به معنای استفاده از الیاف پلاستیکی ساخته شده از نایلون (پلی آمید) است.

با این حال ، معامله در اینجا این است که نایلون کاملاً نرم مانند پلی پروپیلن یا پلی اتیلن نیست ، دو نوع دیگر الیاف مصنوعی که در تولید چمن مصنوعی استفاده می شود.

نایلون نیز گرانتر است. بنابراین ، اگر چمن مصنوعی شما ترافیک کمی از پا پیدا کند ، انتخاب چمن ساخته شده از الیاف نایلون ضروری نیست. با این حال ، این گزینه ایده آل برای خانواده ای است که وقت زیادی را در باغ خود می گذرانند.

به طور کلی پنج نوع استفاده اصلی برای یک چمن مصنوعی وجود دارد:

چمن زینتی / نمایشی - یک چمن مصنوعی کم قاچاق با هدف بهبود زیبایی در باغ در حالی که به طور چشمگیری نگهداری را کاهش می دهد.
زمین چمن / زمین بازی - یک چمن مصنوعی که قاچاق آن بسیار زیاد است و در تمام طول سال استفاده بالایی دارد.
چمن مناسب حیوانات خانگی - منطقه ای که به شدت قاچاق می شود و همچنین لازم است ادرار و مدفوع را اداره کند.
چمن برای مهمانی های باغ و سرگرمی - منطقه ای که گاهاً به شدت قاچاق می شود و می تواند با لکه ها و لکه ها کنار بیاید.
همه کاره - برخی یا همه موارد فوق.
به طور طبیعی ، هر یک از انواع استفاده بالا به قدرت و کیفیت مختلفی در یک چمن مصنوعی نیاز دارد.

در زیر برخی از اطلاعات مفید را برای کمک به شما در انتخاب بهترین چمن مصنوعی متناسب با نیازهای شخصی خود پیدا خواهید کرد.

هنگام انتخاب چمن های تقلبی برای باغ خود ، با مشاهده .های بالقوه از نظر زیبایی شروع کنید. این بدان دلیل است که ، بسیار مهم است که شما یک چمن مصنوعی را انتخاب کنید که از دیدن آن لذت ببرید و ظاهر باغ شما را بهبود بخشد.

انتخاب ارتفاع شمع معمولاً فقط سلیقه ای است.

برای کسانی که ظاهر چمن تازه بریده شده را دوست دارند ، هر چیزی بین 25-30 میلی متر انتخاب خوبی است. برای یک چمن طبیعی ، توصیه می کنیم چیزی بین 30 تا 38 میلی متر انتخاب کنید.

هر چیزی بیشتر از این و الیاف به جای ایستادن به حالت ایستاده ، تحت وزن خود صاف قرار می گیرند.

در مورد اینکه آیا شمع های کوتاه تر پوشیده تر هستند ، بحث هایی وجود دارد.

در آزمایشات ما متوجه شده ایم که ارتفاع کوتاهتر شمع در بلند مدت برای چمنهای تولید شده با استفاده از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن بهتر از شمع های طولانی تر عمل می کند.

اما با چمن های مصنوعی نایلونی ، هیچ تفاوتی از نظر عملکرد بین توده 25 میلی متر و 35 میلی متر مشاهده نکرده ایم. این در نتیجه سخت پوشیدن نایلون است.
تراکم شمع
مقایسه تراکم شمع چمن مصنوعی بسیار مهم است.

هر چقدر تراکم شمع بیشتر باشد ، سرسبزتر به نظر می رسد.

چمن های جعلی تراکم انبوه کم می تواند کم و نازک به نظر برسد.

مقایسه تراکم شمع چمن مصنوعی
چمن های سمت چپ حاوی 18،898 بخیه در هر متر مربع است. چمن های سمت راست 13،648 بخیه دارد.

برای مناطق استفاده سنگین ، توصیه می کنیم یک توده متراکم با 160000 تا 18000 بخیه در هر متر مربع انتخاب کنید.

برای چمن های تزیینی که میزان ترافیک پا کم است ، ممکن است بخواهید یک بهترین مطالب چمن نازک تر با حدود 13000 تا 16000 بخیه در هر متر مربع در نظر بگیرید ، زیرا به نظر شما این مقرون به صرفه است.

همچنین بسیار مهم است

زاویه هایی را که از آن چمن مصنوعی خود را مشاهده می کنید در نظر بگیرید.

به طور معمول ، در مورد باغ ، چمن را از خانه یا پاسیو و همچنین از بالا مشاهده می کنید.

اگر وقت زیادی برای چمن خود صرف نخواهید کرد ، بهتر است پس انداز کنید و توده ای با الیاف کمتر انتخاب کنید ، زیرا از زاویه مناسب ، علف های نازک تر این تصور را دارند که ضخیم تر از حد واقعی هستند.

اما برای یک بالکن یا روف گاردن ، باید به یاد داشته باشید که چمن ها به طور معمول از بالا مشاهده می شوند.

این بدان معنی است که انتخاب چمن متراکم و در حالت ایده آل یک چمن مصنوعی مخصوص زمین فوتسال که به طور خاص برای باغ های بام ، پاسیو و بالکن ، مانند Tempo توسط NeoGrass طراحی شده است ، بسیار مهم است.

Tempo با خیره کننده ای 48000 خط در متر مربع تولید می شود.

اگر در انتخاب بهترین تراکم شمع تردید دارید ، توصیه می شود که چیزی بین 16000 تا 18000 بخیه در هر متر مربع به عنوان یک وسیله مناسب برای همه کارها تهیه کنید.

مانند ارتفاع شمع ، انتخاب رنگ کاملاً به سلیقه شخصی بستگی دارد. هیچ درست و غلطی وجود ندارد.

طیف وسیعی از رنگ ها را در مورد چمن مصنوعی مشاهده خواهید کرد و این به این دلیل است که سایه های مختلفی از رنگ سبز در چمن واقعی وجود دارد.

بسیاری از تولیدکنندگان نمونه های رایگان ارائه می دهند و به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در خرید ، از این مزیت استفاده کنید زیرا متأسفانه نمی توانید به تصاویر اینترنت اعتماد کنید تا نشانه ای واقعی از رنگ چمن مصنوعی انتخاب کنید.

هنگام انتخاب رنگ ، مهم است که به یاد داشته باشید که نمونه ها را در محلی که چمن گذاشته می شود قرار دهید. یعنی بیرون از چمن شما.

دلیل این امر آنست که شرایط نوری متفاوت باعث می شود رنگ چمن مصنوعی متفاوت باشد. به عنوان مثال ، به دلیل میزان کمتری از نور طبیعی ، نمونه های شما در فضای بسته تاریک تر به نظر می رسند.

نمونه های خود را کنار هم بر روی چمن خود قرار دهید و رنگ ها را با چمن واقعی خود مقایسه کنید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند رنگی را انتخاب کنند که بیشتر شبیه چمن های فعلی آنها باشد.

اگر باغ شما پناه گرفته و نور آفتاب کمی دریافت می کند ، ممکن است بهتر باشد یک چمن مصنوعی رنگ روشن انتخاب کنید زیرا باعث زیبایی باغ شما می شود.

چگونه چمن مصنوعی با بهترین کیفیت را انتخاب کنیم
هنگام جستجوی چمن مصنوعی با بهترین کیفیت ، بسیار مهم است که به چیزی فراتر از جذابیت زیبایی شناختی نگاه کنید.

لیست 11 سوالی زیر به شما کمک می کند تا چمن مصنوعی را برای یافتن بهترین محصول با عملکرد مقایسه کنید.

قبل از خرید ، با مراجعه به وب سایت های تولید کننده ، صفحه های داده یا صحبت مستقیم با آنها ، پاسخ این س questionsالات را پیدا کنید.

1. الیاف از چه نوع پلاستیکی ساخته شده اند؟
فقط سه نوع پلاستیک مختلف وجود دارد که برای ساخت چمن مصنوعی استفاده می شود.

اینها پلی پروپیلن ، پلی اتیلن و نایلون (پلی آمید) هستند که هر یک از نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند.

پلی اتیلن متداول ترین نوع الیاف پلاستیک است ، زیرا به طور کلی همه کاره بسیار مناسب است.

نایلون تاکنون قوی ترین فیبر مورد استفاده در نصب چمن مصنوعی است. تا 33٪ از پلی اتیلن و 26٪ از پلی پروپیلن قویتر است.

همچنین تا 40٪ از پلی اتیلن و 22٪ انعطاف پذیر تر از پلی پروپیلن است که هر دو الیاف نرم تری هستند.

نایلون به طور طبیعی بسیار سخت پوشیده است ، اما تجارت این است که یک فیبر ساینده تر از دو نمونه مشابه آن است.

اما گران تر است

مخلوط کاملی از الیاف مصنوعی این است که کاهگل پایین با استفاده از الیاف نایلون ، که سپس در ترکیب با الیاف پلی اتیلن طولانی تر کار می کنند ، تقویت شود.

برای مناطق کم قاچاق ، چمنی را انتخاب کنید که کاملاً از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته شده باشد.

برای مناطقی که اغلب استفاده می شود ، نایلون از هر چیزی بهتر و بهتر است ، بنابراین یک چمن را انتخاب کنید که نایلون را در این نمونه داشته باشد.
2. آیا مقاوم در برابر آتش است؟
هنگام انتخاب چمن مصنوعی بسیار مهم است که با سازنده بررسی کنید که مقاوم در برابر آتش است.

در حین آتش سوزی بسیار بعید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که شعله های آتش از طریق چمن مصنوعی شما گسترش نمی یابد.

برای بررسی اینکه آیا چمن مصنوعی مقاوم در برابر آتش است ، از سازنده انتخابی خود س askال کنید که آیا اعتبار صنعتی دارند یا خیر و همچنین با مقررات اروپا مطابقت دارند یا خیر.

طبق استاندارد UNE EN 13501-12007 ، هر محصول کف سازی تولید شده از جمله چمن مصنوعی می تواند مطابق با Cfl-s1 در آزمایش های ضد حریق برای کفپوش مقاوم در برابر آتش ارزیابی شود.

اطمینان از اینکه چمن مصنوعی انتخاب شده شما با این معیار مطابقت دارد بسیار توصیه می شود ، زیرا بدین معنی است که چمن در صورت بدترین اتفاق آتش سوزی نخواهد کرد.

3. آیا از نظر مواد مضر آزمایش شده است؟
شما ممکن است برخی از داستان ها را در مورد چمن مصنوعی حاوی مواد مضر مانند سرب شنیده باشید.

متأسفانه در گذشته برخی از این داستان ها درست بوده اند.

البته موادی مانند سرب می توانند به شدت خطرناک بوده و اثرات مضر بر روی انسان و حیوانات خانگی آنها داشته باشند.

یک نقطه شروع خوب انتخاب یک مانو چمن مصنوعی است

منبع : neograss



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

هنگام انتخاب مواد کفپوش دفتر ، فرم و عملکرد باید از نکات مهم و اساسی باشند. و از آنجا که هر اتاق عملکرد متفاوتی دارد ، یک ماده کفپوش احتمالاً برای کل دفتر شما کار نخواهد کرد - آنچه در لابی کار می کند لزوماً در آشپزخانه دفتر کار شما نخواهد بود.

بهترین راه برای انتخاب مواد خرید کفپوش اداری این است که اتاق به اتاق بروید و موادی را انتخاب کنید که با عملکرد هر فضا مطابقت داشته باشد ، با ترجیحات طراحی شما مطابقت داشته باشد و با محدودیت های هزینه شما مطابقت داشته باشد.

چهار اتاق که باید هنگام انتخاب مواد کفپوش اداری در نظر بگیرید
مناطق لابی و پذیرایی
ماندگاری و طراحی موارد مهم در انتخاب مواد کفپوش برای لابی دفتر شما است. این لابی اولین چیزی است که مشتریان ، سهامداران ، فروشندگان و کارمندان جدید مشاهده خواهند کرد. بنابراین ، کفپوش محل پذیرایی شما باید اولین تأثیر خوب را ایجاد کند. همچنین باید بتواند سطح بالایی از ترافیک پا را بدون نشان دادن آن تحمل کند. در اینجا چند ماده با دوام و زیباشناختی به اندازه کافی برای استفاده در لابی شما آورده شده است:

ترازو
چوب تمام می شود
کاشی وینیل لوکس (LVT)
فضاهای اداری را باز کنید و اتاقهای شکسته کنید
کفپوش های فضای اداری باید مطابق با زیبایی مورد نظر تأسیسات شما باشد ، صدای اضافی پس زمینه را جذب کرده و در برابر ترافیک بالای پا مقاومت کنند. این باید در طراحی تاسیسات شما متصل شود و هزینه های نگهداری آن باید در بودجه شما باشد. مواد با دوام و نگهداری آسان در مناطق عمومی اداره بهتر است. در اینجا چند ماده وجود دارد که در مناطق عمومی دفتر کار می کنند:

فرش
LVT
اتاق کنفرانس
اتاق های کنفرانس زمینه جلسات مهم با کارمندان بالقوه ، مشتریان و سهامداران است. به همین دلیل ، نمی توان از طراحی در اتاق های کنفرانس چشم پوشی کرد - انتخاب بهترین چمن مصنوعی باغچه شما باید تأثیر خوبی ایجاد کند و متناسب با زیبایی کلی طراحی اتاق باشد. اگرچه در هنگام انتخاب کفپوش ، دوام باید همیشه مورد توجه قرار گیرد ، اما برای اتاقهای کنفرانس از اهمیت کمتری برخوردار است زیرا در مقایسه با مناطق مشترک دفتر کار شما ، ترافیک پا کمتر است. طراحی باید مهمترین نگرانی شما باشد. در اینجا چند ماده وجود دارد که در مناطق عمومی دفتر کار می کنند:

چوب تمام می شود
فرش لوکس
LVT
مناطق آشپزخانه
در هنگام انتخاب کفپوش برای آشپزخانه دفتر کار ، مقاومت در برابر لغزش ، نشت و مقاومت در برابر آب باید بسیار مهم باشد. کفپوش آشپزخانه باید به راحتی تمیز ، نگهداری و تعمیر شود ، زیرا نشت و نشت معمول است و تمیز کردن در مناطق تهیه غذا ضروری است. در اینجا چند ماده وجود دارد که در منطقه آشپزخانه شما کار می کنند:

کاشی معدن
LVT
مشمع کف اتاق
توصیه های فوق تنها چند مورد از بهترین گزینه ها برای هر اتاق است - گزینه های مواد شما تقریباً بی حد و حصر هستند. با در نظر گرفتن طراحی و بودجه شما ، پیمانکار کفپوش شما باید بتواند شما را به سمت بهترین مواد کفپوش برای هر منطقه مشخص از دفتر کار شما راهنمایی کند.
ایجاد یک طرح اصلی کف مناسب

آیا کفپوش شما طول عمر کامل خود را دارد؟ این استراتژیهای اثبات شده صنعت ، به مدیران تسهیلات کمک می کند تا سیستمهای کفپوش اداره جات را برای سالهای آینده تمیز ، ایمن و قابل اعتماد نگه دارند.

راهنمای ما را بارگیری کنید

پنج بهترین گزینه کفپوش اداری
اکنون که دانستید چه مواد کفپوش ممکن است برای هر منطقه از دفتر کار شما مناسب باشد ، باید نگاه دقیق تری بیندازید که کدام مواد متناسب با تنظیمات طراحی و محدودیت های هزینه شماست.

ترازو
Terrazzo یک سیستم کفپوش بدون درز LEED-دوستانه است که به دوام و قابلیت استفاده در طراحی آن مشهور است. این تقریباً بی حد و حصر گزینه های رنگی و طراحی را ارائه می دهد ، مناسب برای شرکت هایی که می خواهند با یک آرم سفارشی یا الگوی منحصر به فرد که یادآور کاشی های مرمر سطح بالا است ، از بازدید کنندگان استقبال کنند. از آنجا که تمیز کردن و نگهداری آسان ترازو است ، ارزش زیادی نیز در طول زندگی دارد. در صورت نصب و نگهداری صحیح ، تراسو می تواند برای دهه های آینده دوام داشته باشد.

چوب تمام می شود
کفپوش های تجاری چوبی مانند چوب های جامد جامد ، چوب های سخت مهندسی شده و کف های چوب های قفل دار ، جلوه ای زیبا برای تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکنندگان در لابی و فضاهای اتاق کنفرانس ایجاد می کنند. اگرچه چوب سخت به اندازه نمونه های مصنوعی آن مقرون به صرفه نیست ، اما برای برخی از طرح های طراحی ظاهری کلاسیک ارائه می دهد. چوب سخت مهندسی شده یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کفپوش چوب سخت است و تقریباً همان دوام و مزایای طراحی را دارد.

کاشی وینیل لوکس (LVT)
کاشی وینیل و به ویژه کاشی و چمن مصنوعی برای پارکینگ مناسب برنامه های اداری است. LVT فوق العاده بادوام است ، نگهداری آن آسان و همه کاره است. با طیف گسترده ای از اتمام و گزینه های طراحی ، تقریباً در هر طرح طراحی یکپارچه می شود ، و آن را کاملاً مناسب برای هر اتاق در دفتر کار خود می کند.

فرش
کاشی فرش و کف کاغذ فرش گزینه های خوبی برای جذب صدا و دوام آن هستند ، مانند مکان هایی که در فضای باز هستند و اتاق های مشترک. فرش از نظر زیبایی ، سازگار با محیط زیست و با دوام است. فرش Broadloom در جلو ارزان تر است اما نگهداری آن به اندازه کاشی فرش آسان نیست. برای اینکه بدانید کدام گزینه برای شما مناسب است ، به راهنمای ما برای فرشهای تجاری مراجعه کنید.

کاشی معدن
کاشی معدن استاندارد صنعتی برای کیت تجاری است.

فضاهای چن ، و برای دهه ها بوده است. ارزش مادام العمر عالی را فراهم می کند - کاشی معدن ارزان نصب می شود و طبیعت آن بادوام است. کاشی معدن به راحتی تمیز و نگهداری می شود و در برابر نشت و ترافیک شدید پا که معمولاً در مناطق آشپزخانه وجود دارد ، مقاومت می کند.

شما باید مواد کفپوش دفتر را با توجه به اتاق ، عملکرد ، تنظیمات طراحی و البته هزینه انتخاب کنید. یک پیمانکار کف سازی باید بتواند شما را به سمت موادی هدایت کند که نه تنها متناسب با این شرایط باشند ، بلکه بهترین وزن مادام العمر را هنگام وزن کردن هزینه های نصب و نگهداری ارائه می دهند. برای یادگیری نحوه کاهش هزینه ها ، درک ارزش و شناسایی پیمانکاران با کیفیت ، راهنمای خریدار ما برای پیمانکاران کفپوش امروز را بخوانید.

منبع : spectracf



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی , چمن مصنوعی پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

اکنون که هوا دوباره ما را مجذوب بیرون می کند ، بسیاری از آلمانی ها منتظر شبهای معتدل تابستانی و باربیکیو در باغ خود هستند. اما هرکسی آنقدر خوش شانس نیست که باغ چمن کاری خود را داشته باشد. در مجموع 57 درصد از مردم آلمان باغ ندارند ، اما تابستان را در بالکن خود تجربه می کنند. با این حال ، این دلیلی ندارد که مجبور شوید بدون یک چمن سبز زیبا کار کنید. بهترین ویژگی های چمن فوتبالی ، روش عالی برای ایجاد واحه ای آرام از سبز حتی در یک منطقه کوچک است. در این وبلاگ گام به گام توضیح می دهیم که اگر می خواهید چمن مصنوعی را در بالکن بگذارید باید در نظر داشته باشید و اینکه در آخر چگونه می توانید به راحتی یک باغبان چمن مصنوعی شوید.

 

برای بالکن چمن مصنوعی خود چه چیزی نیاز دارید؟

آیا دوست دارید بالکن سبز خود را داشته باشید؟ در اینجا لیستی از مواردی که باید قبل از شروع چیدن چمن مصنوعی در بالکن خود داشته باشید ، آورده شده است:
یک قانون تاشو
دستگاهی مجهز به اینترنت که می توانید با آن دستورالعمل های عملی گام به گام تخمگذار چمن مصنوعی را فراخوانی کنید
یک چاقوی تیز فرش برای برش فرش چمن
خلق و خوی خوب و یک نوشیدنی خنک همراه با نی
چمن مصنوعی برای بالکن

همه چیز مفهومه؟ سپس می توانید چمن مصنوعی مناسب بالکن خود بگذارید! اول از همه ، مهم است که بالکن را اندازه گیری کنید. چمن مصنوعی ما می تواند توسط متر در دو بعد مختلف (2 متر و 4 متر) سفارش داده شود ، به طوری که دیگر نیازی به تنظیم نیست و تلفات کمی از برش وجود دارد. در هنگام انتخاب فرش چمن مناسب برای بالکن ، مطمئناً خوشحال خواهیم شد که شما را راهنمایی کنیم. بسته به اینکه چقدر کیفیت و ظاهر طبیعی چمن مصنوعی شما اهمیت دارد ، قیمت فرش چمن برای بالکن شما می تواند بسیار متفاوت باشد. برای بودجه اندک ، چمن مصنوعی London New را با کمتر از 20 یورو برای هر متر مربع پیشنهاد می کنیم. این چمن مصنوعی برای بالکن ها بسیار مقاوم ، رنگی و عاری از آلاینده هایی مانند سرب است ، به طوری که کودکان و حیوانات خانگی نیز می توانند از بالکن تازه کاشته شده لذت ببرند. اگر به دنبال چمن مصنوعی با کیفیت عالی و عالی هستید ، یک نامزد شایسته را در چمن مصنوعی بالکن لوکس ما پیدا خواهید کرد. این فرش چمن مصنوعی مخصوص بالکن ساخته شده و از نظر نرمی و اصالت بی نظیر است.

و بهترین؟ حتی در روزهای گرم تابستان نیازی نیست نگران لکه های قهوه ای در بازار و بورس چمن مصنوعی باشید. و پس از تعطیلات ، تعطیلات در بالکن خود ادامه می یابد بدون اینکه قبلاً چمن بزنید.
فرش چمن مخصوص بالکن را بصورت آنلاین سفارش دهید
اگر دوست دارید چمن مصنوعی مخصوص بالکن خود داشته باشید ، می توانید به راحتی از طریق Kunstrasen.de مواد لازم را بصورت آنلاین سفارش دهید. آیا می خواهید قبل از خرید آنلاین فرش چمن با کیفیت بالا برای بالکن خود ، خود را در کیفیت ما متقاعد کنید؟ سپس فقط یک نمونه رایگان بخواهید!

چمن مصنوعی برای بالکن به عنوان گسترش منطقه زندگی
با فرشهای چمن کاری با کیفیت بالا برای بالکن خود نه تنها واحه ای سبز ایجاد می کنید ، بلکه فضای زندگی خود را نیز گسترش می دهید. چمن مصنوعی موجود در بالکن شما را به پابرهنه دویدن دعوت می کند و کودکان می توانند بیرون و روی یک سطح گرمتر بازی کنند. به لطف چمن مصنوعی مخصوص بالکن خود ، شما به طور خودکار حتی بیشتر وقت خود را در فضای باز سپری خواهید کرد.

فرش چمن برای تراس
شما نه تنها می توانید بالکن خود را با فرشهای چمن سبز خود سبز کنید ، بلکه ما برای تراس خود چمن مصنوعی نیز ارائه می دهیم. مطمئناً اگر سوالی دارید یا درخواست خاصی دارید یا فقط می خواهید ما را بشناسید خوشحال می شویم.

منبع : https://www.kunstrasen.de/blog/kunstrasen-auf-dem-balkon



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , بهترین چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی برای بالکن ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

كفپوش هاي چوب سخت يكي از محبوب ترين انواع كفپوش هستند ، زيرا ارزش فروش مجدد خانه ها را افزايش مي دهند و روند كار را زيباتر مي كنند. اما در انتخاب و نصب كفپوش چوبي موارد زيادي وجود دارد كه بايد در نظر داشته باشيد ، از جمله نوع ، اندازه و هزينه. سپس ما در مورد كفهاي چوبي صحبت خواهيم كرد ، بنابراين شما مي دانيد كه در صورت تمايل به نصب آنها در خانه خود ، گزينه هاي شما چيست.

فهرست مطالب

1 كف چوبي
2 نحوه خريد بهترين كفپوش چوب سخت
3 نوع كف چوبي
4 اندازه صحيح را انتخاب كنيد
5 نمايي از كفهاي چوب سخت پيدا كنيد
6 نصب
كف چوبي
كف هاي چوب سخت مي توانند از انواع مختلفي از چوب مانند بامبو ، بلوط يا ساج تشكيل شوند. صرف نظر از نوع ، تمام كف هاي چوبي رنگ آميزي مي شوند تا رنگ غني آنها برجسته شود و براي جلوگيري از خراشيدگي ، فرورفتگي و آسيب هاي ديگر مهر و موم شده اند. كف هاي چوب سخت به عنوان نرم تا سخت طبقه بندي مي شوند ، اما چوب سخت نرم تر هنوز كاملاً سخت است.


با گذشت زمان ، حتي سخت ترين موكت كناره اي نيز شروع به ساييدگي مي كنند. به جاي اينكه بخواهيد آن را تعويض كنيد ، مانند يك فرش ، مي توانيد يك كف چوبي را دوباره رنگ كنيد و آن را به شكل اوليه برگردانيد. هزينه نقاشي يك چوب سخت بسيار كمتر از خريد و نصب يك چوب سخت است.

كف چوبي
نحوه خريد بهترين كفپوش چوب سخت
براي يافتن كف چوب سخت مناسب براي نيازهاي خود ، بايد عواملي مانند هزينه ، حركت پا و نوع آن را بسنجيد. به عنوان مثال ، هرچه چوب سخت تر باشد ، احتمال آسيب ديدن آن كمتر است ، اما استفاده از چوب سخت تر نيز هنگام نصب دشوارتر است ، كه اين مي تواند به معني هزينه نصب بالاتر باشد.

عامل ديگري كه بايد در نظر گرفت موقعيت خاك و نوع ترافيك مورد انتظار در اين منطقه است. براي مثال منطقه اي كه داراي ترافيك بالا است بهترين نوع چوب است. بخشهاي زير موارد اصلي را كه بايد در هنگام انتخاب كف چوب هاي جنگلي مورد توجه قرار گيرد ، جمع بندي مي كنند.

انواع كف چوبي
شما مي توانيد از بين دو نوع كف چوب جامد انتخاب كنيد: جامد و ساختگي يا ساختگي. خريد انواع چمن مصنوعي روي پشت بام جامد فقط يك نوع دارد ، در حالي كه كفپوش چوب سخت از لايه هاي چوب ساخته مي شود ، معمولاً در زاويه درست. هنگام انتخاب بين كفهاي جامد و پارچه اي ، عوامل زير را در نظر بگيريد.

كف چوبي
كفهاي جامد را مي توان چندين بار تجديد كرد ، در حالي كه كفهاي پارچه اي ، بسته به ضخامت چوب سخت ، فقط مي توانند دو يا سه پايان را تحمل كنند. بنابراين ، كفهاي جامد مي توانند چندين دهه بيشتر از كفهاي پارچه اي دوام داشته باشند.

كف هاي ساخته شده يا ساخته شده فني تر هستند و مي توانند در محيط هاي بيشتري نسبت به كف هاي جامد نصب شوند. در حالي كه كفهاي پارچه اي مي توانند روي بسياري از سطوح شناور شوند ، در بتن گير كنند يا در زيرزمين فرو روند ، كفهاي جامد بايد به ميخ ميخكوب شوند يا منگنه شوند و نبايد به دليل نوسانات رطوبت ، مانند زيرزمين ها زير درجه نصب شوند.

كف هاي جامد از كف پارچه اي كمي گران ترند اما در بيشتر موارد اختلاف قيمت اندك است.

اندازه مناسب را انتخاب كنيد
اندازه ميز مسئله مهم ديگري است. تخته هاي باريك قيمت كمتري دارند ، اما بسياري از آنها زيبايي تخته هاي عريض تر را ترجيح مي دهند ، كه باعث كاهش ميزان درزهاي كف مي شود. همين ايده در مورد تخته هاي بزرگتر و بزرگتر نيز صدق مي كند. هرچه تخته بزرگتر و بزرگتر باشد ، گرانتر آن در هر متر مربع است و درصد كفپوش اضافي شما براي اطمينان از مناسب بودن در اتاق شما بيشتر است. يك اقدام اساسي اين است كه 10٪ متر مربع بيشتر از آنچه نياز داريد خريداري كنيد ، اما بسته به شكل اتاق مي توان اين مقدار را افزايش داد.

نمايي از كفهاي چوب سخت پيدا كنيد
شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه در مورد شركتهايي بورس چمن مصنوعي كه كف چوبي شما را به شما مي فروشند تحقيق كرده و خواص مختلف را با ساير شركتهايي كه محصول مشابه را به شما ارائه مي دهند مقايسه كنيد. برخي از ارائه دهندگان در كفپوش ارزان تخصص دارند و برخي ديگر طيف گسترده اي از قيمت ها را ارائه مي دهند.

شما همچنين بايد به دنبال بررسي مواردي مانند ضمانت نامه ، هزينه حمل و نقل و پشتوانه هاي موجود باشيد. علاوه بر بررسي مشتري ، بايد نظرات پيمانكاران را بخوانيد كه ممكن است ديدگاه شخصي را كه اغلب كف هاي چوب سخت را اداره مي كند ارائه دهند.

كف چوبي
نصب و راه اندازي
كف هاي چوبي جامد با استفاده از ميخ يا منگنه در زيرزمين نصب مي شوند كه محدوديت بيشتري نسبت به طبقه هاي پيش ساخته يا پيش ساخته دارد كه مي توان از روش هاي مختلفي ميخ ، چسب و يا مبلمان تهيه كرد.

اسلايدها ، از جمله بتن. هنگامي كه بين كفپوش هاي جامد يا پارچه اي تصميم گرفتيد ، بايد تعيين كنيد كه آيا مي خواهيد آن را خود نصب كنيد يا يك متخصص را براي انجام آن استخدام كنيد.

در حالي كه نصب كف خود صرفه جويي قابل توجهي مي كند ، اما مي تواند كف چوب سخت را باطل كند. علاوه بر اين ، نصاب هاي حرفه اي به طور كلي كار خود را تضمين مي كنند ، به شما اطمينان مي دهند كه درست انجام مي شود.

منبع : decoora



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: موکت , چمن مصنوعی , بهترین موکت , خرید چمن مصنوعی , بورس موکت , بازار چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

آیا می خواهید کف اتاق خواب کودکان خود را پیدا کنید؟ بسیاری از گزینه های کفپوش اتاق کودکان وجود دارد اما باید هنگام انتخاب برای کودکان مراقب باشید زیرا آنها با مشکلات زیادی مانند لغزش ، ریزش ، ریختن و ترافیک شدید پا مواجه می شوند. اگر کودکی لغزید و زمین خورد ، باید به دنبال کاری باشید که با دوام باشد اما به همان شیوه ، باید از تنظیمات لازم مراقبت شود.

جنبه مهم دیگری که باید نگران آن باشید این است که کفپوش انتخابی شما فعلاً و بعداً وقتی کودک بزرگ شد هدف شما را تأمین می کند. بنابراین بسیار مهم است که قبل از تعیین کف پوش هایی که برای کودک انتخاب می کنید ، تحقیقات کافی انجام شود.

ما می دانیم که انتخاب چقدر استرس آور است بنابراین ما تحقیقاتی را برای شما انجام داده ایم و با گزینه های کفپوش اتاق خواب کودک برای اتاق خواب کودک شما روبرو شده ایم. در زیر می توانید گزینه ها را بخوانید و بهترین گزینه ها را برای کودک خود انتخاب کنید.

گزینه های کف اتاق خواب کودک شما:
موکت:
این اولین گزینه کفپوش است که هنگام انتخاب گزینه های کف اتاق کودک به ذهن شما خطور می کند. اگر بچه ها از نوع کسانی هستند که روی زمین می نشینند و بازی می کنند ، موکتها بهترین گزینه هستند زیرا بسیار راحت هستند. اگر بچه های کوچکی دارید بهترین گزینه این است که به سراغ موکتهایی با الگوی کوچک بروید زیرا این امر به شما کمک می کند تا لکه های ناشی از ریزش های روزمره را بپوشانید. موکتهای دارای حلقه های کوچک نیز در اتاق کودک معجزه می کنند زیرا این نوع موکت گرد و خاک جمع نمی کند.

ورقه ورقه:
با وجود بچه ها در اطراف ، کف شما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین شما باید به دنبال گزینه ای برای کف باشید که گران نباشد و نصب آن آسان باشد. کفپوش لمینت با توجه به تمام نکات بالا گزینه خوبی است. آنها با دوام هستند و همچنین در برابر خراش مقاوم هستند. کف های چند لایه گزینه خوبی برای اتاق خواب بچه ها است. حتی اگر کسل کننده و فرسوده به نظر برسد ، تغییر کفپوش خود بدون مشکل با هزینه آسان است.

چوب سخت:
کف های چوب جامد یکی دیگر از گزینه های اتاق خواب کودک است زیرا دارای استحکام بالایی هستند و می توان آنها را دوباره اصلاح کرد. حتی اگر ترافیک بیش از حد پا وجود دارد یا آنها با ماشین یا دوچرخه خشن بازی می کنند ، شما فقط با پرداخت کف خود می توانید ظاهر قدیمی را بازیابی کنید. محصولات سبز مانند کف بامبو یا کف چوب پنبه نیز گزینه خوبی است و این همچنین مفهوم چیزهای دوستدار محیط زیست و اهمیت آن را به کودک شما می آموزد.

تخته های وینیل:
گزینه دیگر این است که به دنبال تخته های وینیل بروید ، با توجه به اینکه آنها قوی هستند ، نگهداری آنها آسان است و یک محصول ضد حساسیت است. آنها برای بچه ها بی خطر هستند.

یافتن بهترین طبقات کاری دشوار است همانطور که باید در نظر بگیرید ، سن کودک ، نحوه بازی کودک و مدت زمانی که در اتاق می گذراند. اگر کودک در مرحله خزیدن است باید به دنبال چیزی بروید که مانند موکت صاف و نرم باشد. و هنگامی که آنها رشد کردند ، باید کفپوش هایی را پیدا کنید که مستحکم باشند و بتوانند در برابر ترافیک شدید پا مقاومت کنند. هر آنچه را که انتخاب می کنید ، نباید فراموش کنید که آنها کف کفپوش را پشت سر می گذارند ، بنابراین شما باید آنچه را دوست دارید و در آن راحت باشند انتخاب کنید.

نوع کفپوش هایی که برای اتاق خواب کودک انتخاب می کنید در کل محیط تأثیر خواهد داشت. این بدان معناست که هنگام سنجیدن گزینه های خود ، باید بر روی ویژگی های مختلف تمرکز کنید.


کیفیت کف و همچنین ظاهر ، احساس و بافت آن بر چگونگی تعامل کودک با اتاق تأثیر می گذارد. شما همچنین باید نگران باشید که بعضی از طبقات باعث ایجاد بو یا آسیب رساندن به کیفیت هوا در فضا با انتشارهای مختلف شوند.

ویدئوی ویژه
موکت
موکت یک انتخاب سنتی ایده های خرید کفپوش برای خانه است و به خصوص در اتاق کودکان معمول است. این امر عمدتا به این دلیل است که کاملاً نرم و نرم است ، که به آن اجازه می دهد به عنوان یک بالشتک در زیر کل محیط عمل کند. این سطح راحتی لمسی را برای فضا فراهم می کند ، در عین حال به جلوگیری از صدمات با استفاده از بالشتک و زمین خوردن کمک می کند. برای افزایش این اثر می توان موکت ضخیم تری نیز خریداری کرد.

یکی دیگر از مزایای موکت در اتاق کودک این واقعیت است که می تواند به عنوان یک بافر عایق در کل کف عمل کند. این به شما کمک می کند تا برخی از نویزهای محیطی که می تواند در اثر بازی ، پایکوبی و پریدن کودکان در اتاق ایجاد شود. داشتن آن لایه عایق موکت به ویژه هنگامی که اتاق کودک در سطوح بالای خانه واقع شده باشد بسیار مهم است.


با این حال ، برخی از معایب نیز وجود دارد. بچه ها کثیف هستند و تمیز نگه داشتن موکت به طرز مشهوری دشوار است. به راحتی لک می زند و آلودگی را حفظ می کند ، به این معنی که رنگ های روشن تر و یکدست در این فضاها ایده بدی است. در همان زمان ، الیاف موجود در موکت تمایل به جذب و نگهداری خاک و گرد و غبار دارند که می تواند به کیفیت هوا در منطقه کمک منفی کند. اگر نشت رخ دهد و به سرعت با آن مقابله نشود ، می توانید با مشکلات کپک نیز مواجه شوید.


چوب پنبه
چوب پنبه یک انتخاب کاملاً منحصر به فرد برای اتاق کودک است که می تواند بسیاری از کیفیت های موکت را بدون اکثر اشکالات فراهم کند. هنگام نصب ، چوب پنبه به طور طبیعی نرم و در زیر پاهای شما باز می شود و با خرید مواد کاشی ضخیم تر ، می توان آن را حتی نرمتر کرد. این در حالی است که کاملاً شبیه چوب سخت سخت تر است.

اما برخلاف موکت ، کف چوب پنبه ضد میکروبی است و این ماده به طور طبیعی رشد کپک و سایر میکروارگانیسم ها را دفع می کند. همچنین ضد الکتریسیته ساکن بوده و باعث دفع آلودگی و گرد و غبار شده و باعث تمیزتر شدن و سالم تر شدن اتاق به طور طبیعی می شود. در صورت نصب و مهر و موم شدن ، تقریباً در برابر لکه ها قابل نفوذ نیست ، و تعمیر و نگهداری معمولاً فقط به صورت متناوب یا جاروبرقی انجام می شود.

چند اشکال نیز وجود دارد. چوب پنبه بسیار نرم است ، به این معنی که می تواند به راحتی آسیب ببیند. اگر حیوانات خانگی دارید ، مخصوصاً سگهای بزرگ ، ناخن های بدون تراش آنها می تواند سطح کف چوب پنبه را خراشیده و از بین ببرد. لبه نوک تیز اسباب بازی های چمن مصنوعی برای اتاق کودک همچنین می تواند باعث پارگی ، پارگی و جوش خوردن مواد شود. با استفاده از کاشی چوب پنبه ، که می تواند در صورت لزوم جایگزین شود ، می تواند تا حدودی جبران شود.

لاستیک
لاستیک کف پوش است که معمولاً در زمین های بازی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ماده ای بسیار نرم ، پربازده و بالشتک است که قادر به ضربه زدن و سقوط از فاصله های حتی متوسط ​​است.

کف های لاستیکی نیز بسیار مقاوم هستند و می توانند در برابر آسیب ناشی از پارگی ، پارگی ، خراش و ماسوره بسیار بهتر از سطح نرم آن مقاومت کنند. این امر با این واقعیت همراه است که نگهداری کم ، تمیز کردن آن آسان و لکه گیری آن سخت است و باعث شده در اتاق کودکان بسیار محبوب باشد.

یک اشکال بزرگ که تقریباً در تمام کف اتاق های کودکان وجود دارد چسبی است که برای محکم کردن آن در کف کار استفاده می شود. این امر غالباً تعداد کمی انتشار سمی ایجاد می کند که می تواند کیفیت هوا را مختل کند. با لاستیک ، در بیشتر موارد لازم نیست از چسب استفاده کنید. در عوض ، کشش طبیعی مواد (که مانع از لیز خوردن بچه ها نیز می شود) آن را در کنار وزن متراکم جرم خود نگه می دارد.

با این حال ، این یکی از گران قیمت ترین مواد کفپوش است که می توانید در مقایسه با وینیل و سایر گزینه های پوشش انعطاف پذیر انتخاب کنید. لاستیک همچنین می تواند بوی بسیار چشمگیری داشته باشد. این ماده مضر نیست ، زیرا این مواد طبیعی است ، اما ممکن است برای برخی از کودکان تا حدی تحریک کننده باشد ، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری ، واکنش آنها را به نصب کف کف لاستیکی آزمایش کنید.

وینیل انعطاف پذیر
وینیل ارزان است ، نگهداری کمی دارد ، در برابر لکه ها مقاوم است ، در برابر آب مقاوم است و از طریق پاره شدن یا پارگی ، آسیب دیدن آن بسیار سخت است. از بسیاری جهات ، این ماده ایده آل برای ایستادگی در برابر سختگیری هایی است که کودکان می توانند در کف اتاق خواب وارد کنند.

اشکال وینیل این است که طبیعی نیست و نسبتاً برای محیط زیست مضر است. با تولید آن سمومی ایجاد می شود که یا ذخیره می شوند یا در اتمسفر آزاد می شوند ، در عین حال سوخت می سوزانند و از منابع غیر قابل تجدید استفاده می کنند. برخی از کف های وینیل با کیفیت پایین نیز برای چند روز یا هفته ها پس از نصب ، مواد شیمیایی آلی فرار دارند که می تواند کیفیت هوای داخلی اتاق خواب کودک را کاهش دهد.

منبع 1 : expressflooring

منبع 2 : thespruce



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت چمن مصنوعی , بهترین موکت , خرید موکت , موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

در اینجا 5 دلیل عالی برای نصب یک چمن مصنوعی در یک مهد کودک ، یک مهد کودک ، یک مینی کودک ، یک مرکز مهد کودک یا یک مرکز والدین و کودک آورده شده است:

ماموریت شما این است که فضایی را برای استراحت و فعالیت های حرکتی طراحی کنید که کودکان نوپای (از چند ماه تا 3 سال یا بیشتر) را در مهد کودک خود جای دهد و سوال در مورد انتخاب یک پوشش است که در عین حال ایمن باشد. ، بهداشتی ، عملی ، بودجه ای را منفجر نمی کند و به نگرانی های قانونی زیبایی پاسخ می دهد ...
این که آیا این یک مدرسه ، حیاط ، حیاط یا حتی فضایی است که در داخل محوطه واقع شده است ، چمن مصنوعی با چالش روبرو می شود و باعث می شود هر یک از بی میلی شما یکی یکی از بین برود.

چمن مصنوعی ، آیا برای مناطق بازی ایمن است؟
آیا واقعاً کوچولوها می توانند بدون هیچ خطری روی این چمن مصنوعی برای اتاق کودک بازی کنند؟ آره !

بدون خطر آسیب: بدون سوراخ ، برجستگی یا برجستگی های صاف که می تواند کودکان را خراشیده یا آنها را لگدمال کند. محل بازی مهد کودک شما با یک تشک قابل انعطاف پوشانده می شود که باعث تنظیم برجستگی ها و جذب شوک ها می شود. همچنین دارای پود بسیار محکم و مقاومت در برابر پارگی خارق العاده ای است.

بدون خطر آلرژی ، سایش یا واکنش به محصولات بهداشتی گیاهی: چمن مصنوعی یک سطح سالم و ضد آلرژی است که از مواد کنترل شده با استانداردهای دقیق تشکیل شده است. بعلاوه ، او برای زیبا و سبز ماندن به کود و آفت کش احتیاج ندارد. كودكان در معرض باقیمانده مواد شیمیایی نیستند.

بدون خطر آلودگی ، دیگر گودال ، و بدون شل شدن: چمن مصنوعی یک پوشش نفوذ پذیر است که به سرعت خشک می شود. دیگر هیچ انتظار بی پایان برای خاموش شدن بعد از باران ... جلسات خسته کننده دیگر برای پوشیدن لباس های خشک برای کودکانی که به خانه خیس یا گل آلود به خانه می آیند ... و دیگر کارهای خانه برای تمیز کردن خاکی که همه پای کوچک به آنجا آورده است خانه. داخل ...

یک چمن مصنوعی یک راه حل مناسب برای یک منطقه بازی است. این یک فرش تمیز و دنج است ، به طور مداوم در دسترس و استقبال از سقوط بالشتک ها ، تشویق اولین قدم ها و دعوت به کارهای قدیمی. حتی نوزادان می توانند از یک چمن مصنوعی مخمل خواب دار در یک فضای کاملاً امن که فقط برای آنها ایجاد شده لذت ببرند.

آیا این پوششی است که به نگرانی مداوم برای بهداشت در مهد کودک پاسخ می دهد؟
آیا تمیز کردن خاک از چمن مصنوعی آسان خواهد بود؟
آره ! وقتی در یک مهد کودک کار می کنید ، بلافاصله به حوادث کوچکی از دوره مشترک فکر می کنید: پوسته پوسته شدن ، مدفوع ضعیف کنترل شده ، نارسایی مجدد ، استفراغ ... مشکلی نیست! روی چمن مصنوعی ، یک جت دنبال می شود ، احتمالاً با یک اسپری موضعی ضد عفونی کننده مناسب و حادثه خیلی سریع بسته می شود!

آیا چمن مصنوعی نیاز به نگهداری زیادی دارد؟
نه چمن مصنوعی تقریباً به تعمیر و نگهداری احتیاج ندارد. برای مرتب سازی و تمیز کردن الیاف بسته بندی شده فقط نیاز به تمیزکاری کارچر دارد که فضای بازی تمام انعطاف پذیری ، راحتی و زیبایی خود را حفظ کند.

چگونه و با چه نرخ می توانید یک چمن تقلبی را ضد عفونی و ضد عفونی کنید؟
شما می توانید به راحتی ، به طور منظم و در هر زمان چمن مصنوعی خود را با پاشیدن مواد ضد عفونی کننده مناسب در سطح آن ضد عفونی کنید که هیچ خطری برای بزرگسالان ، کودکان یا حتی نوزادان ندارد.

چمن مصنوعی برای یک مهد کودک ، انتخاب راحتی؟
چمن مصنوعی فضایی را افزایش می دهد که کودکان می توانند در تمام طول سال از آن لذت ببرند
به محض راه اندازی ، چمن مصنوعی آماده است تا بازی های کودکان نوپا را در هر زمان از روز ، در طول سال ، مطابق با مقررات مربوط به مناطق بازی ، در کل سطح خود جای دهد. این یک پوشش متخلخل است که به شما باران می ریزد و به سرعت خشک می شود ، که از شرایط آب و هوایی نمی ترسد ، در برابر ترافیک شدید پا مقاومت می کند ... با چمن مصنوعی ، فضایی را ایجاد می کنید که به طور مداوم در دسترس و قابل دسترسی است.

نگهداری روزانه از پوشش چمن مصنوعی آسان است
یک چمن مصنوعی فقط به یک مداخله در سال (کارچینگ و مسواک زدن) نیاز دارد تا مانند روز اول همیشه عالی ، همیشه سبز به نظر برسد.
نگهداری از آن صرفاً برای پاک کردن آلودگی های گاه به گاه هنگام رفتن است (نگاه کنید به "تمیز کردن یک چمن مصنوعی") و هر از گاهی برگهای مرده را برداشت کنید.

خانه بازی کودکان در چمن مصنوعی زمین بازی در یک مهد کودک با چمن مصنوعی بازی های کودکان در چمن مصنوعی و زمین بازی مصنوعی قرار داده شده است

آیا این یک راه حل زیباشناختی و راحت است؟
یک دکوراسیون جدید دلپذیر برای چشم و لمس
چمن مصنوعی امروز هیچ ارتباطی با فرش سبز دلخراش ندارد.

از زمان های قدیم لمس انعطاف پذیر و کیفیت ارائه بصری آن همه پیشرفت هایی است که به آن اجازه داده است در همه زمینه های فضای سبز مورد تحسین قرار گیرد. با بازی با مواد و بافت ، فضاهای زیبا ، شاد و بازیگوش جدیدی ایجاد می کند.

یک تزئین سبز در تمام طول سال ، برای مدت زمان طولانی ، هر میزان قرار گرفتن در معرض و محیط
چمن مصنوعی برای باغچه انواع خاک و همه مکان ها مناسب است. سبک تر از دال یا کاشی ، انعطاف پذیر ، قابل برش ، نفوذپذیر ، مقاوم ... می داند که چگونه با همه اشکال ، با تمام خطوط سازگار است. تراس ، بالکن ، باغ ، پاسیو ، حیاط ، حیاط ، ایوان ، می توان آن را در هر جایی نصب کرد ... همه کاره بودن فوق العاده آن امکان بهینه سازی هر فضایی را با ایجاد مکان های هماهنگ برای استراحت و بازی امکان پذیر می کند.

آیا این یک انتخاب مناسب اقتصادی است؟
چمن مصنوعی چه مدت دوام دارد؟
حداقل 20 سال! نه آب و هوا ، نه اشعه ماورا بنفش ، و نه زیر پا گذاشتن شدید ، باعث خراب شدن آن نمی شوند. پوشش چمن مصنوعی ، اگر به درستی انتخاب شود ، به درستی چیده شود و از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، فوق العاده قوی و بادوام است. تا بیست سال آینده همه خصوصیات خود را حفظ خواهد کرد.

پس اندازهایی که منجر به بازگشت سریع سرمایه می شود
نصب چمن مصنوعی در یک مهد کودک یک سرمایه گذاری طولانی مدت است ، یک گزینه مناسب برای سنگفرش ، قیر یا چمن طبیعی.

طول عمر که تعجب شما را متوقف نخواهد کرد
بدون مراقبت ، توجه خاصی
بدون آبیاری
عدم وجود تعمیر و نگهداری مجازی
محصولات خاص یا ابزار خاصی وجود ندارد
این یک انتخاب عاقلانه ، پایدار و مرتبط است که در نهایت ، به 20 سال استفاده روزانه همیشه بهینه کاهش می یابد ، بسیار مقرون به صرفه است! اگر می خواهید بیشتر بدانید ، مقاله کامل ما را در مورد قیمت واقعی چمن مصنوعی بررسی کنید!

نتیجه گیری ، آیا باید یک چمن تقلبی در یک مهد کودک نصب شود؟
ویژگی های چمن مصنوعی امروزه به طراحان ، دکوراتورها و معماران اجازه می دهد تا خلاقیت خود را برای تصور و ایجاد فضاهایی پایدار ، جذاب ، تحریک کننده ، استفاده آسان ، بهداشتی و دلپذیر آزاد کنند ... همه این مزایا در ایجاد یک پوشش ایده آل ، کاملاً متناسب با نیازهای جوامعی است که از آسیب پذیرترین جمعیت استقبال می کنند: کودکان نوپا از 0 تا 3 سال.

منبع : https://www.azurio-gazon.fr/creche-aire-de-jeux/



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , بهترین چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , چمن مصنوعی مناسب کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

در انتخاب صدها نوع مختلف چمن مصنوعی در بازار با مشکل روبرو هستید؟ این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه بهترین چمن مصنوعی را برای چمن خود انتخاب کنید.
چمن مصنوعی برای کودکان
شما تصمیم گرفته اید که از تمام سخت کوشی و هزینه های صرف شده برای زیبا نگه داشتن یک چمن مناسب واقعی فقط چند ماه از سال خسته شده اید و دوست ندارید در زمستان مراقب یک آشفتگی گل آلود باشید. شما یک چمن مناسب می خواهید که در تمام طول سال پر جنب و جوش و خوش دست باشد. اکنون شما با یک کار بالقوه دلهره آور انتخاب چمن مناسب برای چمن خود روبرو هستید.

خوب ، خبر خوبی وجود دارد: انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای مهد کودک شما احتیاج به دلهره آور ندارد. با پرسیدن سوالات صحیح از خود می توانید تصمیم بگیرید که کدام چمن مصنوعی برای نیازهای شما مناسب است. در اینجا من به شما بهترین نکات در مورد چگونگی انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای چمن خود را می دهم.

چمن مصنوعی برای چه استفاده می شود؟
مانند انتخاب فرش در خانه یا محل کار خود باید تصمیم بگیرید که چمن مصنوعی شما برای چه کاری استفاده می شود. آیا می خواهید چمن کاری با ظاهری زیبا یعنی یک چمن نمایشی برای تحت تأثیر قرار دادن همه دوستان و همسایگان شما باشد؟ یک منطقه امن که بچه ها می توانند بدون آسیب دیدن بازی کنند؟ یا یک محیط عالی برای حیوانات خانگی شما که در آن عاری از هرگونه سموم است ، امکان پذیر است؟

1. چمن را نشان دهید

شما یک چمن مناسب می خواهید که در تمام طول سال زیبا به نظر برسد و افراد زیادی از آن عبور نکنند. چمن را انتخاب کنید که سخت پوشیده باشد اما الیاف متراکم آن خیلی ساینده نباشد. نگاهی به بهترین فروشنده ما Grange برای علفی زیبا با رنگی عالی بیندازید.

نمایش چمن
2. محوطه بازی برای بچه ها

یک چیز تقریباً قطعی است. اگر بچه های کوچکی یا حتی بزرگترهایی برای این موضوع دارید ، همه آنها یک بازی فوتبال یا برچسب را دوست دارند. به زودی چمن های چمن سنتی فرسوده نخواهند شد و زمین زیرین آن فشرده و بسیار سخت می شود که در صورت سقوط خطری ایجاد می کند. برای باغهایی که استفاده زیادی از آنها برای کودکان وجود دارد ، ما معمولاً چمن مصنوعی با توده کوتاه تری را توصیه می کنیم ، حتی بهترین چمنهای با انبوه بلند با گذشت زمان صاف می شوند. یک چمن ایده آل در محدوده ما Outfield است.

چمن مصنوعی برای کودکان
3. محوطه بازی برای سگ ها

بسیاری از صاحبان سگ به دلیل تکه های قهوه ای ، سوراخ ها ، چمن های حفر شده و ردپای گل آلود که چمن های چمن سنتی آنها از حیوانات خانگی خود دریافت می کنند ، از Perfect Grass استفاده می کنند. ما به طور کلی چمن های انبوه کوتاه تری مانند Outfield یا زمینی را که به تنهایی مانند Rectory بلند می شوند ، توصیه می کنیم زیرا تمیز کردن آنها راحت تر است. همچنین اطمینان حاصل کنید که چمن بسیار نفوذپذیر است تا ادرار سگ از بین برود. به مقاله ما در مورد بهترین چمن مصنوعی برای سگ ها نگاه کنید که ایده های مفیدی در مورد نصب چمن مصنوعی برای صاحبان حیوانات خانگی ارائه می دهد.

چمن مصنوعی برای سگ ها
بودجه خود را تعیین کنید
درک اینکه چقدر یک چمن مصنوعی جدید هزینه می شود مهم است. به طور کلی ، سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی انجام می شود - بدیهی است به اندازه چمن ، چمن انتخابی شما و اینکه آیا می خواهید شرکتی چمن را نصب کرده و همچنین آن را تأمین کند ، بستگی دارد. این هزینه های اولیه با صرفه جویی که از نگهداری چمن های واقعی می کنید به مرور زمان از بین می رود.

برای اینکه تصور تقریبی از قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه جدید داشته باشید ، باید باغ خود را اندازه بگیرید. علف های با کیفیت مناسب از 17 تا 40 پوند در متر مربع متغیر است. در صورت نیاز به نصب ، هزینه اضافی برای این هزینه در نظر گرفته شده است که هزینه آن به طور متوسط ​​بین 25 تا 35 پوند در هر متر مربع است. قیمت نصب بسته به مقدار مورد نیاز کارهای زیرزمینی ، سهولت دسترسی به علاوه تعداد دیگری از متغیرها متفاوت خواهد بود.

چمن از کجا و چگونه ساخته می شود؟
چمن ها کجا ساخته شده اند؟
بسیاری از محصولات چمن مصنوعی ارزان قیمت ، بد ساخته شده ، بازار را غرق کرده اند. این علفها از نوارهای تصادفی و پشت بیش از حد چسبیده رنج می برند که باعث پف کردگی می شود. مشاهده نمونه چمن ها قبل از اینکه در مورد محصول خود تصمیم بگیرید به سرعت به شما امکان می دهد کیفیت را ببینید.

آیا چمن سازگار با محیط زیست است؟
به چمن نگاه کنید تا مطمئن شوید عاری از سموم مضر یا مواد شیمیایی است و 100٪ قابل بازیافت است. شما نمی خواهید حیوان خانگی یا کودک شما در باغی که در معرض مواد شیمیایی مضر است بازی کند.

آیا چمن آزمایش شده است؟
آیا چمن برای اطمینان از ایمنی ، کیفیت و دوام چمن آزمایش شده است؟

الیاف چمن چه الیافی دارد؟
بعضی از چمن ها به دلیل داشتن الیاف بیشتر و نحوه چیدن الیاف در کنار هم ، یعنی الیاف V شکل برای شبیه سازی پارچه در چمن واقعی ، هزینه بیشتری دارند. برخی از الیاف بهتر خود اصلاح می شوند و پس از راه رفتن روی آن "Heath" دوباره ایستاده و صاف نمی مانند.

چمن چه رنگی است؟
چمن های واقعی همه ایراداتی دارند. به عنوان مثال با دقت نگاه کنید و هرگز یک چمن واقعی که 100٪ سبز است را نخواهید دید. برای به دست آوردن "ظاهر واقعی چمن" و جلوگیری از "ظاهر چمن کاذب" ، محصولات چمن مصنوعی بهتر یک کاهگل قهوه ای برای افزودن عمق دارند و 3 یا 4 الیاف رنگی مختلف در آنها وجود دارد. بررسی کنید که چمن در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است در غیر این صورت در اثر آفتاب تغییر رنگ می یابد.
چند نمونه بگیرید
شما اکنون ایده خوبی در مورد نوع چمن مورد نظر خود دارید 

ما می توانیم نمونه ای از چمن ها / چمن های مورد علاقه خود را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید آن را در منطقه ای که می خواهید آن را بگذارید مشاهده کنید.

نمونه های رایگان خود را از Perfect Grass درخواست کنید

امیدوارم با پیروی از راهنمای من در مورد چگونگی انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای چمن ، این امر باعث می شود که انتخاب چمن مصنوعی شما کمتر دلهره آور باشد و چمن زیبایی را که به دنبال آن بوده اید به دست آورید.

در پست بعدی وبلاگ من راهنمای اهمیت نصب و راه اندازی خوب زمین را به شما ارائه می دهم. داشتن زمینه های مناسب زمینی پایه های محکمی برای روی زمین قرار دادن چمن مصنوعی شما برای سالهای آینده فراهم می کند.

در زمینه انتخاب چمن مصنوعی برای چمن خود به کمک بیشتری نیاز دارید ، لطفاً نظر خود را در زیر بگذارید و من به همان سرعت پاسخ می دهم.

منبع : perfectgrassltd

 



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , چمن مصنوعی برای مهد کودک , بهترین چمن مصنوعی مدرسه , قیمت چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد