نوشته شده توسط : حمید بهبودی

فرش های نرم؟ نگهداری از کف آسان است؟ در اینجا چند نکته برای انتخاب کفپوش مناسب برای تزئین اتاق کودک آورده شده است.

مزایا و معایب انواع کفپوش به وسایل اتاق خواب بچه ها بستگی دارد
اگر به دنبال ایده های اتاق کودک هستید ، می توانید در اینجا بهترین نکات را برای انتخاب کف اتاق خواب کودکان خود بیابید.

کفپوش چوبی این سخت ترین و جذاب ترین نوع کفپوش اتاق کودک است. این در تمام دوران کودکی دوام خواهد داشت و به همان اندازه که برای یک نوزاد تازه متولد شده مناسب یک نوجوان 15 ساله است. بسته به سن کودک ، برای راحتی بیشتر فقط از فرش و کیف های لوبیایی استفاده کنید. برای جلوگیری از پاره پاره شدن و خراشیدن یا کفپوش چوبی جامد در بلوط یا کاج ، یک نسخه لمینت را انتخاب کنید. از نظر رنگ و سبک ، آنچه را بیشتر دوست دارید انتخاب کنید! بلوط طلایی انتخاب خوبی برای افزودن جلوه ای گرم به اتاق است ، در حالی که قهوه ای های تیره جلوه ای پرنعمت به اتاق می بخشند. حتی می توانید کف های چوبی را رنگ کنید!

فرش. فرش که اغلب به سختی نگهداری می شود و برای آلرژی ها مضر است ، هرگز گزینه مورد نظر برای اتاق خواب کودک نیست. با این حال ، با استفاده از کاشی های فرش (که در صورت لک شدن به راحتی قابل تغییر است) که در برابر ریزگردها درمان شده است ، می تواند گزینه خوبی برای مراحل اولیه و بازی کودک باشد. فرش پشمی قابل شستشو با رنگ خاموش را انتخاب کنید تا فضای کمتری به نظر نرسد.

پوشش های پلاستیکی در وینیل یا پی وی سی. این کم هزینه ترین گزینه است و راحت ترین حالت برای قرار دادن و نگهداری آن است ، اما گاهی اوقات فاقد جذابیت زیبایی است. نگاهی به تابلوهای خلق و خوی در دکوراسیون مغازه ها بیندازید تا در مورد آخرین روند این نوع کفپوش ها ایده بگیرید. جلد چوبی یا کف کاشی جلوه کاشی در ایجاد احساس اسکاندیناوی در اتاق خواب کودک به خوبی کار می کند. استفاده از نرم افزار خانگی سه بعدی آنلاین رایگان را امتحان کنید تا ایده های مختلف را امتحان کنید.

5 نکته برای انتخاب نوع مناسب کفپوش برای مجموعه اتاق خواب بچه ها:
1 سن کودک شما
هرچه کودک کوچکتر باشد کفپوش آن نرمتر و مقاوم در برابر لکه ها است. برای یک نوجوان کفپوش های صنعتی ، پرنعمت و یا الهام گرفته از اسکاندیناوی را ترجیح دهید.

2 یک اساسی بی انتها
از فرش هایی با طرح های کودکانه که کودک کوچک شما (و شما) احتمالاً خیلی زود از آنها خسته شود ، خودداری کنید! کف پوش خنثی تر را انتخاب کنید ، که می تواند با لوازم جانبی رنگارنگ یا آنهایی که دارای تصاویر قهرمان مورد علاقه خود هستند ، آنها را صورتی رنگ کند.

3 DIY
اگر بودجه تزیینی محدودی دارید ، به دنبال کفپوش هایی بروید که می توانید خودتان آن را بچینید ، مانند فرش یا کفپوش وینیل ، که می تواند در عرض فقط چند ساعت چیده شود.

4 نگاه کلی
برای انتخاب نوع مناسب کفپوش ، سعی کنید کل نمای اتاق کامل شده از جمله رنگ دیوارها ، مبلمان مختلف و احساس کلی اتاق را تجسم کنید. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر دکوراسیون با یکدیگر مطابقت دارند. در واقع ، مبلمان اتاق خواب بچه ها بسیار مهم هستند زیرا شما می خواهید آنها دوام داشته باشند و به اندازه کافی بزرگ باشند تا تمام وسایل کودک شما را ذخیره کنند.

5 خوب برنامه ریزی کنید!
شبیه ساز خانه سه بعدی ما شما را قادر می سازد برای همه اتاقهای خانه خود برنامه های سه بعدی رایگان ایجاد کنید. ابزاری کاربردی و م toثر برای برنامه ریزی و تکمیل پروژه های دکوراسیون اتاق بچه ها.

چه کودک نوپا و چه نوجوان داشته باشید ، کف پوش راحت ، بادوام و تمیز کردن آسان اولین مواردی است که وقتی به فکر کفپوش اتاق خواب کودکانمان می افتیم ، به ذهن خطور می کنند.

کودکان کوچکتر ، تا حدود 10 سالگی ، ممکن است زمان زیادی را برای بازی در کف اتاق خواب خود بگذرانند ، بنابراین گرما ، نرمی و راحتی از معیارهای مهم انتخاب هستند. و کودکان در هر سنی می توانند بی نظم باشند و کمتر به محافظت از سطوح کفپوش اهمیت می دهند ، بنابراین کفپوش هایی با دوام و تمیز کردن آسان نیز ارزش سرمایه گذاری را دارند.

نکته اصلی این است که یک کف مناسب کودک پیدا کنید که به اندازه کافی مقاوم باشد تا بتواند در برابر برخورد خشن کمی مقاومت کند ، اما همچنین به اندازه کافی نرم است تا در صورت سقوط یک فرود ایمن را فراهم کند. چگونگی ظاهر و احساس اتاق خواب یا کودک شما نیز در انتخاب کفپوش شما تأثیر دارد. یکی از مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که کودکان برای همیشه کودک نخواهند بود ، بنابراین ممکن است بخواهید پس از کوچ یا بزرگ شدن کودکان ، طبقه ای را انتخاب کنید که به زیبایی به اتاق خواب معمولی تبدیل شود.

بهترین کفپوش اداری برای اتاق خواب کودک چیست؟

بهترین کفپوش اتاق خواب کودک ، کف هم بادوام و هم راحت است. زمینی که برای پاهای برهنه راحت است و بسته به سن کودک ساعت های بی پایان خزیدن یا بازی روی زمین است. این طرح همچنین باید در طرح هایی موجود باشد که به شما کمک کند فضایی کارا و سرگرم کننده و منعکس کننده شخصیت و سلیقه کودک خود ایجاد کنید.

بسیاری از انواع کفپوش ها از جمله چوب ، وینیل ، ورقه ورقه و فرش با این معیارها مطابقت دارند. هر یک از گزینه های کفپوش اتاق خواب از نظر راحتی ، دوام و گزینه های طراحی دارای مزایا و معایبی هستند. به عنوان مثال ، از نظر راحتی ، فرش یکی از محبوب ترین گزینه ها برای اتاق خواب کودکان است. این یک سطح نرم و گرم را برای خزیدن و بازی کودکان فراهم می کند و در صورت مسافرت یا زمین خوردن ، یک زمین امن را فراهم می کند. فرش همچنین به عنوان یک عایق صدا عمل می کند ، به کاهش سر و صدای تولید شده از کودکان در حال دویدن و بازی در اتاق کمک می کند.

از نظر منفی ، تمیز نگه داشتن فرش آسان نیست. کودکان ممکن است کثیف باشند و پس از چند بار ریختن و لکه گیری ، ممکن است فرش های شما کمتر از تازه به نظر برسند. استفاده از کاشی فرش می تواند در اینجا گزینه دیگری باشد زیرا بدان معنی است که در صورت لکه گیری می توانید کاشی های جداگانه را تغییر دهید.

از طرف دیگر ، کفپوش های چوبی به راحتی تمیز می شوند. آنها همچنین نسبتاً بادوام هستند. با این حال ، آنها در معرض برخورد خشن تر مانند اسباب بازی های پرتاب شده یا ذخیره سازی وسایل کودکان مانند دوچرخه و اسکوتر ، به مرور زمان سهم خود را از خراش و فرورفتگی حفظ خواهند کرد. اما در حالت وارونه ، شما می توانید کفپوش ها را به پشت سنباده بزنید و پس از بزرگ شدن کودکان آنها را دوباره مرتب کنید و زیبایی اولیه آنها را بازیابی کنید.

سبک اتاق خواب کودکان و الهام بخش آنها
اتاق خواب کودکان می تواند فضاهای سرگرم کننده ای برای طراحی و تزئین باشد. سبک انتخابی شما تحت تأثیر سن و شخصیت فرزند شما قرار خواهد گرفت. با این حال ، از آنجا که این از روزهای مهد کودک تا سال های نوجوانی به طور قابل توجهی متفاوت است ، ممکن است بخواهید سبکی را در نظر بگیرید که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد و بتواند با کودک رشد کند.

اولین قدم برای یافتن یک طراحی انعطاف پذیر که بتوانید همزمان با رشد فرزندتان آن را به روز کنید و تغییر دهید ، نگاه کردن به کل اتاق در متن است. در نظر بگیرید که مبلمان ، فرش ، پرده ، تزئین دیوار و دیوارهای رنگی مختلف با انواع مختلف کفپوش چگونه به نظر می رسند. اگرچه تغییر کف اتاق کودک شما با تغییر سلیقه و روند کار چندان عملی نیست ، اما شما می توانید فرش را به راحتی عوض کنید یا رنگ دیوار را تغییر دهید تا سبک اتاق را به روز کنید یا تغییر دهید.

قبل از برنامه ریزی برای طراحی اتاق خواب کودکان خود ، برای الهام بخشیدن به صفحات تحریریه و طراحی ما مراجعه کنید. در اینجا چندین ایده عالی برای تحول دکوراسیون با تزئینات و کفپوش ، و همچنین مشاوره در مورد نحوه انتخاب رنگ و نحوه یافتن بهترین مبلمان اتاق خواب و اتاق کودک خود پیدا خواهید کرد.

وینیل در اتاق خواب کودکان
کفپوش وینیل در مورد کفپوش جعبه های بسیاری را تیک می زند که در زندگی روزمره کودکان بسیار مناسب است. در برابر نشت ، لکه ، خراش و فرورفتگی مقاوم است و تمیز و نگهداری آن بسیار آسان است. همچنین ، اگر کف وینیل شما از کف پشتیبانی شده و دارای یک سطح بالشتک و انعطاف پذیر است ، زیر پا گرم و نرم خواهد بود و عایق صوتی خوبی را ایجاد می کند.

وینیل همچنین در انواع مختلفی از طرح ها ، رنگ ها ، الگوها و سبک ها از جمله جلوه های گرافیکی موجود است. این بدان معناست که شما همچنین می توانید از بین طیف وسیعی از طرح های کلاسیک چوب ، سنگ یا کاشی انتخاب کنید ، می توانید طرح های سرگرم کننده ، بازیگوش یا مد روز را برای کف اتاق خواب کودک خود انتخاب و ترکیب کنید.


بی خطر برای کودکان

اغلب نگرانی هایی در مورد ایمنی کف وینیل در اتاق خواب کودکان وجود دارد. برخی از کفپوش های وینیل با کیفیت پایین ، مواد شیمیایی آلی فرار (VOCs) را برای چند روز یا چند هفته پس از نصب منتشر می کنند ، که می تواند کیفیت هوا را در اتاق خواب کودک کاهش دهد. با این حال ، در Tarkett ، ما در ساخت کف با انتشار کم برای بهبود کیفیت هوای داخلی و اطمینان از یک محیط داخلی امن متمرکز شده ایم. نسل جدید کف وینیل ما فقط یکی از محدوده های کفپوش با انتشار 10-100 است

بار پایین تر از دقیق ترین مقررات. همچنین ، تمام محصولات رول وینیل و کاشی وینیل لوکس (LVT) ما 100٪ فتالات نیستند.

چوب در اتاق خواب کودکان
در کنار فرش ، کفپوش مناسب آشپزخانه چوبی یک انتخاب محبوب برای اتاق خواب کودکان است. از نظر گرما و نرمی زیر پا ، فرش یک انتخاب آشکار است. با این حال ، در مورد تمیز نگه داشتن آنها بسیار کاربردی نیستند. از طرف دیگر ، تمیز کردن کف های چوبی با جارو کشیدن ساده یا پاک کردن آن با پاک کن مرطوب آسان است. این باعث می شود که آنها به ویژه در اتاق کودکان مناسب باشند ، زیرا احتمالاً سهم قابل توجهی از لکه ها و لکه ها را تجربه می کنند. آنها همچنین برای کودکانی که از آلرژی گرد و غبار رنج می برند انتخاب خوبی است. و برای افزودن گرما و لطافت می توانید فرش های منطقه را در آن بگنجانید. این همچنین به شما امکان می دهد تا به راحتی و سبک اتاق را متناسب با سن و شخصیت کودک تغییر دهید.

علاوه بر ریختن و لکه ، کف کودکان نیز ممکن است در اثر فعالیتهای روزمره کودکان دچار خراش و فرورفتگی شود. بنابراین ، اطمینان از اینکه کفپوش های چوبی شما برای مقاومت در برابر برخورد خشن تر ، از دوام خوبی برخوردار هستند ، مهم خواهد بود. در Tarkett ، بیشتر کفهای چوبی ما با Proteco ، یکی از قوی ترین محافظ های سطح بازار ، کار می شوند. Proteco در سه نوع ارائه می شود که هر یک از آنها احساس متفاوتی را به کف می دهند و پوشش های مختلف از نیمه براق تا مات متفاوت است.

کفپوش های چوبی Tarkett سخت ، کاربردی و آسان برای تمیز کردن یک گزینه عالی برای اتاق خواب کودکان است. به عنوان مثال ، برای کف های چوبی معاصر ، کاربردی ، بادوام ، نصب و نگهداری آسان و جذاب ، مجموعه Viva ما را مرور کنید. آنها در طیف وسیعی از بلوط و گردو کلاسیک ، و همچنین یک طرح خاکستری معاصر موجود هستند ، آنها گزینه مناسبی برای اتاق خواب کودکان هستند.

ورقه ورقه در اتاق خواب کودکان
نگهداری پایین و مقرون به صرفه بودن لمینت ، آن را برای والدینی که بودجه خوبی ندارند ، گزینه ای بسیار جذاب می کند. نصب سریع و آسان به عنوان یک پروژه DIY ، در کمتر از یک روز می توانید یک طبقه جدید در اتاق خواب کودکان خود نصب کنید. و مانند کفهای وینیل ، ورقه ورقه در طیف وسیعی از طرحها و رنگها موجود است و می تواند تقریباً مشابه مواد طبیعی مانند چوب ، کاشی و سرامیک و سنگ باشد.

تنها عیب قابل توجه کفپوش های لمینت پر سر و صدا بودن آنهاست که می تواند در اتاق خواب کودک مشکل ساز شود. زیرانداز با کیفیت خوب می تواند به کاهش برخی از مشکلات سر و صدا کمک کند. مانند کفپوش های چوبی ، از فرش های منطقه نیز می توان برای گرما و لطافت اتاق خواب کودک استفاده کرد.

منابع : home.by.me و home.tarkett



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , بهترین کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش مناسب , قیمت کفپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

طبقه بندی بر اساس نوع تولید
دستگاه. این دستگاه روزانه تا 2.5 هزار متر مربع موکت تولید می کند. بنابراین ، کیفیت استاندارد ، اثبات شده است.
کتابچه راهنمای. چنین محصولاتی به دلیل فردیت و اصالت خود برجسته هستند. اما هزینه زیاد است ، زیرا یک کاخ برای 2-3 ماه ساخته می شود.
مواد موکت
موکت های پشمی
پوشش طبیعی و با کیفیت بالا. محصولات پشمی مطابق با طراحی کلاسیک هستند ، گران هستند ، اما آنها برای مدت طولانی خدمت می کنند. اساس آن پشم گوسفند است - نرم ، گرم ، بادوام و لمس دلپذیر. گاهی تولیدکنندگان موی شتر یا بز را اضافه می کنند.

ویژگی ها:

برای پروانه ها جذاب است؛
ایجاد الکتریسیته ساکن
زود کثیف شدن
بسیاری از تولیدکنندگان مدرن موکت طرح دار ها را با مواد ضد قارچی خاص ، ترکیبات دفع کننده خاک و عوامل ضد مایع آغشته می کنند.

پوشش های پشمی در رنگ های تسکین دهنده (سفید ، قهوه ای ، زرد ، خاکستری) ایجاد می شوند ، زیرا رنگ به خوبی گرفته نشده است اما رنگ به خوبی حفظ می شود - پس از 10 سال روشنایی ثابت می ماند.
موکتهای ابریشمی
این ماده از نخهای استخراج شده از پیله کرم ابریشم تهیه می شود. این نخ مقطع مثلثی دارد و با شکستن نور باعث بازی و درخشش زیبایی می شود. قیمت چنین موکتی بالا خواهد بود.

ویژگی ها:

ترس از رطوبت؛
قیمت بالا
ضعیف تمیز
عایق حرارتی کم
با کمک نخهای ابریشمی نازک ، یک مطالعه دقیق از الگو انجام می شود.

 

موکتهای ویسکوز
ترکیب مواد شامل یک جز component طبیعی سلولز است. بنابراین ، از نظر مشخصات ، ویسکوز نزدیک به یک ماده طبیعی است.

نخهای ویسکوز به راحتی رنگ می شوند ، بنابراین موکتهای آن از انواع متنوع و براق ساخته می شوند. اکثر محصولات چاپ گل دارند ، اما رنگ های جامد نیز وجود دارد. مدت زمان طولانی پوشش ها از بین نمی روند.

ویژگی ها:

ایمنی کم در برابر آتش
نمی تواند در اتاق های مرطوب استفاده شود
محصولات سفید از آب یا قارچ زرد می شوند.
در تولید ، ویسکوز غالباً برای الگوی جذاب به پشم یا ابریشم برای کاهش قیمت محصول اضافه می شود.
موکت های پلی آمید (نایلون)
پلی آمید یک ماده مصنوعی است. الیاف با فرآوری مواد اولیه آلی (نفت ، ذغال سنگ طبیعی ، گاز) ساخته می شوند. پوشش نایلونی به طور گسترده ای در ساخت استفاده می شود.

ویژگی ها:

محو شدن سریع در آفتاب
نرمی خود را از دست می دهند
برق دار
چنین محصولاتی بسیار محبوب هستند. گاهی اوقات نایلون با مواد دیگر ترکیب می شود.

موکت های پلی استر (پلی استر)
پلی استر از فیبر پلی استر مصنوعی با استفاده از یک فناوری خاص ایجاد می شود. در نتیجه ، محصولی بدست می آید که از نظر خصوصیات عملکردی به پنبه نزدیک است و از لحاظ ظاهری به پشم نزدیک است.

ویژگی ها:

ولتاژ استاتیک ایجاد کنید
پس از تغییر شکل ، آنها به شکل قبلی خود برنمی گردند.


طبقه بندی ساختار شمع
موکت های حلقه دار
ساختار تک سطح موکت از حلقه هایی با طول یکسان تشکیل شده است. تراکم شمع امکان استفاده از اینگونه محصولات را در مکانهایی با بار عملیاتی بالا فراهم می کند.
یک سیستم حلقه چند سطح با اتصال حلقه هایی با طول های مختلف ، که یک الگوی سه بعدی ایجاد می کند ، تشکیل می شود. چنین موکت هایی با ظاهر جذاب خود متمایز می شوند.
پیمایش یک حلقه چند سطحی با تاپ های بریده شده است.
تکه تقسیم (بریده شده)
موکت هایی با انبوه کوتاه (2-3 میلی متر) ، پرز متوسط ​​(3-5 میلی متر) و پرتوی (بیش از 5 میلی متر) وجود دارد.
Velor یک سطح مخملی صاف و یکدست است. به آن پوشش مخمل خواب دار نیز گفته می شود. مراقبت از محصول آسان است ، اما اغلب اثری از مبلمان برجای می گذارد.
زاکسن - نخ پیچ خورده. سطح صاف است اما صاف نیست. بسیار زیبا به نظر می رسد
Frize یک توده پیچ خورده طولانی است. روی چنین موکتی خاک و رد پا نامرئی است. راهنمای خرید موکت های مناسب با مد مجسمه ای منگوله دار بسیار محبوب هستند. هر پرز به مش متصل می شود و برای مناطق حجمی طرح دار ، چرت در طول های مختلف گرفته می شود.


جوانب مثبت موکت
مزایای آن با توجه به موادی که از آن موکت ساخته شده تعیین می شود.

پشم
قابلیت ارتجاعی؛
سازگاری با محیط زیست
مقاومت در برابر آسیب مکانیکی ؛
این ماده دارای خواص ضد حریق است ، از احتراق پشتیبانی نمی کند.
عزیز ، نگاه نجیب؛
رطوبت اضافی را جذب می کند ، و به محض خشک شدن هوا ، آن را برمی گرداند.
عمر بسیار طولانی (40-50 سال).
ابریشم
قدرت بالا ، نازک ، سبک ؛
موکت های دستباف از تعداد زیادی گره ساخته می شوند ، بنابراین بسیار متراکم هستند.
شکل آنها را کاملاً حفظ کنید.
دارای خواص اطفا حریق هستند.
ضد حساسیت
ویسکوز
مناسب برای مکانهای شلوغ
هزینه مقرون به صرفه
ضد حساسیت
تنفس
هیچ الکتریسیته ساکن تولید نمی شود.
نرم ، دلپذیر به لمس ؛
محصولات کمی وزن دارند.


پلی آمید (نایلون)
الاستیک ، با دوام
هزینه متوسط
خصوصیات خوب اطفا حریق ؛
درخشش زیبا از الیاف؛
به سرعت خشک می شوند ، آنها آسان شسته می شوند
انواع راه حل های رنگی ؛
نسوز
مواد تزئینی عالی ساخته شده از الیاف زیبا و براق ؛
پایدار ، با دوام
پلی استر (پلی استر)
نرم به لمس؛
ظاهر لوکس ، به ویژه در موکت های پرز بلند ؛
گرم
بالا آمدن

برای اتاق کودکان یا اتاق نشیمن ؛
اشکال ، بافت ها ، ابعاد مختلف
مراقبت آسان ، تمیز کردن
مقاومت در برابر آلودگی ؛
رنگ در خورشید تغییر نمی کند.
مقاومت در برابر سایش؛
عمر طولانی


منفی موکت ها
استرس استاتیک یک مشکل مشترک با محصولات پشمی و مصنوعی.
 هزینه بالا. محصولات با کیفیت ارزان نیستند. قیمت به طول شمع ، مواد ، روش تولید ، تولید کننده بستگی دارد. موکت های داخلی ، به طور معمول ، ارزان تر از موکت های وارداتی هستند. موکت های طبیعی بسیار گرانتر از موکت راه پله های مصنوعی هستند. مقرون به صرفه ترین گزینه ها موکت های پلی پروپیلن است.
مشکلات در ترک. هرچه موکت بزرگتر باشد ، نگهداری از آن دشوارتر است. یک کاخ به قطر یک متر به راحتی تمیز می شود اما بعید است مسیری شش متری بدون کمک کارگران خشکشویی تمیز شود.
مقاومت کم در برابر لکه. بیشتر محصولات به سرعت گرد و غبار و نشت را جذب می کنند.
نحوه انتخاب
بر اساس نوع اتاق
اگر کف راهرو را انتخاب می کنید ، بهتر است مواد مصنوعی با پایه لاستیک را ترجیح دهید. پشتی مقاوم در برابر آب ، عمر طولانی را تضمین می کند و الگوی کوچک به مخفی کردن لکه های اجتناب ناپذیر کمک می کند.
برای اتاق نشیمن ، موکتی با طول شمع کوچک یا متوسط ​​مناسب است - هیچ اثری از مبلمان روی آن باقی نمی ماند.
برای اتاق کودک ، پوشش هایی با شمع متوسط ​​و بلند توصیه می شود. رنگها روشن و رنگارنگ هستند.
هنگام قرار دادن کف در ورودی ، مراقب باشید که عناصر فلزی به سنگ مرمر یا کاشی آسیب نرساند.
برای حمام ، موکت های ویژه ای استفاده می شود - پنبه یا مصنوعی با لاستیک کف. همچنین پوشش های ضد لغزش مخصوص دوش و وان وجود دارد.
اتاق خواب توسط یک بوم با یک توده بلند راحت و آرام ساخته خواهد شد. شما همچنین می توانید موکتهای نرم کوچک را درست در کنار مکان های خواب قرار دهید تا هیچ اثر چاپی روی تخت روی آنها باقی نماند. توصیه می شود برای انتخاب پتو و روتختی به صورت رنگی از محصولات در رنگ های پاستلی استفاده کنید.


در مورد رنگ محصول
اگر اتاق سبک است ، پس بهتر است رنگهای سرد را ترجیح دهیم. یک اتاق تاریک با پوششی از رنگ های گرم شاداب خواهد شد.
اگر دامنه خرید موکت رول با کف مطابقت داشته باشد ، شیک است. اما اگر لمینت تیره یا مشمع کف اتاق دارید ، می توانید در مقابل بازی کنید.
برای برجسته سازی زیبایی مبلمان خود ، یک محصول رنگ یکدست انتخاب کنید. یک موکت طرح دار توجه را به خود جلب می کند ، باعث منحرف شدن فضای داخلی می شود.
موکت های بزرگ با تصویر اصلی در اتاق های تنگ جای نمی گیرد. آنها برای اتاق های بزرگ طراحی شده اند.
با طرح موکت
طیف گسترده ای از موکت ها انتخاب محصول برای هر اتاق را فراهم می کند. اما برخی از روندها به شما کمک می کنند تا در مورد خرید تصمیم بگیرید.

مدل های مد روز "پوسیده" در نظر گرفته می شوند ، گویی در معرض آفتاب سوخته اند. چنین محصولی برای فضای داخلی با مبلمان عتیقه مناسب است.
فضای داخلی کلاسیک با موکتهایی به سبک فرانسوی - با تزئینات باروک یا نقوش عربی گل ترکیب شده است.
مدرنیته نیاز به خویشتنداری و سختگیری دارد. یک موکت یک رنگ با الگوهای هندسی یا لمس های آوانگارد انتخاب کنید.
برای اتاق هایی با فضای داخلی آفریقایی یا شرقی ، از رنگ های بژ و قهوه ای استفاده می شود.
بوم های کوچک مناطق جداگانه اتاق را تزئین می کنند: در مقابل یک مکان خواب ، یک شومینه ، یک گوشه کودک.


با فرم
دایره یک گزینه جالب است ، مناسب برای بسیاری از مکان های خانه. در راهرو ، مهد کودک ، زیر میز قهوه خانه در اتاق نشیمن دیدنی و جذاب به نظر می رسد.
هشت ضلعی برای هر اتاقی که آزادانه در آن قرار بگیرد مناسب است.
از بیضی شکل در آشپزخانه استفاده می شود.
مربع متناسب با اتاقهای شکل هندسی صحیح است.
در اطراف لبه ها کمی فضای آزاد بگذارید. هرچه این فاصله بیشتر باشد ، فضای اتاق بزرگتر به نظر می رسد. قرار دادن مبلمان روی موکت نامطلوب است ، این باعث ایجاد ناراحتی در هنگام تمیز کردن می شود ، شمع مچاله می شود.
که بهتر است
1. کیفیت
طول عمر هر محصول محدود است ، اما تنها کیفیت قابل اطمینان باعث می شود که طول عمر مشخص شده حفظ شود. هنگام خرید محصول را بررسی کنید به لبه ها توجه ویژه داشته باشید تا نخ ها و حلقه ها بیرون نماند.

2. تزئینی بودن
زیبایی شناسی هنگام انتخاب موکت مهم است. همه اعضای خانواده باید آن را دوست داشته باشند ، با دکوراسیون اتاق مطابقت داشته باشند ، با رنگ و سبک اتاق مطابقت داشته باشند.

3. مقاومت در برابر سایش
یک پارامتر مهم هنگام استفاده از موکت در مکانهایی که دارای ترافیک بالا هستند. هر ماده با شاخص های مقاومت خود مشخص می شود - توصیف ترکیب موکت را مطالعه کنید.

4. بو
به بوی موکت توجه کنید. مشخص کنید به چه روشی پردازش می شود. شدت رایحه به این بستگی دارد.

5. تراکم
هر چقدر تراکم بیشتر باشد ، بهتر است. اگر اعداد خاصی در توضیحات محصول مشخص نشده است ، خودتان را محاسبه کنید. برای انجام این کار ، مقطعی از 10 × 10 میلی متر را اندازه گیری کنید ، تعداد گره ها را بشمارید ، نتیجه را در 100 ضرب کنید. موکت را خم کنید ، اگر پایه بین شمع قابل مشاهده است ، تراکم کم است. او مدت طولانی خدمت نخواهد کرد.

 

6. طرف درز دار
سطح پشت را بررسی کنید. کار دستی کاملاً نقاشی خارجی را تکرار می کند. معمولاً برخی بی نظمی ها وجود دارد ، این قابل قبول است.

7. احساسات لمسی
یک موکت خوب برای پاها دلپذیر است. این

وقتی صحبت از یک ساختمان مسکونی می شود مهم است. پشم طبیعی ظریف ترین ، طبیعی ، نرم است. مواد مصنوعی به این احساسات نزدیک می شوند.

8. بهداشت
موکت طبیعی با اشباع ضد عفونی کننده عدم وجود کپک یا کپک در زیر موکت و داخل شمع را تضمین می کند. بوم های مصنوعی نیازی به چنین درمان هایی ندارند.

9. سازگاری با محیط زیست
مواد شمع و پایه می توانند مواد مضر منتشر کنند.

10. مراقبت
نحوه ترک نقش مهمی دارد. اگر محصولی با رنگ روشن را انتخاب کردید ، آماده باشید که تمام وقت را به تمیزکاری اختصاص دهید. بلافاصله به نحوه تمیز کردن ، شستشو و خشک کردن موکت فکر کنید.

نحوه استفاده از موکت
پس از خرید ، یک موکت جدید باید جاروبرقی شود تا توده باقیمانده از بین برود و به خوبی تهویه شود.
ذرات توده می تواند برای 2-3 ماه دیگر ریزش کند - این هنجار برای محصولات پشمی و مصنوعی است.
از فشارهای مداوم بر روی قسمت خاصی از کفپوش خودداری کنید - اجسام سنگین و مبلمان فرورفتگی هایی بر جای می گذارند که قابل برداشت نیستند.


مراقبت
پوشش نیاز به تمیز کردن مداوم دارد. شما به یک جارو با سختی متوسط ​​یا جاروبرقی با یک نازل نرم مخصوص نیاز خواهید داشت.
قبل از تمیز کردن سطح را با جارو برقی پاک کنید. با استفاده از مواد شوینده ، ابتدا در یک قسمت جداگانه بررسی کنید که آیا روی رنگ تأثیر می گذارد.
پایه موکت را مرطوب نکنید ، در غیر این صورت خراب می شود. کفپوش پنبه ای و جوت نباید تمیز شود.
در زمستان می توانید آن را با برف خشک تمیز کنید: موکت را بر روی برف با شمع پایین پهن کرده و گرد و غبار را با ضربات مخصوص انعطاف پذیر خرد کنید.
ذخیره سازی
موکت بلااستفاده را در جای خشک و خنک نگه دارید. جارو برقی ، با مواد دافع پروانه درمان کنید و قبل از غلتاندن در رول ، سطح آن را خشک کنید.

نحوه تمیز کردن موکت
تمیز کردن مرطوب

این به معنای استفاده از شامپوهای مخصوص است: محصول را به صورت کف زده و روی شمع قرار می دهند ، پس از خشک شدن ، باقی مانده ها با جارو برقی پاک می شوند.

پنبه ، جوت و پشم را نمی توان خیس کرد - در هنگام خشک شدن ، انقباض ناهموار مشاهده می شود ، حباب و چین ایجاد می شود.

خشکشویی

این ماده با استفاده از پودر خشک تولید می شود که می تواند به صورت دستی یا ماشینی استفاده شود. خاک تا 2 ساعت جذب شده و سپس بقایای آن با جارو برقی تمیز می شود. در حین پردازش ، بوم خشک باقی مانده و می توان روی آن حرکت کرد. این نوع تمیز کردن برای پوشش های پنبه ای و جوت توصیه می شود.

هر بوم دارای ویژگی های تمیز کردن خاص خود است. دستورالعمل های یک موکت خاص را با دقت مطالعه کنید.
ضمانتنامه
موکت ها طبق ضمانت و طبق قانون سرویس می شوند. بازگشت به شرط استفاده از دستورالعمل استفاده ، در صورت ایجاد خسارت در تولید صورت می گیرد.

ضمانت ارائه نمی شود اگر:

آسیب خارجی وجود دارد
لبه های محصولات خرد شده است.
موکت روی پله ها گذاشته شد.
موکت در اثر فشار مکانیکی یا استفاده از مواد تمیز کننده تهاجمی آسیب دیده است.
مدت ضمانت از لحظه فروش یا حمل و نقل از انبار شروع می شود. دوره استاندارد 12 ماه کار است.


تولیدکنندگان موکت
هلکس
این شرکت متخصص در محصولات ساخته شده از مواد طبیعی و مصنوعی است. مواد طبیعی توسط پنبه نشان داده می شود ، که از آن دوندگان موکت ساخته می شود.

عظیم
این شرکت ترکیه ای به دلیل تولید الیاف پلی پروپیلن Heatset برجسته است. با کیفیت خوب ، مقاومت و مقاومت در برابر سایش مشخص می شود. در لمس ، بومها نرم ، دلپذیر و از لحاظ ظاهری یادآور پشم هستند. فیبر غیرمعمول در فناوری ساخت ، تنظیم حرارت ، پیچاندن یک نخ به یک بسته نرم افزاری در اطراف محور آن است.

طرح های محبوب عبارتند از برگ ، گل ، دایره ، فر ، شکل هندسی. مزیت اصلی موکتهای مگا کیفیت مناسب تولید کننده با قیمت مناسب است.

شرقی
کارخانه مصر موکتهایی از پلی پروپیلن با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست تولید می کند که از پشم تقلید می کند. هنگام پردازش محصولات ، از اشباع ضد آتش ، ضد گل ، ضد استاتیک ، ضد خال استفاده می شود. این محصولات با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند و دارای مجوز هستند.

والنسیا
یک شرکت روسی که ترکیبی از کلاسیک ها و گرایش های مدرن است. کیفیت مواد ، بر اساس الیاف مصنوعی و مخلوط خوب است: ویسکوز ، اکریلیک ، هیت ست. اشکال سنتی مربع ، مستطیل است. چگالی استاندارد 320-500 هزار گره در متر است. مواد استفاده شده برای پوشش عبارتند از: جوت ، فریزر.

گرداب
این شرکت چینی موکتهای زیادی برای دستشویی ، اتومبیل ، درگاه تولید می کند. ترکیبات محصولات پلی استر است.

منبع

 

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , انواع موکت , خرید موکت , قیمت موکت , بهترین موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

چمن مصنوعی در تمام طول سال سرسبز و سبز است. یکی از بزرگترین مزایای آن وقت شماست
صرفه جویی در نگهداری باغ. نیازی به اصلاح ، چمن زنی ، آبیاری یا کود ندارد
می توانید زمان بیشتری را به باغ خود بچرخانید.


چمن مصنوعی Marshalls 'Always Green یک باغ کاملاً تصویری در تمام طول سال ارائه می دهد - و
نصب آن نیز بسیار آسان است. با این حال ، برای تازه نگاه داشتن آن باید یک بار دیگر آن را بدهید
اکنون و پس از آن - و بدانید که چگونه می توانید از لکه ها و نشت ها در صورت بروز خلاص شوید.
برای یافتن بهترین راه برای پاکسازی چمن مصنوعی ، راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید:

راه های نظافت چمن مصنوعی از بین بردن نشت و لکه ها و از بین بردن برف و یخ
راهنمای سریع: تمیز کردن و نگهداری چمن مصنوعی
بهترین راه برای پاکسازی و نگهداری چمن مصنوعی دنبال کردن این مراحل آسان است:


1. چمن ها را با جارو یا چنگک مسواک بزنید
2. از شر هر گونه برگ و بقایای سطحی خلاص شوید
3. علف های هرز را از بین ببرید
4. چمن را با ماسه سیلیس پر کنید

به چه ابزاری نیاز دارم؟
برگروب
جارو برقی یا پلاستیکی
به چه موادی نیاز دارم؟
شن سیلیس
با جزئیات: نظافت منظم چمن مصنوعی
در حالی که هر هفته یک برس سبک به چمن مصنوعی خود می دهید ، تجمع نور را از بین می برد
گرد و غبار و خاک ، باید یک بار در ماه آن را تمیزتر کنید تا به نظر برسد
سبز و دعوت کننده


مرحله 1: چمن ها را مسواک بزنید

برای مسواک زدن چمن ها از جارو یا چنگک پلاستیکی استفاده کنید (از چنگک فلزی استفاده نکنید
به زمین چمن خود آسیب برسانید) - بنابراین اثر چمن تازه و بهاری را حفظ می کنید. اگر چیز سنگینی داشته باشد
در چمن ها علامت هایی به جا گذاشت ، ممکن است مجبور شوید با دانه ها مسواک بزنید تا به آن شاخه بریده شود
ظاهر. از گوشه ای از باغ خود شروع کرده و از یک طرف به راه خود ادامه دهید
کل چمن ها را به صورت نوار بریزید - درست همانطور که اگر آن را می چسبیدید.


مرحله 2: از شر برگها خلاص شوید
برای از بین بردن برگ و بقایا از دمنده برگ استفاده کنید. همه آوارها را به سمت یک گوشه منفجر کنید ، بنابراین
جمع آوری آن با یک بار راحت تر - می توانید آن را با دست جمع کنید یا از گرد و غبار و برس استفاده کنید. این کارو بکن
به طور منظم برای جلوگیری از رشد علف های هرز در چمن.


مرحله 3: علف های هرز را از بین ببرید
خزه و کشتن علف های هرز باید در صورت لزوم انجام شود. از خزه و علف های هرز پایه آب استفاده کنید
عامل قاتلی که حداکثر تعادل pH آن 8 باشد. وقتی علفهای هرز و خزه از بین رفت ،
اطمینان حاصل کنید که آنها را همراه با برگها و بقایای شل برداشته اید.


مرحله چهارم: چمن را با ماسه پر کنید
شن و ماسه سیلیس را در زمین چمن خود پراکنده کنید. سپس جارو خود را برداشته و ماسه ها را به طور مساوی مسواک بزنید
توزیع آن در کل منطقه چمن شما. مراقب باشید که ماسه اضافی وجود نداشته باشد
قبل از راه رفتن در آن ، در مناطق خاص و پس از اتمام ، یک تا دو ساعت ترک کنید.


راهنمای سریع: از بین بردن نشت و لکه ها از چمن مصنوعی

با رعایت این نکات مصنوعی تمیز کردن چمن مصنوعی برای حیاط ویلایی  ، از شر نشت و لکه ها خلاص شوید.

 مایعات را با دستمال کاغذی بریزید
 با مخلوط مواد شوینده و آب لکه ها را پاک کنید
 برای از بین بردن لکه های باقی مانده از مسواک استفاده کنید
به چه ابزاری نیاز دارم؟
سطل
دستمال توالت
اسفنج یا پارچه نرم
به چه موادی نیاز دارم؟
اب
مواد شوینده

با جزئیات: از بین بردن نشت و لکه ها از چمن مصنوعی

خردل از هات داگ کباب یا نوشیدنی ریخته شده ، نشت و لکه هایی اتفاق می افتد ،
اقدامات احتیاطی که انجام می دهید اما می توانید با پیروی از برخی از آنها به طور م effectivelyثر با آنها کنار بیایید
گام های ساده برای غلبه بر این چالش های مشترک:


آبجو یا آب توت شما ریخته است؟ حوله کاغذی را بگیرید و آن را بمالید ، به جای اینکه آن را مالش دهید
داخل چمن این باید تمام آثار نشت را از بین ببرد - اما اگر می خواهید مطمئن شوید ، آن را بشویید
با مقداری آب


لکه قهوه یا بستنی را که مدتی وجود داشته مشاهده کرده اید؟ در یک سطل ، a را مخلوط کنید
قاشق چای خوری مواد شوینده با یک پیمانه آب. سطل را به لکه برده و از اسفنج یا استفاده کنید
پارچه نرم تا آن را روی لکه بمالید تا از بین برود. سپس ، از شلنگ آب برای شستشوی آب استفاده کنید
مواد شوینده.


لکه های حیوان خانگی روی حیله و تزویر برای پاک کردن؟ یک سطل را با آب ولرم پر کنید و با یک قاشق چای خوری مخلوط کنید
شستن مایع ناحیه آسیب دیده را بلافاصله بشویید تا لکه پاک شود. سپس ، شیلنگ را فشار دهید
با استفاده از یک شلنگ آب پایین را برای از بین بردن بوهای باقی مانده پاک کنید و مواد شوینده را بشویید.


باقیمانده چسبنده برای آب خیلی سخت است؟ برای از بین بردن لکه های لجبازی می تواند مشکل باشد. استفاده کنید
یک مسواک تا به آرامی لکه های باقی مانده را مسواک بزند.

راهنمای سریع: از بین بردن برف و یخ از چمن مصنوعی


از شر برف و یخ در چمن مصنوعی بین سنگ خود خلاص شوید:

در حال پاک کردن گرد و غبار سبک برف
با یک بیل پلاستیکی برف سنگین را دور بریزید
اجازه می دهیم یخ ذوب طبیعی شود

به چه ابزاری نیاز دارم؟

جارو یا چنگک
بیل پلاستیکی
با جزئیات: از بین بردن برف و یخ از چمن مصنوعی


در ماه های سردتر ، ممکن است جمع شدن یخ زدگی ، یخ و برف روی سطح مصنوعی خود را به آرامی مشاهده کنید
چمن. در حالی که چمن مصنوعی Marshalls 'Always Green دارای سوراخ است و اجازه می دهد تا رطوبت ایجاد شود
اگر می خواهید همچنان استفاده کنید ، ممکن است بخواهید سطح برف و یخ را پاک کنید
فضای بیرونی شما - که با چمن مصنوعی بسیار آسان تر است زیرا فرصتی وجود ندارد
با ذوب شدن برف یا یخ ، چمن خود را با گل خراب کنید.


از بین بردن گرد و غبار سبک برف. برف را با جارو کنید

برس یا جارو ، فشار دادن
آن را در گوشه ای قرار دهید که می توانید آن را با بیل پلاستیکی جمع کنید.

از بین بردن چندین اینچ برف. لایه بالای برف را با دقت با یک پلاستیک بردارید
بیل. از بیل فلزی نباید استفاده شود زیرا باعث آسیب به چمن مصنوعی می شود. اطمینان حاصل کنید
شما با بیل خیلی سنگین نیستید زیرا می توانید به چمن مصنوعی آسیب برسانید
در زیر حدود یک اینچ برف را که می توان با برس آن را جابجا کرد ، پشت سر بگذارید.

حذف یخ از وسوسه برداشتن یخ به صورت دستی ، چه با بیل و چه با خودداری کنید
نمک. در عوض ، صبر کنید تا یخ به طور طبیعی ذوب شود.

چمن شما ساخته شده است تا در آن زندگی شود ، بنابراین وقوع لکه ها و لکه ها اجتناب ناپذیر است. معامله
با آنها به سرعت با این روش های موثر تمیز کردن چمن مصنوعی - و انجام آنها
تعمیر و نگهداری منظم تا سالهای آینده به نظر خوب برسد.

منبع : marshalls



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

بسیاری از افراد علاقمند به طبیعت امکان نگهداری از چمن‌‎های طبیعی نداشته و یا فضای مناسب و کافی در اختیار ندارند. از این رو می‌توان با چمن مصنوعی تزئینی را که در سایز و ابعاد مختلف تولید می‌شود خریداری نمود و یک طبیعت کوچک را به خود هدیه داد.

همانطور که می‌دانید رشد و انواع چمن مصنوعی در بسیاری از مناطق بسیار دشوار بوده و یا گاها ممکن نیست و حتی در مناطقی که رشد چمن به خوبی انجام می‌گیرد نیز نگهداری و مراقبت از آن به وسیله آبیاری و کوددهی، چمن‎‌زنی و... سخت و مشکل می‌باشد. از طرفی چمن‌‎های طبیعی در تمامی فصول نمی‌توانند سبز باقی بمانند و در فصل‌‎های سرد سال زیبایی خود را از دست می‌دهند. در حالی که در چمن‎‌های مصنوعی هیچ یک از این مشکلات احساس نخواهد شد. در واقع این چمن‎‌ها هیچ رشدی نداشته و به همین سبب نیازمند مراقبت و نگهداری نیستند. از طرفی بر اثر باران و یا حرکت حیوانات حالت خود را ازدست نمی‌دهند. بنابراین اگر خواستار یک طبیعت زیبا و دائمی هستید چمن مصنوعی با سرسبزی خود می‌توانند خواسته شما را بر آورده کنند.

نکاتی در خصوص چمن‎‌های مصنوعی

در ساخت و تولید این چمن‎‌ها سعی می‌شود تا میزان شباهت به چمن‎‌های طبیعی از لحاظ ارتفاع و ضخامت افزایش یابد به طوری که می‌توان گفت بهترین آن، چمن با کیفیتی است که شباهت بیشتری با چمن طبیعی را داشته باشد. به همین سبب طراحان با ترکیب رنگ‎‌های مختلف مثل سبز و قهوه‎‌ای سعی می‌کنند تا جلوه طبیعی‌تری به این چمن‌‎ها بدهند. خوب است بدانید که اگر در زمینی چمن طبیعی وجود داشته باشد برای قرارگیری چمن مصنوعی می‌بایست آن چمن اولیه یا طبیعی به طور کامل برداشته شود و بعد انجام مراحل زیرسازی چمن‎‌های تازه خریداری شده روی آن قرار داده شود. در خرید چمن‎‌های مصنوعی دقت کنید که محصول مورد نظر شما از ضخامت و ارتفاع و یا تراکم مناسبی برخوردار باشد، چرا که هرچه این چمن‌‎ها نازک‎‌تر و ضعیف‌‎تر باشند طبیعتا از عمر کوتاه‎‌تری نیز برخوردار خواهند بود. نکته دیگر آن که قیمت این چمن‌‎ها به ویژگی‎‌های آن بستگی خواهد داشت ولی همیشه افراد سودجویی وجود دارند که نوع بی‎‌کیفیت آن را با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند. از این رو در خرید چمن‎‌های مصنوعی سعی کنید آن را از مراکز معتبر که محصولی با کیفیت و با دام ارائه می‌دهند خریداری نمایید.

نخستین چمن مصنوعی تولید شده

در سال 1964 و پس از جنگ جهانی، برای ایجاد محیط شهری زیبا و افزایش سطح کیفیت زمین‎‌های بازی کودکان شرکت چمن گراس در مدرسه براون به نصب اولین چمن‎‌های مصنوعی پرداخت و دو سال بعد در ورزشگاه بیسبال هوستون تگزاس این چمن‎‌ها بر روی زمین بازی ورزشگاه نصب شدند. اگر چه نوع اولیه آن، کیفیت بسیار پایینی داشتند و چندان مشابه چمن طبیعی نبودند ولی گامی بزرگ در زمینه پوشش زمین‎‌ها برداشتند به طوری که امروزه شاهد ارتقای کیفیت و استاندارهای لازم در تولید آن هستیم.

انواع چمن مصنوعی

مزایای بسیار این چمن‎‌ها سبب شد تا بسیاری از مراکز به دنبال تهیه آن باشند. تقاضای تولید چمن‌‎های مصنوعی توسط مراکز و افراد مختلف باعث شکل‎ گیری چمن‎‌های مصنوعی در انواع مختلف شد.

  • چمن مصنوعی فوتبال، باتوجه به اینکه بازی فوتبال در زمینی بدون سقف و در فضای آزاد صورت می‌گیرد و بازیکنان به طور مداوم بر روی آن راه می‌روند و یا می‌دوند، این چمن‎‌ها می‌بایست آنقدر باکیفیت باشد که به مرور رنگ و شکل خود را از دست ندهد و نیز تمامی استانداردهای لازم در آن رعایت شود تا موجب آسیب‌رسانی به ورزشکاران نشود. این استاندار‎‌ها به طور معمول شامل انعطاف پذیری، تراکم بالا، برگشت پذیری، ایستایی الیاف‎‌های چمن‌‎ و نیز داشتن ارتفاعی به اندازه 50 میلی‌‎متر می‌باشد. در واقع هرچه میزان رعایت این استاندارها از طرف تولیدکننده بیشتر باشد بازیکنان با صدمات کمتری مواجه شده و توانایی‎‌های خود را به نحو بهتری نشان خواهند داد. در شهر تهران هم اکنون بیش از 500 زمین ورزشی از ویژگی های چمن مصنوعی فوتبال استفاده می‌نمایند. برای نگهداری آن‎‌ها به ابزاری چون واترجت برای شست وشوی چمن، دستگاه خط کشی برای ایجاد خطکشی‎‌های مورد نیاز فوتبال، دستگاه فرچه زنی جهت مرتب سازی الیاف و حفظ حالت ایستاده آن احتیاج است.
  • چمن مصنوعی برای بالکن، در سال‎‌های اخیر شاهد روند افزایش آپارتمان‎‌ها و در نتیجه کاهش فضای سبز در منازل بودیم. وجود چمن‎‌ مصنوعی برای بالکن و یا تراس کمک می‌کند تا دوست‎‌داران طبیعت بتوانند بخش کوچکی از زیبایی طبیعت را در منزل خود تجربه کنند. قرار دادن این چمن‎‌ها در بالکن شادابی و نشاط را می‌تواند به شما هدیه کند به طوری که بخشی از اوقات فراقت خود را می‌توانید در آنجا سپری کرده و از تماشای زیبایی آن لذت ببرید. اما زیبایی تنها ویژگی مثبت آن‌‎ها نخواهد بود بلکه امکان شست و شو و قابلیت نصب آسان و هم‌خوانی با گلدان‎‌های موجود در بالکن، کاهش دمای محیط  و مقرون به صرفه بودن آن می‌تواند از دیگر مزایای وجود این چمن در بالکن باشد. در خصوص نگهداری چمن مصنوعی باید عرض کنیم که تمیز کردن آن‎‌ها توسط برس یا فرچه به دوام آن کمک بیشتری خواهد کرد. پس بهتر است هر چند وقت یک بار چمن را از وجود مواد مختلف در آن پاک نمایید. توجه نمایید که هرچه چمن مدنظر شما از تراکم بالاتری برخوردار باشد و ضخامت بیشتری داشته باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.
  • چمن مصنوعی حیاط، وجود یک فضای سبز در حیاط منزل شما باعث افزایش شادی و نشاط کودکان و افزایش روحیه شما خواهد شد؛ از این رو می‌توانید برای حیاط منزل خود یکی از چمن‌‎های که ارتفاعی بین 20 تا 35 میل دارند را انتخاب کرده و آن را بر روی بستر خاک باغچه نصب کنید. در واقع به دلیل عدم حساسیت این چمن به آب با قرار دادن آن در باغچه پس از انجام زیرسازی‌‎های مورد نیاز می‌تواند به راحتی گل وگیاه موجود در باغچه را آبیاری کرد بدون آنکه نگرانی بابت خرابی آن‌‎ها وجود داشته باشد. در صورتی که حیاط شما باغچه ندارد باز هم می‌توانید از این چمن بین سنگ‎‌های حیاط و یا حتی بر روی پله‎‌های حیاط استفاده نمایید. چمن خریداری شده می‌بایست از ویژگی‎‌هایی نظیر وزن بالا ( یک دیتکس)، تراکم مناسب( به دلیل مقاومت در برابر عوامل فرسایشی)، سطح مقطع‌‎هایی به شکل V و C باشد.

 

  • چمن‎‌های مصنوعی در محیط بازی، از آنجایی که در تولید چمن‎‌های مصنوعی مواد سربی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بنابراین در صورت استفاده از آن در محیط‎‌های مختلفی چون پارک یا مهدکودک‌‎ها خطری فرزندانمان را تهدید نخواهد کرد و کودکان در تمامی فصول می‌توانند به راحتی از دیدن آن لذت برده و به بازی‎‌های هیجان انگیز بپردازند و باتوجه به اینکه در نگهداری این چمن، آبی مصرف نمی‌شود می‌تواند برای محیط زیست مفید بوده و موجب کاهش مصرف آب در این مناطق شود.
  • چمن‌‎‎‌های مصنوعی در باغ یا تالارها، برگزاری جشن‎‌های مختلف در محیط باغ و یا تالار یکی از شیوه‌‎هایی است که برگزاری می‌شود. از این رو شیک بودن، تمیز بودن و نیز داشتن حالت طبیعی محیط برای صاحبان مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است. وجود چمن در باغ قطعا فضای آن را دلنشین‌‎تر خواهد کرد. ولی از آنجایی که نگهداری چمن طبیعی در محیط‌‎های بزرگ نیازمند هزینه زیادی است و زیبایی همیشگی ندارد استفاده از چمن مصنوعی در چنین محیط‎‌هایی کمک شایانی خواهد کرد. در واقع با استفاده از این چمن فرقی نمی‌کند که افراد مراسم خود را در چه ماهی از سال بگیرند، به هر حال با یک طبیعت زیبا در مراسم خود روبه رو هستند.
  • در مدارس چمن‌‎های مصنوعی و دانشگاه، دانش آموزان و دانشجویان به طور معمول ساعت زیادی را در فضای آموزشی سپری می‌کنند. از این رو نیازمند یک فضای زیبا برای رفع خستگی در فواصل بین کلاس‌‎های خود هستند. از آنجایی که بخشی از زمان آموزشی در فصل زمستان و پاییز صورت می‌گیرد وجود چمن‌‎های طبیعی قطعا ظاهر جالبی نخواهد داشت ولی در صورت خرید و استفاده از چمن مصنوعی می‌توان، در این فصول نیز شادابی بهار و تابستان را برای این اماکن به ارمغان آورد.
  • چمن‎‌های مصنوعی کنار استخر، سرامیک‎‌های کناره استخر‎‌ها که معمولا خیس و لغزنده هستند از خطرناک‎‌ترین نقاط برای راه رفتن یا حتی هنگام ورود به استخر محسوب می‌شوند و تعبیه چمن مصنوعی در این نقاط می‌تواند از بسیار از حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آورد. البته چمن‌‎هایی که کنار استخر استفاده می‌شوند به دلیل تماس مداوم با آب می‌بایست از کیفیت مناسب و ویژگی‎‌های خاصی برخوردار باشند تا دچار کپک زدگی نشود. در الیاف‌‎های به کار گرفته شده در چمن‎‌های مصنوعی کنار استخر‎‌ها بهتر است از الیاف‎‌های نرم استفاده شود تا موجب اذیت و یا کلافگی نشود. نکته دیگر در خصوص چمن‎‌های کنار استخر این است که بسیاری از افراد در فصل تابستان علاقمند به حمام آفتاب کنار استخر هستند که با قرارگیری این چمن‎‌ها به راحتی می‌توانند روی آن دراز کشیده و از حمام آفتاب خود لذت ببرند. در واقع با قرارگیری آن‌‎ها بر روی سرامیک‌‎ یا سنگ‎‌های حیاط از میزان حرارت آن در روزهای گرم کاسته شده و به راحتی می‌توان بدون پوشیدن کفش به صورت پا برهنه روی آن قدم زد و یا دراز کشید.

شرکت گامان تزیین جاوید با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری سه برند معتبر با کیفیت شامل Thebest در حوزه کف پوش و موکت تایل- Tescom  در حوزه موکت اداری  و ظریف مصور و چمن مصنوعی تارا برای کسب رضایت مشتریان خود می‌کوشد.

منبع : ایلنا



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , انواع چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

روکش جلوی راه پله به معنای پوشاندن راه پله با موکت است. راه پله ای که به صورت مرتب و روکش شده نه تنها زیبا به نظر می رسد ، بلکه در زیر پاها نیز احساس نرمی می کند و هنگام راه رفتن عملاً صدایی ایجاد نمی کند. با توجه به مزایا ، بسیاری از افراد پله های خود را روکش می کنند. اما چه گزینه های پیاده سازی وجود دارد ، کدام نوع موکت برای استفاده در راه پله مناسب است و هزینه اثاث کشی راه پله چقدر است؟ در این مقاله به آن پی خواهید برد.

چرا پله های خود را روکش کنید؟
روکش جلوی موکت راه پله تکی به عقیده بسیاری از افراد به سبک قدیمی است. با این وجود ، هنگامی که به امکانات و مزایای ارائه شده نگاه می کنید ، کاملاً درست نیست. یک راه پله مبلی هنگام راه رفتن روی آن هیچ صدایی ایجاد نمی کند ، زیر پایتان احساس نرمی و گرما می کند و راه حل ایده آل برای استتار پله های آسیب دیده یا قدیمی است.

علاوه بر این ، شما گزینه های گسترده ای برای ساختن یک پله منحصر به فرد دارید. شما می توانید از بین انواع مختلف موکت و رنگ انتخاب کنید. شما از نظر اجرا نیز انتخاب دارید. اثاثه یا لوازم داخلی راه پله را می توان به دو روش انجام داد:

پله های جلوبندی با جلوه موکت راه پله 1. جلوه دونده پله
با اثر دونده راه پله ، فقط بخشی از پله ها ، معمولاً وسط ، روکش شده است. به این ترتیب ، بخشی از مراحل خود قابل مشاهده هستند.

هنگامی که این مراحل از همان مواد نرده تشکیل شده باشد ، 1 کل زیبا را تشکیل می دهد.

پله کاملا روکش 2. روکش کامل
با روکش داخلی کامل ، کل راه پله پوشانده شده است. بنابراین هر مرحله با پارچه در تمام طول تهیه می شود.

همیشه وقتی موکت ثابت را انتخاب می کنید این حالت وجود دارد. وقتی پله ها آسیب ببیند ، به خصوص یک راه حل ایده آل است.

قیمت پله های روکش دار
روکش کفپوش راه پله با موکت در اصل ارزانترین راه برای پوشاندن راه پله است. به طور متوسط ​​برای روکش کف پله های خود با موکت ، قیمتی بین 300 تا 800 یورو پرداخت می کنید. قیمت تمام شده به شدت به کیفیت و معرفی موکت در دکوراسیون داخلی انتخاب شده و درجه سختی کار (نوع پله ها - باز یا بسته) ، تعداد پله ها و ... بستگی دارد. در مورد قیمت متناسب با شرایط خود کنجکاو هستید؟ شما می توانید قیمت ها را بدون تعهد از طریق صفحه نقل قول درخواست کنید.

پله های اثاثه یا لوازم داخلی موکت
خواص مورد نیاز موکت
شما نمی توانید فقط یک راه پله را با هر نوع موکت بپوشانید. این عوامل مهم هستند:

A. تراکم قطب
موکت با تراکم شمع بسیار کم برای استفاده در پله مناسب نیست. وقتی چنین موکتی هنگام چیده شدن به دور پله خم می شود ، لایه زیرین یا پشت (لایه ای که نخ روی آن قرار داده شده است) قابل مشاهده خواهد بود. این البته خوب نیست. از طرف دیگر موکتی با تراکم شمع بالا به راحتی قابل خم شدن است بدون اینکه زیرانداز قابل رویت باشد.

ب- استحکام
از آنجا که ترافیک زیادی وجود دارد ، بهتر است یک پوشش پله محکم انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که مخصوصاً قسمت جلویی پله ها به شدت بارگیری می شود. سازه های بوکل و فرس برای پله ها بسیار مناسب هستند زیرا ساختار کاموایی محکمی نیز دارند. علاوه بر این ، یک لایه محافظت کننده از خاک اطمینان می دهد که خاک تا حد ممکن بر روی سطح باقی بماند.

ج - موکت های مصنوعی یا طبیعی
موکتهای مصنوعی بهترین شناخته شده هستند ، اما شتسشوی انواع موکت ها طبیعی نیز وجود دارند. به عنوان مثال ، نارگیل اغلب به عنوان پوشش راه پله استفاده می شود. موادی مانند سیزال نیز برای روتختی پله ها بسیار مناسب است. عیب اینگونه موکتهای طبیعی این است که موکت آنها سریعتر می شود و رطوبت را به راحتی جذب می کند. همچنین تمیز کردن یک موکت طبیعی نسبت به موکت مصنوعی کمتر آسان است.

نگهداری از پله های روکش دار
در مقایسه با انواع دیگر پوشش پله ، موکت نیاز به نگهداری بیشتری دارد. نگهداری مناسب از پله های روکش دار برای طول عمر آن مهم است. به دلیل اصطکاک با خاک ، پله ها بسیار سریعتر فرسوده می شوند.

در اصل کافی است مرتباً پله ها را با جاروبرقی پاک کنید. این باعث می شود شن و ماسه و سایر خاکها به عمق توده های پارچه که در آنجا برداشتن آن بسیار دشوار است ، نریزند.

 

پله ها را با موکت آبی بپوشانید
 

خودتان انجام دهید یا یک حرفه ای استخدام کنید؟
برای پس انداز پول می توانید کار را خودتان انجام دهید و پله هایتان را خودتان روکش کنید. در کوتاه مدت ، به نظر می رسد که ارزان ترین راه حل باشد. توجه داشته باشید که اشتباهی به سرعت انجام می شود و هزینه های تعمیر نیز می تواند زیاد باشد. شاید بالاتر از پولی که در ابتدا با شروع کار خود پس انداز کردید.

روکش کفپوش راه پله ای شغل پرمشغله است که نیاز به دانش و تجربه دارد. حتی یک حرفه ای نیز باید آن را کاملاً زیر نظر داشته باشد. بنابراین هر راه پله و هر پایان به روش دیگری نیاز دارد. وقتی یک راه پله به صورت حرفه ای روکش شده باشد ، می توانید این را در پایان ببینید. یک موکت راه پله ای که به صورت حرفه ای نصب شده باشد ، به سرعت برآمدگی نخواهد داشت و در درزها و یا اتصال به دیوارها از بین نخواهد رفت. توسط یک حرفه ای

بنابراین شما از کیفیت و جایگذاری صحیح اطمینان دارید.

یک راه پله روموکتی جدید انتخاب کنید یا راه پله موجود شما توسط یک متخصص حرفه ای نصب موکت روکش شده است؟ از طریق صفحه نقل قول می توانید بدون تعهد از متخصصان نقل قول درخواست کنید.

به این ترتیب می توانید هزینه ها را تأمین کنید
اگر روکش کف پله ها را به یک حرفه ای بسپارید ، می توانید با انجام کارهای مقدماتی خود هزینه ها را تأمین کنید.

در صورت مناسب بودن سطح ، راه پله را می توان روکش کرد. به عنوان مثال ، از بین بردن بقایای چسب قدیمی از قبل مهم است. در غیر این صورت ، این احتمال وجود دارد که چسب جدید به درستی نچسبد. اگر در نتیجه پوشش جدید پله از بین برود ، مطمئناً اتلاف کار و پول است.

نحوه برداشتن چسب به نوع چسب بستگی دارد (پایه آن آب باشد یا نه). معمولاً از یک حلال چسب و یک دستگاه تراش دهنده رنگ برای انجام کار استفاده می شود. این یک کار وقت گیر و دشوار است اما اگر خودتان این کار را انجام دهید در هزینه های زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

قیمت پله دریافت می کنید؟
یک سازنده پله مخصوص انتخاب کنید و خود را نسبت به اجرای صحیح کار و نتیجه نهایی زیبا اطمینان دهید. از طریق فرم زیر پیشنهادات و مشاوره رایگان قیمت از حداکثر 3 متخصص در منطقه خود دریافت خواهید کرد.

منبع : trappenhuis



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , موکت راه پله ای , خرید موکت , بهترین موکت , قیمت موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

وقتی نوبت به انتخاب کفپوش برای حمام می رسد ، بیشتر صاحبان خانه ها روی یافتن ماده ای جذاب و بادوام متناسب با سبک آنها تمرکز می کنند. اما یک تفاوت عمده بین کف حمام و کف اتاق های دیگر وجود دارد - سطح حمام باید ضد آب باشد. و چیدن کف مطابق با نیاز باید اولویت شماره یک باشد.

آب می تواند از سینک ظرفشویی خارج شود. توالت می تواند سرریز شود. بخار دوش به طور معمول حداقل یک بار در روز کل سرویس بهداشتی را خفه می کند.

کفپوش سرویس بهداشتی مرطوب از این قاعده مستثنی نیست و معمول است و آب باعث ایجاد خرابی در نوع کف نامناسب می شود. بنابراین اگرچه ممکن است هدف شما طراحی یک سرویس بهداشتی زیبا باشد ، اما ضد آب بودن آن باید بزرگترین نگرانی شما باشد. در اینجا چند گزینه کفپوش و جوانب مثبت و منفی هر یک آورده شده است.

کاشی چینی و سرامیک
دلیل اینکه چینی و سرامیک گزینه های کلاسیک کف حمام هستند. آنها نه تنها ضد آب هستند ، بلکه نسبتاً ارزان نیز هستند و می توانند ظاهر مواد گران قیمت مانند سنگ طبیعی یا چوب را تقلید کنند. (و در حالی که ترکیب این دو ماده مشابه است ، ظروف از نوع سرامیکی متفاوت است به این دلیل که از خاک رس تصفیه شده تری ساخته می شود و در دمای بالاتر شلیک می شود و باعث دوام و کمتر متخلخل بودن آن می شود.)

از لحاظ سبک ، ظروف و سرامیک در یک آرایه بی پایان از اندازه ها ، شکل ها ، بافت ها و رنگ ها ارائه می شود ، بنابراین انتخاب های طراحی شما عملاً بی حد و مرز است.

ویدئو: نحوه جایگزینی کف وینیل با کاشی و سرامیک

ظروف چینی و سرامیک در لمس سرد هستند ، اما در مقابل گرمایش تابشی که در زیر قرار می گیرد نیز بسیار پذیرنده هستند. در واقع ، اگر تمایل شما به داشتن بهترین کفپوش ساختمانی حمامی با کف گرم است ، پرسلان و سرامیک محبوب ترین گزینه ها هستند.

با این مواد مطابقت دارید؟ می توانند لغزنده باشند. کاشی با سطح بافت یا کاشی های کوچکتر که نیاز به دوغاب بیشتری دارند ، انتخاب کنید که کشش بهتری را فراهم می کند.

سنگ طبیعی
سنگ طبیعی با دوام و جذاب همیشه هوایی لوکس ترشح می کند ، اما گران است و کاملاً ضد آب نیست. مواد نرم مانند تراورتن و سنگ آهک هر دو سال یک بار باید آب بندی مجدد شوند ، در حالی که سنگهای سخت تر مانند سنگ مرمر و گرانیت می توانند تا پنج سال دوام بیاورند قبل از اینکه آنها را دوباره صاف کنید. اگر توانایی تهیه سنگ طبیعی را دارید و هر چند وقت یک بار دیگر مرمت و بازسازی کف را ندارید ، مطمئناً یکی از راه های افزایش ارزش فروش مجدد خانه شماست.

بهترین کفپوش برای آشپزخانه
مانند ظروف چینی و سرامیک ، سنگ در لمس احساس سرما می کند ، اما با گرم شدن از کف می توان این مشکل را برطرف کرد. همچنین مانند سرامیک ، انواع موکت به خصوص تافتینگ و پرسلن ، ماده ای بسیار لغزنده است. سنگی را انتخاب کنید که به جای صیقلی تراش خورده یا فرورفته باشد ، یا چیزی که با سندبلاست بافت شده باشد. سنگهای دارای بافت طبیعی مانند تخته سنگ نیز وجود دارد.

وینیل
از دهه گذشته ، به دلیل مقاومت در برابر آب ، قیمت مناسب و سهولت نصب ، وینیل به عنوان مواد کفپوش پلی یورتان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این منجر به انبوهی از سبک ها و طرح ها شده است که بازار را تحت فشار قرار داده است. این مواد به صورت ورق ، تخته ، یا کاشی ارائه می شوند ، ورق ها بهترین گزینه برای حمام هستند زیرا نصب در واقع یکپارچه است و آن را ضد آب می کند.

ترکیب وینیل دو نوع است: کامپوزیت پلاستیک چوب (WPC) و کامپوزیت پلاستیک سنگ (SPC). هر دو با یک هسته ضد آب ساخته شده اند ، اما WPC برای ضخیم تر بودن ، انعطاف پذیری و انعطاف پذیری ترجیح داده می شود.

گرچه وینیل بسیار با دوام است ، اما می تواند پس از مدتی دچار برجستگی ، شکاف یا فر شود. در صورت سوراخ شدن وینیل توسط جسم تیز ، مشکل نیز است. و از آنجا که این ماده از قیمت بسیار خوبی برخوردار است ، به اندازه مواد گران قیمت دیگر برای ارزش فروش مجدد خانه شما کار نخواهد کرد.

ورقه ورقه اغلب با وینیل اشتباه گرفته می شود ، اما نوع اول دارای پایه تراشه چوب است که آن را به یک ماده کفپوش حمام پست تبدیل می کند. اگر چوب با آب تماس پیدا کند ، آن را جذب کرده و حباب می زند و در نهایت ، کفپوش باید تعویض شود.

بتن
کف های حمام بتونی به طور معمول در خانه هایی با پایه دال یافت می شوند. همچنین می توانید برای کف سرویس بهداشتی یک تخته یا پوشش بتونی بریزید. این تخته را می توان رنگ آمیزی ، صیقل داده ، مهر یا رنگ آمیزی کرد تا ظاهری زیبا و متناسب با زیبایی مدرن ایجاد کند.

از مزایای بتن این است که کاملاً در برابر صدمات ناشی از آب نفوذ نمی کند و مادام العمر خواهد ماند. رنگ آمیزی یا مهر و موم شدن بتن گران نیست ، و وقتی در نظر بگیرید که این نوع کفپوش ها چه مدت دوام می آورند ، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر می شود.

با این حال ، نکات بسیار مهمی در مورد کفپوش می تواند سرد و لمس شود ، همچنین اگر با سطح صاف به پایان برسد بسیار لغزنده است. اگر برای استفاده از آن به عنوان کف حمام ، یک دال بتونی را صیقل می دهید ، از مواد ریز کننده برای کشش استفاده کنید.

چوب مهندسی شده
در حالی که چوب و آب معمولاً با هم مخلوط نمی شوند ، چوب مهندسی شده دارای پایه ای از تخته سه لا است که به خوبی در برابر رطوبت نگه می دارد. اگر شما باید در حمام خود کف چوبی داشته باشید ، این بهترین شرط شماست.

چوب مهندسی شده مانند چوب واقعی به نظر می رسد زیرا لایه بالایی آن از روکش چوب سخت ساخته شده است. این یک

گزینه نسبتاً گران قیمت ، و یک نقطه ضعف دیگر نیز وجود دارد: چوب مهندسی مستعد آسیب است و شما فقط می توانید قبل از نفوذ در لایه روکش ، اغلب آن را سنباده بزنید. هنوز هم ، این یک گزینه مناسب است که اگر مراقب باشید می تواند کارساز باشد.

از طرف دیگر ، چوب سخت جامد هرگز ایده خوبی برای سرویس های بهداشتی نیست. نسبت به رطوبت بسیار حساس است و به احتمال زیاد حتی با پوشش محافظتی بالا می پوسد.

کفپوش چوب پنبه ای
اگر پایداری برای شما مهم است ، چوب پنبه را به عنوان ماده کفپوش در نظر بگیرید. زیر پا ضد آب و راحت ، یک انتخاب عالی برای حمام است. همچنین دارای بافت طبیعی است ، که آن را به یک سطح عالی بدون لغزش تبدیل می کند. بعلاوه ، چوب پنبه می تواند برخی از الگوهای دانه زیبا و منحصر به فرد را داشته باشد. برای محافظت از کف چوب پنبه در برابر رطوبت ، آن را هر دو سال یکبار دوباره سربسته کنید.

منبع

 



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت کفپوش , بهترین کفپوش , کفپوش پلی یورتان ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

فقط پنج دقیقه تحقیق آنلاین به شما اطلاع می دهد که اکنون مجموعه وسیعی از چمن مصنوعی در بازار موجود است.

با داشتن چنین طیف گسترده ای از تولیدکنندگان و محصولات ، انتخاب بهترین چمن مصنوعی دیواری برای باغ شما می تواند کمی دلهره آور باشد.

بسیاری از ویژگی های متفاوت وجود دارد که شما باید قبل از خرید به آنها نگاه دقیق داشته باشید.

همچنین باید دقیقاً در نظر بگیرید که برای چه از چمن مصنوعی خود استفاده خواهید کرد.

بنابراین از کجا می دانید کدام نوع چمن متناسب با نیاز شماست؟ و هنگام مقایسه گیاهان مصنوعی دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید؟

خوب ، ما این راهنما را برای کمک به شما در بررسی دقیق آنچه که در تولید چمن مصنوعی برای مسلح کردن شما با دانش لازم برای تصمیم گیری آگاهانه لازم است ، نوشتیم.

تصمیمی که امیدوارم منجر به ایجاد یک چمن مصنوعی خارق العاده شود که نه تنها شگفت انگیز به نظر برسد ، بلکه باعث صرفه جویی در ساعتها کار تعمیر و نگهداری شما می شود و برای آینده طولانی می ماند.

نکته کلیدی که باید به یاد داشته باشید این است که بسیار مهم است که فقط به زیبایی چمن مصنوعی توجه شود ، زیرا انتخاب یک محصول فقط بر اساس این جنبه خطرناک است.

البته چمن باید خوب به نظر برسد ، اما برای اطمینان از یک چمن سبز و سرسبز با ماندگاری طولانی ، باید عملکرد خوبی هم داشته باشد.

برای جلوگیری از ناامیدی ، باید یک چشمه مصنوعی را از نزدیک ببینیم تا بتوانیم سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام دهیم.

این راهنما برای کمک به شما در انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای باغ خود نوشته شده است.

چمن مصنوعی شما برای چه استفاده می شود؟
چمن مصنوعی برای سگ ها

این س keyال کلیدی است که باید هنگام انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای باغ خود از خود بپرسید.

انواع مختلفی از چمن مصنوعی وجود دارد و همه آنها نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند.

دلیل این امر این است که برخی برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال ، بعضی از چمن مصنوعی ها برای باغچه به سختی پوشیده می شوند ، که معمولاً به معنای استفاده از الیاف پلاستیکی ساخته شده از نایلون (پلی آمید) است.

با این حال ، معامله در اینجا این است که نایلون کاملاً نرم مانند پلی پروپیلن یا پلی اتیلن نیست ، دو نوع دیگر الیاف مصنوعی که در تولید چمن مصنوعی استفاده می شود.

نایلون نیز گرانتر است. بنابراین ، اگر چمن مصنوعی شما ترافیک کمی از پا پیدا کند ، انتخاب چمن ساخته شده از الیاف نایلون ضروری نیست. با این حال ، این گزینه ایده آل برای خانواده ای است که وقت زیادی را در باغ خود می گذرانند.

به طور کلی پنج نوع استفاده اصلی برای یک چمن مصنوعی وجود دارد:

چمن زینتی / نمایشی - یک چمن مصنوعی کم قاچاق با هدف بهبود زیبایی در باغ در حالی که به طور چشمگیری نگهداری را کاهش می دهد.
زمین چمن / زمین بازی - یک چمن مصنوعی که قاچاق آن بسیار زیاد است و در تمام طول سال استفاده بالایی دارد.
چمن مناسب حیوانات خانگی - منطقه ای که به شدت قاچاق می شود و همچنین لازم است ادرار و مدفوع را اداره کند.
چمن برای مهمانی های باغ و سرگرمی - منطقه ای که گاهاً به شدت قاچاق می شود و می تواند با لکه ها و لکه ها کنار بیاید.
همه کاره - برخی یا همه موارد فوق.
به طور طبیعی ، هر یک از انواع استفاده بالا به قدرت و کیفیت مختلفی در یک چمن مصنوعی نیاز دارد.

در زیر برخی از اطلاعات مفید را برای کمک به شما در انتخاب بهترین چمن مصنوعی متناسب با نیازهای شخصی خود پیدا خواهید کرد.

هنگام انتخاب چمن های تقلبی برای باغ خود ، با مشاهده گامانهای بالقوه از نظر زیبایی شروع کنید. این بدان دلیل است که ، بسیار مهم است که شما یک چمن مصنوعی را انتخاب کنید که از دیدن آن لذت ببرید و ظاهر باغ شما را بهبود بخشد.

ارتفاع شمع

انتخاب ارتفاع شمع معمولاً فقط سلیقه ای است.

برای کسانی که ظاهر چمن تازه بریده شده را دوست دارند ، هر چیزی بین 25-30 میلی متر انتخاب خوبی است. برای یک چمن طبیعی ، توصیه می کنیم چیزی بین 30 تا 38 میلی متر انتخاب کنید.

هر چیزی بیشتر از این و الیاف به جای ایستادن به حالت ایستاده ، تحت وزن خود صاف قرار می گیرند.

در مورد اینکه آیا شمع های کوتاه تر پوشیده تر هستند ، بحث هایی وجود دارد.

در آزمایشات ما متوجه شده ایم که ارتفاع کوتاهتر شمع در بلند مدت برای چمنهای تولید شده با استفاده از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن بهتر از شمع های طولانی تر عمل می کند.

اما با چمن های مصنوعی نایلونی ، هیچ تفاوتی از نظر عملکرد بین توده 25 میلی متر و 35 میلی متر مشاهده نکرده ایم. این در نتیجه سخت پوشیدن نایلون است.

تراکم شمع
مقایسه تراکم شمع چمن مصنوعی بسیار مهم است.

هر چقدر تراکم شمع بیشتر باشد ، گامان سرسبزتر به نظر می رسد.
چمن های جعلی تراکم انبوه کم می تواند کم و نازک به نظر برسد.
مقایسه تراکم شمع چمن مصنوعی
چمن های سمت چپ حاوی 18،898 بخیه در هر متر مربع است. چمن های سمت راست 13،648 بخیه دارد.

برای مناطق استفاده سنگین ، توصیه می کنیم یک توده متراکم با 160000 تا 18000 بخیه در هر متر مربع انتخاب کنید.

برای چمن های تزیینی که میزان ترافیک پا کم است ، ممکن است بخواهید یک چمن نازک تر با حدود 13000 تا 16000 بخیه در هر متر مربع در نظر بگیرید ، زیرا به نظر شما این مقرون به صرفه است.

همچنین بسیار مهم است

زاویه هایی را که از آن چمن مصنوعی خود را مشاهده می کنید در نظر بگیرید.

به طور معمول ، در مورد باغ ، چمن را از خانه یا پاسیو و همچنین از بالا مشاهده می کنید.

اگر وقت زیادی برای چمن خود صرف نخواهید کرد ، بهتر است پس انداز کنید و توده ای با الیاف کمتر انتخاب کنید ، زیرا از زاویه مناسب ، علف های نازک تر این تصور را دارند که ضخیم تر از حد واقعی هستند.

اما برای یک بالکن یا روف گاردن ، باید به یاد داشته باشید که چمن ها به طور معمول از بالا مشاهده می شوند.

این به این معنی است که انتخاب چمن متراکم و در حالت ایده آل یک چمن مخصوص که به طور خاص برای باغ های بام ، پاسیو و بالکن ، مانند Tempo توسط NeoGrass طراحی شده است ، بسیار مهم است.

Tempo با خیره کننده ای 48000 خط در متر مربع تولید می شود.

اگر در انتخاب بهترین تراکم شمع تردید دارید ، توصیه می شود که چیزی بین 16000 تا 18000 بخیه در هر متر مربع به عنوان یک وسیله مناسب برای همه کارها تهیه کنید.

انتخاب رنگ
مانند ارتفاع شمع ، انتخاب رنگ کاملاً به سلیقه شخصی بستگی دارد. هیچ درست و غلطی وجود ندارد.

طیف وسیعی از رنگ ها را در مورد چمن مصنوعی مشاهده خواهید کرد و این به این دلیل است که سایه های مختلفی از رنگ سبز در چمن واقعی وجود دارد.

بسیاری از تولیدکنندگان نمونه های رایگان ارائه می دهند و به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در خرید ، از این مزیت استفاده کنید زیرا متأسفانه نمی توانید به تصاویر اینترنت اعتماد کنید تا نشانه ای واقعی از رنگ چمن مصنوعی مورد نظر خود بدست آورید.

هنگام انتخاب رنگ ، مهم است که به یاد داشته باشید که نمونه ها را در محلی که چمن گذاشته می شود قرار دهید. یعنی بیرون از چمن شما.

دلیل این امر آنست که شرایط نوری متفاوت باعث می شود انواع چسب چمن مصنوعی متفاوت باشد. به عنوان مثال ، به دلیل میزان کمتری از نور طبیعی ، نمونه های شما در فضای بسته تاریک تر به نظر می رسند.

نمونه های خود را کنار هم بر روی چمن خود قرار دهید و رنگ ها را با چمن واقعی خود مقایسه کنید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند رنگی را انتخاب کنند که بیشتر شبیه چمن های فعلی آنها باشد.

اگر باغ شما پناه گرفته و نور آفتاب کمی دریافت می کند ، ممکن است بهتر باشد یک چمن مصنوعی رنگ روشن انتخاب کنید زیرا باعث زیبایی باغ شما می شود.

چگونه چمن مصنوعی با بهترین کیفیت را انتخاب کنیم
 
هنگام جستجوی چمن مصنوعی با بهترین کیفیت ، بسیار مهم است که به چیزی فراتر از جذابیت زیبایی شناختی نگاه کنید.

لیست 11 سوالی زیر به شما کمک می کند تا چمن مصنوعی را برای یافتن بهترین محصول با عملکرد مقایسه کنید.

قبل از خرید ، با مراجعه به وب سایت های تولید کننده ، صفحه های داده یا صحبت مستقیم با آنها ، پاسخ این س questionsالات را پیدا کنید.

1. الیاف از چه نوع پلاستیکی ساخته شده اند؟
 
فقط سه نوع پلاستیک مختلف وجود دارد که برای ساخت چمن مصنوعی استفاده می شود.

اینها پلی پروپیلن ، پلی اتیلن و نایلون (پلی آمید) هستند که هر یک از نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند.

پلی اتیلن متداول ترین نوع الیاف پلاستیک است ، زیرا به طور کلی همه کاره بسیار مناسب است.

نایلون تاکنون قوی ترین فیبر مورد استفاده در تولید چمن مصنوعی است. تا 33٪ از پلی اتیلن و 26٪ از پلی پروپیلن قویتر است.

همچنین تا 40٪ از پلی اتیلن و 22٪ انعطاف پذیر تر از پلی پروپیلن است که هر دو الیاف نرم تری هستند.

نایلون به طور طبیعی بسیار سخت پوشیده است ، اما تجارت این است که یک فیبر ساینده تر از دو نمونه مشابه آن است.

اما گران تر است

مخلوط کاملی از الیاف مصنوعی این است که کاهگل پایین با استفاده از الیاف نایلون ، که سپس در ترکیب با الیاف پلی اتیلن طولانی تر کار می کنند ، تقویت شود.

برای مناطق کم قاچاق ، چمنی را انتخاب کنید که کاملاً از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته شده باشد.

برای مناطقی که اغلب استفاده می شود ، نایلون از هر چیزی بهتر و بهتر است ، بنابراین یک چمن را انتخاب کنید که نایلون را در این نمونه داشته باشد.

2. آیا مقاوم در برابر آتش است؟

هنگام آموزش گام به گام نصب چمن مصنوعی بسیار مهم است که با سازنده بررسی کنید که مقاوم در برابر آتش است.

در حین آتش سوزی بسیار بعید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که شعله های آتش از طریق چمن مصنوعی شما گسترش نمی یابد.

برای بررسی اینکه آیا چمن مصنوعی مقاوم در برابر آتش است ، از سازنده انتخابی خود س askال کنید که آیا اعتبار صنعتی دارند یا خیر و همچنین با مقررات اروپا مطابقت دارند یا خیر.

مطابق با استاندارد UNE EN 13501-12007 ، هر محصول کف سازی تولید شده از جمله چمن مصنوعی می تواند مطابق با Cfl-s1 در آزمون های ضد حریق برای کفپوش مقاوم در برابر آتش ارزیابی شود.

اطمینان از اینکه چمن مصنوعی انتخاب شده شما با این معیار مطابقت دارد بسیار توصیه می شود ، زیرا بدین معنی است که چمن در صورت بدترین اتفاق آتش سوزی نخواهد کرد.

3. آیا از نظر مواد مضر آزمایش شده است؟

شما ممکن است برخی از داستان ها را در مورد چمن مصنوعی حاوی مواد مضر مانند سرب شنیده باشید.

متأسفانه در گذشته برخی از این داستان ها درست بوده اند.

البته موادی مانند سرب می توانند به شدت خطرناک بوده و اثرات مضر بر روی انسان و حیوانات خانگی آنها داشته باشند.

یک نقطه شروع خوب انتخاب یک مانو چمن مصنوعی است

در داخل اتحادیه اروپا دستگیر شده است ، زیرا آزمایشات ایمنی و استانداردهای تولید بالاتر از مواردی است که در مناطقی از آسیا از جمله چین یافت می شود.

برای اطمینان بیشتر ، اطمینان از اینکه چمن های تقلبی که انتخاب می کنید به طور مستقل در برابر مواد مضر آزمایش و تأیید شده اند ، از اهمیت حیاتی برخوردار است.

گواهینامه اعطا شده توسط Oeko-Tex ، پیشروترین سیستم آزمایش و صدور گواهینامه صنعت نساجی ، برای اطمینان خاطر به مصرف کنندگان این است که چمن مصنوعی انتخابی آنها عاری از مواد مضر است.

4. چمن تولید شده کجاست؟
 
همانطور که در بالا به طور خلاصه اشاره کردیم ، استانداردهای تولید در سراسر جهان متفاوت است.

چمن های جعلی تولید شده در اروپا معمولاً کیفیت به مراتب بهتری نسبت به محصولات تولید شده در چین دارند - یکی از بازیگران اصلی در صنعت چمن مصنوعی.
هنگام انتخاب چمن مصنوعی ، بسیار مهم است که محل تولید آن را بررسی کنید. برای بدست آوردن کشور مبدا مستقیماً با خرده فروشان صحبت کنید.

بهترین راه برای این کار درخواست مجوز است. اگر یک خرده فروش یا تولید کننده قادر به تهیه این مورد نباشد ، احتمال تولید محصولات خارج از اتحادیه اروپا بسیار زیاد است.

مشاهده یک چمن مصنوعی فرومایه نسبتاً ساده است. ساده ترین راه این است که نگاهی دقیق به پشتی و ضخامت الیاف داشته باشید.

الیاف نازک و توانایی جدا کردن پشتی اولیه و ثانویه (زیرا حاوی مقادیر کمتری از لاتکس هستند) به سمت چمن مصنوعی بی کیفیت است.

در زیر با دقت بیشتری به این دو ویژگی چمن مصنوعی خواهیم پرداخت.

5. ضمانت تولید کننده چه مدت است؟


 
ناگفته نماند ، اما واضح است که هر چه ضمانت بیشتر باشد ، محصول بهتری نیز ارائه می شود.

با این حال ، بررسی چاپ کوچک بسیار مهم است.

برخی ضمانت ها می توانند بسیار مبهم باشند و ممکن است حمایت چندانی از مصرف کننده نداشته باشند.

حتما به دنبال گارانتی باشید که شامل پوشش در برابر پایداری اشعه ماورا UV بنفش و از بین رفتن فیبر باشد.

پایداری اشعه ماورا UV بنفش از محو شدن محافظت می کند ، در حالی که ضمانت محافظت در برابر از بین رفتن فیبر به شما آرامش می دهد که الیاف سالم بمانند ، که البته این یک کلید برای یک چمن مصنوعی سرسبز است.

البته ، هیچ ضمانتی از آسیب های ناشی از استفاده نادرست یا عدم نگهداری و مزایای استفاده از چمن مصنوعی شما محافظت نخواهد کرد.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر در مورد نگهداری و مواردی که استفاده نادرست از چمن مصنوعی انتخاب شده شماست ، مستقیماً با سازنده صحبت کنید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری چمن مصنوعی ، مقاله ما ، "The Ultimate Artificial Grass Maintenance Maintenance" را مفید بدانید.

شما ممکن است متعجب شوید که می دانید در زمین چمن مصنوعی نگهداری وجود دارد ، اما متأسفانه این درست است و هر کسی به شما خلاف بگوید کاملاً صادق نیست.

خوشبختانه ، با این حال ، نگهداری مورد نیاز حداقل است و کسری از زمان لازم برای نگهداری یک چمن واقعی را می گیرد.
6. پشتیبانی چقدر خوب است؟
 
یک روش خوب برای بررسی کیفیت چمن مصنوعی نگاه به قسمت پشتی است.

پوشش چمن مصنوعی از لایه های اولیه و ثانویه تشکیل شده است.

پشتوانه اولیه لایه ای از مواد است که الیاف پلاستیکی چمن مصنوعی به آن بخیه زده شده اند.

پشتوانه ثانویه مورد استفاده در طول فرایند تولید به طور معمول از لاتکس ساخته می شود. این اساساً "چسبی" است که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد.

با استفاده از علف های مصنوعی با کیفیت پایین ، این لایه ها می توانند جدا شوند زیرا مقدار کمی از لاتکس استفاده شده است.
ساده است که سعی کنید پشت و رو یک چمن مصنوعی را به سادگی با تلاش برای جدا کردن لایه ها با دست خود ارزیابی کنید.

هرچه این کار ساده تر باشد ، کیفیت چمن مصنوعی پایین می آید.

بسیار مهم است که نه تنها برای جلوگیری از جدا شدن یک چمن مصنوعی ، بلکه برای جلوگیری از از بین رفتن نخ ، از سطوح بالای لاتکس استفاده شود.

مقادیر کم لاتکس به این معنی است که الیاف به راحتی از پشت جدا می شوند و در نتیجه یک چمن مصنوعی به تدریج نازک و مات می شود و در نهایت غیر طبیعی به نظر می رسد.

با سازنده تماس بگیرید تا از مقاومت لنگر محصولات آنها مطلع شوید. باید حداقل بتواند در برابر نیرویی 25 نیوتن مقاومت کند.

منبع : neograss



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: مزیت چمن مصنوعی , چمن مصنوعی دیواری , خرید چمن مصنوعی , انواع چمن مصنوعی , چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

توصیه های مادربزرگ در مورد اینکه چگونه یک موکت بسیار کثیف را به راحتی و ارزان از بین ببرید
گرد و غبار واقعی (و کنه گرد و غبار!) لانه ها ، موکت ها به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند تا مانند نو ... یا تقریباً بمانند. اگر برای شما ، نگهداری موکت بیش از هر چیز دیگری سخت است ، بیایید و نکات مادربزرگ را که برای تمیز کردن عمیق ، آسان و موثر موکت های شما با محصولات روزمره کشف کرده ایم ، کشف کنید.
نکته شماره 1: به طور منظم جارو برقی بکشید

برای اینکه مجبور نباشید هر شش ماه یکبار تمیزکاری های عمده موکت های خود را انجام دهید ، بدانید که نگهداری یک موکت یک کار روزمره است! به خصوص اگر حیوانات خانگی دارید یا اعضای خانواده شما به گرد و غبار و گرد و غبار حساسیت دارند ... به یاد داشته باشید که هرچه مرتباً موکت های شما حفظ شود ، در گرفتن لکه ها و از بین بردن گرد و غبار آلوده مشکل کمتری خواهید داشت.

 

برای انجام این کار ، هیچ چیز پیچیده ای نیست: دو بار در هفته در حالت "مسواک زدن" بر روی موکت خود جارو برقی بگذارید ، این کار نتیجه خوبی خواهد داشت. هرچند مراقب باشید: اگر موکت شما قدیمی و / یا بسیار شکننده است ، از آسیب رساندن به آن جلوگیری کنید. بلکه به آرامی مکش کنید.

خوب است بدانید: حرکتی ایده آل برای جاروبرقی کردن موکت شما وجود دارد! سر را از روی پاها جارو کرده و به سمت لبه موکت کار کنید.

نکته شماره 2: با تزریق پوست سیب زمینی موکت خود را نوسازی کنید

خبر خوب: اگر توانایی این را ندارید که برای تمیز کردن موکت خود یک حرفه ای استخدام کنید و به نظر جدید می رسد ، خیلی خوب می توانید خودتان این کار را با یک ترفند مادربزرگ موثر و 100٪ انجام دهید. در واقع ، شما احتمالاً قبلاً در آشپزخانه خود ماده ای تهیه کرده اید که می تواند به شما کمک کند یک موکت را تمیز کرده و دوباره زیبا جلوه دهید ، زیرا این سیب زمینی است.

برای نوسازی یک موکت قدیمی یا تمیزکردن یک موکت بسیار کثیف با یکی از سبزیجات مورد علاقه فرانسوی ها ، ابتدا با دم کرده تزریق غلیظ پوست سیب زمینی شروع کنید و سپس موکت خود را با اسفنج آغشته به ماده غذایی آماده کنید. بگذارید چند ساعت بماند و سپس با آب تمیز با اسفنج بشویید. در آخر ، اجتناب از راه رفتن روی آن ، بگذارید موکت شما خشک شود.

نکته شماره 3: برای روشن شدن رنگ ها از مخلوط آب گازدار و جوش شیرین استفاده کنید

با گذشت زمان و دست و پا چلفتی ، موکت شما رنگ زیبای اصلی خود را از دست داده و چند لکه اینجا و آنجا لج شده است؟ برای بازگرداندن آن ، مجبور نیستید که از کالاهای گران قیمت و مواد پاک کننده لکه های معجزه آسا در سوپرمارکت بخرید: یک بار دیگر ، احتمالاً هر آنچه را که لازم دارید در آشپزخانه خود دارید! بله: برای جدا کردن و احیای درخشش موکت ، می توانید از محصولات روزمره مانند آب گازدار و جوش شیرین استفاده کنید. در اینجا آنچه باید انجام دهید برای تمیز کردن یک موکت بدون شستن آن:
با استفاده از اسفنج ، حصیر خود را با آب گازدار مرطوب کنید ، سپس آن را به آرامی با برس بمالید.
بگذارید حداقل 30 دقیقه خشک شود ، سپس جوش شیرین را در سراسر موکت خود بپاشید.
هنگامی که جوش شیرین خشک شد ، خلاuum بگیرید و نتیجه را تحسین کنید: انواع پرکاربرد موکت تایل شما مانند جدید خواهد بود!
نکته شماره 4: مخلوطی از مایع ظرفشویی و سرکه سفید درست کنید

پیروان نظافت اقتصادی و اقتصادی آن را به خوبی می دانند: سرکه سفید داروی معجزه آسای خانه است و کاربردهای آن برای ضد عفونی کردن ، خوشبو کردن یا حتی لکه دار شدن بسیار است! به همین دلیل اگر موکت مورد علاقه شما کثیف یا آغشته به چربی است ، وحشت نکنید و بطری سرکه الکلی خود را از کمد آشپزخانه خود خارج کنید:

ابتدا با ریختن سرکه سفید روی پارچه تمیز شروع کنید و سپس لکه را مالش دهید.
بگذارید 15 دقیقه بماند.
سپس مخلوط آب و مایع ظرفشویی را که قبلاً با همزن برقی یا با لیسک در کف مونتاژ کرده اید ، رد کنید. این مخلوط را با قلم مو روی موکت بمالید ، سپس با آب تمیز بشویید.
قبل از تحسین نتیجه ، موکت را با پارچه تمیز پاک کنید و بگذارید خشک شود!
نکته شماره 5: برای تمیز کردن موکت لکه دار از کف اصلاح استفاده کنید
هر چقدر تعجب آور به نظر برسد ، کف اصلاح یک متحد عالی برای جدا کردن منسوجات است. در واقع ، کف اصلاح ظرفیت جاذب دارد: بنابراین می توان از آن به عنوان کف پاک کننده لکه استفاده کرد و آن را در یک لایه ضخیم روی سطح موکت ، در سطح لکه ها قرار داد. برای این:

کف اصلاح را به قسمتهای آسیب دیده موکت بمالید
کف را بگذارید تا حداقل یک ساعت عمل کند (اگر لکه به خوبی پودر شده باشد یک شب)
با اسفنج به شدت مالش دهید
با آب تمیز بشویید
برای شل شدن موکت با کف اصلاح ، می توانید کف را یک شب هم بگذارید و صبح روز بعد جارو برقی بکشید.

حیوان خانگی

این توصیه: قبل از آزمایش کف اصلاح به عنوان پاک کننده لکه ، همیشه محصول را در گوشه ای از انواع موکت کناره ای خود امتحان کنید تا مطمئن شوید آسیب نمی بیند!
نکته 6: لکه ها را با صابون سیاه پاک کنید

صابون سیاه مانند سرکه سفید و جوش شیرین یکی از محصولات خانگی زیست محیطی و اقتصادی است که همه باید در کمد های آشپزخانه داشته باشیم ، زیرا می تواند برای خانواده و نگهداری از خانه شما بسیار مفید باشد. هیچ چیزی بهتر از صابون سیاه برای تمیز کردن کامل موکت شما نیست.

به عنوان مثال ، اگر موکت شما لکه دار است و نمی دانید چگونه آن را پس بگیرید ، می توانید یک قاشق غذاخوری صابون سیاه را در 2 لیتر آب ولرم مخلوط کنید. آماده سازی را با اسفنج در مناطق لکه دار موکت قرار دهید و از یک برس سفت برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.

اجازه دهید تا خشک و خلا vac شود تا گرد و غبار و توده ها و سایر مانده های ایجاد شده توسط پاک کننده لکه پاک شود. نتیجه را تحسین کنید: لکه های موکت شما فقط یک خاطره دور است!

نکته شماره 7: از زمین Sommières استفاده کنید تا موکت شما کاملا تمیز شود
زمین Sommières یک خاک رس مایع طبیعی و پاک کننده لکه است که از قرن نوزدهم استفاده می شود و به ویژه برای تمیز کردن پارچه و منسوجات در هنگام خشک شدن بسیار مفید است (عملی ، زیرا موکت ها بندرت ابعادی دارند که به آنها اجازه می دهد در ماشین لباسشویی شسته شوند). خشکشویی!).

در اینجا نحوه انجام تمیز کردن کامل یک موکت و همچنین از بین بردن مواد چربی موجود در آن وجود دارد: کل موکت خود را با خاک Sommières بپاشید ، سپس آماده سازی را برای چند ساعت بگذارید تا عمل کند (بهترین کار این است که تمام شب را ترک کنید) قبل از شستشو با آب تمیز برای از بین بردن لکه ها. آنجا که می روید ، موکت شما گشاد است و مانند جدید است!

نکته 8: آهن
این روش تا حدودی غیرمعمول است اما در صورت ایجاد لکه بسیار سخت م worksثر است. با آهن خود ، پارچه ای شفاف و سرکه سفید (دوباره) ، برای از بین بردن هر نوع لکه ، مسلح خواهید شد.

اتوی بخار خود را در بالاترین سطح قرار دهید و در صورت لزوم بگذارید چند دقیقه خوب گرم شود. هدف گرفتن حصیر خواهد بود (مانند گوشت خوب)
در همین حال در یک ظرف کوچک ، مخلوطی از 1 سوم سرکه سفید خانگی و 2/3 آب را تهیه کنید
برای جلوگیری از پخش شدن آن در اثر تماس با مایع ، این مخلوط را روی لکه اسپری کنید
تمام قسمت را با یک پارچه مرطوب ترجیحاً رنگ روشن بپوشانید. به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا لکه بر روی لباس های شسته شده شما به خوبی انجام می شود یا خیر.
با اتوی خود در ضربات عقب و جلو برای مدت 10 ثانیه از لباس های شسته شده عبور کنید ، نه بیشتر. این در مورد سوزاندن موکت زیبا شما نیست که می خواهید آن را بازیابی کنید!
لکه باید به پارچه منتقل شود ، این را می بینید زیرا لباس های شسته شده رنگ رنگ لکه به خود می گیرند. اگر این کافی نیست ، این حرکت را با استفاده از قسمت دیگری از پارچه یا حوله خود تکرار کنید.
با این حال ، به ترکیب موکت خود توجه کنید. برخی از مواد نمی توانند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کنند و ممکن است خراب شود. این امر خصوصاً در مورد پنبه یا پلی استر اتفاق می افتد.

نکته شماره 9: از روحیات معدنی استفاده کنید
برای موکت های تیره و سیاه ، مواد معدنی محلول خوبی برای تمیز کردن و لکه گیری موکت مورد علاقه شما است.

برای این کار ، کافی است ناحیه لک شده را با برس آغشته به روحیات معدنی مالیده و اجازه دهید محصول خشک شود. سپس ناحیه آسیب دیده را به راحتی جارو برقی بکشید. لکه به خاک تبدیل شده و مانند جادوها دور خواهد شد.

نکته پاداش: موکت خود را در خشک کن تمیز کنید
اگر واقعاً کثیف است یا می ترسید با این نکات مادربزرگ ها به راهکار انتخاب موکت اتاق خواب یزیبای خود آسیب برسانید ، همیشه این امکان را دارید که موکت خود را توسط یک نظافتچی حرفه ای تمیز کنید. گران تر خواهد بود اما این مزیت را دارد که مسئولیت را به فروشگاهی که موکت خود را به آن سپرده اید منتقل کند.

خشکشویی ها یا مواد شوینده یا یکی از این ترفندهای مادربزرگ را برای شستن موکت شما استفاده می کنند. بسته بندی و تمیز به شما بازگردانده می شود. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراقب باشید تا از ایجاد لکه های جدید خودداری کنید. برای انجام این کار ، ترفند مادربزرگ پوشاندن آن با پلاستیکی شفاف و منطبق بر مبل است. به خود شما بستگی دارد :)

منبع

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , قیمت موکت , انواع موکت , بهترین موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

انتخاب کفپوش یکی از اساسی ترین و در عین حال مهمترین تصمیماتی است که صاحب خانه هنگام انجام نوسازی باید اتخاذ کند ، زیرا این امر زیربنای هر چیز دیگری است. در حالی که گزینه های مختلف زیادی از فرش گرفته تا تراسو وجود دارد ، یک ماده استاندارد تایید شده است: چوب سخت.

اما همه کفپوش های چوبی سخت برابر نیستند و انتخاب یک محصول صرفاً انتخاب رنگ دلخواه نیست. مجموعه ای از عوامل دیگر می توانند بر زیبایی و عملکرد تأثیر داشته باشند.

برای بررسی بسیاری از گزینه های موجود ، ما با سه متخصص صحبت کردیم: اسکات جونز ، مدیر مدیریت محصول در Carlisle Wide Plank Floors. جیمز کارول ، مدیر LV Wood ؛ و مارا میلر ، شریک در شرکت AD100 Carrier and Company Interiors. پس از یافتن مناسب بودن فضای خود ، باید به فکر نصب باشید. اگرچه ممکن است برای نصب کف خود انتخاب یک متخصص حرفه ای را انتخاب کنند ، برخی از صاحبان خانه های بی باک مسیر DIY را طی می کنند. اگر خودتان آماده رسیدگی به این پروژه هستید ، تونی Pastrana ، توسعه دهنده سیستم های نصب در Armstrong Flooring ، توصیه های خود را در مورد نحوه نصب کفپوش خود به اشتراک گذاشت.

نحوه انتخاب کفپوش چوب سخت
1. کفپوش های جامد یا مهندسی شده را انتخاب کنید
به طور سنتی ، کفپوش طرح چوب سخت از تخته های ضخیم از چوب جامد تهیه می شدند. امروزه ، چوب سخت جامد هنوز به طور گسترده در دسترس است ، اما بسیاری از شرکت ها کفپوش مهندسی شده ای را نیز ارائه می دهند - تخته هایی که با یک لایه رویی نازک تر از چوب سخت ساخته شده اند ، به لایه های دیگر متصل شده اند که برای جلوگیری از تغییر مکان کف در طول چرخه های انبساط و انقباض ، طراحی شده اند. جونز می گوید: "تمام چوبها در سه جهت حرکت می کنند: یک حرکت مماسی ، شعاعی و طولی است." "با محصولات مهندسی شده ، نیروهای مخالفی را در هیئت مدیره ایجاد می کنید تا سعی کنید حرکت طبیعی چوب را محدود کنید."

برای زیرزمین ها و آپارتمان های دارای کف زیرین بتونی ، کف سازی مهندسی شده یک مزیت نصب را دارد. در حالی که چوب جامد به طور کلی روی یک یا دو لایه تخته سه لا نصب می شود ، که می تواند ارتفاع کف را افزایش دهد و درهای موجود را مختل کند یا ارتفاع سقف را به میزان ناچیزی کاهش دهد ، "کف مهندسی می تواند مستقیماً به بتن یا روی یک تشک عایق صدا چسبانده شود" می گوید کارول. "همچنین برای نصب در گرمای تابشی مناسب است."

اما با دقت انتخاب کنید زیرا بعضی از طبقه های مهندسی دارای لایه های رویه ای بسیار نازک هستند که در آینده نمی توان آنها را سنباده کاری و اصلاح کرد. محصولات با کیفیت بالاتر دارای یک لایه ضخیم تر هستند که "شما به همان اندازه که می توانید از یک تخته جامد چوب قابل استفاده تهیه کنید ،" می گوید: "با چوب سخت جامد ،" شما فقط می توانید از قسمت بالای زبان و شیار برای دوباره پر کردن

تصویر ممکن است حاوی قفسه چوبی و فرش باشد
مقاطع عرضی کف مهندسی (بالا) و جامد چوب.
تماشا کردن
داخل خانه اسکات دیسیک با یک مجموعه ماشین شگفت انگیز

علی رغم مزایای استفاده از کف مهندسی ، هنوز هم برخی از صاحبان خانه چوب جامد را ترجیح می دهند. میلر می گوید: "چیزی در مورد چوب سخت وجود دارد که یک تفاوت ملموس است." "شما می توانید آن را زیر پا احساس کنید ، و آرام تر است."

2. Prefinished یا Site Finish را انتخاب کنید
تخته های چوب سخت را می توان با صورت خامی خریداری کرد که پس از نصب توسط یک متخصص حرفه ای به پایان برسد ، یا به صورت نازک ساخته شود ، که با لکه و پوشش قبلی از قبل اعمال شده می رسد. مزیت چوب پیش ساخته این است که "شما دقیقاً می دانید چه چیزی را دریافت می کنید" ، خاطرنشان می کند که به محض انتخاب یک محصول ، یک نمونه دقیق برای استفاده در هماهنگی پالت رنگ خانه و انتخاب سایر عناصر طراحی خواهید داشت ، مانند منسوجات ، دیوار پوشها و کابینت. نصب بهترین کفپوش  ساختمان پیش ساخته نیز زمان کمتری را می طلبد ، زیرا نیازی به استفاده از رنگ یا درزگیر نیست. وی اضافه می کند: "هنگامی که تصمیم به اتمام سایت دارید ، کمی تاس می چرخانید و برای درست کردن آن به مهارت پیمانکار کفپوش اعتماد می کنید."

هنوز هم ، اتمام در محل امکان شخصی سازی را فراهم می کند که مورد توجه بسیاری از صاحبان خانه و طراحان قرار گرفته است. میلر می گوید: "از این طریق ، ما كنترل بسیار بیشتری بر روی لكه و براق داریم." محصول نهایی نیز نرم و لطیف خواهد بود ، خاطرنشان می کند: چرا که کفپوش های ناتمام پس از اینکه میخ زدند و سپس به صورت یک صفحه پیوسته تکمیل می شوند ، معمولاً سنباده می زنند. او می گوید: "این جزئیات کوچکی است ، اما تفاوت ایجاد می کند."

3. نوع پایان را انتخاب کنید
جونز می گوید ، طیف کاملی از محصولات نهایی وجود دارد ، از روغن نفوذی به هیبریدهای روغن مانند تا پلی یورتان های محل کار گرفته تا اتمام نهایی یورتان با اشعه ماورا بنفش. اما برای ساده سازی ، اکثر کارهای تکمیل شده به یکی از دو دسته روغن یا پلی اورتان تقسیم می شوند.

کارول می گوید: روغن به چوب نفوذ می کند و دارای شکل و ظاهری است "بسیار نرم ، مات و طبیعی است." اما به اندازه پلی یورتان در برابر لکه ها و آسیب دیدگی ها تأثیرگذار نیست ، که باعث ایجاد یک لایه پوششی سخت روی سطح چوب می شود که "در برابر سایش مقاوم تر است ، به ویژه برای افراد دارای کودک ، یا هنگامی که غذا در اطراف آشپزخانه پرواز می کند."

روغن خراش را راحت تر تمام می کند ، اما باعث می شود خراش کمتر دیده شود. کارول می گوید: "همچنین به راحتی می توان لمس آنها را به صورت نقطه به نقطه انجام داد." "با پلی اورتان ، شما به طور کلی

برای جایگزینی یک تخته یا گاو صندوق و بازسازی مجدد یک بخش کامل از کف ، احتیاج دارید. "

جونز می گوید: "تعمیر و نگهداری پیشنهادی است که بعداً بپردازید". "با پایان دادن به روغن نرم ، از نگهداری راحت تری برخوردار هستید ، اما مجبورید بیشتر اوقات این کار را انجام دهید. هر چقدر با پلی یورتان ها سخت تر بروید ، کمتر مجبور به انجام تعمیر و نگهداری می شوید ، اما انجام تعمیر و نگهداری بیشتر درگیر است. "

4- انواع چوب را در نظر بگیرید
در آمریکای شمالی ، بلوط به دلیل خوبی پادشاه کفپوش های چوب سخت است. جونز می گوید: "این چوبی بسیار بادوام است که به خوبی لک می زند." این ماده همچنین دارای دانه های طبیعی جذابی است و به طور گسترده در سراسر منطقه در دسترس است و منجر به قیمت های مناسب می شود. در محافل طراحی ، بلوط سفید از محبوبیت خاصی برخوردار است ، زیرا دارای رنگ صورتی مایل به بلوط قرمز نیست.

گردو یکی دیگر از گزینه های محبوب است. در حالی که کمی نرمتر از بلوط است ، دارای رنگی عمیق است که آن را برای اتاقهایی که انتهای تیره تر مورد نظر است ، ایده آل می کند. کارول می گوید: "اگر رنگ خود را تغییر می دهید ، بهتر است با یک ماده طبیعی شروع به کار کنید که برای رسیدن به سایه مورد نظر خود کمترین میزان ممکن را تقویت می کنید." وی اضافه می کند ، گردو یک انتخاب طبیعی است وقتی شما بخواهید "لحنی گرمتر و غنی تر" داشته باشید. سایر چوب های جنگلی آمریکای شمالی که به راحتی در دسترس هستند عبارتند از: گل گلی ، گیلاس ، افرا و خاکستر. این انتخاب تا حد زیادی به اولویت شخصی از نظر رنگ و دانه برمی گردد.

5. الگوی دانه خود را انتخاب کنید
کنده ها به سه روش مختلف - اره ساده ، شکاف اره شده و چهارم اره - که سه الگوی دانه متفاوت دارند ، بریده می شوند. دشت اره دانه های چوبی سنتی با الگوهای موج دار معروف به کلیساهای جامع تولید می کند. کارول می گوید: "دقیقاً همان چیزی است که با شنیدن اصطلاح دانه چوب به آن فکر می کنید."

محبوبترین
بهترین تختخواب های سکو با زمینه سبز آهک
باهوش
18 بهترین تختخواب سکوها برای بالا بردن سبک اتاق خواب شما

توسط کریستی کلوگ

تصویر ممکن است شامل: اتاق نشیمن ، اتاق ، داخل سالن ، کف ، انسان ، شخص ، مبلمان ، کاناپه ، چوب ، چوب سخت ، فرش و کف
باهوش
یک خانه مزرعه Bland به یک بهشت ​​الهام گرفته از جنوب غربی تبدیل شده است

باهوش
با یک اتاق خواب جدید در بالا ، این آشپزخانه استکهلم می درخشد

در مقایسه ، تخته های اره شده اره ، دارای یک دانه بلند ، خطی و ثابت ، بدون کلیساهای جامع هستند. تخته های اره ای ربع به شکاف شبیه هستند ، اما کارول می گوید: "با اشعه های کم رنگ و تقریباً سه بعدی که از سطح تخته بیرون می آیند ، نامنظم هستند." "این می تواند بسیار مطلوب باشد ، یا نه ، بسته به آنچه شما دنبال آن هستید."

در بیشتر موارد ، کفپوش چوبی سخت به صورت اره ساده ، یا به صورت ریفت و چهارم اره با هم مخلوط می شود. جونز می گوید: "این ترکیب خوب است زیرا مقداری از این شکل را به شما می دهد اما زیاده روی نمی کند." با این وجود ، در صورت تمایل ، می توان به طور انحصاری چوب اره شده یا چهارم اره تهیه کرد.

میلر می گوید هیچ چیز خوب یا بدی در مورد دانه چوب وجود ندارد. "این فقط به برنامه و آنچه شما می خواهید بستگی دارد. در یک خاصیت روستایی تر ، ممکن است از اره ساده استفاده کنیم. در شهر ، ما ممکن است از ربع اره استفاده کنیم تا کمی زندگی اضافه کنیم. "

6. عرض تخته را تعیین کنید
اگرچه زمانی وجود داشت که به نظر می رسید تقریباً تمام کفپوش های چوب سخت در نوارهای دو تا سه اینچی نصب شده اند ، اکنون بسیاری از افراد از تخته های عریض تری استفاده می کنند. میلر می گوید: "یک احساس تجمل و هزینه در ارتباط با یک تخته وسیع تر وجود دارد." "هرگاه از حد معمول فراتر بروید ، احساس خاصی به وجود می آید." به همین دلیل است که "یک تخته چهار تا شش اینچی مشخصات استاندارد ماست ، بسته به اندازه اتاق و کاربرد" ، وی با بیان اینکه به طور کلی هرچه فضای اتاق بیشتر باشد ، تخته وسیع تری انتخاب می کنند ، .

کارول می گوید ، در LV Wood ، "هفت اینچ به کف تخته عریض استاندارد ما تبدیل شده است" و اندازه ها از آنجا بالا می روند. با این حال ، او اضافه می کند ، تخته های گسترده تر فقط گران به نظر نمی رسند - گران ترند. "هرچه عرض کنید ، هزین more بیشتری خواهید گرفت."

در حالی که کف متشکل از تخته های عریض درزهای کمتری نسبت به کف نوارهای نازک دارد ، اما باید توجه داشته باشید که در اثر انبساط و انقباض چوب ، این درزها سرانجام برجسته تر می شوند. از آنجا که تغییرات در چوب در بسیاری از تخته ها توزیع نشده است ، ممکن است حرکت اغراق آمیز به نظر برسد.

نصب کفپوش چوب سخت
عکس: با مجوز از کف آرمسترانگ
نحوه نصب کفپوش های سخت
ابزار و مواد
تونی پاسترانا ، توسعه دهنده سیستم های نصب در Armstrong Flooring ، می گوید: "بسته به نوع کفپوش چوب سختی که نصب می کنید ، ممکن است به ابزار و مواد مختلفی نیاز داشته باشید." "شما ممکن است به میخکوب کفپوش پنوماتیک ، مته و مته ، چکش ، میخ ، میله و اره نیاز داشته باشید." با دستورالعمل های موجود در کفپوش خود مشورت کنید و مطمئن شوید که همه ابزارها را آماده و در دسترس دارید.

1. روش نصب را تعیین کنید
شما می خواهید با تعیین روش صحیح طبقه ای که انتخاب کرده اید شروع کنید. پاسترانا می گوید: "روش های نصب بسته به عرض ، ضخامت و ساخت محصول چوب سخت و محل نصب آن متفاوت است." "به طور معمول ، کفپوش چوب سخت جامد میخ می شود و یا به کف کف چوب می بندد. چوب سخت مهندسی شده را می توان بصورت مکانیکی بست ، چسب زد ، یا به عنوان "کف شناور" نصب کرد

بر روی محصول انتخاب شده. " وی همچنین خاطرنشان کرد که نباید چوب سخت سخت زیر درجه نصب شود.

محبوبترین
بهترین تختخواب های سکو با زمینه سبز آهک
باهوش
18 بهترین تختخواب سکوها برای بالا بردن سبک اتاق خواب شما

تصویر ممکن است شامل: اتاق نشیمن ، اتاق ، داخل سالن ، کف ، انسان ، شخص ، مبلمان ، کاناپه ، چوب ، چوب سخت ، فرش و کف
باهوش
یک خانه مزرعه Bland به یک بهشت ​​الهام گرفته از جنوب غربی تبدیل شده است

باهوش
با یک اتاق خواب جدید در بالا ، این آشپزخانه استکهلم می درخشد

پاسترانا هشدار می دهد که نصب ناخن یا چسب حتی برای صاحبان خانه هایی که تجربه زیادی در انجام DIY دارند نیز می تواند چالش برانگیز باشد. او می گوید: "کف های چوب سخت یک سرمایه گذاری است ، بنابراین شما می خواهید این کار را به درستی انجام دهید." "نصب کفپوش چوب سخت به زمان ، دقت و دانش کافی نیاز دارد." اگر مطمئن نیستید ، نصابی را استخدام کنید که اولین بار بتواند کار را به درستی انجام دهد.

2. بگذارید کف های شما مطبوع شوند
فقط این که کفپوش شما رسیده است به این معنی نیست که باید اسلحه ناخن را بشکنید. کفپوش چوب جامد به زمان نیاز دارد تا با آب و هوای اتاق مطابقت داشته باشد.

پاسترانا می گوید: "برای مطبوع كردن كفپوش چوب سخت ، تخته های بسته بندی شده را به داخل اتاق نصب شده منتقل كنید و بگذارید چند روز در آنجا بمانند ، در حالی كه كارتن ها باز و از زمین بلند شده اند." "این اجازه می دهد تا رطوبت چوب با شرایط اتاق سازگار شود." کفپوش مهندسی نیازی به سازگاری ندارد ، Pastrana می گوید بهتر است قبل از نصب آن را در محیط نگهداری کنید.

وی افزود: "همچنین مهم است كه سطح رطوبت نسبی خانه بین 35 تا 55 درصد یا هر آنچه كه سازنده توصیه می كند باشد." "انجام این کار کمک می کند بعداً هر حرکتی درون کف چوب به حداقل برسد."

3. فضای خود را آماده کنید
وی گفت ، "قبل از شروع ، با دقت دستورالعمل های نصب و راه اندازی شده با محصول خود را بخوانید ، و اضافه کرد که بهتر است چند فیلم نصب را ببینید تا ببینید چطور انجام می شود. تمام ابزارهای ذکر شده در دستورالعمل ها را جمع کرده و از تمیز ، خشک و صاف بودن کف زیرین اطمینان حاصل کنید.

اگر در حال نصب روی یک طبقه موجود هستید ، مطمئن شوید که درها هنوز قادر به باز و بسته شدن هستند و وسایل خانه با صفحات آشپزخانه شسته شده اند. Pastrana می گوید: "بیشتر کفپوش های چوب سخت را می توان روی کاشی و سرامیک ، سنگ مرمر یا تراس موجود با زیر انداز مناسب یا چسب نصب کرد (طبق توصیه سازنده)" "برای کاربردهای ناخن ، اگر نفوذ اتصال دهنده به طور قابل توجهی کاهش نیافته و کف کف حداقل شرایط را برآورده کند ، می توان کف را روی ورق وینیل یا کاشی وینیل موجود نصب کرد."

اگر روی کف های چوبی موجود نصب می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که سطوح حاوی آزبست را پوشش ندهید یا با پوشش سرب یا رنگ پوشانده شده اند. وی می گوید: "اگر این مشكلی نیست ، می توانید پوشش قدیمی و یا لكه های بلند را بردارید و سپس با انجام هر گونه تعمیر یا جایگزینی تخته های شل و سپس تمیز كردن كامل كف ، كف را آماده كنید.

در مرحله بعد ، Pastrana می گوید ، "اتاق خود را اندازه گیری کنید - 5 درصد به متر مربع پایان یافته برای کمک هزینه برش دهید" و خطوط گچ را بکشید تا فضای اتاق قبل از شروع تعادل یابد. " هرگونه تراشکاری یا تراشکاری را که دوباره استفاده می کنید بردارید و در صورت لزوم کفپوش را بردارید. اگر میخ را کف میخ می زنید ، دیوار را علامت گذاری کنید تا موقعیت تیرچه های کف را نشان دهد.

 

4- کفپوش را نصب کنید
در صورت نیاز ، با پهن کردن زیرانداز شروع کنید. پاسترانا می گوید قطعات زمین را موازی با طولانی ترین دیوار اتاق بچینید. او می گوید: "از سمت چپ شروع کنید و درست کار کنید ، در حالی که طرف زبان کوچک به سمت شماست." "از فاصله دهنده ها بین تخته ها و دیوارها استفاده کنید تا امکان انبساط فراهم شود." برای روش نصب مناسب ، دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

اگر از اسلحه ناخن پنوماتیک استفاده می کنید ، چند ردیف اول را سوراخ کنید و خلبانان را ناخن بزنید تا جایی که جای اسلحه ناخن فراهم شود.

جعبه ها یا بسته های بسته بندی می توانند از نظر رنگی کمی متفاوت باشند. تابلوها را از جعبه های مختلف مخلوط کنید تا ظاهری تصادفی ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که کف تمام شده تکه های روشن یا تیره تری ندارد.

5. Finishing Touches را اضافه کنید
Pastrana می گوید: "جزئیات پایان کار می تواند موفقیت یک کار حرفه ای را از بین ببرد یا شکست ، بنابراین در اینجا گوشه و کنار را کوتاه نکنید." پس از اتمام کار ، "ردیابی خطوط برش داده شده و مطابق با راهنمای نصب" نصب می شود. وقتی همه ردیف ها نصب شد ، فاصله ها را بردارید و تزئینات و قالب ها را وصل کنید.

منبع : https://www.architecturaldigest.com/story/wood-floors-guide

 



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , کفپوش ساختمانی , بهترین کفپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

فقط پنج دقیقه تحقیق آنلاین به شما اطلاع می دهد که اکنون مجموعه وسیعی از چمن مصنوعی در بازار موجود است.

با داشتن چنین طیف گسترده ای از تولیدکنندگان و محصولات ، انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای باغ شما می تواند کمی دلهره آور باشد.

بسیاری از ویژگی های متفاوت وجود دارد که شما باید قبل از خرید به آنها نگاه دقیق داشته باشید.

همچنین باید دقیقاً در نظر بگیرید که برای چه از چمن مصنوعی خود استفاده خواهید کرد.

بنابراین از کجا می دانید کدام نوع چمن مصنوعی قیمت مناسب با نیاز شماست؟ و هنگام مقایسه گیاهان مصنوعی دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید؟

خوب ، ما این راهنما را برای کمک به شما در بررسی دقیق آنچه که در تولید چمن مصنوعی برای مسلح کردن شما با دانش لازم برای تصمیم گیری آگاهانه لازم است ، نوشتیم.

تصمیمی که امیدوارم منجر به ایجاد یک چمن مصنوعی خارق العاده شود که نه تنها شگفت انگیز به نظر برسد ، بلکه باعث صرفه جویی در ساعتها کار تعمیر و نگهداری شما می شود و برای آینده طولانی می ماند.

نکته کلیدی که باید به یاد داشته باشید این است که بسیار مهم است که فقط به زیبایی چمن مصنوعی توجه شود ، زیرا انتخاب یک محصول فقط بر اساس این جنبه خطرناک است.

البته چمن باید خوب به نظر برسد ، اما برای اطمینان از یک چمن سبز و سرسبز با ماندگاری طولانی ، باید عملکرد خوبی هم داشته باشد.

برای جلوگیری از ناامیدی ، باید یک چشمه مصنوعی را از نزدیک ببینیم تا بتوانیم سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام دهیم.

این راهنما برای کمک به شما در انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای اتاق کودک خود نوشته شده است.
چمن مصنوعی شما برای چه استفاده می شود؟
چمن مصنوعی برای سگ ها

این س keyال کلیدی است که باید هنگام انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای باغ خود از خود بپرسید.

انواع مختلفی از چمن مصنوعی وجود دارد و همه آنها نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند.

دلیل این امر این است که برخی برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال ، بعضی از چمن ها به سختی پوشیده می شوند ، که معمولاً به معنای استفاده از الیاف پلاستیکی ساخته شده از نایلون (پلی آمید) است.

با این حال ، معامله در اینجا این است که نایلون کاملاً نرم مانند پلی پروپیلن یا پلی اتیلن نیست ، دو نوع دیگر الیاف مصنوعی که در تولید چمن مصنوعی استفاده می شود.

نایلون نیز گرانتر است. بنابراین ، اگر چمن مصنوعی شما ترافیک کمی از پا پیدا کند ، انتخاب چمن ساخته شده از الیاف نایلون ضروری نیست. با این حال ، این گزینه ایده آل برای خانواده ای است که وقت زیادی را در باغ خود می گذرانند.

به طور کلی پنج نوع استفاده اصلی برای یک چمن مصنوعی وجود دارد:

چمن زینتی / نمایشی - یک چمن مصنوعی کم قاچاق با هدف بهبود زیبایی در باغ در حالی که به طور چشمگیری نگهداری را کاهش می دهد.
زمین چمن / زمین بازی - یک چمن مصنوعی که قاچاق آن بسیار زیاد است و در تمام طول سال استفاده بالایی دارد.
چمن مناسب حیوانات خانگی - منطقه ای که به شدت قاچاق می شود و همچنین لازم است ادرار و مدفوع را اداره کند.
چمن برای مهمانی های باغ و سرگرمی - منطقه ای که گاهاً به شدت قاچاق می شود و می تواند با لکه ها و لکه ها کنار بیاید.
همه کاره - برخی یا همه موارد فوق.
به طور طبیعی ، هر یک از انواع استفاده بالا به قدرت و کیفیت مختلفی در یک چمن مصنوعی نیاز دارد.

در زیر برخی از اطلاعات مفید را برای کمک به شما در انتخاب بهترین چمن مصنوعی متناسب با نیازهای شخصی خود پیدا خواهید کرد.

هنگام انتخاب چمن های تقلبی برای باغ خود ، با مشاهده .های بالقوه از نظر زیبایی شروع کنید. این بدان دلیل است که ، بسیار مهم است که شما یک چمن مصنوعی را انتخاب کنید که از دیدن آن لذت ببرید و ظاهر باغ شما را بهبود بخشد.

انتخاب ارتفاع شمع معمولاً فقط سلیقه ای است.

برای کسانی که ظاهر چمن تازه بریده شده را دوست دارند ، هر چیزی بین 25-30 میلی متر انتخاب خوبی است. برای یک چمن طبیعی ، توصیه می کنیم چیزی بین 30 تا 38 میلی متر انتخاب کنید.

هر چیزی بیشتر از این و الیاف به جای ایستادن به حالت ایستاده ، تحت وزن خود صاف قرار می گیرند.

در مورد اینکه آیا شمع های کوتاه تر پوشیده تر هستند ، بحث هایی وجود دارد.

در آزمایشات ما متوجه شده ایم که ارتفاع کوتاهتر شمع در بلند مدت برای چمنهای تولید شده با استفاده از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن بهتر از شمع های طولانی تر عمل می کند.

اما با چمن های مصنوعی نایلونی ، هیچ تفاوتی از نظر عملکرد بین توده 25 میلی متر و 35 میلی متر مشاهده نکرده ایم. این در نتیجه سخت پوشیدن نایلون است.
تراکم شمع
مقایسه تراکم شمع چمن مصنوعی بسیار مهم است.

هر چقدر تراکم شمع بیشتر باشد ، سرسبزتر به نظر می رسد.

چمن های جعلی تراکم انبوه کم می تواند کم و نازک به نظر برسد.

مقایسه تراکم شمع چمن مصنوعی
چمن های سمت چپ حاوی 18،898 بخیه در هر متر مربع است. چمن های سمت راست 13،648 بخیه دارد.

برای مناطق استفاده سنگین ، توصیه می کنیم یک توده متراکم با 160000 تا 18000 بخیه در هر متر مربع انتخاب کنید.

برای چمن های تزیینی که میزان ترافیک پا کم است ، ممکن است بخواهید یک بهترین مطالب چمن نازک تر با حدود 13000 تا 16000 بخیه در هر متر مربع در نظر بگیرید ، زیرا به نظر شما این مقرون به صرفه است.

همچنین بسیار مهم است

زاویه هایی را که از آن چمن مصنوعی خود را مشاهده می کنید در نظر بگیرید.

به طور معمول ، در مورد باغ ، چمن را از خانه یا پاسیو و همچنین از بالا مشاهده می کنید.

اگر وقت زیادی برای چمن خود صرف نخواهید کرد ، بهتر است پس انداز کنید و توده ای با الیاف کمتر انتخاب کنید ، زیرا از زاویه مناسب ، علف های نازک تر این تصور را دارند که ضخیم تر از حد واقعی هستند.

اما برای یک بالکن یا روف گاردن ، باید به یاد داشته باشید که چمن ها به طور معمول از بالا مشاهده می شوند.

این بدان معنی است که انتخاب چمن متراکم و در حالت ایده آل یک چمن مصنوعی مخصوص زمین فوتسال که به طور خاص برای باغ های بام ، پاسیو و بالکن ، مانند Tempo توسط NeoGrass طراحی شده است ، بسیار مهم است.

Tempo با خیره کننده ای 48000 خط در متر مربع تولید می شود.

اگر در انتخاب بهترین تراکم شمع تردید دارید ، توصیه می شود که چیزی بین 16000 تا 18000 بخیه در هر متر مربع به عنوان یک وسیله مناسب برای همه کارها تهیه کنید.

مانند ارتفاع شمع ، انتخاب رنگ کاملاً به سلیقه شخصی بستگی دارد. هیچ درست و غلطی وجود ندارد.

طیف وسیعی از رنگ ها را در مورد چمن مصنوعی مشاهده خواهید کرد و این به این دلیل است که سایه های مختلفی از رنگ سبز در چمن واقعی وجود دارد.

بسیاری از تولیدکنندگان نمونه های رایگان ارائه می دهند و به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در خرید ، از این مزیت استفاده کنید زیرا متأسفانه نمی توانید به تصاویر اینترنت اعتماد کنید تا نشانه ای واقعی از رنگ چمن مصنوعی انتخاب کنید.

هنگام انتخاب رنگ ، مهم است که به یاد داشته باشید که نمونه ها را در محلی که چمن گذاشته می شود قرار دهید. یعنی بیرون از چمن شما.

دلیل این امر آنست که شرایط نوری متفاوت باعث می شود رنگ چمن مصنوعی متفاوت باشد. به عنوان مثال ، به دلیل میزان کمتری از نور طبیعی ، نمونه های شما در فضای بسته تاریک تر به نظر می رسند.

نمونه های خود را کنار هم بر روی چمن خود قرار دهید و رنگ ها را با چمن واقعی خود مقایسه کنید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند رنگی را انتخاب کنند که بیشتر شبیه چمن های فعلی آنها باشد.

اگر باغ شما پناه گرفته و نور آفتاب کمی دریافت می کند ، ممکن است بهتر باشد یک چمن مصنوعی رنگ روشن انتخاب کنید زیرا باعث زیبایی باغ شما می شود.

چگونه چمن مصنوعی با بهترین کیفیت را انتخاب کنیم
هنگام جستجوی چمن مصنوعی با بهترین کیفیت ، بسیار مهم است که به چیزی فراتر از جذابیت زیبایی شناختی نگاه کنید.

لیست 11 سوالی زیر به شما کمک می کند تا چمن مصنوعی را برای یافتن بهترین محصول با عملکرد مقایسه کنید.

قبل از خرید ، با مراجعه به وب سایت های تولید کننده ، صفحه های داده یا صحبت مستقیم با آنها ، پاسخ این س questionsالات را پیدا کنید.

1. الیاف از چه نوع پلاستیکی ساخته شده اند؟
فقط سه نوع پلاستیک مختلف وجود دارد که برای ساخت چمن مصنوعی استفاده می شود.

اینها پلی پروپیلن ، پلی اتیلن و نایلون (پلی آمید) هستند که هر یک از نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند.

پلی اتیلن متداول ترین نوع الیاف پلاستیک است ، زیرا به طور کلی همه کاره بسیار مناسب است.

نایلون تاکنون قوی ترین فیبر مورد استفاده در نصب چمن مصنوعی است. تا 33٪ از پلی اتیلن و 26٪ از پلی پروپیلن قویتر است.

همچنین تا 40٪ از پلی اتیلن و 22٪ انعطاف پذیر تر از پلی پروپیلن است که هر دو الیاف نرم تری هستند.

نایلون به طور طبیعی بسیار سخت پوشیده است ، اما تجارت این است که یک فیبر ساینده تر از دو نمونه مشابه آن است.

اما گران تر است

مخلوط کاملی از الیاف مصنوعی این است که کاهگل پایین با استفاده از الیاف نایلون ، که سپس در ترکیب با الیاف پلی اتیلن طولانی تر کار می کنند ، تقویت شود.

برای مناطق کم قاچاق ، چمنی را انتخاب کنید که کاملاً از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته شده باشد.

برای مناطقی که اغلب استفاده می شود ، نایلون از هر چیزی بهتر و بهتر است ، بنابراین یک چمن را انتخاب کنید که نایلون را در این نمونه داشته باشد.
2. آیا مقاوم در برابر آتش است؟
هنگام انتخاب چمن مصنوعی بسیار مهم است که با سازنده بررسی کنید که مقاوم در برابر آتش است.

در حین آتش سوزی بسیار بعید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که شعله های آتش از طریق چمن مصنوعی شما گسترش نمی یابد.

برای بررسی اینکه آیا چمن مصنوعی مقاوم در برابر آتش است ، از سازنده انتخابی خود س askال کنید که آیا اعتبار صنعتی دارند یا خیر و همچنین با مقررات اروپا مطابقت دارند یا خیر.

طبق استاندارد UNE EN 13501-12007 ، هر محصول کف سازی تولید شده از جمله چمن مصنوعی می تواند مطابق با Cfl-s1 در آزمایش های ضد حریق برای کفپوش مقاوم در برابر آتش ارزیابی شود.

اطمینان از اینکه چمن مصنوعی انتخاب شده شما با این معیار مطابقت دارد بسیار توصیه می شود ، زیرا بدین معنی است که چمن در صورت بدترین اتفاق آتش سوزی نخواهد کرد.

3. آیا از نظر مواد مضر آزمایش شده است؟
شما ممکن است برخی از داستان ها را در مورد چمن مصنوعی حاوی مواد مضر مانند سرب شنیده باشید.

متأسفانه در گذشته برخی از این داستان ها درست بوده اند.

البته موادی مانند سرب می توانند به شدت خطرناک بوده و اثرات مضر بر روی انسان و حیوانات خانگی آنها داشته باشند.

یک نقطه شروع خوب انتخاب یک مانو چمن مصنوعی است

منبع : neograss



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()