قیمت انواع کفپوش طرح پارکت را توضیح دهید
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

اگر هرگز وارد اتاق تاتامی یا خانه سنتی ژاپنی شده باشید ، متوجه یک ورقه ظریف چمن بافته می شوید که اتاق نشیمن ، آشپزخانه و در نهایت اتاق خواب را در بر گرفته است. سبک بودن قدم شما توسط تاتامی نرم و علفی بافته شده تأمین می شود و حتی از رایحه ای خاکی تنفس می کند که حواس شما را به وجد می آورد.

در زیر یک راهنمای کوتاه در مورد کاربردهای تاتامی ، نحوه انتخاب تشک تاتامی و لیستی از بهترین تشک های تاتامی برای خرید اینترنتی و بدون بانک زدن ارائه می دهیم.
موارد استفاده برای تشک تاتامی
موارد استفاده از تشک تاتامی

کفپوش حصیر تاتامی طراحی زیبا و زیبایی را برای تزئین خانه شما به نمایش می گذارد. مواد تاتامی ظاهری کاملاً طبیعی و تازه در فضای زندگی شما ایجاد می کنند و حتی مناسب تشک یا فوتون هستند. تشک های تاتامی طبیعتاً انعطاف پذیر هستند ، یعنی شما می توانید از آنها به عنوان کف اصلی خانه خود (اتاق تاتامی) یا حتی به عنوان یک تشک تشک استفاده کنید.

کاربردهای جایگزین برای قیمت کفپوش طرح پارکت اتاق یوگا ، تشک خواب ، تشک آشپزخانه ، آتلیه هنرهای رزمی و حتی یک فضای بازی راحت برای کودکان.

تاریخچه کوتاه روی تشک تاتامی
کف پوش حصیر تاتامی ژاپنی

تاریخچه حصیرهای تاتامی را در نظر بگیرید - که به طور سنتی بافته شده اند و از قرن ها قبل در خانه های ژاپن به عنوان یک ماده اصلی شناخته شده اند. از آن زمان دکوراسیون مدرن خانه این طرح کفپوش را بصورت اصولی و اصولی دوباره وارد می کند. آنها به دلیل طبیعت سازگار با محیط زیست و مواد قابل تجزیه زیست شناخته شده اند ، آنها جایگزینی مناسب برای انواع کف سنتی هستند.

قرن ها پیش ، حصیرهای تاتامی به عنوان یک لوکس خانگی به عنوان کف پوش در خانه در نظر گرفته می شدند. از تاتامی به صراحت برای اشراف و اشراف بلندپایه صندلی استفاده می شد.

حصیر تاتامی نوعی ماده کفپوش است که در اتاق های سنتی به سبک ژاپنی و به طور معمول اتاق های تاتامی استفاده می شود. حصیرهای تاتامی پس از ورود به خانه های مردم عادی ، در هر اتاق به سبک ژاپنی به یک کالای خانگی رایج تبدیل شدند و نمادی برای خانه بودند.

تشک های تاتامی چگونه ایجاد می شوند
تشک تاتامی درست کنید
ساخت حصیر تاتامی با استفاده از روش های سنتی
روش ساخت حصیر تاتامی شامل استفاده از کاه برنج برای تشکیل هسته ، چمن عجله بافته شده به عنوان پوشش اطراف هسته و گاهی تخته های تراشه چوب یا کف پلی استایرن به عنوان پایه است. تشک های تاتامی در اندازه های استاندارد با طول همیشه دو برابر عرض ساخته می شوند.

موارد استفاده معمول از تشک تاتامی
از حصیرهای تاتامی بیشتر به عنوان نوعی کفپوش در خانه ها و مسافرخانه ها استفاده می شود - سنتی که از دوره ادو (1603–1868) در ژاپن وجود داشته است.

Ryokans ، مسافرخانه سنتی ژاپنی که به مسافرانی که در جاده ها و بزرگراه ها سفر می کنند ، خدمات ارائه می دهد ، دارای اتاق هایی با حصیر تاتامی است که به یک ورودی کوچک منتهی می شود که در آن مهمانان می توانند کفش های خود را قبل از پا گذاشتن به کف تاتامی در آورند.

اتاقهای میهمانان در یک ریوکان با روشهای سنتی ژاپنی طراحی شده اند: کف تاتامی ، درهای کشویی ، ایوان یا بالکن ، و فوتونی که به عنوان ملافه پهن شده است. الگوی تاتامی ، با احترام به دلیل نحوه ساخت حصیر ، دارای یک طرح بافته شده مشخص است. در حالی که بافت یک تشک تاتامی روی سطح کمی سخت احساس می شود اما یک بار روی آن فشار داده می شود ، بالشت تشک نرم و لطیف است.

خوابیدن روی تاتامی
کفپوش حصیر تاتامی ژاپنی

از تشک تاتامی معمولاً برای خوابیدن روی زمین استفاده می شود. خوابیدن روی حصیرهای تاتامی یک روش معمول در خانه های سنتی ژاپن است و بسیاری از مردم به راحتی کف کف تاتامی را می خوابند زیرا راحتی و بالشتک کافی را فراهم می کنند. فواید خوابیدن روی زمین حیرت انگیز است ، زیرا روشی سالم برای استراحت به پشت و روشی طبیعی برای خواب آرام است.

فضای غذاخوری و اتاق خواب با کفپوش تاتامی پوشانده شده است تا راحتی غذاخوری ، نوشیدن چای و خواب را فراهم کند. از آنجا که حصیرهای تاتامی به طور طبیعی از مواد ارگانیک ساخته می شوند و با احتیاط ساخته می شوند ، نوع مناسب کفپوش هستند که راحتی مطلوب برای خواب و فعالیت های روزمره را فراهم می کنند.

یک تخت تاتامی درست کنید
اتاق خواب مدرن ژاپنی

تخت های سبک ژاپنی به دلیل سبک حداقل ، روکش های نازک و اندازه سبک ، در حال تبدیل شدن به گزینه ای محبوب برای تخت های سبک غربی هستند.

تخت تاتامی ژاپنی که به عنوان تخت کف فوتون نیز شناخته می شود ، سطح سفت و سخت تری را ایجاد می کند اما با چند پتو می توان آن را لایه لایه کرد. یک مزیت اساسی خوابیدن روی تشک تاتامی با شیکی بوتون این است که سطح محکمی برای پشت شما فراهم می کند. خوابیدن روی یک سطح سفت عنوان شده است که یک درمان بالقوه برای کاهش کمر درد و تنظیم مجدد وضعیت طبیعی بدن شما است.

چیدمان محبوب تختخواب ژاپنی به این صورت است: حصیرهای تاتامی در پایین ، یک پد کف نازک به عنوان یک لایه اضافی و یک فوتون ژاپنی (شیکیبوتون) قرار دارند. یک بالش محکم مانند بالش تاتامی را می توانید با این ست جفت کنید تا تنظیم کامل تختخواب ژاپنی کامل شود.

تخت های تاتامی ، که به عنوان تختخواب سکوهای ژاپنی نیز شناخته می شوند ، ترکیبی از یک قاب تختخواب چوبی کم ارتفاع است که به صورت لایه لایه با حصیرهای تاتامی ساخته شده و روی آنها یک تشک فوتون ژاپنی قرار دارد.

خانه و آشپزخانه
حصیر تاتامی ژاپنی به عنوان حصیر ناهار خوری

از کیفیت خاصی در بافت ارگانیک و ظاهر طبیعی کف تاتامی برخوردار است.

تشک هایی که آنها را به مکانی مناسب برای هر خانه تبدیل می کند.

در خانه های مدرن ، کفپوش حصیر تاتامی و کفپوش طرح تاتامی روند رایج در خانه هایی است که طراحی خانه مینیمال را ترجیح می دهند یا مفهوم طراحی داخلی ژاپنی را در پیش می گیرند.

حصیر کف تاتامی ممکن است از خانه شما برای اهداف مختلفی غیر از پوشش کف یا حصیر خواب تاتامی استفاده شود. از حصیرهای تاتامی می توان به عنوان حصیر کف اتاق ناهارخوری ، کفپوش آشپزخانه و حمام و یا به عنوان دکوراسیون اصلی در اتاق نشیمن استفاده کرد.

چگونه یک تشک تاتامی انتخاب کنیم
وقتی به دنبال خرید تشک تاتامی به صورت آنلاین هستید ، به دنبال حصیرهای تاتامی معتبر و سنتی باشید که در اندازه های مختلف ارائه می شوند و تحت دستورالعمل های ایمن پردازش و ساخته می شوند.

بسیاری از خرده فروشان حصیرهای تاتامی با اندازه بزرگ را که برای پوشش کف استفاده می شود با قیمت مناسب ارائه می دهند. اگر به دنبال یک حصیر تاتامی با اندازه کوچکتر برای خانه خود هستید ، حصیرهای تاتامی ارزان را می توان یافت. بسیاری از خانه های مدرن از حصیرهای تاتامی ارزان قیمت استفاده می کنند که زیبایی سنتی حصیرهای تاتامی سنتی را به عنوان حصیر کف ، تشک خواب و تخت حصیر تاتامی فراهم می کنند.

در زیر بررسی حصیرهای تاتامی مدرن ارائه شده است که حصیرهای تاتامی را در اندازه هایی مانند تاشو (برای مراقبه ، یوگا ، تشک رومیزی) و اندازه های بزرگتر که برای پوشاندن یک اتاق خواب با کف حصیر تاتامی ارائه می شود ، ارائه می دهد.

بهترین تشک های تاتامی را از کجا بخریم آنلاین
تزئین خانه با حصیر تاتامی یک روش طبیعی برای معرفی ظاهری تازه به خانه شماست. تاتامی اغلب در اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می شود. در اینجا لیستی از حصیرهای تاتامی وجود دارد که دارای ارزیابی بالایی از نظر مشتری در بستر آنلاین مربوط به آن هستند.

تشک تاتامی سنتی ژاپنی IKEHIKO
تشک تاتامی ایکهیکو

شرح
IKEHIKO به عنوان شرکتی از ژاپن که از سال 1886 به عنوان یک فروشگاه کوچک شروع به کار کرد ، اکنون یک شرکت رشد یافته و تمام عیار است که حصیرهای تاتامی زیبا و سنتی را توزیع می کند. در اندازه 39 83 83 0.5 0.5 اینچ تهیه شده و از 100٪ علف عجله ای که از ژاپن رشد کرده ساخته شده است.

تشک های تاتامی ژاپنی IKEHIKO با حفظ احساس سنتی و مجلل یک تشک تاتامی اصیل ، راحتی و بی زحمت تاتامی را ارائه می دهند.

 از 100٪ Rush Grass استفاده می کند. (رشد یافته در ژاپن)
 اندازه: 39 83 83 0.5 0.5 اینچ. می تواند به صورت سه تا شود. (اندازه تاشو: 39 27 27.5 1.5 1.5 اینچ)
تشک سنتی ایگوسا تاتامی FULI JAPAN
حصیر تاتامی فولی
شرح
این تشک تاتامی Fuli Japan دارای یک تشک 100٪ ماده چمن عجله است که می تواند به صورت سه تا شود. اندازه تشک تاتامی 39 ″ x 83 اینچ است و حداکثر راحتی را فراهم می کند. در دو رنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد.

این تشک تاتامی Fuli Japan دارای یک تشک 100٪ ماده چمن عجله است که می تواند به صورت سه تا شود. اندازه حصیر تاتامی 39 ″ x 83 است و حداکثر راحتی را فراهم می کند. ایده آل برای تخمگذار در تابستان به عنوان بهترین تشک یا فرش خنک کننده در یک روز گرم تابستان.

 عالی برای خوابیدن و خوابیدن
 به نظر می رسد به عنوان یک حصیر کف
اینجا پیداش کن

تشک تاتامی سنتی ژاپنی EMOOR
تشک تاتامی Emoor

شرح
این تشک تاتامی Emoor 100٪ چمن عجله ساخته شده و به عنوان یک حصیر کف یا یک تخت فوتون عالی است. با دوام و زیبا طراحی و ساخته شده است تا به عنوان یک فرش شرقی در کف و به عنوان یک تشک زیرین برای فوتون های سنتی ژاپن مورد استفاده قرار گیرد.

حصیر تاتامی سنتی EMOOR یک پلت فرم تاتامی علفی 100٪ عجیب و غریب ارائه می دهد که سنتی و منحصر به فرد است. یک حصیر کلاسیک برای اضافه کردن در هر اتاق خواب ، فضای غذاخوری و اتاق نشیمن.

 ایده آل برای قرار دادن زیر futon شما
 ساختاری خوش ساخت و محکم بافته شده
اینجا پیداش کن

انواع مختلف تشک ژاپنی
تشک تاتامی سنتی
حصیرهای تاتامی سنتی از چمن های راش ژاپنی و پر از کاه برنج ساخته می شوند. آنها فرآیند عقیم سازی را طی می کنند که برای صادرات به ایالات متحده آمریکا مورد نیاز است و این باعث می شود که استفاده از آنها ایمن باشد.

تخت حصیر تاتامی

آنها کفپوشهای کاملاً سبک ژاپنی هستند زیرا بستر محکم و راحتی برای راه رفتن و بستر نرم و دلپذیری برای خوابیدن فراهم می کنند. تشک تاتامی یک پایه طبیعی برای یک فوتون یا تشک ژاپنی است. الگوی طبیعی و رایحه چمن مانند تشک ها برای کف راهروها ، ورودی ها و به عنوان درهای درب عالی است.

ایده آل به عنوان یک مانع رطوبت ، تشک های کف مناسب برای مکان های غذاخوری ، اتاق های چای ، دوجو هنرهای رزمی ، فضاهای اداری و استودیوهای یوگا. با القای کیفیت الهام گرفته از ذن ، یک استودیوی یوگا یا یک مکان آرام را به خوبی تکمیل می کند.
در خانه های مدرن - آنها زیبا به نظر می رسند و از نظر ذاتی از نظر ذاتی دارای کیفیت مناسبی هستند و در اتاق خواب مانند کفپوش یا فرش ، فضای آشپزخانه و حمام و اتاق نشیمن عالی هستند.

منبع : https://thebedlyft.com/buy-best-tatami-mat/





:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش طرح پارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: