نوشته شده توسط : حمید بهبودی

آشنایی بازدیدکنندگان با خانه شما از راهرو شروع می شود. این اولین برداشت از آپارتمان و در نتیجه صاحب آن است.
در آشپزخانه ، به عنوان یک قاعده ، ما مدت طولانی را سپری می کنیم ، شام را آماده می کنیم یا از مهمان پذیرایی می کنیم. بیایید ببینیم که چگونه راحت ترین جو را در این اتاق ها ایجاد کنیم و اینکه چگونه انتخاب صحیح ورقه ورقه می تواند بر این مسئله تأثیر بگذارد.

ما همچنین تجزیه و تحلیل می کنیم که هنگام انتخاب باید به چه ویژگی های محصول توجه کنید.
آیا کفپوش لمینت برای آشپزخانه مناسب است؟

اگر در آشپزخانه مشغول تعمیر هستید ، خود به خود ، دیر یا زود ، به چگونگی چیدمان کف فکر کنید. در میان تمام گزینه های این طرح مهمترین مزایای ورقه ورقه است. اما این سوال مطرح می شود: آیا این مواد برای آشپزخانه مناسب است؟

به گفته متخصصان تعمیر ، خرید کفپوش ورزشی لمینت برای آشپزخانه ایده آل است. در این حالت انتخاب صفحه مورد نظر مهم است.
بنابراین ، ارزش شناختن مزایا ، معایب و ویژگی های مختلف دیگر آن است.

از جمله مزایای ورقه ورقه ، که به راحتی امکان استفاده از آن در آشپزخانه را فراهم می کند ، بر موارد زیر تأکید می کنیم:

راحت بگو زیاد طول نمی کشد.
ورقه ورقه در آشپزخانه می تواند برای مدت طولانی دوام داشته باشد ، مراقبت از آن بی ادعا است ، از تغییرات دما مصون است و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد.
یکی دیگر از مزایای بدون شک توانایی انتخاب گزینه مورد نظر است ، زیرا پیشنهادات زیادی برای هر سلیقه و رنگی ارائه می شود. علاوه بر این ، در آشپزخانه ورقه ورقه عالی به نظر می رسد. شما می توانید یک محصول ، چوب سبک یا سنگ را انتخاب کنید.
کف های لمینت تقریباً از پارکت جدا نیستند. بعلاوه امکان نصب آن در طبقه های به اصطلاح گرم نیز وجود دارد.

رطوبت دشمن اصلی شماست!
حال بیایید در مورد معایب ورقه ورقه صحبت کنیم. گاهی اوقات ماده ای وجود دارد که رطوبت را می ترساند. اگر لایه ای از ورقه ورقه را زیر زمین قرار نداده اید ، تعجب نکنید که وقتی روی زمین می روید پاره می شود ، صداهای صوتی ایجاد می کند و اگر ورقه ای از مواد بی کیفیت دریافت می کنید ، حتی اگر جدی باشید می تواند بر سلامتی تأثیر بگذارد.

لازم است با دقت و احتیاط به انتخاب مواد نزدیک شوید ، تا بعداً پشیمان نشوید.

کدام پوشش را باید انتخاب کنید: ضد آب یا ضد آب؟
در آشپزخانه ، ورقه ورقه می تواند آب دریافت کند و در این قسمت از آپارتمان شما باید مرتباً کف ها را بشویید. بنابراین ، شما باید ماده ای را انتخاب کنید که از رطوبت محافظت شود و گزینه های مناسب کفپوش های چند لایه مقاوم در برابر رطوبت و ضد آب هستند.

ورقه ورقه مقاوم در برابر رطوبت دارای تصفیه ای با ترکیب محافظ و همچنین لایه دیگری است. درزها هنگام نصب باید با چسب مقاوم در برابر رطوبت به خوبی درمان شوند. این ماده با دست اندازهای کوچک پاشیده می شود.

عیب این ماده این است که جایگزینی بخشی از آن غیرممکن است. در صورت خرابی یک قسمت ، باید کل کف را کاملاً تعویض کنید.

ورقه ورقه ضد آب بهتر است در برابر آب مقاومت کند. چنین صفحه ای اگر یک روز در آب باشد ، هیچ چیز نخواهد بود. تولیدکنندگان آن را تهیه می کنند ، اما حتی بهتر است بیمه شوند و سعی کنند از تعامل طولانی مدت با آب جلوگیری کنند.

مزیت دیگر چنین کف: شما نمی توانید درزها را اداره کنید ، اما یک منفی این است که اگر لایه محافظ آسیب ببیند ، ویژگی هایی که می توانند در برابر رطوبت مقاومت کنند از بین می رود.
بشقاب بشقاب برای آشپزخانه

ورقه ورقه مخصوص قیمت کفپوش آشپزخانه به چند نوع تقسیم می شود. هر یک از آنها به توانایی متفاوتی در مقاومت در برابر رطوبت و دوام مجهز شده اند. کلاس مقاومت محصول با شماره 2 شروع می شود. به عنوان مثال: 21 ، 22 و غیره. هرچه لایه های روی تخته ها کوچکتر باشد ، مدت زمان ماندگاری آنها کمتر خواهد بود.

طول عمر ، با توجه به بررسی ها - از پنج تا هفت سال. و این اتفاق می افتد اگر از آنها بدون بار اضافی استفاده کنید. ورقه ورقه ، به اصطلاح نوع تجاری ، با شماره 3 شروع می شود. این ورق ها - دوام بیشتری دارند. این محصولات از آب نمی ترسند ، با این حال ، بهترین نسخه برای آشپزخانه مواد یک کلاس بالای 31 سال است.

کلاس های 32 و 33 از تعداد قابل توجهی لایه مختلف تشکیل شده است. ویژگی های خاص آنها دوام عالی و مقاومت در برابر آب است. آنها برای محل کار و همچنین استخر کاملاً مناسب هستند. در یک آپارتمان شهری چنین کف بیش از 25 سال دوام خواهد آورد.

طبق نظر متخصصان ، کلاس 34 می تواند برای همیشه در طبقه شما باشد. این طبقه می تواند 

برای تمیز کردن به روش های مختلف - هیچ چیز نخواهد بود. از انواع آسیب ها محافظت می شود. می توان با استفاده از کلاس 34 ، زیر زمین "کف گرم" را گذاشت.

هنگام انتخاب یک ورقه ورقه برای آشپزخانه ، علاوه بر تمام ویژگی های فوق ، در نظر بگیرید که در زمینه فضای داخلی شما چقدر هماهنگ به نظر می رسد.
اتمام و داخلی

در آشپزخانه بزرگ کف باید ظریف و زیبا باشد. مشاهده ورقه ورقه شده در زیر کاشی بسیار جالب خواهد بود. این نتیجه از پر بودن فضای داخلی شهری است و بسیار زیبا به نظر می رسد.

به گفته روانشناسان ، رنگ در فضای داخلی تأثیر زیادی در شکل گیری روحیه انسان دارد. بنابراین ، انتخاب رنگ پوشش را تا حد ممکن جدی بگیرید. اجازه دهید احساس راحتی در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری شما لایه ای از رنگ های چوبی روشن ایجاد کند.

اگر هدف اصلی شما کاهش وزن است ، پس از استفاده از رنگ های روشن در فضای داخلی آشپزخانه ، از جمله ورقه ورقه ، استفاده نکنید. از آنجا که چنین سایه هایی باعث افزایش اشتها و تحریک احساس گرسنگی می شوند.

اگر اندازه آشپزخانه شما کوچک است ، پس از انتخاب دکوراسیون کاشی لمینت خودداری کنید. از نظر بصری ، چنین ورقه ورقه ای در آشپزخانه بر روی اندازه کوچک اتاق تمرکز خواهد کرد ، و شما اصلاً به آن نیازی ندارید.

به طور خلاصه ، توجه داشته باشید: انتخاب کفپوش ورقه ورقه در آشپزخانه ، تمام سایه ها را در نظر بگیرید این کیفیت مواد ، ویژگی های آن ، ظاهر و توانایی ترکیب هماهنگ در فضای داخلی اتاق است.

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , بهترین کفپوش , خرید کفپوش , کفپوش ورزشی , قیمت کفپوش ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

يک موکت با کيفيت و خوب انتخاب شده مي تواند به درستي به دکوراسيون اصلي خانه تبديل شود: هوايي ، نرم ، گرم و زيبا. اما با گذشت زمان ، به او بگوييد که چنين معايبي مانند کثيف شدن سريع - خاصيت ذاتي هر پوشش کف است. آيا مي توان به طور موثر خلوص موکت را در خانه حفظ کرد يا تنها راه خروج خشک شويي است؟

 نحوه تميز کردن موکت
تميز کردن موکت در خانه: راه ها و اسرار
هنگامي که شروع به تميز کردن موکت مي کنيد ، بايد از قبل بدانيد که مي خواهيد چه روشي را از زرادخانه خود حذف کنيد ، تا موکت براي مدت طولاني دوام داشته باشد و زيبا بماند ، و بعد از چندين بار شستشو ظاهر خود را از دست ندهد. اين هست:

قلم موهاي با موهاي سفت ، زيرا آنها مي توانند به ميزان قابل توجهي به چرت زدن آسيب برسانند.
شستشو و تميز کردن قبل از خواب
شستن موکت در مناطق بدون تهويه ؛
و همچنين آب گرم (بيش از 50 درجه) ، زيرا دماي بالا مي تواند پشت چسب موکت را از بين ببرد و باعث ريزش الياف طبيعي شود.

علاوه بر اين ، شما نبايد بلافاصله پس از تميز کردن بر روي موکت راه برويد ، کمي "نفس بکشيد" و آن را خشک کنيد.

اگر از اين قوانين پيروي کنيد ، موکت مي تواند لطافت و اشباع رنگ خود را براي مدت طولاني حفظ کند.

نحوه تميز کردن کف هاي لمينت
شستشوي خشک
در صورت حداقل آلودگي روي موکت ، تميز کردن بدون آب امکان پذير است. مي توانيد آن را با نمک ، نوشابه يا پاک کننده هاي مخصوص صنعتي درست کنيد.

براي روش اول ، شما به نمک معمول نياز داريد که ما براي غذا استفاده مي کنيم. بايد به طور مساوي در تمام سطح موکت توزيع شود و با قلم مو ماليده شود تا دانه هاي نمک تيره شوند و خاک از توده جمع شود. سپس تنها چيزي که باقي مي ماند اين است که با جارو برقي از روي آن عبور کنيد و تميز کردن به پايان رسيده است.

همين الگوريتم براي تميز کردن موکت با استفاده از نوشابه استفاده مي شود. بايد به طور مساوي در کل منطقه کاخ پخش شود و کاملاً با برس ماليده شود. اما بعد از اينکه نوشابه رنگ تيره به خود گرفت ، بايد 5-7 دقيقه باقي بماند و فقط در اين صورت مي توانيد جاروبرقي موکت را شروع کنيد.

با استفاده از يک روش خشک مي توانيد موکت را با پودر يا کف مخصوص تميز کنيد. البته هر توليد کننده دستورالعمل هاي خاص خود را براي محصولاتي که توليد مي کند دارد ، اما به طور کلي در موارد زير خلاصه مي شود:

روي سطح موکت پهن کنيد.
آن را کمي به داخل توده بماليد و اجازه دهيد 1-2 ساعت بماند.
جاروبرقي موکت.
هنگام استفاده از کف روي موکت مناسب با مد سال ، ممکن است لکه هاي مرطوب باقي بماند ، بايد آنها را با سشوار خشک کنيد.

اين روش ها براي تميز کردن موکت هايي که آلودگي نوري دارند مناسب است. اگر لکه هاي سرسخت يا قديمي روي برش ايجاد شده باشند ، بايد با روش هاي بنيادي تري از بين بروند.
نظافت مرطوب در خانه موکت
در مواردي که مقابله با خشکشويي به تنهايي با خشکشويي امکان پذير نيست ، يک شستشوي مرطوب با نمک ، سودا ، دم کرده چاي يا حتي کلم ترش به کمک شما مي آيد.

 تميز کردن موکت مرطوب

محلول هاي تميز کننده بر پايه نمک
به يک کيلوگرم نمک ، آب يک ليمو را اضافه کنيد ، خوب مخلوط کنيد و مخلوط را روي سطح موکت پخش کنيد ، بگذاريد 20 دقيقه عمل کند. پس از اين مدت ، ما يک جارو را در يک محلول گرم و صابون مرطوب کرده و شروع به جارو کردن نمک از موکت مي کنيم ، اين روش تميز کردن نه تنها به مقابله با آلودگي کمک مي کند ، بلکه بوي نامطبوع را نيز از بين مي برد. وقتي تمام نمک از بين رفت ، موکت بايد خشک شود.

خواص تميز کنندگي خوب و محلول نمکي با اسيد سيتريک. براي يک ليتر آب بايد 10-15 گرم اسيد و يک قاشق غذاخوري نمک اضافه کنيد ، خوب مخلوط کنيد. سپس ، به طور دوره اي برس را در محلول حاصل آغشته مي کنيم ، شروع به از بين بردن آلودگي هاي موکت مي کنيم. با چنين تميزکاري ، مناطق مرطوب بر روي قلمه باقي مي مانند که بايد خشک شوند.

سرکه
اسيد استيک به پاکسازي و بهداشت شستشوي موکت و از بين بردن بو کمک مي کند. تهيه محلول بسيار ساده است: يک قاشق غذاخوري سرکه به يک ليتر آب اضافه کنيد. در محلول حاصل ، لازم است برس را به طور مرتب با موهاي متوسط ??سخت مرطوب کنيد ، مايع اضافي را به يک ظرف يا ظرف ديگر بريزيد.

اين تميز کردن براي موکتهاي ساخته شده از الياف طبيعي بسيار مثر است. براي مواد مصنوعي ، سرکه خطرناک است و مي تواند آسيب برساند.

بهتر است موکت را پس از تميز کردن با سرکه در هواي آزاد خشک کنيد ، بنابراين در صورت امکان آن را به بيرون ببريد يا پنجره هاي اتاق را باز کنيد تا يک پيش نويس کوچک ايجاد کنيد.

جوش شيرين
با حل يک چهارم فنجان سودا در سه ليتر آب ، مي توانيد يک ماده تميز کننده عالي بدست آوريد. براي راحتي کار ، مخلوط حاصل را مي توان در يک بطري اسپري ريخته ، کاملاً روي سطح موکت و 30 متر اسپري کرد

ذخيره مي شوند ، و سپس جارو برقي مي شوند. اگر مي خواهيد محلول را با آب يک ليمو مکمل کنيد ، پس نه تنها مي توانيد موکت را از خاک پاک کنيد ، بلکه طراوت قبلي رنگ ها را نيز بازيابي مي کنيد.

کلم ترش
تميز کردن موکت با استفاده از محصولات نامناسب در نگاه اول ، مانند کلم ترش خرد شده امکان پذير است. پس از شستشو و فشار دادن آن از طريق چند لايه گاز روي موکت ، مسواک زدن آن را مستقيماً روي ذغال سنگ شروع کنيد. اگر کثيف شد ، دوباره آبکشي کنيد ، آن را بيرون بريزيد و کل مراحل تميز کردن را تکرار کنيد تا کثيف شدن زغال متوقف شود.

اين روش در برابر لکه هاي طولاني و قديمي مقاومت نخواهد کرد ، اما به طراوت موکت و از بين بردن آلودگي سطح کمک مي کند.

براي تهيه چاي
موکت را مي توانيد با دم کرده چاي ، بدون توجه به چاي سياه يا سبز ، تميز کنيد. اما اين روش فقط براي سايه هاي کف سايه هاي تيره مناسب است. موکتهاي سبک توصيه نمي شود که از اين طريق تميز شوند.

اشکال ديگر اين روش اين است که براي تميز کردن بايد مقدار زيادي جوش را جمع آوري کنيد ، که بايد از قبل خشک شده و در يک مکان خشک ذخيره شود ، در غير اين صورت باعث کپک زدن مي شود. اگر اين شما را نمي ترساند ، مقدار کمي برگ چاي تايپ کنيد ، مي توانيد سعي کنيد موکت را با آن تميز کنيد.

براي اين کار آن را پر از آب کرده و فشار دهيد. معجوني کمي مرطوب را روي موکت پهن کنيد و بگذاريد نيم ساعت بماند. سپس آن را با يک جارو مرطوب و تميز مسواک بزنيد يا فقط به دنبال خلا a برويد.

چگونه موهاي گربه را از موکت پاک کنيم
نظافت موکت در خيابان
اگر فرصت تميز کردن موکت در خيابان را داريد ، در زمستان مي توان آن را با کمک برف و در تابستان - با کمک شامپو يا پودر انجام داد.

 نظافت موکت در خيابان

براي پاک سازي از برف استفاده کنيد
شستن "برف" نه تنها تميزي را تضمين مي کند ، بلکه طراوت يخي و يخي را به موکت مي بخشد.

براي انجام اين کار ، موکت را به خيابان ببريد و آن را به صورت روبرو روي برف تميز دراز بکشيد ، سپس در امتداد آن راه برويد يا آن را با شستشو يا چوب به مدت 3-5 دقيقه بکوبيد و بگذاريد حدود نيم ساعت بماند. سپس برف هاي کثيف را از سطح بچرخانيد و پاک کنيد ، سپس جديد بريزيد و دوباره تميز کنيد.

پس از آن ، موکت بايد بر روي تخته سنگ آويزان شود و بقاياي برف را با دقت از بين ببريد.

در خانه ، کاخ بايد روي زمين قرار بگيرد و کاملا خشک شود.
لباسشويي در بيرون
اگر در خانه خصوصي زندگي مي کنيد ، مي توانيد موکت را در خيابان بشوييد. اين کار بايد روي آسفالت تميز انجام شود. موکت را رو به بالا بگذاريد و با شلنگ به مقدار زيادي آب دهيد. مطابق دستورالعمل ها ، يک ماده شوينده يا شامپوي مخصوص روي سطح موکت پخش کنيد و شمع قلم مو را تميز کنيد. پس از اتمام تميز کردن ، موکت را با دوش قدرتمند شستشو داده و با استفاده از موپ ، بقاياي آن را خارج کنيد.

موکت بايد 2-3 ساعت در هواي تازه بماند. بعد از اينکه کمي خشک شد ، مي توانيد براي خشک شدن نهايي آن را روي تيرآهن آويزان کنيد.
از بين بردن انواع خاصي از لکه ها
در بعضي موارد شستن موکت کاملاً نامناسب است. اين معمولاً در مواردي است که کاخ خود تميز باشد ، اما چندين لکه تازه روي آن ظاهر شده است.

 لکه هاي روي موکت

بنابراين از قهوه يا چاي ريخته شده ، محلول صابون براي صرفه جويي بايد به لکه زده شود و با اسفنج پاک شود. محلول خود نيز با اسفنج شسته مي شود ، اما با آب تميز.

آوردن خون تازه به راحتي خون تازه است. وقتي لکه خشک شد ، بايد به مدت 30-60 دقيقه با يک تکه دستمال مرطوب پوشانده شود و سپس با آب سرد و پودر شسته شود.

اگر مي خواهيد آثار آدامس را از سطح موکت پاک کنيد ، چيز سردي را روي اين نقطه قرار دهيد (به عنوان مثال يخ داخل بسته بندي). از دماي پايين ، بقاياي لثه سفت مي شود و مي توانيد آنها را با چاقو خراش دهيد.

از طرف ديگر ، لکه هاي موم با درجه حرارت بالا از بين مي روند. هاگ ها را با يک ورق کاغذ بپوشانيد و با آهن داغ از روي آنها عبور کنيد. موم شروع به ذوب شدن و فرو رفتن در کاغذ مي کند. اين کار را تکرار کنيد تا ورق بعدي تميز شود.

برخي موکت را يک عنصر ضروري در سبک و دکوراسيون اتاق مي دانند ، و ديگران - يک چيز کاملا غير ضروري است که گرد و غبار و خاک را جمع مي کند. در واقع ، اين مبلمان به راحتي کثيف مي شود و رنگ اصلي خود را از دست مي دهد ، اما مراقبت خوب و منظم به آن اجازه مي دهد زيبايي و روشنايي خود را براي مدت طولاني حفظ کند.

منبع

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , قیمت موکت , موکت مناسب , تمیز کردن موکت , شستشوی انواع موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

در انتخاب صدها نوع مختلف چمن مصنوعی در بازار با مشکل روبرو هستید؟ این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه بهترین چمن مصنوعی را برای چمن خود انتخاب کنید.
چمن مصنوعی برای کودکان
شما تصمیم گرفته اید که از تمام سخت کوشی و هزینه های صرف شده برای زیبا نگه داشتن یک چمن مناسب واقعی فقط چند ماه از سال خسته شده اید و دوست ندارید در زمستان مراقب یک آشفتگی گل آلود باشید. شما یک چمن مناسب می خواهید که در تمام طول سال پر جنب و جوش و خوش دست باشد. اکنون شما با یک کار بالقوه دلهره آور انتخاب چمن مناسب برای چمن خود روبرو هستید.

خوب ، خبر خوبی وجود دارد: انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای مهد کودک شما احتیاج به دلهره آور ندارد. با پرسیدن سوالات صحیح از خود می توانید تصمیم بگیرید که کدام چمن مصنوعی برای نیازهای شما مناسب است. در اینجا من به شما بهترین نکات در مورد چگونگی انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای چمن خود را می دهم.

چمن مصنوعی برای چه استفاده می شود؟
مانند انتخاب فرش در خانه یا محل کار خود باید تصمیم بگیرید که چمن مصنوعی شما برای چه کاری استفاده می شود. آیا می خواهید چمن کاری با ظاهری زیبا یعنی یک چمن نمایشی برای تحت تأثیر قرار دادن همه دوستان و همسایگان شما باشد؟ یک منطقه امن که بچه ها می توانند بدون آسیب دیدن بازی کنند؟ یا یک محیط عالی برای حیوانات خانگی شما که در آن عاری از هرگونه سموم است ، امکان پذیر است؟

1. چمن را نشان دهید

شما یک چمن مناسب می خواهید که در تمام طول سال زیبا به نظر برسد و افراد زیادی از آن عبور نکنند. چمن را انتخاب کنید که سخت پوشیده باشد اما الیاف متراکم آن خیلی ساینده نباشد. نگاهی به بهترین فروشنده ما Grange برای علفی زیبا با رنگی عالی بیندازید.

نمایش چمن
2. محوطه بازی برای بچه ها

یک چیز تقریباً قطعی است. اگر بچه های کوچکی یا حتی بزرگترهایی برای این موضوع دارید ، همه آنها یک بازی فوتبال یا برچسب را دوست دارند. به زودی چمن های چمن سنتی فرسوده نخواهند شد و زمین زیرین آن فشرده و بسیار سخت می شود که در صورت سقوط خطری ایجاد می کند. برای باغهایی که استفاده زیادی از آنها برای کودکان وجود دارد ، ما معمولاً چمن مصنوعی با توده کوتاه تری را توصیه می کنیم ، حتی بهترین چمنهای با انبوه بلند با گذشت زمان صاف می شوند. یک چمن ایده آل در محدوده ما Outfield است.

چمن مصنوعی برای کودکان
3. محوطه بازی برای سگ ها

بسیاری از صاحبان سگ به دلیل تکه های قهوه ای ، سوراخ ها ، چمن های حفر شده و ردپای گل آلود که چمن های چمن سنتی آنها از حیوانات خانگی خود دریافت می کنند ، از Perfect Grass استفاده می کنند. ما به طور کلی چمن های انبوه کوتاه تری مانند Outfield یا زمینی را که به تنهایی مانند Rectory بلند می شوند ، توصیه می کنیم زیرا تمیز کردن آنها راحت تر است. همچنین اطمینان حاصل کنید که چمن بسیار نفوذپذیر است تا ادرار سگ از بین برود. به مقاله ما در مورد بهترین چمن مصنوعی برای سگ ها نگاه کنید که ایده های مفیدی در مورد نصب چمن مصنوعی برای صاحبان حیوانات خانگی ارائه می دهد.

چمن مصنوعی برای سگ ها
بودجه خود را تعیین کنید
درک اینکه چقدر یک چمن مصنوعی جدید هزینه می شود مهم است. به طور کلی ، سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی انجام می شود - بدیهی است به اندازه چمن ، چمن انتخابی شما و اینکه آیا می خواهید شرکتی چمن را نصب کرده و همچنین آن را تأمین کند ، بستگی دارد. این هزینه های اولیه با صرفه جویی که از نگهداری چمن های واقعی می کنید به مرور زمان از بین می رود.

برای اینکه تصور تقریبی از قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه جدید داشته باشید ، باید باغ خود را اندازه بگیرید. علف های با کیفیت مناسب از 17 تا 40 پوند در متر مربع متغیر است. در صورت نیاز به نصب ، هزینه اضافی برای این هزینه در نظر گرفته شده است که هزینه آن به طور متوسط ​​بین 25 تا 35 پوند در هر متر مربع است. قیمت نصب بسته به مقدار مورد نیاز کارهای زیرزمینی ، سهولت دسترسی به علاوه تعداد دیگری از متغیرها متفاوت خواهد بود.

چمن از کجا و چگونه ساخته می شود؟
چمن ها کجا ساخته شده اند؟
بسیاری از محصولات چمن مصنوعی ارزان قیمت ، بد ساخته شده ، بازار را غرق کرده اند. این علفها از نوارهای تصادفی و پشت بیش از حد چسبیده رنج می برند که باعث پف کردگی می شود. مشاهده نمونه چمن ها قبل از اینکه در مورد محصول خود تصمیم بگیرید به سرعت به شما امکان می دهد کیفیت را ببینید.

آیا چمن سازگار با محیط زیست است؟
به چمن نگاه کنید تا مطمئن شوید عاری از سموم مضر یا مواد شیمیایی است و 100٪ قابل بازیافت است. شما نمی خواهید حیوان خانگی یا کودک شما در باغی که در معرض مواد شیمیایی مضر است بازی کند.

آیا چمن آزمایش شده است؟
آیا چمن برای اطمینان از ایمنی ، کیفیت و دوام چمن آزمایش شده است؟

الیاف چمن چه الیافی دارد؟
بعضی از چمن ها به دلیل داشتن الیاف بیشتر و نحوه چیدن الیاف در کنار هم ، یعنی الیاف V شکل برای شبیه سازی پارچه در چمن واقعی ، هزینه بیشتری دارند. برخی از الیاف بهتر خود اصلاح می شوند و پس از راه رفتن روی آن "Heath" دوباره ایستاده و صاف نمی مانند.

چمن چه رنگی است؟
چمن های واقعی همه ایراداتی دارند. به عنوان مثال با دقت نگاه کنید و هرگز یک چمن واقعی که 100٪ سبز است را نخواهید دید. برای به دست آوردن "ظاهر واقعی چمن" و جلوگیری از "ظاهر چمن کاذب" ، محصولات چمن مصنوعی بهتر یک کاهگل قهوه ای برای افزودن عمق دارند و 3 یا 4 الیاف رنگی مختلف در آنها وجود دارد. بررسی کنید که چمن در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است در غیر این صورت در اثر آفتاب تغییر رنگ می یابد.
چند نمونه بگیرید
شما اکنون ایده خوبی در مورد نوع چمن مورد نظر خود دارید 

ما می توانیم نمونه ای از چمن ها / چمن های مورد علاقه خود را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید آن را در منطقه ای که می خواهید آن را بگذارید مشاهده کنید.

نمونه های رایگان خود را از Perfect Grass درخواست کنید

امیدوارم با پیروی از راهنمای من در مورد چگونگی انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای چمن ، این امر باعث می شود که انتخاب چمن مصنوعی شما کمتر دلهره آور باشد و چمن زیبایی را که به دنبال آن بوده اید به دست آورید.

در پست بعدی وبلاگ من راهنمای اهمیت نصب و راه اندازی خوب زمین را به شما ارائه می دهم. داشتن زمینه های مناسب زمینی پایه های محکمی برای روی زمین قرار دادن چمن مصنوعی شما برای سالهای آینده فراهم می کند.

در زمینه انتخاب چمن مصنوعی برای چمن خود به کمک بیشتری نیاز دارید ، لطفاً نظر خود را در زیر بگذارید و من به همان سرعت پاسخ می دهم.

منبع : perfectgrassltd

 



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , چمن مصنوعی برای مهد کودک , بهترین چمن مصنوعی مدرسه , قیمت چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()