شیوه های نصب موکت راه پله ای
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

گذاشتن موکت در یک اتاق به شما یک کف نرم و گرم می دهد تا روی آن قدم بزنید. مزایای موکت بسیار زیاد است.

اگر بخواهیم چند مورد را نام ببریم ، نصب موکت به این معنی است که شما یک تصویر صوتی دلپذیر در اتاق به دست می آورید ، هرگونه پژواک ناپدید می شود و سر و صدا کاهش می یابد ، اتاق احساس آرامش می کند و شخصیت زیبا و خوشمزه ای پیدا می کند. مواد مصنوعی امروزی در دوران اخیر بسیار توسعه یافته و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

در اینجا ما یک راهنما با چیزهای خوب برای فکر کردن و پاسخ به سوالات متداول گردآوری کرده ایم. اگر سوالات بیشتری دارید ، خوش آمدید با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد.

برای دسترسی به طیف وسیع موکت ما اینجا را کلیک کنید!

زایای موکت

مزایای موکت بسیار زیاد است. شما نه تنها یک کف نرم و گرم برای قرار دادن پاهای خود دارید ، بلکه یک محیط جاذب صدا نیز دارد که حسی لوکس و دنج به شما می بخشد. مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد با یک پارچه نساجی که دائماً گرم می شود ، می توانید دمای داخلی پایین تری داشته باشید بدون اینکه دما احساس شود ، که در طولانی مدت می تواند هزینه گرمایش را کاهش دهد.

موکت کردن به آسانی انجام می شود و اغلب برای چیدن موکت نیاز به هیچ کار کوچک یا فوق العاده ای نیست ، به این معنی که شما می توانید به سرعت و با وسایل کوچک با یک موکت شیک جدید شخصیت یک اتاق را کاملاً تغییر دهید. (برای اطلاعات بیشتر در مورد چیدن موکت به بخش ما در زیر مراجعه کنید)

اتاقی که دارای موکت است نسبت ذرات گرد و غبار در هوا نسبت به اتاقی که دارای کف سفت است (به عنوان مثال کف چوبی یا موکت پلاستیکی) دارای درصد کمتری است. این به این دلیل است که الیاف موجود در موکت گرد و غبار را می چسبانند و گرد و غبار را در اتاق نمی چرخانند. وقتی زمان تمیز کردن می رسد ، گرد و غبار موکت را با جارو برقی پاک می کنید. امروزه موکت های مدرن از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده اند که ضد استاتیک عمل می کنند ، به این معنی که خاک و گرد و غبار را می توان به راحتی جارو برقی و لکه ها را به راحتی پاک کرد. این مواد مصنوعی نیز کاملاً بدون پرز بوده و گرد و غبار از خود ساطع نمی کنند. بنابراین این افسانه که موکت ها غیربهداشتی و حساسیت زا هستند به هیچ وجه درست نیست!

با ما در موکت های Kiland ، انواع موکت ، انواع ارزان و منحصر به فرد تر را پیدا خواهید کرد. ما بزرگترین مجموعه موکت سوئد را داریم.

هزینه ارسال هنگام خرید موکت چقدر است؟
هزینه ارسال 295 کرون صرف نظر از اندازه بزرگ موکتی که سفارش می دهید. تحویل با تحویل درب منزل انجام می شود و اگر در خانه زندگی می کنید یا در آپارتمان به درب منزل تحویل داده می شود. تحویل دوشنبه تا جمعه در ساعات کار انجام می شود. سپس یک اعلان از طریق پیام متنی با پیشنهاداتی برای زمان تحویل دریافت خواهید کرد ، که یا آن را تأیید می کنید یا برای زمان جدیدی که مناسب شماست دوباره رزرو می کنید.

آیا می توانم یک موکت را روی کف بتنی و / یا در زیرزمین بگذارم؟
 
بله عالی پیش میره اگر کف بتنی در زیرزمین است ، اما نباید موکتی با پشت لاستیکی بگذارید ، بلکه باید یک موکت با پشتی تنفس پذیر انتخاب کنید ، به عنوان مثال موکت با پشت نمدی ، اکشن بک (پشت پارچه ای) یا فیوژن بک.

آیا باید موکت خود را چسب بزنم؟
نه ، شما معمولاً به آن احتیاج ندارید. اگر قصد دارید موکتی را در فضایی که زیاد بزرگ نیست ، بگذارید ، برای مثال اتاق خواب ، اتاق کودکان یا کمد لباس یا اتاق نشیمن ، نیازی به چسباندن موکت ندارید. توصیه می کنیم موکت را با نوار چسب دو طرفه در امتداد لبه ها ببندید. می توانید نوار را از ما در سایت بخرید. برای دسترسی به نوار چسب دو طرفه اینجا را کلیک کنید.

آیا هنگام سفارش موکت به ماه صفحه نیاز دارم؟
بله ، شما باید حداقل 5 سانتی متر در هر جهت روی موکت دراز بکشید.
چگونه می توان موکت را در اتاق نصب و برش داد؟
 
گذاشتن و نظافت از موکت های اداری نسبتاً آسان است. موارد زیر را به خاطر بسپارید: مطمئن شوید که کف تمیز و عاری از گرد و غبار باشد. شروع به چسباندن نوار چسب دو طرفه در امتداد دیوارها (حتی در آستانه ها) کنید. موکت را در محل اتاق قرار دهید و موکت را از مرکز به طرف دیوارها فشار دهید. هنگام کشیدن موکت به بیرون از تخته کوچکتر یا مشابه آن استفاده کنید. هنگامی که موکت را به سمت لبه ها فشار داده اید ، موکت را به سمت نقطه شکستگی بین کف و دیوار به سمت پایین فشار دهید تا موکت روی نوار قرار بگیرد. موکت قبل از برش باید حدود 5 سانتی متر در برابر دیوار تا شود. اگر دیوارها کاملاً مستقیم هستند ، می توانید دو طرف را مستقیماً در برابر دیوارها بدون تا شدن بگذارید ، به این ترتیب فقط باید موکت را از دو طرف برش دهید. اما این فرض می کند که دیوارها کاملاً صاف هستند. سپس با استفاده از یک شی کوچک موکت را تا حد ممکن به زاویه بین دیوار و کف پایین بیاورید (برای مثال ، یک جفت قیچی تا شده). هنگامی که این کار انجام شد ، سپس با برش با چاقوی موکت در زاویه بین دیوار و کف ، موکت را برش دهید. وقتی این کار تمام شد و موکت زیبا جدید شما سر جایش قرار گرفت ، هر نوع قالب کف را قرار دهید. همچنین می توانید موکت را بدون جابجایی بگذارید

تخته های پایه موجود را حذف نکنید.

لوازم جانبی خود را از ما بخرید
شاید به ویدیو مراحل نصب موکت و / یا نوار موکت دو طرفه نیاز دارید (نوار در ارتفاع 10 متر و 25 متر موجود است)

با خیال راحت فیلم آموزشی ما را تماشا کنید
در فیلم آموزشی ما که در زیر مشاهده می کنید ، ما مرحله به مرحله نحوه چیدن موکت را مرور می کنیم.
آیا می توانم یک موکت را به هم وصل کنم؟
 
بله ، پیوستن به موکت بسیار عالی است. گاهی اوقات اتفاق می افتد که عرض موکت برای پوشاندن سطح اتاق کافی نیست و سپس باید به آن بپیوندید. کاری که در آن صورت انجام می دهید این است که دو طرف کاملاً مستقیم را در مقابل یکدیگر قرار دهید. اگر لبه ها کاملاً مستقیم نیستند ، می توانید دو طرف را با استفاده از خط کش کاملاً مستقیم بر روی یکدیگر قرار دهید. سپس نوار چسب دو طرفه را روی مفصل روی زمین قرار دهید (با خیال راحت دو نوار را در کنار هم قرار دهید تا سطح چسبندگی بیشتری به دست آید) و سپس قطعات را به یکدیگر فشار داده و به نوار وصل کنید. پس از این ، مطابق دستورالعمل های موجود در قسمت بالا ، پست را ادامه دهید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که وقتی دو تکه موکت پشمی را در جهت های مختلف بچرخانید ممکن است تغییر رنگ ایجاد شود ، بنابراین تا آنجا که ممکن است باید سعی کنید از این امر اجتناب کنید ، اما در برخی موارد اجتناب از آن ممکن نیست. تغییر رنگ هنگام قرار دادن دو قطعه در جهات مختلف معمولاً روی موکت با شمع بریده بیشتر از موکت با شمع حلقه ای قابل مشاهده است. همیشه سعی کنید اگر ممکن است مفصل را در جایی که تا حد امکان کمی قابل مشاهده است قرار دهید و حداقل جایی را که در اتاق قدم می زنید ، قرار دهید. شاید بتوان قسمت هایی از مفصل را زیر مبلمان پنهان کرد؟

آیا می توانم نمونه سفارش دهم؟
بله، تو میتونی. ما 5 نمونه برای هر نفر ارسال می کنیم و فرصت کاملاً رایگان است. ما هزینه پست 25 کرون را برای هزینه پست دریافت می کنیم. به این ترتیب ، شما می توانید کیفیت موکت های ما را احساس کرده و فشار دهید و رنگ ها و سایه ها را قبل از سفارش خود مشاهده کنید.
چه موکتی برای راه پله داشته باشم؟
 
در راه پله ، توصیه می کنیم موکتی با کیفیت خوب و بسیار متراکم قرار دهید. این امر به این دلیل است که وقتی روی موکت دراز می کشید و آن را در اطراف پله ها تا می کنید ، به پایین موکت به پایین نگاه نمی کنید ، که اگر موکت خیلی کمیاب را انتخاب کنید ، می توانید این کار را انجام دهید. بسته به ظاهر راه پله و نوع راه پله و نوع ساختمان و محیط راه پله ، موکت شما می تواند متفاوت باشد. موکتی با کیفیت خوب انتخاب کنید که سالهای زیادی دوام بیاورد ، به عنوان پله در معرض سایش نسبتاً سخت ، عمدتا بر روی بینی در هر مرحله قرار می گیرند.

اگر از طرف دیگر ، انتخاب رنگ موکت را فقط در پله کف (قسمتی از پله ها که پای خود را روی آن گذاشته اید) یا با یک نوار در لبه جلویی پله قرار دهید ، نیازی به یک ارتفاع یکسان نیست کیفیت و دوام روی موکت به همان اندازه که ساییدگی روی موکت زیاد نیست. همچنین جایگزینی موکت در آینده با این نوع تخمگذار راحت تر است.
من نمی خواهم خودم موکت خود را بپوشم - چه کسی را استخدام کنم؟
 
اگر احساس می کنید ناامن هستید (یا به سادگی وقت ندارید) و نمی خواهید موکت را خودتان نصب کنید ، یک لایه کف استخدام کنید. کفپوش ها معمولاً برای متر مربع مورد نیاز هزینه می پردازند. قیمتها متفاوت است ، اما معمولاً برای نصب در هر متر مربع 100-150 کرون است. ما با لایه های کف در منطقه Jönköping همکاری داریم. با ما تماس بگیرید و ما در تماس با یک لایه کف به شما کمک خواهیم کرد.

 
من می خواهم موکت سفارش دهم ، اما باریک تر از عرض مشخص شده ، آیا می توان ترتیب داد؟
کاملا. هنگامی که موکت خود را سفارش می دهید ، اندازه مورد نظر برای موکت موکت را در کادر "برش عرض رول به" وارد کنید. به یاد داشته باشید که شما همیشه هزینه تمام عرض را می پردازید ، اما البته ما با قطعه ای که باقی مانده ارسال می کنیم.

آیا می توان موکتی برای اندازه گیری و دوخت لبه ها سفارش داد؟
بله عالی پیش میره همه موکت های ما را می توان اندازه گیری کرد و سپس به عنوان یک موکت گشاد چید ، به عنوان مثال ، زیر میز ناهار خوری یا برای گروه مبل. با این حال ، شما همیشه باید موکت را در عرض کامل خریداری کنید ، در صورت تمایل ، موکت را به عرض برش دهید. به عنوان مثال ، ممکن است موکتی با ابعاد 350 350 350 سانتی متر با لبه دوخته شده در اطراف آن بخواهید. هزینه لبه گذاری (langetering) 98 کرون در متر در روز است. شما با کلیک بر روی گزینه "Edging" در داخل موکت ، لبه را برای موکت به صورت روان و آسان سفارش می دهید. سپس قیمت به طور خودکار محاسبه می شود.
چگونه موکت خود را بشویم و از آن مراقبت کنم؟
برای خواندن نکات مراقبت از موکت اینجا را کلیک کنید.


نحوه محاسبه قیمت و سفارش موکت
فقط کافی است طول مورد نظر را در موکت مربوطه وارد کرده و روی Enter یا جایی در صفحه کلیک کنید تا قیمت در سمت راست نشان داده شود. سپس می توانید موکت را با کلیک روی "افزودن به سبد خرید" سفارش دهید.

منبع





:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , انواع موکت , رنگ موکت , بهترین موکت , نصب موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 1235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: