بهترین کفپوش برای فضای آشپزخانه چیست
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

آشنایی بازدیدکنندگان با خانه شما از راهرو شروع می شود. این اولین برداشت از آپارتمان و در نتیجه صاحب آن است.
در آشپزخانه ، به عنوان یک قاعده ، ما مدت طولانی را سپری می کنیم ، شام را آماده می کنیم یا از مهمان پذیرایی می کنیم. بیایید ببینیم که چگونه راحت ترین جو را در این اتاق ها ایجاد کنیم و اینکه چگونه انتخاب صحیح ورقه ورقه می تواند بر این مسئله تأثیر بگذارد.

ما همچنین تجزیه و تحلیل می کنیم که هنگام انتخاب باید به چه ویژگی های محصول توجه کنید.
آیا کفپوش لمینت برای آشپزخانه مناسب است؟

اگر در آشپزخانه مشغول تعمیر هستید ، خود به خود ، دیر یا زود ، به چگونگی چیدمان کف فکر کنید. در میان تمام گزینه های این طرح مهمترین مزایای ورقه ورقه است. اما این سوال مطرح می شود: آیا این مواد برای آشپزخانه مناسب است؟

به گفته متخصصان تعمیر ، خرید کفپوش ورزشی لمینت برای آشپزخانه ایده آل است. در این حالت انتخاب صفحه مورد نظر مهم است.
بنابراین ، ارزش شناختن مزایا ، معایب و ویژگی های مختلف دیگر آن است.

از جمله مزایای ورقه ورقه ، که به راحتی امکان استفاده از آن در آشپزخانه را فراهم می کند ، بر موارد زیر تأکید می کنیم:

راحت بگو زیاد طول نمی کشد.
ورقه ورقه در آشپزخانه می تواند برای مدت طولانی دوام داشته باشد ، مراقبت از آن بی ادعا است ، از تغییرات دما مصون است و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد.
یکی دیگر از مزایای بدون شک توانایی انتخاب گزینه مورد نظر است ، زیرا پیشنهادات زیادی برای هر سلیقه و رنگی ارائه می شود. علاوه بر این ، در آشپزخانه ورقه ورقه عالی به نظر می رسد. شما می توانید یک محصول ، چوب سبک یا سنگ را انتخاب کنید.
کف های لمینت تقریباً از پارکت جدا نیستند. بعلاوه امکان نصب آن در طبقه های به اصطلاح گرم نیز وجود دارد.

رطوبت دشمن اصلی شماست!
حال بیایید در مورد معایب ورقه ورقه صحبت کنیم. گاهی اوقات ماده ای وجود دارد که رطوبت را می ترساند. اگر لایه ای از ورقه ورقه را زیر زمین قرار نداده اید ، تعجب نکنید که وقتی روی زمین می روید پاره می شود ، صداهای صوتی ایجاد می کند و اگر ورقه ای از مواد بی کیفیت دریافت می کنید ، حتی اگر جدی باشید می تواند بر سلامتی تأثیر بگذارد.

لازم است با دقت و احتیاط به انتخاب مواد نزدیک شوید ، تا بعداً پشیمان نشوید.

کدام پوشش را باید انتخاب کنید: ضد آب یا ضد آب؟
در آشپزخانه ، ورقه ورقه می تواند آب دریافت کند و در این قسمت از آپارتمان شما باید مرتباً کف ها را بشویید. بنابراین ، شما باید ماده ای را انتخاب کنید که از رطوبت محافظت شود و گزینه های مناسب کفپوش های چند لایه مقاوم در برابر رطوبت و ضد آب هستند.

ورقه ورقه مقاوم در برابر رطوبت دارای تصفیه ای با ترکیب محافظ و همچنین لایه دیگری است. درزها هنگام نصب باید با چسب مقاوم در برابر رطوبت به خوبی درمان شوند. این ماده با دست اندازهای کوچک پاشیده می شود.

عیب این ماده این است که جایگزینی بخشی از آن غیرممکن است. در صورت خرابی یک قسمت ، باید کل کف را کاملاً تعویض کنید.

ورقه ورقه ضد آب بهتر است در برابر آب مقاومت کند. چنین صفحه ای اگر یک روز در آب باشد ، هیچ چیز نخواهد بود. تولیدکنندگان آن را تهیه می کنند ، اما حتی بهتر است بیمه شوند و سعی کنند از تعامل طولانی مدت با آب جلوگیری کنند.

مزیت دیگر چنین کف: شما نمی توانید درزها را اداره کنید ، اما یک منفی این است که اگر لایه محافظ آسیب ببیند ، ویژگی هایی که می توانند در برابر رطوبت مقاومت کنند از بین می رود.
بشقاب بشقاب برای آشپزخانه

ورقه ورقه مخصوص قیمت کفپوش آشپزخانه به چند نوع تقسیم می شود. هر یک از آنها به توانایی متفاوتی در مقاومت در برابر رطوبت و دوام مجهز شده اند. کلاس مقاومت محصول با شماره 2 شروع می شود. به عنوان مثال: 21 ، 22 و غیره. هرچه لایه های روی تخته ها کوچکتر باشد ، مدت زمان ماندگاری آنها کمتر خواهد بود.

طول عمر ، با توجه به بررسی ها - از پنج تا هفت سال. و این اتفاق می افتد اگر از آنها بدون بار اضافی استفاده کنید. ورقه ورقه ، به اصطلاح نوع تجاری ، با شماره 3 شروع می شود. این ورق ها - دوام بیشتری دارند. این محصولات از آب نمی ترسند ، با این حال ، بهترین نسخه برای آشپزخانه مواد یک کلاس بالای 31 سال است.

کلاس های 32 و 33 از تعداد قابل توجهی لایه مختلف تشکیل شده است. ویژگی های خاص آنها دوام عالی و مقاومت در برابر آب است. آنها برای محل کار و همچنین استخر کاملاً مناسب هستند. در یک آپارتمان شهری چنین کف بیش از 25 سال دوام خواهد آورد.

طبق نظر متخصصان ، کلاس 34 می تواند برای همیشه در طبقه شما باشد. این طبقه می تواند 

برای تمیز کردن به روش های مختلف - هیچ چیز نخواهد بود. از انواع آسیب ها محافظت می شود. می توان با استفاده از کلاس 34 ، زیر زمین "کف گرم" را گذاشت.

هنگام انتخاب یک ورقه ورقه برای آشپزخانه ، علاوه بر تمام ویژگی های فوق ، در نظر بگیرید که در زمینه فضای داخلی شما چقدر هماهنگ به نظر می رسد.
اتمام و داخلی

در آشپزخانه بزرگ کف باید ظریف و زیبا باشد. مشاهده ورقه ورقه شده در زیر کاشی بسیار جالب خواهد بود. این نتیجه از پر بودن فضای داخلی شهری است و بسیار زیبا به نظر می رسد.

به گفته روانشناسان ، رنگ در فضای داخلی تأثیر زیادی در شکل گیری روحیه انسان دارد. بنابراین ، انتخاب رنگ پوشش را تا حد ممکن جدی بگیرید. اجازه دهید احساس راحتی در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری شما لایه ای از رنگ های چوبی روشن ایجاد کند.

اگر هدف اصلی شما کاهش وزن است ، پس از استفاده از رنگ های روشن در فضای داخلی آشپزخانه ، از جمله ورقه ورقه ، استفاده نکنید. از آنجا که چنین سایه هایی باعث افزایش اشتها و تحریک احساس گرسنگی می شوند.

اگر اندازه آشپزخانه شما کوچک است ، پس از انتخاب دکوراسیون کاشی لمینت خودداری کنید. از نظر بصری ، چنین ورقه ورقه ای در آشپزخانه بر روی اندازه کوچک اتاق تمرکز خواهد کرد ، و شما اصلاً به آن نیازی ندارید.

به طور خلاصه ، توجه داشته باشید: انتخاب کفپوش ورقه ورقه در آشپزخانه ، تمام سایه ها را در نظر بگیرید این کیفیت مواد ، ویژگی های آن ، ظاهر و توانایی ترکیب هماهنگ در فضای داخلی اتاق است.

منبع





:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , بهترین کفپوش , خرید کفپوش , کفپوش ورزشی , قیمت کفپوش ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: