اصول نگهداری از چمن مصنوعی
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

تمیز کردن چمن مصنوعی | راهنمای Go-To
مرحله اول: مرتباً برگها و بقایا را حذف کنید
اولین قدم این است که به طور مرتب برگها و نخاله ها را با استفاده از دمنده برگ بنزینی (برای بهترین نتیجه) ، برس سفت یا چنگک پلاستیکی جدا کنید. علاوه بر این ، برای محدود کردن تعداد برگهایی که روی ویدیو نصب چمن مصنوعی می افتند ، مرتباً پرچین های عقب را بریده و درختان را که بر روی سر قرار دارند ، کوتاه کنید.

مرحله دوم: از علف های هرز استفاده کنید
از آنجا که علف های تقلبی مستعد دانه های موجود در هوا هستند ، نگهداری منظم به صورت قاتل علف های هرز دو بار در سال در کل منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر علفهای هرز رشد کنند ، به راحتی حذف می شوند.

مرحله سوم: مسواک زدن
در صورت عدم انتقال خاک یا خاک ، چمن مصنوعی تقریباً خود تمیز می شود. با این حال ، اگر علف نیاز به تمیز کردن دارد ، استفاده از یک شوینده سبک و یک برس سفت (یا برس مکانیکی برای بهترین نتایج) توصیه می شود.

مرحله چهارم: زباله های حیوان خانگی را حذف کنید
مهم است که بوی ادرار حیوانات خانگی را از بین ببرید و از پاک کننده های مخصوص چمن مصنوعی PoopClenz و PeeClenz برای کمک به این امر استفاده کنید.

مرحله پنجم: از آینه و دیگر سطوح بازتابنده خودداری کنید
لطفاً توجه داشته باشید که آینه های بیرونی ، دیوارهای آینه ای ، سطوح منعکس کننده و براق و پنجره های کم مصرف می توانند تأثیر نامطلوبی بر روی سطوح ما داشته باشند و به همین دلیل توصیه نمی شود در هر پروژه ای که LazyLawn روی آن گذاشته شده است ، به دلیل هر گونه آسیب ایجاد شده استفاده شود. چنین مواردی شامل هیچ ضمانتی نمی شود.

مرحله ششم: از استفاده از BBQ و سایر منابع حرارتی به طور مستقیم در چمن خودداری کنید
لطفاً توجه داشته باشید که کباب پز و سایر اقلامی که گرما تولید می کنند نباید مستقیماً روی چمن مصنوعی قرار گیرند زیرا به دلیل گرمای شدید ناشی از آنها می توانند چمن ها را بسوزانند. بهتر است BBQ را در حیاط قرار دهید.

ما مواردی را داشته ایم که مشتریان از پیمانکارانی برای تراشیدن درختان خود استفاده کرده اند که سپس ابزارهای موتوری خود را روی چمن قرار داده اند ، که بعداً سطح را سوخته است. هرگونه خسارت ناشی از چنین مواردی شامل هیچ ضمانتی نمی شود ، بنابراین لطفاً مراقب باشید و از قبل به هر پیمانکاری اطلاع دهید تا به طور تصادفی به چمن مصنوعی شما آسیب نرساند.

همچنین ایده خوبی است که هرگونه ذره بین را از بچه های روی چمن دور نگه دارید.

نحوه تمیز کردن چمن مصنوعی وقتی ...
در LazyLawn ، ما اهمیت تمیز و بدون عیب نگه داشتن چمن مصنوعی خود را درک می کنیم ، با این حال ، سناریوهای خاص نیاز به درمان خاصی دارند. بنابراین ، در زیر مجموعه ای از مشکلات رایج تمیز کردن است که ممکن است راه حل همیشه آشکار نباشد!

چگونه می توان نگهداری از چمن مصنوعی را هنگام ظاهر شدن علف های هرز تمیز کرد
یک اقدام پیشگیرانه که می توانید برای اطمینان از علف های هرز مصنوعی خود انجام ندهید این است که مقداری غشای علف های هرز را قبل از گذاشتن چمن مصنوعی بر زمین بگذارید.

چگونه می توان چمن مصنوعی را هنگام پوشاندن برف یا یخ تمیز کرد
شما می توانید از طریق روش های مختلف با مسئله یخ و برف برخورد کنید ، این معمولا به شدت برف و یخ بستگی دارد. در حالی که چمن مصنوعی LazyLawn برای مقاومت در برابر مجازات زمستان در انگلستان طراحی شده است ، ما درک می کنیم که ممکن است بخواهید از فضای بیرون خود بدون مزاحمت حرکت روی یخ و برف استفاده کنید.

حذف یخ: توصیه ما در مورد حذف یخ ساده است ، این کار را نکنید. این به این دلیل است که برداشتن یخ به صورت دستی می تواند به چمن مصنوعی شما آسیب برساند ، ذوب شدن آن کاملاً ایمن است و آب اضافی فقط تخلیه می شود.

از بین بردن مقدار زیادی برف: باز هم ، اگر مراقب نباشید ، هنگام برداشتن برف سنگین ، می توانید به چمن مصنوعی خود آسیب برسانید. با این حال ، بر خلاف یخ ، می توانید با خیال راحت برف سنگین را از فضای بیرون خود حذف کنید. توصیه می کنیم از بیل برای حذف (خیلی ملایم و با دقت) بیشتر برف استفاده کنید. مهم است که همه آن را به یکباره از بین نبرید ، زیرا ممکن است چمن را بگیرید و به آن آسیب برسانید ، در عوض ، یک لایه نازک برف را روی چمن بگذارید و باقی مانده را با جارو یا برس بکشید.

از بین بردن لایه کوچکی از برف: همانطور که قبلاً پوشیده شده بود ، می توانید یک لایه کوچک برف را با مسواک زدن با جارو یا قلم مو بردارید!

چگونه می توان انتخاب چمن مصنوعی برای تراس  را تمیز کرد وقتی سگ یا گربه من روی آن خراب کرده است
PoopClenz و PeeClenz دو محصول برتر در زمینه تمیز کردن زباله های حیوانات خانگی هستند. PoopClenz و PeeClenz برای تمیز کردن چمن مصنوعی شما و همچنین از بین بردن بوها طراحی شده اند و برای چمن مصنوعی سازگار است- بنابراین لازم نیست نگران این باشید که این محصولات به چمن مصنوعی شما آسیب برساند.

چگونه می توان چمن مصنوعی را هنگام ریختن نوشیدنی تمیز کرد
اولین کاری که باید در این شرایط انجام دهید این است که نگران نباشید و سعی نکنید آن را از بین ببرید ، در عوض ، نشت را تا خشک شدن بمالید. اگر احساس می کنید که نشت ممکن است چسبناک یا لکه دار شود ، پس از آن بعنوان احتیاط مقداری آب به آن اضافه کنید.

چگونه می توان چمن مصنوعی را تمیز کرد وقتی یک لکه سرسخت را مشاهده کردم
برای لکه های سرسخت ، کمی بیشتر برای از بین بردن آنها نیاز است. برای از بین بردن م stثر این لکه ها ، برای از بین بردن این لکه های سرسخت به مقداری مواد شوینده و آب نیاز دارید. هنگامی که این دو مورد را پیدا کردید ، آنها را با یکدیگر مخلوط کرده و به محلول بمالید ، در حالی که مطمئن هستید با پارچه ای آن را مالیده اید. یا اسفنج یک بار

شما لکه را پاک کرده اید ، بگذارید مواد شوینده یک یا دو دقیقه بماند و سپس آن را با کمی آب معمولی از چمن ها بشویید.

اگر لکه بیش از حد سرسخت یا چسبناک است ، از مسواک یا برس سخت استفاده کنید و لکه را به آرامی بکشید!

منبع





:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: