تنوع کفپوش های اداری
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

انتخاب کفپوش اداری بسیار بیشتر از انتخاب یک نوع کفپوش زیبا و استفاده روزانه از آن مفید است. این پست 8 نکته کلیدی را که باید هنگام انتخاب کفپوش اداری خود در نظر بگیرید بررسی می کند.

کفپوش اداری برای تکمیل دفتر شما و تصویر فیزیکی شرکت بسیار مهم است. خرید کفپوش اداری باید در درجه اول مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد در حالی که به کارکنان فضای کاری می دهد که بتوانند به آن افتخار کنند.

1) نگاه کنید
همانطور که در خانه ها ، کفپوش آخرین ضربه برس روی ملیله است که دفتر جدید شما است. به هر شکلی که می خواهید بروید ؛ براق ، پر جنب و جوش ، سنتی و غیره ، شما باید سخت فکر کنید که در تلاش برای دستیابی به چه چیزی هستید و چگونه کفپوش شما متناسب با این امر است. به یاد داشته باشید که انتخاب کفپوش شما در مرحله برنامه ریزی اولیه چگونه بر بقیه اتاق تأثیر می گذارد. از گذاشتن کفپوش بعنوان یک فکر بعدی خودداری کنید زیرا کفپوش واقعاً یک اتاق را تکمیل می کند.


2) ترافیک
در نظر بگیرید که چقدر ترافیک از یک منطقه عبور می کند. این امر بر نوع کفپوش انتخابی شما تأثیر می گذارد. برای مثال ، در لابی و پذیرایی شما افراد زیادی باید از آنجا عبور کنند. در این مورد ، یک کاشی وینیل لوکس قوی یا مشمع کف اتاق سنگین مناسب خواهد بود.

از طرف دیگر ، اتاق کنفرانس شما افراد کمتری دارد که در داخل قدم می زنند. در این مورد ، یک موکت لوکس خوب یا کاشی موکت شیک در اینجا مناسب است ، اگرچه LVT هنوز هم بسیار لوکس به نظر می رسد.

نکته: مطمئن شوید که فضای آشپزخانه شما دارای نوعی کفپوش ایمنی/ضد لغزش است. حتی در آشپزخانه های اداری ممکن است حوادثی رخ دهد و کفپوش محکم و بدون لغزش یک سرمایه گذاری ضروری است.


3) دوام و نگهداری
یک موکت لوکس و زرق و برق دار جدید برای اتاق کنفرانس شما که با تصویر دفتر فعلی شما مطابقت دارد ممکن است ایده ای عالی به نظر برسد. با این حال ، وقتی مشتری یک فنجان قهوه روی موکت شما می ریزد ، چه اتفاقی می افتد؟ آیا می خواهید آن موکت گران قیمت را جایگزین کنید؟

دو راه حل عالی برای یافتن کفپوش بادوام وجود دارد. اولین مورد این است که به سادگی کفپوش های سخت مانند کاشی های وینیل لوکس را نصب کنید. دوم نصب کاشی موکت است.

کاشی موکت چیست؟
کاشی های موکت همان چیزی است که از نامش پیداست - قسمت های مربع موکت که در جای خود چسبانده شده اند.

اگر در حال حاضر در یک دفتر کار هستید ، به زمین نگاه کنید. به احتمال زیاد شما می توانید درزهای بین بخش های موکت خود را تشخیص دهید. با دقت نگاه کنید و خواهید دید که اینها به صورت مربع یا کاشی مرتب شده اند.

اگر کسی روی موکت شما قهوه ریخت یا قسمتی از بهترین نوع کفپوش شما فرسوده شد ، می توانید کاشی فرسوده را برداشته و کاشی جدید جایگزین کنید. با این کار مجبور نیستید یک موکت کامل را برای یک لکه یا خراش کوچک تغییر دهید. مسلماً با کفپوش محکم می توانید قهوه ریخته شده را به راحتی تمیز کنید ، اما برخی افراد موکت را ترجیح می دهند.


4) هزینه
هزینه هنگام طراحی فضای اداری شما مهم است. حرکت بزرگی در جهت ایجاد ذن در محل کار از طریق طراحی وجود دارد ، اما در پایان روز ، یک افسر آنجاست تا کار سخت را تسهیل کند و ظاهر خوبی نداشته باشد. مسلماً ، شما می خواهید دفتر شما هنگام بازدید مشتریان از نظر ظاهری ظاهر شود ، اما همیشه مهم است که یک پروژه را با بودجه نگه دارید.

با این حال ، به یاد داشته باشید که هزینه کفپوش های با دوام یا سخت برای نگهداری را در نظر بگیرید. یک موکت ارزان قیمت ممکن است در کوتاه مدت شما را نجات دهد ، اما به احتمال زیاد ظرف چند سال آن را جایگزین خواهید کرد.


5) کسب و کار شما
خود کسب و کار خود را در نظر بگیرید. آیا مشتری میزبانی می کنید؟ در این صورت ، سرمایه گذاری در کفپوش های درجه یک سودمند خواهد بود. آیا دفتر شما بخشی از یک کارخانه است؟ اگر چنین است ، ممکن است بخواهید از موکت اجتناب کنید زیرا با ورود و خروج چکمه های کثیف به سرعت خراب می شوند.


7) ایمنی
کفپوش ایمنی در ادارات بسیار مهم است. در مناطقی که ممکن است آب مانند توالت یا آشپزخانه ریخته شود ، کفپوش بدون لغزش ضروری است! حتی برخی از راهروهای شلوغ در دفتر شما ممکن است به کفپوش ضد لغزش نیاز داشته باشند.


8) انواع کفپوش اداری
چند نوع کفپوش اداری وجود دارد که برای اکثر مشاغل مناسب است. نوع انتخابی شما بستگی به هزینه ، اتاق ، ترافیک و نیازهای تجاری شما دارد.


LVT
کاشی های وینیل LVT یا لوکس به سادگی خیره کننده هستند. موجود در محدوده های شیک و مدرن ارائه شده توسط Amtico یا کاشی های سنتی و طبیعی موجود در Karndean ، چیزی مناسب هر طرح است.

ظاهر همه چیز نیست کفپوش طرح بتن لوکس دارای کیفیت عالی در عایق صدا هستند. در واقع ، LVT دارای آکوستیک بهتری نسبت به چوب سخت ، مشمع کف اتاق و برخی از کاشی های نازک موکت است.

تنها نقطه ضعف واقعی LVT قیمت آن است. LVT می تواند گران باشد. با این حال ، کاشی های وینیل لوکس بسیار بادوام هستند و تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است. با در نظر گرفتن این امر قیمت متوسطی در مقایسه با موکت های ارزان قیمت که نیاز به تعویض مداوم دارند ، کاهش می یابد.

کاشی موکت
کاشی موکت یک انتخاب فوق العاده محبوب برای کفپوش اداری است. کاشی های موکت در ادارات سراسر انگلستان به راحتی با ظاهری تجاری قوی جایگزین می شوند.

این موکت های کاشی کاری شده در رنگ ها و سبک های بسیار متنوعی وجود دارند.

کف ایمنی
کفپوش ایمنی برای راهروهای شلوغ ، آشپزخانه و توالت ضروری است. کفپوش ضد لغزش می تواند دفتر شما را به مکان امن تری تبدیل کند

قابل استفاده


کفپوش اداری تجاری گلاسکو
Allfloors گلاسکو بیش از 30 سال است که به مشاغل اطراف گلاسکو کمک می کند کفپوش اداری تجاری را پیدا کنند که مناسب نیازهای تجاری آنها باشد. برای مشاوره ، اندازه گیری ، تامین و نصب. همین امروز با ما تماس بگیرید یا از صفحه کفپوش تجاری ما دیدن کنید.

منبع : allfloorsglasgow





:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت کفپوش , بهترین کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: