بهترین کفپوش اتاق کودک چیست
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

آیا می خواهید کف اتاق خواب کودکان خود را پیدا کنید؟ بسیاری از گزینه های کفپوش اتاق کودکان وجود دارد اما باید هنگام انتخاب برای کودکان مراقب باشید زیرا آنها با مشکلات زیادی مانند لغزش ، ریزش ، ریختن و ترافیک شدید پا مواجه می شوند. اگر کودکی لغزید و زمین خورد ، باید به دنبال کاری باشید که با دوام باشد اما به همان شیوه ، باید از تنظیمات لازم مراقبت شود.

جنبه مهم دیگری که باید نگران آن باشید این است که کفپوش انتخابی شما فعلاً و بعداً وقتی کودک بزرگ شد هدف شما را تأمین می کند. بنابراین بسیار مهم است که قبل از تعیین کف پوش هایی که برای کودک انتخاب می کنید ، تحقیقات کافی انجام شود.

ما می دانیم که انتخاب چقدر استرس آور است بنابراین ما تحقیقاتی را برای شما انجام داده ایم و با گزینه های کفپوش اتاق خواب کودک برای اتاق خواب کودک شما روبرو شده ایم. در زیر می توانید گزینه ها را بخوانید و بهترین گزینه ها را برای کودک خود انتخاب کنید.

گزینه های کف اتاق خواب کودک شما:
موکت:
این اولین گزینه کفپوش است که هنگام انتخاب گزینه های کف اتاق کودک به ذهن شما خطور می کند. اگر بچه ها از نوع کسانی هستند که روی زمین می نشینند و بازی می کنند ، موکتها بهترین گزینه هستند زیرا بسیار راحت هستند. اگر بچه های کوچکی دارید بهترین گزینه این است که به سراغ موکتهایی با الگوی کوچک بروید زیرا این امر به شما کمک می کند تا لکه های ناشی از ریزش های روزمره را بپوشانید. موکتهای دارای حلقه های کوچک نیز در اتاق کودک معجزه می کنند زیرا این نوع موکت گرد و خاک جمع نمی کند.

ورقه ورقه:
با وجود بچه ها در اطراف ، کف شما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین شما باید به دنبال گزینه ای برای کف باشید که گران نباشد و نصب آن آسان باشد. کفپوش لمینت با توجه به تمام نکات بالا گزینه خوبی است. آنها با دوام هستند و همچنین در برابر خراش مقاوم هستند. کف های چند لایه گزینه خوبی برای اتاق خواب بچه ها است. حتی اگر کسل کننده و فرسوده به نظر برسد ، تغییر کفپوش خود بدون مشکل با هزینه آسان است.

چوب سخت:
کف های چوب جامد یکی دیگر از گزینه های اتاق خواب کودک است زیرا دارای استحکام بالایی هستند و می توان آنها را دوباره اصلاح کرد. حتی اگر ترافیک بیش از حد پا وجود دارد یا آنها با ماشین یا دوچرخه خشن بازی می کنند ، شما فقط با پرداخت کف خود می توانید ظاهر قدیمی را بازیابی کنید. محصولات سبز مانند کف بامبو یا کف چوب پنبه نیز گزینه خوبی است و این همچنین مفهوم چیزهای دوستدار محیط زیست و اهمیت آن را به کودک شما می آموزد.

تخته های وینیل:
گزینه دیگر این است که به دنبال تخته های وینیل بروید ، با توجه به اینکه آنها قوی هستند ، نگهداری آنها آسان است و یک محصول ضد حساسیت است. آنها برای بچه ها بی خطر هستند.

یافتن بهترین طبقات کاری دشوار است همانطور که باید در نظر بگیرید ، سن کودک ، نحوه بازی کودک و مدت زمانی که در اتاق می گذراند. اگر کودک در مرحله خزیدن است باید به دنبال چیزی بروید که مانند موکت صاف و نرم باشد. و هنگامی که آنها رشد کردند ، باید کفپوش هایی را پیدا کنید که مستحکم باشند و بتوانند در برابر ترافیک شدید پا مقاومت کنند. هر آنچه را که انتخاب می کنید ، نباید فراموش کنید که آنها کف کفپوش را پشت سر می گذارند ، بنابراین شما باید آنچه را دوست دارید و در آن راحت باشند انتخاب کنید.

نوع کفپوش هایی که برای اتاق خواب کودک انتخاب می کنید در کل محیط تأثیر خواهد داشت. این بدان معناست که هنگام سنجیدن گزینه های خود ، باید بر روی ویژگی های مختلف تمرکز کنید.


کیفیت کف و همچنین ظاهر ، احساس و بافت آن بر چگونگی تعامل کودک با اتاق تأثیر می گذارد. شما همچنین باید نگران باشید که بعضی از طبقات باعث ایجاد بو یا آسیب رساندن به کیفیت هوا در فضا با انتشارهای مختلف شوند.

ویدئوی ویژه
موکت
موکت یک انتخاب سنتی ایده های خرید کفپوش برای خانه است و به خصوص در اتاق کودکان معمول است. این امر عمدتا به این دلیل است که کاملاً نرم و نرم است ، که به آن اجازه می دهد به عنوان یک بالشتک در زیر کل محیط عمل کند. این سطح راحتی لمسی را برای فضا فراهم می کند ، در عین حال به جلوگیری از صدمات با استفاده از بالشتک و زمین خوردن کمک می کند. برای افزایش این اثر می توان موکت ضخیم تری نیز خریداری کرد.

یکی دیگر از مزایای موکت در اتاق کودک این واقعیت است که می تواند به عنوان یک بافر عایق در کل کف عمل کند. این به شما کمک می کند تا برخی از نویزهای محیطی که می تواند در اثر بازی ، پایکوبی و پریدن کودکان در اتاق ایجاد شود. داشتن آن لایه عایق موکت به ویژه هنگامی که اتاق کودک در سطوح بالای خانه واقع شده باشد بسیار مهم است.


با این حال ، برخی از معایب نیز وجود دارد. بچه ها کثیف هستند و تمیز نگه داشتن موکت به طرز مشهوری دشوار است. به راحتی لک می زند و آلودگی را حفظ می کند ، به این معنی که رنگ های روشن تر و یکدست در این فضاها ایده بدی است. در همان زمان ، الیاف موجود در موکت تمایل به جذب و نگهداری خاک و گرد و غبار دارند که می تواند به کیفیت هوا در منطقه کمک منفی کند. اگر نشت رخ دهد و به سرعت با آن مقابله نشود ، می توانید با مشکلات کپک نیز مواجه شوید.


چوب پنبه
چوب پنبه یک انتخاب کاملاً منحصر به فرد برای اتاق کودک است که می تواند بسیاری از کیفیت های موکت را بدون اکثر اشکالات فراهم کند. هنگام نصب ، چوب پنبه به طور طبیعی نرم و در زیر پاهای شما باز می شود و با خرید مواد کاشی ضخیم تر ، می توان آن را حتی نرمتر کرد. این در حالی است که کاملاً شبیه چوب سخت سخت تر است.

اما برخلاف موکت ، کف چوب پنبه ضد میکروبی است و این ماده به طور طبیعی رشد کپک و سایر میکروارگانیسم ها را دفع می کند. همچنین ضد الکتریسیته ساکن بوده و باعث دفع آلودگی و گرد و غبار شده و باعث تمیزتر شدن و سالم تر شدن اتاق به طور طبیعی می شود. در صورت نصب و مهر و موم شدن ، تقریباً در برابر لکه ها قابل نفوذ نیست ، و تعمیر و نگهداری معمولاً فقط به صورت متناوب یا جاروبرقی انجام می شود.

چند اشکال نیز وجود دارد. چوب پنبه بسیار نرم است ، به این معنی که می تواند به راحتی آسیب ببیند. اگر حیوانات خانگی دارید ، مخصوصاً سگهای بزرگ ، ناخن های بدون تراش آنها می تواند سطح کف چوب پنبه را خراشیده و از بین ببرد. لبه نوک تیز اسباب بازی های چمن مصنوعی برای اتاق کودک همچنین می تواند باعث پارگی ، پارگی و جوش خوردن مواد شود. با استفاده از کاشی چوب پنبه ، که می تواند در صورت لزوم جایگزین شود ، می تواند تا حدودی جبران شود.

لاستیک
لاستیک کف پوش است که معمولاً در زمین های بازی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ماده ای بسیار نرم ، پربازده و بالشتک است که قادر به ضربه زدن و سقوط از فاصله های حتی متوسط ​​است.

کف های لاستیکی نیز بسیار مقاوم هستند و می توانند در برابر آسیب ناشی از پارگی ، پارگی ، خراش و ماسوره بسیار بهتر از سطح نرم آن مقاومت کنند. این امر با این واقعیت همراه است که نگهداری کم ، تمیز کردن آن آسان و لکه گیری آن سخت است و باعث شده در اتاق کودکان بسیار محبوب باشد.

یک اشکال بزرگ که تقریباً در تمام کف اتاق های کودکان وجود دارد چسبی است که برای محکم کردن آن در کف کار استفاده می شود. این امر غالباً تعداد کمی انتشار سمی ایجاد می کند که می تواند کیفیت هوا را مختل کند. با لاستیک ، در بیشتر موارد لازم نیست از چسب استفاده کنید. در عوض ، کشش طبیعی مواد (که مانع از لیز خوردن بچه ها نیز می شود) آن را در کنار وزن متراکم جرم خود نگه می دارد.

با این حال ، این یکی از گران قیمت ترین مواد کفپوش است که می توانید در مقایسه با وینیل و سایر گزینه های پوشش انعطاف پذیر انتخاب کنید. لاستیک همچنین می تواند بوی بسیار چشمگیری داشته باشد. این ماده مضر نیست ، زیرا این مواد طبیعی است ، اما ممکن است برای برخی از کودکان تا حدی تحریک کننده باشد ، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری ، واکنش آنها را به نصب کف کف لاستیکی آزمایش کنید.

وینیل انعطاف پذیر
وینیل ارزان است ، نگهداری کمی دارد ، در برابر لکه ها مقاوم است ، در برابر آب مقاوم است و از طریق پاره شدن یا پارگی ، آسیب دیدن آن بسیار سخت است. از بسیاری جهات ، این ماده ایده آل برای ایستادگی در برابر سختگیری هایی است که کودکان می توانند در کف اتاق خواب وارد کنند.

اشکال وینیل این است که طبیعی نیست و نسبتاً برای محیط زیست مضر است. با تولید آن سمومی ایجاد می شود که یا ذخیره می شوند یا در اتمسفر آزاد می شوند ، در عین حال سوخت می سوزانند و از منابع غیر قابل تجدید استفاده می کنند. برخی از کف های وینیل با کیفیت پایین نیز برای چند روز یا هفته ها پس از نصب ، مواد شیمیایی آلی فرار دارند که می تواند کیفیت هوای داخلی اتاق خواب کودک را کاهش دهد.

منبع 1 : expressflooring

منبع 2 : thespruce





:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت چمن مصنوعی , بهترین موکت , خرید موکت , موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: