نوشته شده توسط : حمید بهبودی

هنگام انتخاب نوع کفپوش دفتر ، موکت های اداری در بالای لیست بسیاری از مشاغل قرار دارند. با انتخاب طراحی درخشان ، کیفیت آکوستیک عالی و فراوانی مزایای دیگر که تمام جعبه های مناسب را بررسی می کند ، موکت های اداری همیشه یک انتخاب مناسب برای کفپوش تجاری هستند. با این حال ، این را از ما بگیرید که انتخاب موکت های اداری مناسب برای هر یک از پروژه های شما ممکن است به آسانی به نظر نرسد. گزینه های فوق العاده زیادی وجود دارد که عوامل زیادی را باید در نظر گرفت. بنابراین ، ما یک راهنمای جامع تهیه کرده ایم تا شما را در کل مراحل انتخاب و خرید موکت اداری راهنمایی کند.
چرا موکت اداری یک انتخاب عالی برای فضاهای اداری است
موکت اداری با داشتن آزادی بیشتر و انعطاف پذیری بیشتر در خلاقیت و طراحی از هر نوع کفپوش دیگر ، انتخابی عالی برای هر پروژه طراحی اداری است. با استفاده از فناوری های جدید رنگ آمیزی با سرعت بالا ، تولیدکنندگان موکت سفارشی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهند که تقریباً هر چیزی را روی مواد با کیفیت بالا و قیمت مناسب ایجاد کنید. کفپوش بخش مهمی از هر پروژه طراحی است که درصد عظیمی از فضای اداری را شامل می شود. موکت های اداری عالی شما را قادر می سازد تا با ایجاد طرحی که مارک موردنظر شما را مشخص می کند ، از این فضا به نفع خود استفاده کنید ، و موکت برای استفاده در دفتر به دلیل قابلیت جذب و بهبود ، کاربردی ترین انتخاب کفپوش برای محیط کار روزمره است. صدا در چیدمان دفتر باز

نحوه انتخاب بهترین موکت های اداری
طراحی فضای اداری می تواند یک فرآیند طولانی باشد که بخشی از آن شامل انتخاب موکت مناسب برای دفتر کار است. انتخاب موکت مناسب برای پروژه اداری بعدی شما مستلزم ارزیابی فضای کار و در نظر گرفتن عوامل متعددی است که می توانند بر انواع موکت تجاری تأثیر بگذارند. در هنگام انتخاب موکت برای مصارف اداری ، چند سوال را باید از خود بپرسید.

دوام موکت اداری چقدر طول می کشد؟
اول کار های مهم. مشخص کنید امید به زندگی موکت اداری چقدر باید باشد. یک قاعده کلی: هرچه مدت زمان اجاره بیشتر باشد ، کیفیت موکت بیشتر مورد نیاز است.

طول عمر یک موکت تجاری با کیفیت 10 تا 30 سال است و تا زمانی که به درستی نگهداری شود در حالت فوق العاده باقی می ماند.

فضاهای مختلف در دفتر چگونه استفاده می شود؟
در مرحله بعد ، میزان استفاده هر منطقه اداری را از نظر تردد پا و جابجایی مبلمان تعیین کنید. دفاتر خصوصی و اتاقهای کنفرانس به دلیل استفاده متوسط ​​، ممکن است به سطوح پایین تری از تاب آوری موکت نیاز داشته باشند ، در حالی که راهروها و مناطق مشترک معمولاً استفاده سنگینی را دریافت می کنند. هنگام انتخاب بهترین موکت اداری برای دفتر کار ، این موارد مهم هستند که باید به آنها توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های عملکرد موکت های اداری مختلف برای سطوح مختلف استفاده ، بیشتر بخوانید.

این موکت در یک فضای اداری واقعی چگونه خواهد بود؟
نورپردازی می تواند موکت های اداری شما را بیش از یک مورد تحت تاثیر قرار دهد و ظاهر و ظاهر طرح شما را کاملاً تغییر دهد. گرفتن نمونه موکت اداری در محل به شما این امکان را می دهد که موکت را زیر نور دفتر مشاهده کنید و همچنین بینایی خود را در فضایی که کار می کند زنده کنید. مشتری شما به شما اعتماد می کند تا چیزی فوق العاده طراحی کنید ، پس چرا با آوردن چند نمونه موکت اداری برای نشان دادن شخص ، طعم استعداد خلاقانه خود را به آنها ندهید.
موکت اداری تجاری چقدر می تواند لکه هایی مانند ریختن قهوه را کنترل کند؟
انتخاب موکت های مختلف برای مناطق مختلف ، مانند کافه تریا ها و راهروها ، که باعث افزایش رفت و آمد زیاد و قهوه خورها می شود. وقتی فردی به ناچار فنجان قهوه خود را می ریزد یا روی کفش های خود خاک می اندازد ، بهتر است رنگهایی انتخاب کنید که در محدوده متوسط ​​قرار گیرند و بتوانند تجمع روزانه خاک و لکه ها را روی موکت های اداری خاموش کنند.
عملکرد این موکت در محیط کار چگونه خواهد بود؟
پشتی کوسن راحتی و عملکرد موکت طرح تشریفاتی را بهبود می بخشد ، زیرا تأثیر ترافیک پا را جذب می کند و باعث می شود الیاف موکت در محیط کار بهتر به نظر برسند و ماندگاری بیشتری داشته باشند. روکش موکت برای مصارف اداری نه تنها برای پا راحت است ، بلکه به دلیل توانایی در بهبود آکوستیک ، برای گوش نیز آسان است. با تامین کننده موکت خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که پشت موکت مناسب برای هر قسمت در ساختمان اداری را مشخص کرده اید.
آیا باید طرح کف سازی ایجاد کنم؟
تهیه یک طرح دقیق قرار دادن موکت می تواند اشتباهات پرهزینه و تأخیر در نصب موکت را برای محیط های بزرگ اداری کاهش دهد. از یک تامین کننده بخواهید طرح کفپوش شما را بررسی کند تا مطمئن شود که همه اجزا به راحتی کار می کنند.

چگونه می توانم برای نصب موکت اداری آماده شوم؟
قبل از نصب موکت اداری جدید ، قبل از تحویل کلیه جزئیات موجود با تهیه کننده موکت تایل چیست و نصب کننده موکت اداری خود را تأیید کنید. برنامه لجستیکی داشته باشید و تاخیرهای احتمالی مانند زمان انتظار 24 ساعته برای صاف شدن موکت پهن قبل از نصب را در نظر بگیرید و اینکه آیا فضا به دلیل نوع چسب های مورد استفاده 48 ساعت یا بیشتر پس از نصب نیاز به هوا دارد.

اشتباهات پرهزینه در مرحله نصب رایج است ، مگر اینکه آماده سازی دقیق انجام شود

پیازها ساخته می شوند شما نمی خواهید این اتفاق در پروژه شما رخ دهد. در عوض ، شما می خواهید بتوانید نتایج خیره کننده را تحسین کنید.

مزایا و معایب موکت های اداری
نمی توان انکار کرد که گزینه هایی مانند چوب سخت ، بتن صیقلی یا کاشی می تواند برای بسیاری از فضاهای کفپوش گزینه مناسبی باشد ، بنابراین ، چه زمانی و چرا موکت های اداری می توانند گزینه ایده آل برای یکی از پروژه های طراحی دفتر شما باشند؟ مزایای موکت های اداری در برابر گزینه های کفپوش سخت چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

به طور کلی ، گزینه های کفپوش سخت فاقد تنوع سبک ، طرح ، بافت و انواع ساختاری هستند که با موکت آنها موجود است. هنگامی که یک موکت با کیفیت خوب نصب و نصب می شود ، مزایای فراوانی را برای فضای کاری به ارمغان می آورد که بیشتر از ظاهر فیزیکی است.

تنوع در طراحی
"هر موکت یک اثر هنری است و اگر آزادی طراحی به ما اجازه نمی داد که طرح های سفارشی داشته باشیم ، بعد فوق العاده ای را در اتاق ها از دست می دادیم."
همکاری با یک تولید کننده موکت برای مصارف تجاری یا خانگی به شما این آزادی را می دهد که دقیقاً آنچه را که در طراحی موکت اداری به دنبال آن هستید مشخص کنید. از رنگهای پر جنب و جوش ، گرفته تا الگوهای سفارشی سفارشی ، بافت های فیبری مجلل و تن های خنثی کلاسیک - انتخاب با شماست.

اینجا ببینید که چگونه این فضای اداری از تنوع طراحی موکت استفاده کرد.

موکت اداری پایدار
با انتخاب یک تولید کننده موکت که خود را وقف ایجاد موکت های اداری پایدار کرده است که تأثیر منفی بر محیط زیست ندارند ، پروژه اداری خود را به یک پروژه سازگار با محیط زیست تبدیل کنید. برخی از انواع موکت های اداری حاوی مواد خطرناکی هستند که نه تنها به اکوسیستم آسیب می رسانند ، بلکه می توانند سلامت کارگران را نیز تهدید کنند. بررسی اینکه تولیدکنندگان از چه موادی استفاده می کنند ضروری است. به عنوان مثال ، بسیاری از تولید کنندگان از قیر و PVC در پشت موکت استفاده می کنند که برای محیط زیست مضر است.

پایداری و تأثیرات زیست محیطی نیز ممکن است برای مشتری شما که فقط می خواهد از موکت های اداری پایدار استفاده کند ، اهمیت زیادی داشته باشد. اگر چنین است ، ارائه دهنده موکت را انتخاب کنید که سیستم های بازیافت و فرآیندهای پایدار مانند گهواره تا گهواره را پیاده سازی کرده است. برخی از تولیدکنندگان موکت ، مانند ege ، حتی تا آنجا پیش می روند که از توری های ماهیگیری بازیافتی در نخهای موکت خود استفاده می کنند تا سازگار با محیط زیست باشند.

اگر آرزو دارید که به شیوه ای آگاهانه از نظر محیط زیست کار کنید ، اما مطمئن نیستید که برای تحقق این امر به چه چیزی نیاز دارید
ماندگاری موکت های اداری
به طور کلی موکت بعنوان گزینه ای با دوام کمتر در مورد کفپوش در نظر گرفته می شود ، اما از طریق خانه داری و نگهداری منظم ، خرید کفپوش اداری برای دهه ها کار خواهند کرد. در اروپا ، موکت ها باید از نظر دوام و حفظ ظاهر طولانی مدت از طریق استاندارد EN 1307 ، استاندارد اروپایی کفپوش نساجی (که در این راهنما به طور کامل بیشتر توضیح خواهیم داد) ، رتبه بندی شوند. اطمینان حاصل کنید که تولید کننده موکت شما از تجهیزات تست مناسب استفاده می کند و محصول خود را با بالاترین استاندارد کیفیت نگه می دارد.
الکتریسیته ساکن پدیده ای است که می تواند در محیط های داخلی خطر ایجاد کند. با تصمیم گیری روی موکتی با الیاف دائمی ضد استاتیک و رسانا ، مشکل شوک شما در محیط دفتر شما حل می شود. در اکثر فضاهای اداری ، این فقط یک بحث راحتی است. اما در موارد خاص ، تجهیزات الکترونیکی ظریف یا مواد قابل اشتعال ممکن است به محیطی کاملاً بدون ایستا نیاز داشته باشند. اگر شک دارید ، با مشتری خود مشورت کنید و به تامین کننده موکت خود گزارش دهید تا مطمئن شوید موکتی که انتخاب می کنید مطابق خواسته های ضد استاتیک باشد.

راحتی حرارتی و بهره وری انرژی
موکت های اداری می توانند به طور قابل توجهی راحتی حرارتی محیط های داخلی را بهبود بخشند. الیافی که موکت را تشکیل می دهند به عنوان عایق طبیعی عمل می کنند ، به این معنی که کف گرمتر شده و به همان اندازه که کفپوش های سخت ، گرما را از پا دور نمی کند.

منبع : https://blog.egecarpets.com/explore/the-complete-guide-to-office-carpets



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش اداری,کفپوش,موکت,قیمت موکت,بهترین موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

تمیز کردن چمن مصنوعی | راهنمای Go-To
مرحله اول: مرتباً برگها و بقایا را حذف کنید
اولین قدم این است که به طور مرتب برگها و نخاله ها را با استفاده از دمنده برگ بنزینی (برای بهترین نتیجه) ، برس سفت یا چنگک پلاستیکی جدا کنید. علاوه بر این ، برای محدود کردن تعداد برگهایی که روی ویدیو نصب چمن مصنوعی می افتند ، مرتباً پرچین های عقب را بریده و درختان را که بر روی سر قرار دارند ، کوتاه کنید.

مرحله دوم: از علف های هرز استفاده کنید
از آنجا که علف های تقلبی مستعد دانه های موجود در هوا هستند ، نگهداری منظم به صورت قاتل علف های هرز دو بار در سال در کل منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر علفهای هرز رشد کنند ، به راحتی حذف می شوند.

مرحله سوم: مسواک زدن
در صورت عدم انتقال خاک یا خاک ، چمن مصنوعی تقریباً خود تمیز می شود. با این حال ، اگر علف نیاز به تمیز کردن دارد ، استفاده از یک شوینده سبک و یک برس سفت (یا برس مکانیکی برای بهترین نتایج) توصیه می شود.

مرحله چهارم: زباله های حیوان خانگی را حذف کنید
مهم است که بوی ادرار حیوانات خانگی را از بین ببرید و از پاک کننده های مخصوص چمن مصنوعی PoopClenz و PeeClenz برای کمک به این امر استفاده کنید.

مرحله پنجم: از آینه و دیگر سطوح بازتابنده خودداری کنید
لطفاً توجه داشته باشید که آینه های بیرونی ، دیوارهای آینه ای ، سطوح منعکس کننده و براق و پنجره های کم مصرف می توانند تأثیر نامطلوبی بر روی سطوح ما داشته باشند و به همین دلیل توصیه نمی شود در هر پروژه ای که LazyLawn روی آن گذاشته شده است ، به دلیل هر گونه آسیب ایجاد شده استفاده شود. چنین مواردی شامل هیچ ضمانتی نمی شود.

مرحله ششم: از استفاده از BBQ و سایر منابع حرارتی به طور مستقیم در چمن خودداری کنید
لطفاً توجه داشته باشید که کباب پز و سایر اقلامی که گرما تولید می کنند نباید مستقیماً روی چمن مصنوعی قرار گیرند زیرا به دلیل گرمای شدید ناشی از آنها می توانند چمن ها را بسوزانند. بهتر است BBQ را در حیاط قرار دهید.

ما مواردی را داشته ایم که مشتریان از پیمانکارانی برای تراشیدن درختان خود استفاده کرده اند که سپس ابزارهای موتوری خود را روی چمن قرار داده اند ، که بعداً سطح را سوخته است. هرگونه خسارت ناشی از چنین مواردی شامل هیچ ضمانتی نمی شود ، بنابراین لطفاً مراقب باشید و از قبل به هر پیمانکاری اطلاع دهید تا به طور تصادفی به چمن مصنوعی شما آسیب نرساند.

همچنین ایده خوبی است که هرگونه ذره بین را از بچه های روی چمن دور نگه دارید.

نحوه تمیز کردن چمن مصنوعی وقتی ...
در LazyLawn ، ما اهمیت تمیز و بدون عیب نگه داشتن چمن مصنوعی خود را درک می کنیم ، با این حال ، سناریوهای خاص نیاز به درمان خاصی دارند. بنابراین ، در زیر مجموعه ای از مشکلات رایج تمیز کردن است که ممکن است راه حل همیشه آشکار نباشد!

چگونه می توان نگهداری از چمن مصنوعی را هنگام ظاهر شدن علف های هرز تمیز کرد
یک اقدام پیشگیرانه که می توانید برای اطمینان از علف های هرز مصنوعی خود انجام ندهید این است که مقداری غشای علف های هرز را قبل از گذاشتن چمن مصنوعی بر زمین بگذارید.

چگونه می توان چمن مصنوعی را هنگام پوشاندن برف یا یخ تمیز کرد
شما می توانید از طریق روش های مختلف با مسئله یخ و برف برخورد کنید ، این معمولا به شدت برف و یخ بستگی دارد. در حالی که چمن مصنوعی LazyLawn برای مقاومت در برابر مجازات زمستان در انگلستان طراحی شده است ، ما درک می کنیم که ممکن است بخواهید از فضای بیرون خود بدون مزاحمت حرکت روی یخ و برف استفاده کنید.

حذف یخ: توصیه ما در مورد حذف یخ ساده است ، این کار را نکنید. این به این دلیل است که برداشتن یخ به صورت دستی می تواند به چمن مصنوعی شما آسیب برساند ، ذوب شدن آن کاملاً ایمن است و آب اضافی فقط تخلیه می شود.

از بین بردن مقدار زیادی برف: باز هم ، اگر مراقب نباشید ، هنگام برداشتن برف سنگین ، می توانید به چمن مصنوعی خود آسیب برسانید. با این حال ، بر خلاف یخ ، می توانید با خیال راحت برف سنگین را از فضای بیرون خود حذف کنید. توصیه می کنیم از بیل برای حذف (خیلی ملایم و با دقت) بیشتر برف استفاده کنید. مهم است که همه آن را به یکباره از بین نبرید ، زیرا ممکن است چمن را بگیرید و به آن آسیب برسانید ، در عوض ، یک لایه نازک برف را روی چمن بگذارید و باقی مانده را با جارو یا برس بکشید.

از بین بردن لایه کوچکی از برف: همانطور که قبلاً پوشیده شده بود ، می توانید یک لایه کوچک برف را با مسواک زدن با جارو یا قلم مو بردارید!

چگونه می توان انتخاب چمن مصنوعی برای تراس  را تمیز کرد وقتی سگ یا گربه من روی آن خراب کرده است
PoopClenz و PeeClenz دو محصول برتر در زمینه تمیز کردن زباله های حیوانات خانگی هستند. PoopClenz و PeeClenz برای تمیز کردن چمن مصنوعی شما و همچنین از بین بردن بوها طراحی شده اند و برای چمن مصنوعی سازگار است- بنابراین لازم نیست نگران این باشید که این محصولات به چمن مصنوعی شما آسیب برساند.

چگونه می توان چمن مصنوعی را هنگام ریختن نوشیدنی تمیز کرد
اولین کاری که باید در این شرایط انجام دهید این است که نگران نباشید و سعی نکنید آن را از بین ببرید ، در عوض ، نشت را تا خشک شدن بمالید. اگر احساس می کنید که نشت ممکن است چسبناک یا لکه دار شود ، پس از آن بعنوان احتیاط مقداری آب به آن اضافه کنید.

چگونه می توان چمن مصنوعی را تمیز کرد وقتی یک لکه سرسخت را مشاهده کردم
برای لکه های سرسخت ، کمی بیشتر برای از بین بردن آنها نیاز است. برای از بین بردن م stثر این لکه ها ، برای از بین بردن این لکه های سرسخت به مقداری مواد شوینده و آب نیاز دارید. هنگامی که این دو مورد را پیدا کردید ، آنها را با یکدیگر مخلوط کرده و به محلول بمالید ، در حالی که مطمئن هستید با پارچه ای آن را مالیده اید. یا اسفنج یک بار

شما لکه را پاک کرده اید ، بگذارید مواد شوینده یک یا دو دقیقه بماند و سپس آن را با کمی آب معمولی از چمن ها بشویید.

اگر لکه بیش از حد سرسخت یا چسبناک است ، از مسواک یا برس سخت استفاده کنید و لکه را به آرامی بکشید!

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

گذاشتن موکت در یک اتاق به شما یک کف نرم و گرم می دهد تا روی آن قدم بزنید. مزایای موکت بسیار زیاد است.

اگر بخواهیم چند مورد را نام ببریم ، نصب موکت به این معنی است که شما یک تصویر صوتی دلپذیر در اتاق به دست می آورید ، هرگونه پژواک ناپدید می شود و سر و صدا کاهش می یابد ، اتاق احساس آرامش می کند و شخصیت زیبا و خوشمزه ای پیدا می کند. مواد مصنوعی امروزی در دوران اخیر بسیار توسعه یافته و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

در اینجا ما یک راهنما با چیزهای خوب برای فکر کردن و پاسخ به سوالات متداول گردآوری کرده ایم. اگر سوالات بیشتری دارید ، خوش آمدید با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد.

برای دسترسی به طیف وسیع موکت ما اینجا را کلیک کنید!

زایای موکت

مزایای موکت بسیار زیاد است. شما نه تنها یک کف نرم و گرم برای قرار دادن پاهای خود دارید ، بلکه یک محیط جاذب صدا نیز دارد که حسی لوکس و دنج به شما می بخشد. مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد با یک پارچه نساجی که دائماً گرم می شود ، می توانید دمای داخلی پایین تری داشته باشید بدون اینکه دما احساس شود ، که در طولانی مدت می تواند هزینه گرمایش را کاهش دهد.

موکت کردن به آسانی انجام می شود و اغلب برای چیدن موکت نیاز به هیچ کار کوچک یا فوق العاده ای نیست ، به این معنی که شما می توانید به سرعت و با وسایل کوچک با یک موکت شیک جدید شخصیت یک اتاق را کاملاً تغییر دهید. (برای اطلاعات بیشتر در مورد چیدن موکت به بخش ما در زیر مراجعه کنید)

اتاقی که دارای موکت است نسبت ذرات گرد و غبار در هوا نسبت به اتاقی که دارای کف سفت است (به عنوان مثال کف چوبی یا موکت پلاستیکی) دارای درصد کمتری است. این به این دلیل است که الیاف موجود در موکت گرد و غبار را می چسبانند و گرد و غبار را در اتاق نمی چرخانند. وقتی زمان تمیز کردن می رسد ، گرد و غبار موکت را با جارو برقی پاک می کنید. امروزه موکت های مدرن از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده اند که ضد استاتیک عمل می کنند ، به این معنی که خاک و گرد و غبار را می توان به راحتی جارو برقی و لکه ها را به راحتی پاک کرد. این مواد مصنوعی نیز کاملاً بدون پرز بوده و گرد و غبار از خود ساطع نمی کنند. بنابراین این افسانه که موکت ها غیربهداشتی و حساسیت زا هستند به هیچ وجه درست نیست!

با ما در موکت های Kiland ، انواع موکت ، انواع ارزان و منحصر به فرد تر را پیدا خواهید کرد. ما بزرگترین مجموعه موکت سوئد را داریم.

هزینه ارسال هنگام خرید موکت چقدر است؟
هزینه ارسال 295 کرون صرف نظر از اندازه بزرگ موکتی که سفارش می دهید. تحویل با تحویل درب منزل انجام می شود و اگر در خانه زندگی می کنید یا در آپارتمان به درب منزل تحویل داده می شود. تحویل دوشنبه تا جمعه در ساعات کار انجام می شود. سپس یک اعلان از طریق پیام متنی با پیشنهاداتی برای زمان تحویل دریافت خواهید کرد ، که یا آن را تأیید می کنید یا برای زمان جدیدی که مناسب شماست دوباره رزرو می کنید.

آیا می توانم یک موکت را روی کف بتنی و / یا در زیرزمین بگذارم؟
 
بله عالی پیش میره اگر کف بتنی در زیرزمین است ، اما نباید موکتی با پشت لاستیکی بگذارید ، بلکه باید یک موکت با پشتی تنفس پذیر انتخاب کنید ، به عنوان مثال موکت با پشت نمدی ، اکشن بک (پشت پارچه ای) یا فیوژن بک.

آیا باید موکت خود را چسب بزنم؟
نه ، شما معمولاً به آن احتیاج ندارید. اگر قصد دارید موکتی را در فضایی که زیاد بزرگ نیست ، بگذارید ، برای مثال اتاق خواب ، اتاق کودکان یا کمد لباس یا اتاق نشیمن ، نیازی به چسباندن موکت ندارید. توصیه می کنیم موکت را با نوار چسب دو طرفه در امتداد لبه ها ببندید. می توانید نوار را از ما در سایت بخرید. برای دسترسی به نوار چسب دو طرفه اینجا را کلیک کنید.

آیا هنگام سفارش موکت به ماه صفحه نیاز دارم؟
بله ، شما باید حداقل 5 سانتی متر در هر جهت روی موکت دراز بکشید.
چگونه می توان موکت را در اتاق نصب و برش داد؟
 
گذاشتن و نظافت از موکت های اداری نسبتاً آسان است. موارد زیر را به خاطر بسپارید: مطمئن شوید که کف تمیز و عاری از گرد و غبار باشد. شروع به چسباندن نوار چسب دو طرفه در امتداد دیوارها (حتی در آستانه ها) کنید. موکت را در محل اتاق قرار دهید و موکت را از مرکز به طرف دیوارها فشار دهید. هنگام کشیدن موکت به بیرون از تخته کوچکتر یا مشابه آن استفاده کنید. هنگامی که موکت را به سمت لبه ها فشار داده اید ، موکت را به سمت نقطه شکستگی بین کف و دیوار به سمت پایین فشار دهید تا موکت روی نوار قرار بگیرد. موکت قبل از برش باید حدود 5 سانتی متر در برابر دیوار تا شود. اگر دیوارها کاملاً مستقیم هستند ، می توانید دو طرف را مستقیماً در برابر دیوارها بدون تا شدن بگذارید ، به این ترتیب فقط باید موکت را از دو طرف برش دهید. اما این فرض می کند که دیوارها کاملاً صاف هستند. سپس با استفاده از یک شی کوچک موکت را تا حد ممکن به زاویه بین دیوار و کف پایین بیاورید (برای مثال ، یک جفت قیچی تا شده). هنگامی که این کار انجام شد ، سپس با برش با چاقوی موکت در زاویه بین دیوار و کف ، موکت را برش دهید. وقتی این کار تمام شد و موکت زیبا جدید شما سر جایش قرار گرفت ، هر نوع قالب کف را قرار دهید. همچنین می توانید موکت را بدون جابجایی بگذارید

تخته های پایه موجود را حذف نکنید.

لوازم جانبی خود را از ما بخرید
شاید به ویدیو مراحل نصب موکت و / یا نوار موکت دو طرفه نیاز دارید (نوار در ارتفاع 10 متر و 25 متر موجود است)

با خیال راحت فیلم آموزشی ما را تماشا کنید
در فیلم آموزشی ما که در زیر مشاهده می کنید ، ما مرحله به مرحله نحوه چیدن موکت را مرور می کنیم.
آیا می توانم یک موکت را به هم وصل کنم؟
 
بله ، پیوستن به موکت بسیار عالی است. گاهی اوقات اتفاق می افتد که عرض موکت برای پوشاندن سطح اتاق کافی نیست و سپس باید به آن بپیوندید. کاری که در آن صورت انجام می دهید این است که دو طرف کاملاً مستقیم را در مقابل یکدیگر قرار دهید. اگر لبه ها کاملاً مستقیم نیستند ، می توانید دو طرف را با استفاده از خط کش کاملاً مستقیم بر روی یکدیگر قرار دهید. سپس نوار چسب دو طرفه را روی مفصل روی زمین قرار دهید (با خیال راحت دو نوار را در کنار هم قرار دهید تا سطح چسبندگی بیشتری به دست آید) و سپس قطعات را به یکدیگر فشار داده و به نوار وصل کنید. پس از این ، مطابق دستورالعمل های موجود در قسمت بالا ، پست را ادامه دهید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که وقتی دو تکه موکت پشمی را در جهت های مختلف بچرخانید ممکن است تغییر رنگ ایجاد شود ، بنابراین تا آنجا که ممکن است باید سعی کنید از این امر اجتناب کنید ، اما در برخی موارد اجتناب از آن ممکن نیست. تغییر رنگ هنگام قرار دادن دو قطعه در جهات مختلف معمولاً روی موکت با شمع بریده بیشتر از موکت با شمع حلقه ای قابل مشاهده است. همیشه سعی کنید اگر ممکن است مفصل را در جایی که تا حد امکان کمی قابل مشاهده است قرار دهید و حداقل جایی را که در اتاق قدم می زنید ، قرار دهید. شاید بتوان قسمت هایی از مفصل را زیر مبلمان پنهان کرد؟

آیا می توانم نمونه سفارش دهم؟
بله، تو میتونی. ما 5 نمونه برای هر نفر ارسال می کنیم و فرصت کاملاً رایگان است. ما هزینه پست 25 کرون را برای هزینه پست دریافت می کنیم. به این ترتیب ، شما می توانید کیفیت موکت های ما را احساس کرده و فشار دهید و رنگ ها و سایه ها را قبل از سفارش خود مشاهده کنید.
چه موکتی برای راه پله داشته باشم؟
 
در راه پله ، توصیه می کنیم موکتی با کیفیت خوب و بسیار متراکم قرار دهید. این امر به این دلیل است که وقتی روی موکت دراز می کشید و آن را در اطراف پله ها تا می کنید ، به پایین موکت به پایین نگاه نمی کنید ، که اگر موکت خیلی کمیاب را انتخاب کنید ، می توانید این کار را انجام دهید. بسته به ظاهر راه پله و نوع راه پله و نوع ساختمان و محیط راه پله ، موکت شما می تواند متفاوت باشد. موکتی با کیفیت خوب انتخاب کنید که سالهای زیادی دوام بیاورد ، به عنوان پله در معرض سایش نسبتاً سخت ، عمدتا بر روی بینی در هر مرحله قرار می گیرند.

اگر از طرف دیگر ، انتخاب رنگ موکت را فقط در پله کف (قسمتی از پله ها که پای خود را روی آن گذاشته اید) یا با یک نوار در لبه جلویی پله قرار دهید ، نیازی به یک ارتفاع یکسان نیست کیفیت و دوام روی موکت به همان اندازه که ساییدگی روی موکت زیاد نیست. همچنین جایگزینی موکت در آینده با این نوع تخمگذار راحت تر است.
من نمی خواهم خودم موکت خود را بپوشم - چه کسی را استخدام کنم؟
 
اگر احساس می کنید ناامن هستید (یا به سادگی وقت ندارید) و نمی خواهید موکت را خودتان نصب کنید ، یک لایه کف استخدام کنید. کفپوش ها معمولاً برای متر مربع مورد نیاز هزینه می پردازند. قیمتها متفاوت است ، اما معمولاً برای نصب در هر متر مربع 100-150 کرون است. ما با لایه های کف در منطقه Jönköping همکاری داریم. با ما تماس بگیرید و ما در تماس با یک لایه کف به شما کمک خواهیم کرد.

 
من می خواهم موکت سفارش دهم ، اما باریک تر از عرض مشخص شده ، آیا می توان ترتیب داد؟
کاملا. هنگامی که موکت خود را سفارش می دهید ، اندازه مورد نظر برای موکت موکت را در کادر "برش عرض رول به" وارد کنید. به یاد داشته باشید که شما همیشه هزینه تمام عرض را می پردازید ، اما البته ما با قطعه ای که باقی مانده ارسال می کنیم.

آیا می توان موکتی برای اندازه گیری و دوخت لبه ها سفارش داد؟
بله عالی پیش میره همه موکت های ما را می توان اندازه گیری کرد و سپس به عنوان یک موکت گشاد چید ، به عنوان مثال ، زیر میز ناهار خوری یا برای گروه مبل. با این حال ، شما همیشه باید موکت را در عرض کامل خریداری کنید ، در صورت تمایل ، موکت را به عرض برش دهید. به عنوان مثال ، ممکن است موکتی با ابعاد 350 350 350 سانتی متر با لبه دوخته شده در اطراف آن بخواهید. هزینه لبه گذاری (langetering) 98 کرون در متر در روز است. شما با کلیک بر روی گزینه "Edging" در داخل موکت ، لبه را برای موکت به صورت روان و آسان سفارش می دهید. سپس قیمت به طور خودکار محاسبه می شود.
چگونه موکت خود را بشویم و از آن مراقبت کنم؟
برای خواندن نکات مراقبت از موکت اینجا را کلیک کنید.


نحوه محاسبه قیمت و سفارش موکت
فقط کافی است طول مورد نظر را در موکت مربوطه وارد کرده و روی Enter یا جایی در صفحه کلیک کنید تا قیمت در سمت راست نشان داده شود. سپس می توانید موکت را با کلیک روی "افزودن به سبد خرید" سفارش دهید.

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , انواع موکت , رنگ موکت , بهترین موکت , نصب موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 1264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()